Egyéb Toyoták
- Gabes
- Visszajáró

- Hozzászólások: 97
- Csatlakozott: 2011 jan. 27, 11:38 pm
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Na megnéztem 1-2 carinát élõbe. A belsõ valóban jóval nagyobb, fõleg hátul van hatalmas tér. Csomagtartó szintén szimpin nagy. Az 1.6-os motor 4A-FE motorkódú, tehát valóban azonos a corolláéval. 2.0-s motorkódja ismert? 133LE úgy tudom. Fogyasztása? Jobb-rosszab, mint az 1.6? Eddig 1.6-ost próbáltam, saját tömege hasonló, mint az E10: 1100kg, de nem éreztem sokkal erõsebbnek gyorsuláskor 100ig.
'95 E10 Hatchback 1.3 XLi 4E-FE
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
A 2l-es 3SFE motor és igen, jobb a 4AFE-nél.
De az is csak 96ig 133LE-s, azutániak már "csak" 124 lovasok. Fogyasztásban kb. plusz 1l-el lehet számolni, de ez is vezetési stílus függõ.
Ha nagyobb autót szeretnél, szerintem jó választás. Már csak azért is, mert felszereltségben jobbak mit a Corollák.
Ha nagyobb autót szeretnél, szerintem jó választás. Már csak azért is, mert felszereltségben jobbak mit a Corollák.
EE101 Sedan, 7A-FE
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Carnia E típusból iszonyú kevés használatra érdemes példány van ma Magyarországon. Gyakorlatilag azt lehet mondani, hogy ha esetleg a TCH fórumról nem adja el valaki a sajátját (azt meg miért adná el?), nagy eséllyel nem lehet épkézláb példányt kifogni. Mondjuk 50 hirdetett autóból 1db.
A kezdeti 4A-FE motor 116LE-s volt és a '95-ig japánban összeszerelt Carinákba rakták. A "94-es évjáratok olajevésre hajlamosak, de 200.000km körül fordult elõ, nem olyan hibából, mint a korai vvt-i motorok gondja.
A tömegük igen alacsony volt, több japán Carina tulaj fórumtársnak a forgalmiában 1085kg körüli adat szerepel. Ez a tömeg és teljesítmény igen dinamikussá tette a Carinát még mai szemmel nézve is.
Igaz, ennek ára a passzív biztonság hiánya volt. Merevítések, klíma, légzsákok csak elvétve találhatók bennük, inkább a faceliftes, "95 második felétõl '97-ig Angliában gyártott Carinákban terjedtek tömegesen el. A facelift egyébként jelentõs tömegnövekedést hozott, 1150-1200kg körüliek lettek. A motorok 106LE-re gyengültek, majd megjelent a lean-burn 99LE-s változat is.
Viszont, van egy eladó, eredeti Carina GTi a fórumon. Gyönyörûen megcsinálva, teljesen gyári állapotra hozva, 0 tuninggal. Ha jól emlékszem, 500.000Ft-ért adja a srác. Nyugat-EU-ban már most 2500EUR körül mennek ezek állapottól függõen. Motorja a 3SGE 158LE-s 2,0-ás. Metál bordó, 5 ajtós. Tényleg pöpec Carina E és szinte egyedüli az országban ebben az állapotában.
EZ AZ.
A kezdeti 4A-FE motor 116LE-s volt és a '95-ig japánban összeszerelt Carinákba rakták. A "94-es évjáratok olajevésre hajlamosak, de 200.000km körül fordult elõ, nem olyan hibából, mint a korai vvt-i motorok gondja.
A tömegük igen alacsony volt, több japán Carina tulaj fórumtársnak a forgalmiában 1085kg körüli adat szerepel. Ez a tömeg és teljesítmény igen dinamikussá tette a Carinát még mai szemmel nézve is.
Igaz, ennek ára a passzív biztonság hiánya volt. Merevítések, klíma, légzsákok csak elvétve találhatók bennük, inkább a faceliftes, "95 második felétõl '97-ig Angliában gyártott Carinákban terjedtek tömegesen el. A facelift egyébként jelentõs tömegnövekedést hozott, 1150-1200kg körüliek lettek. A motorok 106LE-re gyengültek, majd megjelent a lean-burn 99LE-s változat is.
Viszont, van egy eladó, eredeti Carina GTi a fórumon. Gyönyörûen megcsinálva, teljesen gyári állapotra hozva, 0 tuninggal. Ha jól emlékszem, 500.000Ft-ért adja a srác. Nyugat-EU-ban már most 2500EUR körül mennek ezek állapottól függõen. Motorja a 3SGE 158LE-s 2,0-ás. Metál bordó, 5 ajtós. Tényleg pöpec Carina E és szinte egyedüli az országban ebben az állapotában.
EZ AZ.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Icerocko szerintem az 1,6 vs 2,0 közti kb 1 literes difire gondolt, nem a két 2,0-s változatra. 
Az 1,6-osnak is változó a fogyasztása. Ha kíméled, 6 liter (átlagban), ha hajtod 11,5. Ennél többet az rallys múltú fórumtárs sem tudott még kihozni belõle.
A 2,0 literes motorral harmonikusabb az autó. Jelentõsen kényelmesebb, nyomatékosabb, noha az 1,6-ossal sincs egyáltalán alulmotorizálva.
Az 1,6-osnak is változó a fogyasztása. Ha kíméled, 6 liter (átlagban), ha hajtod 11,5. Ennél többet az rallys múltú fórumtárs sem tudott még kihozni belõle.
A 2,0 literes motorral harmonikusabb az autó. Jelentõsen kényelmesebb, nyomatékosabb, noha az 1,6-ossal sincs egyáltalán alulmotorizálva.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Gabes
- Visszajáró

- Hozzászólások: 97
- Csatlakozott: 2011 jan. 27, 11:38 pm
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Erre a GLI-re gondoltam:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... li-7502327
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... li-7502327
'95 E10 Hatchback 1.3 XLi 4E-FE
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Sajnos én is azt hallottam, hogy a Carina E-k eléggé leharcoltak. Bár nem értem miért? Mikor egykorúak az E10 Corollákkal. Tény, hogy Corollából is már elég nehéz jó állapotút találni, de esélyesebb.
Képek alapján elég nehéz megítélni. Mondhatom, hogy jól néz ki, de ez nem jelent semmit. Jobb ha megnézed.
Sõt ha van rá módod, jobb ha minél többet megnézel, hogy legyen viszonyítási alapod.
Képek alapján elég nehéz megítélni. Mondhatom, hogy jól néz ki, de ez nem jelent semmit. Jobb ha megnézed.
Sõt ha van rá módod, jobb ha minél többet megnézel, hogy legyen viszonyítási alapod.
EE101 Sedan, 7A-FE
- Gabes
- Visszajáró

- Hozzászólások: 97
- Csatlakozott: 2011 jan. 27, 11:38 pm
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Pont arra lennék kiváncsi, amiért azt mondod, hogy inkább 1,6 mint 2,0. Végig olvastam a motorkódos részt a fórumon, de a 3sfe-rõl nem találtam. Bocsi, ha alapkérdés, de nem ismerem. Eddig 3ból sikerült 1 szépet találnom élõbe, de azt elvitték, mire körbeértem és egyezkedtem volna vele. Jobb oldala volt fújva, de szépen, kerékivek rendben, ajtók alja rendbe, motortér szép. Tényleg ritka. És tartja is az árát ahhoz képest, hogy 20 évesek.
'95 E10 Hatchback 1.3 XLi 4E-FE
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Beszélgessünk képekben 


Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
