
Minitalik
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Minitalik
Köszi a PPs képet Pacsker! 

AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Minitalik
Szuper volt a King Of Europe!! 

Sokáig vaciláltam menjek-e vagy nem, de szerencsére Vitya77 beült hozzám (sőt ő vezetett
), a pályáról is lejöttünk Pest megyén kívül, így anyagilag is gazdaságosabb lett.
De jó, hogy nem hagytam ki...
A Slovakiaring csábított és reménykedtem el tudunk majd intézni ismét egy Press-es engedélyt, hogy a pályán körbe tudjunk menni.
Emellett kint volt 3 hazai AE86 is, meg pár külföldi érdekesség. Kis bandázás, kis autó b@zulás, kellett na...
Kifele tartottunk már, mikor DanikAE86 hívott, hogy ötödikben ledadog, majd küldött egy képet:

Ők Németországól jöttek és úgy volt együtt gurulunk be a Ringre, de ebben a felállásban ez nem jött össze
Épp Szlovákiában álltunk már 15 perce egy félpályás lezárós idióta, rosszul működő lámpa miatt, mikor dudáltak majd odasétáltak hozzánk a mögöttünk álló Lexusból. Médzsörék voltak kellemes meglepetésünkre. Onnan már velük kezdtük meg a Paddock bámészkodás első részét.
Kint voltak a szerelő csapatok és a versenygépek, továbbá Gymkhana pálya és egy kisebb rész a kiállított autóknak, ahol szép számban képviseltették magukat a Toyoták.



A Gymkhana-nál többször kiszúrtunk egy bályos szőke szépséget, aki versenyző overálba sétált fel, s alá.
Hamar rájöttünk, hogy az egyik öreg Merci pilótája és vár a sorára. Nyilván éreztük a szimpátiát, de miután az igen nehéz és szűk pályán, a sok férfi "szenvedése" után felment ezzel a tökéletesen alkalmatlan súlyeloszlású géppel és "porig alázott mindenkit", szó szerint leesett az állunk.


Vityával meghajoltunk előtte és tapssal jutalmaztuk. Miután elmosolyodott végünk volt...
Tündér, szerény, csinos és úgy vezet, mint itt mindannyiunk együttvéve

Bauer Viki 15 éves és emelem kalapom előtte
Kicsit kolbászoltunk az autók közt, majd Vityával a Corolla Club Hungary hivatásos médiásaiként sikeresen megkértük a Press-es engedélyeket és mellényeket.
Innentől szabad volt a bejárásunk mindenhova.
Épp Keiichi Tsuchiya eligazításába ("kioktatásába") botlottunk bele, melyet a sikeres Európai drifterek lélegzet visszafolytva hallgattak végig


Innentől következett az utolsó pár gyakorlás, majd az elődöntő és végül a FINAL.
Szinte minden kanyarból lőttünk képeket és készítettünk videókat. Sikerült is pár darab a laposan, szembe sütő nap és a gumi felhő ellenére.
Az élményt az mutatja a legjobban, hogy a wc-zésemet mindig halogattam és a döntő végén már annyira kellett, hogy behugyozni sem tudtam
...
Király gépek, jó sofőrök.
ÉS a sok BMW és Nissan közt VOLT TOYOTA IS
Ráadásul 2 hachit láttunk menni:


és egy harmadikat a parkolóban:

De volt szívemet melengedtető KP60 Starlet is

Igazi felüdülés volt a hatalmas sok 100 lóerős böszme szörnyek között.
Ráadásul 4AGTE dübörgött benne
Na meg a GT86 sem maradhatott el


Volt pár kicsúszás és pofozkodás



Na meg jó pár gyönyörű fűzés









Közben persze ment a Japán támogatású pontozás ezerrel




A győztes:

(médzsör majd kijavít melyik kategóriáé
...)
Kicsit még Toyotáztunk, beszélgettünk






A díjkiosztó már sötétben végződött és szolidarítva drukkoltunk a hachisoknak, hogy megkaphassák Keichii autogramját az autójukra.
Persze az ígérgetés betartása elmaradt, így ZDoman Annájával kezünkbe vettük az ügyet és a hegyet vittük Mohamedhez. Egy kis rámenősség rögtön sikerre vezetett:



Vitya is hozott erekjét

Majd elégedetten megfáradva, hazafele vettük az irányt
Szlovák oldalon a Pécsi AE86 utasainak társaságában

Komárnoban még rosszalkodtunk is
Szuper nap volt! Nem kizárt, hogy legközelebb is megyek
A Slovakiaring és személyzete (legtöbb Magyar) továbbra is nagyon szimpatikus!
Vitya77 volt a videó felelős, de párat én is lőttem a végén.
Hamarosan megosztom.
Addig is a KÉPEIM

Sokáig vaciláltam menjek-e vagy nem, de szerencsére Vitya77 beült hozzám (sőt ő vezetett

De jó, hogy nem hagytam ki...
A Slovakiaring csábított és reménykedtem el tudunk majd intézni ismét egy Press-es engedélyt, hogy a pályán körbe tudjunk menni.
Emellett kint volt 3 hazai AE86 is, meg pár külföldi érdekesség. Kis bandázás, kis autó b@zulás, kellett na...
Kifele tartottunk már, mikor DanikAE86 hívott, hogy ötödikben ledadog, majd küldött egy képet:


Ők Németországól jöttek és úgy volt együtt gurulunk be a Ringre, de ebben a felállásban ez nem jött össze

Épp Szlovákiában álltunk már 15 perce egy félpályás lezárós idióta, rosszul működő lámpa miatt, mikor dudáltak majd odasétáltak hozzánk a mögöttünk álló Lexusból. Médzsörék voltak kellemes meglepetésünkre. Onnan már velük kezdtük meg a Paddock bámészkodás első részét.
Kint voltak a szerelő csapatok és a versenygépek, továbbá Gymkhana pálya és egy kisebb rész a kiállított autóknak, ahol szép számban képviseltették magukat a Toyoták.
A Gymkhana-nál többször kiszúrtunk egy bályos szőke szépséget, aki versenyző overálba sétált fel, s alá.
Hamar rájöttünk, hogy az egyik öreg Merci pilótája és vár a sorára. Nyilván éreztük a szimpátiát, de miután az igen nehéz és szűk pályán, a sok férfi "szenvedése" után felment ezzel a tökéletesen alkalmatlan súlyeloszlású géppel és "porig alázott mindenkit", szó szerint leesett az állunk.
Vityával meghajoltunk előtte és tapssal jutalmaztuk. Miután elmosolyodott végünk volt...
Tündér, szerény, csinos és úgy vezet, mint itt mindannyiunk együttvéve


Bauer Viki 15 éves és emelem kalapom előtte

Kicsit kolbászoltunk az autók közt, majd Vityával a Corolla Club Hungary hivatásos médiásaiként sikeresen megkértük a Press-es engedélyeket és mellényeket.
Innentől szabad volt a bejárásunk mindenhova.

Épp Keiichi Tsuchiya eligazításába ("kioktatásába") botlottunk bele, melyet a sikeres Európai drifterek lélegzet visszafolytva hallgattak végig

Innentől következett az utolsó pár gyakorlás, majd az elődöntő és végül a FINAL.
Szinte minden kanyarból lőttünk képeket és készítettünk videókat. Sikerült is pár darab a laposan, szembe sütő nap és a gumi felhő ellenére.
Az élményt az mutatja a legjobban, hogy a wc-zésemet mindig halogattam és a döntő végén már annyira kellett, hogy behugyozni sem tudtam

Király gépek, jó sofőrök.
ÉS a sok BMW és Nissan közt VOLT TOYOTA IS

Ráadásul 2 hachit láttunk menni:
és egy harmadikat a parkolóban:
De volt szívemet melengedtető KP60 Starlet is
Igazi felüdülés volt a hatalmas sok 100 lóerős böszme szörnyek között.
Ráadásul 4AGTE dübörgött benne

Na meg a GT86 sem maradhatott el

Volt pár kicsúszás és pofozkodás
Na meg jó pár gyönyörű fűzés

Közben persze ment a Japán támogatású pontozás ezerrel

A győztes:
(médzsör majd kijavít melyik kategóriáé

Kicsit még Toyotáztunk, beszélgettünk
A díjkiosztó már sötétben végződött és szolidarítva drukkoltunk a hachisoknak, hogy megkaphassák Keichii autogramját az autójukra.
Persze az ígérgetés betartása elmaradt, így ZDoman Annájával kezünkbe vettük az ügyet és a hegyet vittük Mohamedhez. Egy kis rámenősség rögtön sikerre vezetett:


Vitya is hozott erekjét

Majd elégedetten megfáradva, hazafele vettük az irányt
Szlovák oldalon a Pécsi AE86 utasainak társaságában

Komárnoban még rosszalkodtunk is

Szuper nap volt! Nem kizárt, hogy legközelebb is megyek

A Slovakiaring és személyzete (legtöbb Magyar) továbbra is nagyon szimpatikus!
Vitya77 volt a videó felelős, de párat én is lőttem a végén.
Hamarosan megosztom.
Addig is a KÉPEIM
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Minitalik
Annyira nagyon messze nem voltunk tőletek.
Legközelebb megfontolandó. Végig pályán tudtok jönni. Időben nem olyan horror. (persze relatív)
Legközelebb megfontolandó. Végig pályán tudtok jönni. Időben nem olyan horror. (persze relatív)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Minitalik
Videóim:
AE86
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=PUn93WaFW1Y[/BBvideo]
4AGTE KP60
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=7nPRRQyoW54[/BBvideo]
S13 "Pickup"
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=vnP08eD1_ao[/BBvideo]
Végső páros
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=EbsQKFjYCQE[/BBvideo]
Utsó menet
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=pCdk8vkcq5s[/BBvideo]
Érdemes a végén az örömmámort megnézni. Harákol, lángol, füstöl, fickándozik
AE86
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=PUn93WaFW1Y[/BBvideo]
4AGTE KP60

[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=7nPRRQyoW54[/BBvideo]
S13 "Pickup"
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=vnP08eD1_ao[/BBvideo]
Végső páros
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=EbsQKFjYCQE[/BBvideo]
Utsó menet
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=pCdk8vkcq5s[/BBvideo]
Érdemes a végén az örömmámort megnézni. Harákol, lángol, füstöl, fickándozik

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Minitalik
Sajnos a videó vágó rendszer nem hagyott HD minőségben dolgozni, de azért fel raktam.
Slovakiaring Gymkhana 2015
[BBvideo 560,340]https://youtu.be/OkyoLaSGSNc[/BBvideo]
Slovakiaring Gymkhana 2015
[BBvideo 560,340]https://youtu.be/OkyoLaSGSNc[/BBvideo]
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Minitalik
Csak hogy tisztán látszódjanak a kishölgy képességei.
Bauer Viktória Gymkhana 2015 Slovakiaring
[BBvideo 560,340]https://youtu.be/IoeD-9Ci2ZE[/BBvideo]
Bauer Viktória Gymkhana 2015 Slovakiaring
[BBvideo 560,340]https://youtu.be/IoeD-9Ci2ZE[/BBvideo]
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Minitalik
Kár az első minőségéért.
Biztos nem engedi a jobb felbontást? Pedig a hang is jó lenne (F20C Cseh Hacsi)
Viki még videóról is ügyes. Köszi!
Biztos nem engedi a jobb felbontást? Pedig a hang is jó lenne (F20C Cseh Hacsi)
Viki még videóról is ügyes. Köszi!

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Minitalik
Áh, nem vagyok irigy. Egy kicsit sem. Dehogy. Meg sem fordult a fejemben hogy kimenjek. Amugy sem szeretem a tuning autokat, foleg a benzingozt meg a gumifustot...


E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Minitalik
Köszi a sok képet és videót, öröm volt végigtekerni!
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Minitalik
Igyekszem dokumentálni.
De legközelebb tessék élőben élvezni
De legközelebb tessék élőben élvezni

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Minitalik
Dejó, hogy nem mentem...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///



- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Minitalik
Sajnos nem engedi a jobb felbontást.
Megpróbáltam újra.
Itt egy kis Részlet a versenyből!
[BBvideo 560,340]https://youtu.be/YN7nuDYmOWE[/BBvideo]
Megpróbáltam újra.
Itt egy kis Részlet a versenyből!
[BBvideo 560,340]https://youtu.be/YN7nuDYmOWE[/BBvideo]
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Minitalik
Dehogynem engedi a jobb felbontást!
Csak fizetni kellett az upgrade-ért
Íme egy Jobb minőség.
[BBvideo 560,340]https://youtu.be/lBGRWnfLjLk[/BBvideo]

Csak fizetni kellett az upgrade-ért

Íme egy Jobb minőség.
[BBvideo 560,340]https://youtu.be/lBGRWnfLjLk[/BBvideo]
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Minitali
Amíg a 29 induló Keiichi Tsuchiya eligazításán volt addig sétáltam egyet a "rajtrácson"
Íme az autók!
[BBvideo 560,340]https://youtu.be/KS1ADWemJVI[/BBvideo]
Íme az autók!
[BBvideo 560,340]https://youtu.be/KS1ADWemJVI[/BBvideo]
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vitya77 2015 okt. 30, 10:01 am-kor.
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE