
Minitalik
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Minitalik
Köszi, köszi! 

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Minitalik
Na itt az összes lencsevégre kapott induló a pályán
[BBvideo 560,340]https://youtu.be/57On0R28G3k[/BBvideo]

[BBvideo 560,340]https://youtu.be/57On0R28G3k[/BBvideo]
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
- médzsör
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 161
- Csatlakozott: 2007 máj. 13, 07:20 pm
- Autód gyártási éve: 2015
- Autód típusa (és generációja): Corolla E18
- Autód felszereltségi jelölése: Active
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: RAVAZD
Re: Minitalik
Nos
Mi is nagyon vártuk már a mult hétvégét.Mióta márciusban a hivatalos honlapon bejelentésre került,hogy a király, a mester a legnagyobb....(keiichi tsuchiya ) a Slovakiaringen lesz az év hátralevő része ennek reményében telt el. A Slovakiaring minden évben valami neves versenyzőt hív. A helyszín a szokásosan jó infrastrukturális ellátottsággal rendelkezik.Jó megközelíthetőség,nagy vendég parkoló,szerény árak,jól kialakított és jó rálátást biztosító lelátók,nagy szervizpark és a szakmailag tökéletesen szervezett rendezvény. Ez mind előnye a Slovakiaringnek !!
A Múlt heti verseny volt a 12. szezon, és már csak a King of Europe ProSeries ill a Legal volt nyitott. Europa Királynője csak lányoknak (ladies league) már a gyönyörű karolina Pilarczykal már lezárásra került!! A Gymkhana csak mint bemutató volt jelen. A Touge (hegyi verseny )már Ausztriában eldőlt,nálunk a méltán híres Bélapátfalvi (Bélkő hegy) adott otthon neki ami a régi Parádsasvári felfutó utóda!
Mint már a Matyi is említette odaúton annál a fránya lámpánál az előttünk álló magyar corolla rendszáma nagyon ismerősnek tűnt de a sofőr ülésben nem a Matyi ült ezt hamar realizáltuk majd kis idő elteltével,vettem a bátorságot és megszemléltem ki is utazik az ismerős autóban. Milyen kicsi a világ!!!! Ha össze szerveztük volna akkor sem lehetett volna jobban összefussunk.
Nekünk ez az idén a negyedik King of Europe volt és örömmel tapasztaltuk,hogy futamról futamra lassan de biztosan de kopnak a Bmw-k és teret hódit a minőség!! Még olyan nagy sztárok és örök Bmw-sek mint Adam frank vagy Amerigo Monteverde japán autóba ül ami igazán nagy szó. Igaz a motortérben nem mindig japán motor van (Chevrolet Z6,5.5L V8-as AMG )de a karosszéria szépsége mindig magával ragad engem. Személyes kedvencem Clemens Kauderer osztrák AE86 és Joe Hountondji S13 Pickup-ja volt.
Összességében nagyon jól éreztük magunkat ismét. A jövő évi versenynaptárba ismét bekerült a többi között a Slovakiaring versenye.
Mi is nagyon vártuk már a mult hétvégét.Mióta márciusban a hivatalos honlapon bejelentésre került,hogy a király, a mester a legnagyobb....(keiichi tsuchiya ) a Slovakiaringen lesz az év hátralevő része ennek reményében telt el. A Slovakiaring minden évben valami neves versenyzőt hív. A helyszín a szokásosan jó infrastrukturális ellátottsággal rendelkezik.Jó megközelíthetőség,nagy vendég parkoló,szerény árak,jól kialakított és jó rálátást biztosító lelátók,nagy szervizpark és a szakmailag tökéletesen szervezett rendezvény. Ez mind előnye a Slovakiaringnek !!
A Múlt heti verseny volt a 12. szezon, és már csak a King of Europe ProSeries ill a Legal volt nyitott. Europa Királynője csak lányoknak (ladies league) már a gyönyörű karolina Pilarczykal már lezárásra került!! A Gymkhana csak mint bemutató volt jelen. A Touge (hegyi verseny )már Ausztriában eldőlt,nálunk a méltán híres Bélapátfalvi (Bélkő hegy) adott otthon neki ami a régi Parádsasvári felfutó utóda!
Mint már a Matyi is említette odaúton annál a fránya lámpánál az előttünk álló magyar corolla rendszáma nagyon ismerősnek tűnt de a sofőr ülésben nem a Matyi ült ezt hamar realizáltuk majd kis idő elteltével,vettem a bátorságot és megszemléltem ki is utazik az ismerős autóban. Milyen kicsi a világ!!!! Ha össze szerveztük volna akkor sem lehetett volna jobban összefussunk.
Nekünk ez az idén a negyedik King of Europe volt és örömmel tapasztaltuk,hogy futamról futamra lassan de biztosan de kopnak a Bmw-k és teret hódit a minőség!! Még olyan nagy sztárok és örök Bmw-sek mint Adam frank vagy Amerigo Monteverde japán autóba ül ami igazán nagy szó. Igaz a motortérben nem mindig japán motor van (Chevrolet Z6,5.5L V8-as AMG )de a karosszéria szépsége mindig magával ragad engem. Személyes kedvencem Clemens Kauderer osztrák AE86 és Joe Hountondji S13 Pickup-ja volt.
Összességében nagyon jól éreztük magunkat ismét. A jövő évi versenynaptárba ismét bekerült a többi között a Slovakiaring versenye.
Re: Minitalik
Leírom én is hogy milyen élmények kötnek ehhez a Slovakiaringes bulihoz 
Onnan kezdeném, hogy mikor kb ez év májusában megláttam az első bannert az eseményről, hogy jön ide Keiichi akkor nekem abban a pillanatban olyan vízióm volt hogy mekkora lenne erre egy össz-európai ae86 talit rászervezni. Volt is ismerősöm akin keresztül el tudtam volna érni a szervezőt Mike-ot, de mire észbekaptam már kint is volt a következő banner, hogy regisztráljon mindenki akinek AE/GT86-ja van. Némi csalódottság érzésem volt, hogy miért nem írtam előbb, de végülis egyből megosztottam az aeu86-on (európai hacsis oldal) de végülis ott erre szinte semmi reakció nem volt.. aztán elküldtem a regisztrációmat, elég bő-lére eresztettem hogy több mint 10 éve hacsizok, van több, stb és egyből meg is jelölt fb-on ismerősnek és megkért rá hogy promózzak ahol tudok.. Igazából az összes ae86 ismerősömnek írtam privát üzenetet / felhívtam, de nem sokan ugrottak ki a bőrükből. Még finn és belga, román, szerb stb embereket is hívtam, egyéb okok miatt mindenki otthon maradt. A rendezvény előtt pár héttel Mike felajánlotta hogy ott a helyszínen igazgathatnám az autókat, akkor még nem tudtam hogy hányan leszünk, de természetesen elvállaltam.
A szürke hacsimat is nagyon szerettem volna, ha elkészül addigra műszakival, bejáratva, felprogramozva, hogy lábon ki tudjak menni a két autómmal, igazából annak a 7AGE motorjának az elkészültében nagyon nagy szerepe volt Keiichi 7AGE-jéről látott videónak
[BBvideo 560,340]http://www.youtube.com/watch?v=ak7e1pscbek[/BBvideo]
Viszont a verseny hetén Németországba kellett utaznom, ráadásul 3napig kint ragadtam így csak tréler jöhetett szóba.
Péntek este 23:30-ra lett kész a pakolás, így:
Aztán hamar rá is jöttem, hogy a szerelvény tachográf-köteles, a sofőrkártyámat meg kint felejtettem Németországban, ughogy kb 3 óra alvás után lepakoltam, reggel majdnem 7 óra volt mire az arany hacsimmal el tudtunk indulni..
A rendezvényről annyit, hogy Mike minden ae86 tulajnak írt egy emailt, hogy Keiichi mindkét nap fog sétálgatni a depoban, ne zaklassuk azzal hogy jöjjön oda megnézni az autónkat, oda fog jönni magától is, maga is nagy AE86 fan.. mi erre vártunk is türelmesen.. igazából az a kevés autó aki kijött szerintem többé kevésbé azért mozdult meg, hogy majd tudunk váltani néhány szót, én titkon reménykedtem hogy mond 1-2 technikai tippet, ilyesmi, meg hogy megdícséri az autóinkat.. hát a vége az lett, hogy mi mind az utolsó pillanatig kitartottunk, de amikor a díjkiosztó ünnepség után már kisérték el, akkor szerintem legtöbbünk feladta. Nem úgy fő-vezérünk Pacsker, és a feleségem Anna
Ők utánamentek Mike-nak és Keiichinek, a VIP kamionnál még elkapták autogramm osztás közben, ahol állítólag Mike már mondta hogy késő, aztán Pacsker kitalálta hogy álljunk oda a kocsikkal
ugyhogy végülis többé-kevésbé happy-end lett, szinte mindegyikünk autóját aláírta, készültek közös képek, de a beszélgetés elmaradt azért..
néhány kép tőlem:
szombati nap:


görögök KP (bocs, AP) starletje


Arany AE86-om már a szállás felé:

Vasárnap reggel pályára kiérkezés után mérgelődtem kicsit, hogy beálltak mindenféle autókkal a nekünk feltartott helyekre, aztán leparkolás után jöttem rá, hogy ez az autó a sógoromé volt kb 3évvel ezelőtt
nagyon megörültem neki, még a tulajjal is beszélgettünk:


tessék őket mindenhol követni
2 hacsival driftelő svájci csapat, mindkettő SR20DET motoros 



néhány csoportkép:





Pozsonyi AE86-os kolléga, eredeti festéssel és motortérrel:

egyik hacsin az aláírás:

DaniAE86 és Keiichi bácsi:

MalejYetti cseh kartárs:


Onnan kezdeném, hogy mikor kb ez év májusában megláttam az első bannert az eseményről, hogy jön ide Keiichi akkor nekem abban a pillanatban olyan vízióm volt hogy mekkora lenne erre egy össz-európai ae86 talit rászervezni. Volt is ismerősöm akin keresztül el tudtam volna érni a szervezőt Mike-ot, de mire észbekaptam már kint is volt a következő banner, hogy regisztráljon mindenki akinek AE/GT86-ja van. Némi csalódottság érzésem volt, hogy miért nem írtam előbb, de végülis egyből megosztottam az aeu86-on (európai hacsis oldal) de végülis ott erre szinte semmi reakció nem volt.. aztán elküldtem a regisztrációmat, elég bő-lére eresztettem hogy több mint 10 éve hacsizok, van több, stb és egyből meg is jelölt fb-on ismerősnek és megkért rá hogy promózzak ahol tudok.. Igazából az összes ae86 ismerősömnek írtam privát üzenetet / felhívtam, de nem sokan ugrottak ki a bőrükből. Még finn és belga, román, szerb stb embereket is hívtam, egyéb okok miatt mindenki otthon maradt. A rendezvény előtt pár héttel Mike felajánlotta hogy ott a helyszínen igazgathatnám az autókat, akkor még nem tudtam hogy hányan leszünk, de természetesen elvállaltam.
A szürke hacsimat is nagyon szerettem volna, ha elkészül addigra műszakival, bejáratva, felprogramozva, hogy lábon ki tudjak menni a két autómmal, igazából annak a 7AGE motorjának az elkészültében nagyon nagy szerepe volt Keiichi 7AGE-jéről látott videónak
[BBvideo 560,340]http://www.youtube.com/watch?v=ak7e1pscbek[/BBvideo]
Viszont a verseny hetén Németországba kellett utaznom, ráadásul 3napig kint ragadtam így csak tréler jöhetett szóba.
Péntek este 23:30-ra lett kész a pakolás, így:

Aztán hamar rá is jöttem, hogy a szerelvény tachográf-köteles, a sofőrkártyámat meg kint felejtettem Németországban, ughogy kb 3 óra alvás után lepakoltam, reggel majdnem 7 óra volt mire az arany hacsimmal el tudtunk indulni..
A rendezvényről annyit, hogy Mike minden ae86 tulajnak írt egy emailt, hogy Keiichi mindkét nap fog sétálgatni a depoban, ne zaklassuk azzal hogy jöjjön oda megnézni az autónkat, oda fog jönni magától is, maga is nagy AE86 fan.. mi erre vártunk is türelmesen.. igazából az a kevés autó aki kijött szerintem többé kevésbé azért mozdult meg, hogy majd tudunk váltani néhány szót, én titkon reménykedtem hogy mond 1-2 technikai tippet, ilyesmi, meg hogy megdícséri az autóinkat.. hát a vége az lett, hogy mi mind az utolsó pillanatig kitartottunk, de amikor a díjkiosztó ünnepség után már kisérték el, akkor szerintem legtöbbünk feladta. Nem úgy fő-vezérünk Pacsker, és a feleségem Anna


néhány kép tőlem:
szombati nap:


görögök KP (bocs, AP) starletje



Arany AE86-om már a szállás felé:

Vasárnap reggel pályára kiérkezés után mérgelődtem kicsit, hogy beálltak mindenféle autókkal a nekünk feltartott helyekre, aztán leparkolás után jöttem rá, hogy ez az autó a sógoromé volt kb 3évvel ezelőtt



tessék őket mindenhol követni





néhány csoportkép:





Pozsonyi AE86-os kolléga, eredeti festéssel és motortérrel:

egyik hacsin az aláírás:

DaniAE86 és Keiichi bácsi:

MalejYetti cseh kartárs:

- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Minitalik
Köszi a beszámolókat, sajnálom, hogy nem tudtam róla, szívesen elmentem volna Matyi+Vitya párossal. Legközelebb szóljatok légyszi!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Minitalik
Forum? Minden ilyen kozis szervezodes fent van 

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Minitalik
Javító szándékként elárulomPacsker írta:Forum? Minden ilyen kozis szervezodes fent van

- nem volt új topic nyitva rá (máskor a ringes talikat új topiccal nyitottátok), hanem a minitalikon belül volt és mivel én vidéki (messzi) klubtag vagyok, a minitalik pedig eddig általában Budapesten voltak a budapestieknek, így sajnos nem nyitottam meg.

----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2719
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Minitalik
Szombaton mi is kint voltunk. Imádtam, ahogy dorgálta a népet DoriDori
. Kicsit tartottam tőle, hogy őt is bekebelezi a marketing, de nem. Van egy kis videó is, benne az "oktató" résszel.
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=i5ypa3Wz6h4[/BBvideo]




[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=i5ypa3Wz6h4[/BBvideo]



1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Minitalik
Totalcar tréning.
Egy remek délelőttöt töltöttünk egy kis pénzmag ellenében a Hungaroring vezetéstechnikai pályáján Montoyával. Ő Lexus-al, én pedig az offos autómmal. Remek lehetőség volt ez. Első alkalomnak is remek, de felfrissítésre, tréningezésre is jó. 3 modulon, több mint féltucat feladat vart ránk. Szépen felépitve, dinamikusan követték egymást. Minden résztvevőnél lehetett látni fejlődést.
Folytatás a gokartos topicban.
Egy remek délelőttöt töltöttünk egy kis pénzmag ellenében a Hungaroring vezetéstechnikai pályáján Montoyával. Ő Lexus-al, én pedig az offos autómmal. Remek lehetőség volt ez. Első alkalomnak is remek, de felfrissítésre, tréningezésre is jó. 3 modulon, több mint féltucat feladat vart ránk. Szépen felépitve, dinamikusan követték egymást. Minden résztvevőnél lehetett látni fejlődést.
Folytatás a gokartos topicban.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Minitalik
Ez van belőle ha jót tesznek az emberekkel. És itt nem csak a tréning résztvevőire gondolok. Az összes közlekedő csak kap abból, ha ez a párszáz autós óvatosabban, tudatosabban vezet.
Köztük Monty kommentje. Most már mindenki tudja, hogy a Toyo proxes T1R, ami a kocsiján van, alul teljesít az elvárásaihoz képest?
Bocsánat! Nem hagyhattam ki!
http://totalcar.hu/belsoseg/2016/05/31/ ... =1#comment
Amúgy, szégyen gyalázat! Ezt csak ertékelni, megköszönni lehet(ne).
Köztük Monty kommentje. Most már mindenki tudja, hogy a Toyo proxes T1R, ami a kocsiján van, alul teljesít az elvárásaihoz képest?

Bocsánat! Nem hagyhattam ki!

http://totalcar.hu/belsoseg/2016/05/31/ ... =1#comment
Amúgy, szégyen gyalázat! Ezt csak ertékelni, megköszönni lehet(ne).
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Minitalik
Ez a link nem nagyon mutat sehova.bubidisc írta:Ez van belőle ha jót tesznek az emberekkel. És itt nem csak a tréning résztvevőire gondolok. Az összes közlekedő csak kap abból, ha ez a párszáz autós óvatosabban, tudatosabban vezet.
Köztük Monty kommentje. Most már mindenki tudja, hogy a Toyo proxes T1R, ami a kocsiján van, alul teljesít az elvárásaihoz képest?
Bocsánat! Nem hagyhattam ki!![]()
http://totalcar.hu/belsoseg/2016/05/31/ ... =1#comment
Amúgy, szégyen gyalázat! Ezt csak ertékelni, megköszönni lehet(ne).
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Minitalik
Látom, csak a fakkolás ment át. A rántópados meg a szlalomos rész szerintem is fun volt, mint írtam, a fékezgetős viszont kb. értelmetlen. De arra Te is azt mondtad a helyszínen, hogy gumireklámot tolt a csávó.bubidisc írta:Ez van belőle ha jót tesznek az emberekkel. És itt nem csak a tréning résztvevőire gondolok. Az összes közlekedő csak kap abból, ha ez a párszáz autós óvatosabban, tudatosabban vezet.
Köztük Monty kommentje. Most már mindenki tudja, hogy a Toyo proxes T1R, ami a kocsiján van, alul teljesít az elvárásaihoz képest?
Bocsánat! Nem hagyhattam ki!![]()
http://totalcar.hu/belsoseg/2016/05/31/ ... =1#comment
Amúgy, szégyen gyalázat! Ezt csak ertékelni, megköszönni lehet(ne).

Domi: EQMontoya néven kommentelgetek ott.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd



Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Minitalik
Ez tény, de ez engem egy cseppet sem zavart. 
Hagyott csúszkálni minket miközben ment a gumi reklám. Nem sok vizet zavar, inkább csak locsolt.
Amúgy, szuper érzés másnap visszaülni az autóba. Olyan mintha 5 évet taxiztam volna vele, nem csak 10.000 közös km lenne mögöttünk.

Hagyott csúszkálni minket miközben ment a gumi reklám. Nem sok vizet zavar, inkább csak locsolt.
Amúgy, szuper érzés másnap visszaülni az autóba. Olyan mintha 5 évet taxiztam volna vele, nem csak 10.000 közös km lenne mögöttünk.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Minitalik
Nem nagyon akart ott sem tapadni a Toyo proxes? Az a dúrva, hogy nálam nem csak műgyantán nem tapad, de nyáron aszfalton sem!bubidisc írta:Ez van belőle ha jót tesznek az emberekkel. És itt nem csak a tréning résztvevőire gondolok. Az összes közlekedő csak kap abból, ha ez a párszáz autós óvatosabban, tudatosabban vezet.
Köztük Monty kommentje. Most már mindenki tudja, hogy a Toyo proxes T1R, ami a kocsiján van, alul teljesít az elvárásaihoz képest?
Bocsánat! Nem hagyhattam ki!![]()
http://totalcar.hu/belsoseg/2016/05/31/ ... =1#comment
Amúgy, szégyen gyalázat! Ezt csak ertékelni, megköszönni lehet(ne).
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6