E9 - (1987-1992)
- doki
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 302
- Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
- Tartózkodási hely: Magyarország
Re: E9 - (1987-1992)
Toytomi 2E-s motorról lenne szó. Sok üzemanyagot kap és marhára füstöl és mellé még büdös benzin szagú is.Szerintem ki kéne pucolni is meg szépen bekéne állítani. Néztem videót róla, arra lennék kíváncsi hogy mennyire macerás ez ? Meg hogy valami gyári érték van e amihez tudnánk menni állítás szempontjából.
E9 Sedan 2E
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: E9 - (1987-1992)
És milyen színű a füst? Fehéres, kék, fekete?
Fogyasztás változott? Ha néztél róla videót, akkor úgy kell csinálni. De, ha nagyon bizonytalan vagy, akkor inkább ne nyúlj hozzá, mert több kárt csinálsz, mint hasznot.
Fogyasztás változott? Ha néztél róla videót, akkor úgy kell csinálni. De, ha nagyon bizonytalan vagy, akkor inkább ne nyúlj hozzá, mert több kárt csinálsz, mint hasznot.
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- doki
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 302
- Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
- Tartózkodási hely: Magyarország
Re: E9 - (1987-1992)
Fehéres. Padológáz adásra 2500 ig lomha de utána kilő mint a golyó ( gondolom ott kap üzemanyagot és levegőt rendesen ) Növekedett a fogyasztás is .
E9 Sedan 2E
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: E9 - (1987-1992)
És mindig csinálja, vagy csak indítás után, vagy üzemmeleg állapotban is folyamatosan? Hűtővíz nem fogy belőle, nem melegszik? Ha fehér a füst, az leggyakrabban abból következik, hogy bejut a hűtőfolyadék az égéstérbe.
Mielőtt keverék állításba fogsz először a gyújtást is le kellene ellenőrizni minden rendben van-e. Gyertya, kábelek, elosztófedél, rotor, gyújtáselosztó többi eleme, előgyújtás jó helyen van-e, motor tömítettségi állapot, vezérlés jó helyen legyen.
Aztán nincs-e valami vákuum cső leesve, sérülve, nem szív-e fals levegőt valahol.
Ezeket mind le kellene ellenőrizni, ha be szeretnéd állítani a keveréket. Ja még persze kell hozzá egy gázelemző gép is.
A gáz értékeknek meg annyinak kell majd lennie, mint egy szabályzatlan katalizátoros keverékképzésűnek.
Mielőtt keverék állításba fogsz először a gyújtást is le kellene ellenőrizni minden rendben van-e. Gyertya, kábelek, elosztófedél, rotor, gyújtáselosztó többi eleme, előgyújtás jó helyen van-e, motor tömítettségi állapot, vezérlés jó helyen legyen.
Aztán nincs-e valami vákuum cső leesve, sérülve, nem szív-e fals levegőt valahol.
Ezeket mind le kellene ellenőrizni, ha be szeretnéd állítani a keveréket. Ja még persze kell hozzá egy gázelemző gép is.
A gáz értékeknek meg annyinak kell majd lennie, mint egy szabályzatlan katalizátoros keverékképzésűnek.
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- doki
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 302
- Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
- Tartózkodási hely: Magyarország
Re: E9 - (1987-1992)
Vizet nem eszi hála istennek. De akkor átnézünk mindent és mg van a hétvégi program.
E9 Sedan 2E
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: E9 - (1987-1992)
Annyira jól néznek ki!
Nem is kell semmiféle csilli-villi tuning spoiler meg társai. Ahogy kijött a gyárból és kész! Ilyesmi videót amúgy mi is csinálhatnánk akár egy minitalin, vagy bármelyik másik találkozón! 
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=wipeKjIep7g[/BBvideo]
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=WLUHP80ODtY[/BBvideo]
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=wipeKjIep7g[/BBvideo]
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=WLUHP80ODtY[/BBvideo]
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E9 - (1987-1992)
Votl GTi executive? Meg gyári bőr belső?
Az a sedan az nagyon durva! Szépek mind! A videó is jó.
Az a sedan az nagyon durva! Szépek mind! A videó is jó.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: E9 - (1987-1992)
Szerintem több minden már nem eredeti gyári állapotú:Bohi írta:Votl GTi executive? Meg gyári bőr belső?![]()
Az a sedan az nagyon durva! Szépek mind! A videó is jó.
- bőr ülések
- első lökös toldat
- ültetések
- plusz toronymerevítő
- első ködlámpa
De majd Matyi megmondja úgyis a tutit.
(megjegyzés: nagyon zavart, hogy a Hachbacknek nem világított az egyik hátsó lámpája és az első fényszórója sem, figyelhettek volna erre is
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- doki
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 302
- Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
- Tartózkodási hely: Magyarország
Re: E9 - (1987-1992)
USA helyzetjelzőt keresek E9-hez. Azonnali vételre. EBAYon nem találtam sajna,hátha van valakinek elfekvőben. Hátsó szélességjelzőt is vásárolnék!
Köszönöm.
Köszönöm.
E9 Sedan 2E
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: E9 - (1987-1992)
Usa helyzetjelző elfekvőben!?

E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Re: E9 - (1987-1992)
A hátsó lip majdnem pont olyan, mint amilyet szeretnék.Bohi írta:Votl GTi executive? Meg gyári bőr belső?![]()
Az a sedan az nagyon durva! Szépek mind! A videó is jó.
Matyi úgyis kapcsolatban van ezekkel a srácokkal, majd megkérem beszéljen velük ....
-
kortizol
- Újonc

- Hozzászólások: 14
- Csatlakozott: 2010 jún. 07, 12:53 pm
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Re: E9 - (1987-1992), hidegindìtàs
Sziasztok,
Kellemes ünnepeket kedves klubtagok.
Azért ìrok, mert tanàcsot szeretnék kérni a kis régi corollàmmal kapcsolatban, 1.3 benzines, 3ajtós, 1991, 2ee motorral szerelt.
Az a helyzet hogy mostanàban elég komoly hidegindìtàsi problémàim vannak, ami azt jelenti hogy forditom a kulcsot és nem tekeri meg az önindìtò a motort. Szóval se kép se hang. Aztan 3-4 próbàlkozàs utàn valamikor indul a gép, valamikor nem. Gyújtàs van, minden elektronika működik.
Arra gondoltam hogy tipikus akksi hiba, nem képes màr annyi áramot leadni ami az indìtómotornak kell.
Kipróbàltam egy vadi új bosch akksival, 480A, 56Ah, ezzel 2. próbàlkozàsra indult, de nehezen.
Vezettem 90km-t, àllt az autó egy napot és most megint küszködök az indulàskor, pedig olyan nagy hidegek màr nincsenek.
A müszerfal làmpàk alapjàn töltési probléma nincs.
Mit tanàcsoltok, mit kellene az elektronikàban àtnézni?
Mi okozhatja azt hogy hirtelen ennyivel több àram kell màr az indìtàshoz?
Minden ötlet érdekel:)
Köszi.
Kellemes ünnepeket kedves klubtagok.
Azért ìrok, mert tanàcsot szeretnék kérni a kis régi corollàmmal kapcsolatban, 1.3 benzines, 3ajtós, 1991, 2ee motorral szerelt.
Az a helyzet hogy mostanàban elég komoly hidegindìtàsi problémàim vannak, ami azt jelenti hogy forditom a kulcsot és nem tekeri meg az önindìtò a motort. Szóval se kép se hang. Aztan 3-4 próbàlkozàs utàn valamikor indul a gép, valamikor nem. Gyújtàs van, minden elektronika működik.
Arra gondoltam hogy tipikus akksi hiba, nem képes màr annyi áramot leadni ami az indìtómotornak kell.
Kipróbàltam egy vadi új bosch akksival, 480A, 56Ah, ezzel 2. próbàlkozàsra indult, de nehezen.
Vezettem 90km-t, àllt az autó egy napot és most megint küszködök az indulàskor, pedig olyan nagy hidegek màr nincsenek.
A müszerfal làmpàk alapjàn töltési probléma nincs.
Mit tanàcsoltok, mit kellene az elektronikàban àtnézni?
Mi okozhatja azt hogy hirtelen ennyivel több àram kell màr az indìtàshoz?
Minden ötlet érdekel:)
Köszi.
When I get sad, I stop being sad and be awesome. Again...(Barney Stinson;))
----------------------------------------
'91 E9 Hatchback, 2E-E
----------------------------------------
'91 E9 Hatchback, 2E-E
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: E9 - (1987-1992), hidegindìtàs
Kontakt hiba: lehet az önindítónál (csatlakozásokat nézd meg, pl. korrózió elszakadt szálak), vagy az aksi saruinál (már nagyon el vannak rakódva). Takarítsd, tisztítsd őket, szükség esetén cseréld le, pl akksi negatív testkábel csatlakozást is ellenőrizd le.kortizol írta:Sziasztok,
Kellemes ünnepeket kedves klubtagok.
Azért ìrok, mert tanàcsot szeretnék kérni a kis régi corollàmmal kapcsolatban, 1.3 benzines, 3ajtós, 1991, 2ee motorral szerelt.
Az a helyzet hogy mostanàban elég komoly hidegindìtàsi problémàim vannak, ami azt jelenti hogy forditom a kulcsot és nem tekeri meg az önindìtò a motort. Szóval se kép se hang. Aztan 3-4 próbàlkozàs utàn valamikor indul a gép, valamikor nem. Gyújtàs van, minden elektronika működik.
Arra gondoltam hogy tipikus akksi hiba, nem képes màr annyi áramot leadni ami az indìtómotornak kell.
Kipróbàltam egy vadi új bosch akksival, 480A, 56Ah, ezzel 2. próbàlkozàsra indult, de nehezen.
Vezettem 90km-t, àllt az autó egy napot és most megint küszködök az indulàskor, pedig olyan nagy hidegek màr nincsenek.
A müszerfal làmpàk alapjàn töltési probléma nincs.
Mit tanàcsoltok, mit kellene az elektronikàban àtnézni?
Mi okozhatja azt hogy hirtelen ennyivel több àram kell màr az indìtàshoz?
Minden ötlet érdekel:)
Köszi.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)
Vagy az önindító / gyújtáskapcsoló a végét járja.
Olvasgass a fórumon. Sok hasznos leírást, okfejtést találsz ezzel kapcsolatban.
Olvasgass a fórumon. Sok hasznos leírást, okfejtést találsz ezzel kapcsolatban.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Re: E9 - (1987-1992)
Hétvégén ránéztünk a kocsi biztonsági öveire, mert bár a hátsó tökéletesen működnek, az elsők (ugye nálam amerikai és négy van) közül egy se akad meg rántásra. A középsőket bontottuk ki (ami átmegy a mellkason) és ahogy látom úgy működik hogy egy csapágygolyó egy kis tepsiban mozog, és ha a kocsi 'eléggé' előredől akkor benyom egy fékező műanyagkart az egyik ilyen csévélő dob tetején lévő fogaskerékbe, blokkolva azt (bocs hogy idiótán írom ,nagyon nem értek hozzá).
A kérdés az lenne hogy ez így szerintetek okés? Mert én valahogy kurvára kezdek nem bízni ebben a konstrukcióban.
A kérdés az lenne hogy ez így szerintetek okés? Mert én valahogy kurvára kezdek nem bízni ebben a konstrukcióban.
