Mindenről, akármikor, akárkivel

Szükség esetén nyissatok bátran új témát, de csak akkor, ha máshova tényleg nem illik.
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Sikerekben gazdag, Boldog Új Évet minden Corolla Club Hungary tagnak! :)

(Csínján a cefrével!! :lol: )
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
gecsa
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3080
Csatlakozott: 2009 szept. 06, 11:17 am

Hozzászólás Szerző: gecsa »

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Mesélj Gecsa, mi újság?
Milyen az új autó? Megbékéltél-e parasztságunkkal?
Esetleg nosztalgiázol-e gondolatban a Corolla-kkal, vagy csak a szívás jut eszedbe?
Netán tudsz valamit az exeidrõl?

A Brosuráért jó ár, de nekem már megvan.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
doki
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 302
Csatlakozott: 2013 okt. 05, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Magyarország

Hozzászólás Szerző: doki »

Valaki van itt Bács megyébõl?
Esetleg Lajosmizsei,Kecskeméti ?
Én lajosmizsei vagyok.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Tessék készülni az ideo Nagy Tavaszi CCH talira!
Megpróbáljuk Királyrétet visszahódítani és várhatóan nagy szabású lesz, ismételten pár meglepetéssel.

Lõjjétek be határidõnek a Május közepét. Készüljenek el, mûszakizzanak le, kapjanak P-s rendszámot addigra az autók!
Nem vicc! Legyünk minél többen, legyenek az autók még változatosabbak :)

Megpróbálunk nem komolytalankodni. Nem engedjük, hogy elzavarjanak :)

Már alig várom:

Kép

Kép

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Sannyi
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2013 szept. 03, 09:29 am

Hozzászólás Szerző: Sannyi »

Szia Doki!

Kecskeméti vgyok!
E10 fekete 5ajtós de leginkább a párom jár vele.

Üdv!
Avatar
cslaci105
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 678
Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
Autód gyártási éve: 1987
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XL
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

Hozzászólás Szerző: cslaci105 »

Kiskunhalasi vagyok. E9 Liftback 1,8 diesel. Piros kaszni, fekete tetõ. Tudok segíteni valamiben?
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Avatar
gecsa
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3080
Csatlakozott: 2009 szept. 06, 11:17 am

Hozzászólás Szerző: gecsa »

Pacsker írta:Mesélj Gecsa, mi újság?
Milyen az új autó? Megbékéltél-e parasztságunkkal?
Esetleg nosztalgiázol-e gondolatban a Corolla-kkal, vagy csak a szívás jut eszedbe?
Netán tudsz valamit az exeidrõl?

Nem volt nekem semmi bajom, csak az autónak mennie kellett.. :(
Azóta is nézegetem a fórumot, meg hahu-n a 92 elõtti corollákat, hátha akad valami épkézláb egyed, de egyre gyérebb a felhozatal.
Természetesen nem csak a szívás jut eszembe, voltak jó pillanatok is.. :D
A váltáskor elsõdleges szempont az volt, hogy az utódnak négyajtósnak kell lenni, és legyen klíma benne, mivel nyaranta sokat megyünk. Két márka volt a porondon, az Alfa, és a Toyota. Abban az árban és minimum évjáratban, amiben én gondolkoztam nem volt épkézláb Toyota akkoriban. Kései E11, vagy korai E12, vagy 2000 körüli Avensisek voltak a terítéken, de vagy széthajtott, vagy lelakott világot látott, full fapad plussz buta motor kombinációk voltak elérhetõk (a gti-nél nem akartam gyengébbet). Ami normálisabb volt, arra már hitel kellett volna, azt meg nem akartam semmiképpen. A sors fintora, hogy benzines Toyotákat néztem, és dízel Alfa lett belõle. Abból is benzineseket nézegettem, 2.0 sornégy 155ló, meg a 2.5 v6 192ló volt terítéken, ott is volt 1-2 ember, aki nem tudom mire fel akart egyáltalán pénzt az autójáért. :D Aztán szembejött a pécsi vásártéren egy dízel 156, és annyira jó állapotú volt, hogy nem lehetett otthagyni. A dízel erejével nem volt nehéz megbarátkozni (140le, 345nm), a fogyasztása is baráti (6l alatti mért átlag), de a hangját azért még mindig szokni kell.. :P
Még nincs kizárva hobbiautónak egy AE92 Gti, de egyelõre kivárok, meg most erõteljes gyerekprojekt van..
Az elsõ autóm Nyugat-Dunántúlra került, emlékeim szerint hamar amortizálódott a gép, azt hiszem 1-2 hónap múlva össze lett törve. :( Más infóm azóta nincs róla.
A Gti-nek felelõsségteljesen kerestem új gazdát. Volt aki már úgy hívott, hogy „felébõl mennyit engedsz”, aztán kérdezte csak meg, hogy mikor lehet megnézni. Ugyan megsértõdött rajta, mikor mondtam neki, hogy inkább meg se nézze. Nem akartam neki olyan gazdát, mint az elõdjének, annál több munka volt benne. Végül Debrecenbe került az autó, majd lábon ment ki Angliába, és azóta is ott van, és jól érzi magát. Kapott rendes gyári Gti lököst elõre, új felniket, és Krisz eredeti motorja került bele eleinte a saját váltójával, de mivel az néhány hét után elrottyant, így a gyári váltó került vissza. Nagyjából ennyi a sztori, néhány kémfotóm még akad a Gti-rõl az utóéletérõl. Úgy érzem, neki sikerült jó gazdát találnom…

http://imageshack.com/a/img13/7034/7an8.jpg

http://imageshack.com/a/img545/6131/oc5z.jpg

http://imageshack.com/a/img547/4773/otab.jpg

http://imageshack.com/a/img547/9303/v3oa.jpg

http://imageshack.com/a/img24/9717/hb4f.jpg

http://imageshack.com/a/img856/7213/1o7j.jpg

http://imageshack.com/a/img208/6451/0zjx.jpg

http://imageshack.com/a/img842/122/cyn3.jpg

http://imageshack.com/a/img31/1153/2jo6.jpg

http://imageshack.com/a/img28/2213/ptpv.jpg

http://imageshack.com/a/img713/899/y6kq.jpg

http://imageshack.com/a/img713/7411/ogc9.jpg

http://imageshack.com/a/img24/4568/b2pr.jpg

http://imageshack.com/a/img845/1182/siai.jpg

http://imageshack.com/a/img607/1333/gwt4.jpg

http://imageshack.com/a/img23/5443/n6cb.jpg

http://imageshack.com/a/img843/7061/gc89.jpg

http://imageshack.com/a/img819/3100/mf41.jpg

http://imageshack.com/a/img843/3523/zbwr.jpg

http://imageshack.com/a/img819/9421/xkbk.jpg

http://imageshack.com/a/img39/8937/hzkw.jpg

http://imageshack.com/a/img839/6668/y7rh.jpg

http://imageshack.com/a/img197/5877/0e7t.jpg

http://imageshack.com/a/img802/1786/rgcn.jpg

http://imageshack.com/a/img13/4494/ao0q.jpg

http://imageshack.com/a/img513/1897/32z8.jpg

http://imageshack.com/a/img827/1038/2ook.jpg

http://imageshack.com/a/img835/1474/0wvz.jpg

http://imageshack.com/a/img513/3015/4732.jpg

http://imageshack.com/a/img823/7977/svop.jpg

http://imageshack.com/a/img20/4394/k7yx.jpg

http://imageshack.com/a/img34/3772/jzry.jpg

http://imageshack.com/a/img268/4983/x92e.jpg

http://imageshack.com/a/img542/50/a3gl.jpg

http://imageshack.com/a/img819/3262/xcv6.jpg

http://imageshack.com/a/img138/7981/z44h.jpg

http://imageshack.com/a/img14/1163/8vf6.jpg
Avatar
Slampixxx
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3335
Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
Tartózkodási hely: Érd, Budapest

Hozzászólás Szerző: Slampixxx »

Toyotásokból elõbb-utóbb Alfás lesz... :D
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986

·A komoly vasak hátul tekernek·
Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Jó volt ezeket olvasni :)
Nagyon jók a képek. Magyar autó Angliában. Jó a kép, ahol a nagy Magyar zászlós épület elõtt áll :)
Az Alfa-val megúszod sûrû szervizelések nélkül?
A Gt-i-bõl mi hiányzik? Az üvöltõ forgó hangja 7500-nál? :)

Ha vennél Gt-it akkor csak Hatchback-et?
Van fent most egy gyönyörû állapotú Liftback.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
gecsa
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3080
Csatlakozott: 2009 szept. 06, 11:17 am

Hozzászólás Szerző: gecsa »

Slampixxx írta:Toyotásokból elõbb-utóbb Alfás lesz... :D
nem is értem.. :D

Pacsker írta:Jó volt ezeket olvasni :)
Nagyon jók a képek. Magyar autó Angliában. Jó a kép, ahol a nagy Magyar zászlós épület elõtt áll :)
Az Alfa-val megúszod sûrû szervizelések nélkül?
A Gt-i-bõl mi hiányzik? Az üvöltõ forgó hangja 7500-nál? :)

Ha vennél Gt-it akkor csak Hatchback-et?
Van fent most egy gyönyörû állapotú Liftback.
Csak HB és csak pályára.. semmi extra, kipakolva ültetve nagyfékkel..

a jtd a legmegbízhatóbb dízelmotorok egyike.. kopó cuccokon kívül egy aksit kellett vennem, meg emblémát elõre, mert megfakult.. :D az elektromos alkatrészek 20%-a denso, 80% meg bosch.. na, az utóbbival szoktak gondok lenni,de ezek sem olyanok, hogy minden nap elromlanak.. a futómû rohadt jó, de a magyar utak kieszik a szilenteket, meg a gömbfejeket, ezeket az átlagosnál kicsit sûrûbben kell cserélni, erre meg fõleg szarok az utak..

a gti-bõl mi hiányzik? én! :D
Avatar
Slampixxx
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3335
Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
Tartózkodási hely: Érd, Budapest

Hozzászólás Szerző: Slampixxx »

A JTD-t én is csak ajánlani tudnám akárkinek! :wink:
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986

·A komoly vasak hátul tekernek·
Kép
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Az eurocenterben meg voltak jelölve a fékezési pontok > break >. Szerintem a fék továbbra is brake. Legalább is olyat nem találtam, hogy brake dance és olyat sem, hogy break disc. :lol: Persze ott le voltam oltva, hogy én vagyok a láma. :wink:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

bubidisc írta:Az eurocenterben meg voltak jelölve a fékezési pontok > break >. Szerintem a fék továbbra is brake. Legalább is olyat nem találtam, hogy brake dance és olyat sem, hogy break disc. :lol: Persze ott le voltam oltva, hogy én vagyok a láma. :wink:
Pedig tök jogos az észrevételed! :roll:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Nem tudom mi volt már odaírva, de ha hülyeséget beszéltünk, sorry.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Válasz küldése