4A-GE misztikus "klattyogó hangjának" orvoslása
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Há hogyne!
Én mindig mondom, hogy elég hangos az enyém, de lehet több forrás is lehet, akár vízpumpa meg lehet ez a klattyogás is, bár én ezt speciel annyira nem hallom, de majd megkérem Matyi hallgassa meg!
Kicsit mintha kopogást hallanék, remélem nem lesz csapágyas a közeljövõben, bár nem lepõdnék meg rajta...
Én mindig mondom, hogy elég hangos az enyém, de lehet több forrás is lehet, akár vízpumpa meg lehet ez a klattyogás is, bár én ezt speciel annyira nem hallom, de majd megkérem Matyi hallgassa meg!
Kicsit mintha kopogást hallanék, remélem nem lesz csapágyas a közeljövõben, bár nem lepõdnék meg rajta...
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Bohinak T-VIs gondja nincs. Kicsit lassabban áll fel az olajnyomása, de hát már 2 éve üti vágja, a tesójáról ne is beszéljünk
Egy hajtókarcsapágy csere fõtengely vásárlás megelõzése képpen bejátszhat a nyáron...
Egyébként még így is csodaszép hangja van annak a motornak a többihez képest.
Egy hajtókarcsapágy csere fõtengely vásárlás megelõzése képpen bejátszhat a nyáron...
Egyébként még így is csodaszép hangja van annak a motornak a többihez képest.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Ezt kérem áttenni a 100-szor szép, Popcorn, esetleg Cosmopolitan rovatba. Mellékelten csapjunk hozzá 4 személyiség-szerelem-fingsui tesztet. A teszt 5 leggyorsabb kitöltõje megoldhatja ( akár egyszerre is )Bohi problémáját.AndrewGL írta:Vigyázat! Szexuális tartalom!Pacsker írta:Bohinak P-NIs gondja nincs. Kicsit lassabban áll fel az ...., de hát már 2 éve üti vágja
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Kicsoda?? Én ütöm vágom??? Dehogy!
De hát nem lehet ezeket normálisan vezetni...
Ilyeneket nem terveztem, de biztos ráférne. Hagyom még és gyûjtögetek, majd ha gázos lesz a helyzet majd akkor...Egy hajtókarcsapágy csere fõtengely vásárlás megelõzése képpen bejátszhat a nyáron...
De ha csapágycsere akkor már szimering meg gyûrûket is érdemes, nem? Akkor meg polírozni vagy síkolni a hengerfelyet... Majd erre visszatérünk, kalkulálni kéne egyet. De akkor vennék már vmi fasza csapágyakat.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szervusz.
Tök ciki, hogy végül nem írtam be a megoldást, csak a hiba okát
viewtopic.php?t=1016
Itt a képeken látszik a T-VIS felépítése.
A középsõ két pillangó közti résen van a rugós záró mechanika. Egy hajlított lemezrugó tartja zárva a 4db pillangószelepet és ha van vákuum, akkor az húzza meg, dolgozik a rugó ellen és nyitja ki õket.
Ezt a kis lemez rugót kell egy picit feszesebbé hajlítani, mert elfáradt az idõk során.
Persze ésszel, nehogy eltörjön, illetve nehogy erõsebbé varázsold, mint a vákuum
Ennyi.
Beszerelt állapotban nem tudom, hogy emgoldható-e. (aknából nõgyógyász kézzel), én leszerelt szívósornál csináltam.
Remélem sikerrel jársz!
Tök ciki, hogy végül nem írtam be a megoldást, csak a hiba okát
viewtopic.php?t=1016
Itt a képeken látszik a T-VIS felépítése.
A középsõ két pillangó közti résen van a rugós záró mechanika. Egy hajlított lemezrugó tartja zárva a 4db pillangószelepet és ha van vákuum, akkor az húzza meg, dolgozik a rugó ellen és nyitja ki õket.
Ezt a kis lemez rugót kell egy picit feszesebbé hajlítani, mert elfáradt az idõk során.
Persze ésszel, nehogy eltörjön, illetve nehogy erõsebbé varázsold, mint a vákuum
Ennyi.
Beszerelt állapotban nem tudom, hogy emgoldható-e. (aknából nõgyógyász kézzel), én leszerelt szívósornál csináltam.
Remélem sikerrel jársz!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)