Ha jól értem a főhenger(a tűzfalon) nem ereszt az utastér felé csak a tartály tetején van pocsolás. Lehet túl magasra lett töltve a folyadék? Az az kis fekete úszó a folyadékban megvan neked? az csillapít. Pucold szépen le a kupakokat, nézd meg nem repedt-e vagy hogy jól zár-e. normál szintnél nem kéne mancsosnak lenni.bhnorbert írta:Szevasztok!
Páciens adatai:
Születési év: 1999
Genetikai típus: E11
Újabb disznóságra derült fény a mi drágánkkal kapcsolatban, amikor hosszú idő után a motorháztetőt felnyitva bepillantottam a motortérbe.
A kuplung főhenger tartályának a kupakján van az a kis "dudor" lyukkal a közepén (talán ?szuszogószelep?), na ez vastagon fékfolyadékos, valamint a kuplung munkahengeren a porvédő gumi is tocsog a fékfolyadékban.
Mi lehet a háttérben?
Minden hozzászólást előre is köszönök!
Üdv minden fórumozónak!
Munkahenger (a motoron) pucold ki a porvédőt, nézz alá és ott is takarítsd ki. Töröld le a nyomórudat is. pár pumpálás, nyomva tartás után látszik ha nedvedzik, akkor csere, vagy felújítás. a felújításnál figyelni kell mert nem biztos hogy jó lesz, hibától függően. A legtutibb ha cseréled.
Ha nagyon folyik akkor a tartály szinten is lehet látni hogy szökik a folyadék, persze ha nem szökik ki a kupakon.



