E21, [E19, E20] - (2019 -

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Sziszi71
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2018 jún. 18, 12:34 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Corolla E18
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: E21, [E19, E20] - (2019 -

Hozzászólás Szerző: Sziszi71 » 2019 jún. 11, 09:14 am

Kedves Klubtagok!

A kombira jelentkeztem be, de mivel a találkozó előtti héten volt szerencsém kipróbálni, így hatchbacket teszteltem. Főleg a méretbeli különbségből adódó menetteljesítményre és a kezelhetőségre voltam kíváncsi.
Kívülről nagyon tetszett a formája és a színe. Először a hátsó üléssort próbáltam ki. Összehasonlításként a méretbeli tesztre a saját E18-amat vettem alapul, ami sajnos nálam nagyon lehúzta az új verziókat. Az E18ban hátul valahogy kategóriákkal jobb a lábtér. Állítgattam az üléseket, de sehogyan sem jött össze az E18 sedan méret. A kombiban sem, a hatchbackben pedig semmi hely nem volt hátul. A kicsinek mondott CHR-ben a 182 cm emhez beállított első ülés után, hátul ugrálni lehet a hatchbackhez képest. Sajnos.
A menetdinamikával tökéletesen megvoltam elégedve, a hatchback nagyon kis sportos feelinget ad és a kombival sem volt bajom a méretéhez képest. Az biztos, hogy a következő autóm célcsoportjában már benne van a Corolla, de a kombi változat inkább.
A műszerezettsége nagyon tetszett mind a két verziónak, bár mikor kerestem dolgokat rajta, hírtelen kicsit sok volt a funkció. Ez valószínűleg elvárás már manapság. A sok funkció és extra máshol üt vissza szerintem. Nem akarok senkit megbántani, de ezek a fullos Corollák, nem az átlag vásárló igényeit tükrözik. Egy „nyomorult” milliókkal olcsóbb márkában megtalálható (pl.: automatán behajló visszapillantó tükrök). Az alacsonyabb verziókban elérhetetlen és a szerviz is azt mondja, miért nem rendeltem magasabb verziót sokkal drágábban, ebbe nem lehet beleszerelni. A mai világban? A buszrendszeren mindennek ott kell lenni, minden ki van vezetve, miért is nem lehet kérni bele? Szóval valószínűleg nem ezek a full felszereltségű autók fognak a legjobban fogyni. Mikor elkezdi használni az ember boldog, mert imádja. Aztán széles mellkassal beszélget a többi új autót vásárló ismerőssel, aki dicséri a Corollát, aztán rátérünk a felszereltségre és hirtelen összehúzod magad, mert raktak bele egy halom, számodra felesleges (biztonságtechnikailag fontos) extrát, de meg sem közelíti a 2 millióval olcsóbb autó felszereltségét, ja és nem kérték bele, adták, mert úgy gondolták az is fontos. Hozzáteszem, ezekből nem hiányzik semmi ami a Corollában benne van, csak az a 2 millió különbség kicsit fájdalmas.
Félreértés ne essék, imádom a Corollámat. A pár év múlva esedékes autócsere válogatásban benne van és nagyon tetszene az a felszereltség amit kipróbáltam, de DRÁGA, iszonyatosan. Egy korábbi hozzászóló említette a LEXUS-t. Vajon a nézelődés/álmodozás közben, miért azt találja meg az ember rögtön jobb áron? És nézte valaki, hogy a comfort felszereltségű kombi és hatchback között 300E Ft különbség van durván? Az anyagköltség több a kettő között és a kisebb csak élmény autózásra tökéletes és a gyereket reggel iskolába, oviba vinni, de arra elég a Yaris is(????).
Összegezve, a az új Corollák gyönyörű szépek, rendkívüli felszereltséggel. A 2.0 hybrid egy tökéletes motor szerintem, élmény vezetni. Reméljük az évek során a különböző akciókban az induló felszereltségek is tükrözik majd a mai kor elvárásait, igényeit.

Köszönöm a lehetőséget a tesztvezetésre, vezetni egy élmény volt!

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2031
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: E21, [E19, E20] - (2019 -

Hozzászólás Szerző: mozso » 2019 jún. 11, 09:33 pm

Remek, hogy írjátok a tesztvezetések beszámolóit!

Fontos infó:
A 2019-es Hatchback Corolla hátsó lábtere 6cm-el (tengelytáv is) rövidebb, mint a Corolla Sedan és a Corolla Wagon (kombi).
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1614
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Re: E21, [E19, E20] - (2019 -

Hozzászólás Szerző: Frool » 2019 jún. 14, 06:45 pm

Sziasztok!
Nem érzem magam elfogultnak, de nem tudok elfogulatlanul írni. Jó lett az új Corolla, szerintem ez már ránézésre is vitathatatlan. Benne ülve vagy vezetve pedig nem értem miben lehetne kételkedni. Nem stílusom semmiképpen az autó amit vezettem de kellene úgy ahogy van gondolkodás nélkül. Nem azért mert megöregedtem hanem mert jollyjoker. Állítólag lényegtelen de számomra mégis fontos, hogy bármelyik karosszéria variánst venném corollám lenne.
Persze vannak éles különbségek a beltér anyaghasználatában, meg váltó fül és egyéb mélkülözhető dolgok stb. De nem ezek a sarkalatos kérdések és hibák számomra. Ez egy Corolla. Nekem annyi jelentést hordoz ez a név, hogy tartós; megbízható és olcsó. Na ez utóbbit sajnos nem értem, a többi valószínüleg rendben lesz. Értem én a full extrát de a gyártók felszereltségi csomag elosztását (nem csak a Toyotával van gondom) nem értem. Szerintem ezt a forgalom/bevétel növelő trükköt már meggagyhatnák a gagyi gyártóknak. A Toyota mint környezet tudatos újító megléphetné az egyedi extra összeállítás opciót ráérős vásárlóknak. Nekünk sajnos még túl drága, de kívánjuk...
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23692
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: E21, [E19, E20] - (2019 -

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2019 jún. 17, 01:17 pm

Lehet az új Corolláról a véleményem egyszerre objektív és szubjektív?
Lehet..

Jelenleg otthon 6db autó van és ebből 5db veterán korú különlegesség. A 80-as évek első harmadában akkorát fejlődtek a négykerekűek, amire szerintem azóta sem volt példa. Műszaki megoldásokban, méretben, zajcsillapításban, felszereltségben hatalmas ugrás következett be és emiatt nagy mértékben nőtt a komfort, amelynek talán legerősebb alapja a vezethetőség volt.
Könnyebb, jobb velük menni, mint a 70-es évekbeli és az előtti autókkal, illetve a sportosság fogalma és annak gyakorlatban történő alkalmazása is megugrott egy olyan szintet, amelyet még a mai kor gyermekei is igazán tudnak élvezni.
Magyarul a 30-35 éves veteránokat nem csak a formájukért, az időutazásukért, a ritkaságukért lehet szeretni, de szinte kompromisszumot sem kell kötni a vezethetőség, a komfort és főként a vezetési élmény tekintetében sem. Ezért van az, hogy az 1969 és 1982 közti veteránok mellett 88-as gyártású szépséggel járok nap, mint nap és, hogy nem vágyom nagyon "ÚJ" autóra. (nyilván közrejátszik az is, hogy tempomatos, klímás, sok-sok extrás az egyed). Nem és ennek nem anyagi oka van. Egy veterán géppark fenntartása, főleg úgy, hogy az egyik tényleg "napi járkálós" igen költséges tud lenni..

Szumma szummárum nálam 2 fő érv szól csupán egy újabb autó vásárlása mellett. A biztonság (vitathatatlan) és az önfeledt élet rozsda kezeléstől mentesen. :)
A fentiekből kiderül, hogy vágyni nem vágyok új autóra, sőt egész ellenszenvesek nekem az egyéniség nélküli, "rövid" élettartam tervezett, kommersz tömegcikkek, még ha tudom is, hogy egy 0-15 éves Toyota végtelenül optimális választás annak, aki automobilt és nem szenvedélyt akar vásárolni.
Ezekből adódóan úgy gondolom tudok kellően kritikus és objektív lenni egy új "kacattal" szemben.

Mi az, amiért részben mégis szubjektív, enyhén elfogult a véleményem?
- Mégis csak a Corolla Club elnöke vagyok.. :) Az elmúlt 13 évben, igyekeztem szakmai támogatást, segítségnyújtást adni, különlegességeket, újdonságokat prezentálni az 53 éve bemutatott első és az aktuálisan legfrissebb generációt illetően egyaránt, függetlenül attól, hogy személyesen melyekkel szimpatizáltam jobban és melyekkel kevésbé. Ha valamivel sokat foglalkozunk és nem is volt szerelem első látásra, idővel szépülnek a hibák, feledésbe merülnek egyes hiányosságok, sőt megmutatkozhatnak előnyök is. Így voltam az újabb Corollákkal is, így mindegyikben igyekeztem megtalálni pár pozitív szempontot, pár számomra kedves tulajdonságot. Nyitott voltam mindegyik generációra és így volt ez a legújabbal is.
- Megfogott a külső, reménnyel töltöttek el a kezdeti hírek. Nem véletlenül nyitottam meg ezt a témát 2018 júliusában, amikor még szinte hírek sem szivárogtak az európai piacon történő megjelenésről. Izgatottan vártam a láthatóan sportosabb szellemben épülő új generációt.
- Nyilván számos, megfontolt okból és TAPASZTALATBÓL kifolyólag, de hamar bizalmat szavazok a Toyota termékeinek. Mondjuk úgy, az átlagnál elhivatottabb és lojálisabb vagyok.


Nézzük akkor konkrétan az új autót, azon belül is a találkozón is látható 2.0 HSD Touring Sports-ot (Wagon).

Kép

Kép

6-700 kilométer került bele, amíg nálam volt. Igyekeztem aprólékosan megfigyelni.


Formavilág:

Kategóriáján belül és helyén kezelve a dolgot, szerintem 10 pont! :) Szubjektív véleményem, de a sajátom: A 90-es évek második felétől a 10-es évek elejéig szerintem 1-2 apró kivételtől eltekintve katasztrofálisan néztek ki az autók. Főleg a normál embernek elérhető mezőnyben. Remélem nem csak én érzem úgy, hogy üdvözítő módon, az utóbbi pár évben jó irányba kezd változni ez a tendencia. Tudom is az okát! Újra van "függőleges" orr, meredek "hűtőmaszk", karakán, megtoldott első lökhárító, éles kontúrok, különleges és kidolgozott részletek...
Tudja az új Corolla?
Tudja! Nagyon is tudja! Az autó nem csak egészében, de több szögből, sőt részleteiben mutatós. Sportos és egyben elegáns, különleges és mégsem hivalkodó. Aki ilyet vesz, egy tükröt mutat ízléséről és gondolkodásáról. Minőség, megbízhatóság, gazdaságosság, lokális környezettudatosság, szerénység, tudatosság és végre nem kell kompromisszumot kötnie a megjelenést illetően sem.
A paletta le sem tagadhatná, hogy japán gyártású, de már nem annyira megosztó az európai szemnek. Igenis "dögös" és már nem csak a japán autó megszállottak szívét dobogtatják meg. Valahogy az "új" Mazda 6-os bemutatásakor tapasztalt formabeli rajongáshoz tudnám hasonlítani az új, E21-es Corollát. Ez "csak" egy kis családi autó, mégis nemtől és kortól függetlenül megfordulnak utána az utcán, elismerően megcsodálják a lámpánál a különböző gyártmányú autókban ülők sofőrjei, egyszóval általánosan TETSZIK a legtöbb embernek.
Külön öröm nekem, hogy VÉGRE fiataloknak és fiatal családapáknak is újra vágyott típus lehet a férfias megjelenésével.
A Hatchback hozza, amit várunk tőle, a Sedan, ahogy töben is írták elegánsabb, de még szerintem így is erősen dinamikus formavilágú. Érdekes volt látni a CCH Típustörténeti áttekintésünkön, hogy az előző generáció, (E18) faceliftje már mennyire hasonlít megjelenésében az új szedánra.

Kép

A Wagon pedig lehetne egy diszkrét igás ló, de ennek ellenére hatalmas vigyort csal az arcomra, hogy a Hatchback orrával és egy méltó folytatással igazi, vágyott sportos-családit varázsoltak belőle.

Kép

Mellékesen meg kell jegyeznem, hogy most nálam kinézetre úgy a Number 1. vágyott kombi, hogy az utóbbi években rengeteg mutatós kategóriatárs kezdte el róni az utakat, mint pl. az új Ceed SW, Focus Turnier, Astra Sports Tourer.. Felül tudta múlni őket, persze ez tényleg ízlés kérdése.


Belső ergonómia, anyaghasználat, kezelhetőség:

Jól éreztem magam benne. Különösképp szeretem a világos belsőket és nagy szerencsémre egy ugyan kényes, de gyönyörű fehér-bőr belsős autóval cirkálhattam. Csodás, a (rendlehető) panoráma-tető hiánya ellenére is világos.
A bőrért alapvetően nem vagyok oda, de már rég leáldozott a 80-as, 90-es évek japán plüss belsőinek. Rettentő kényelmesek és jó megjelenésűek voltak a 2.0 Hybrid ülései, méltóak a korábbi GT-kben, GT-ikben található, csúcs verziók utódjai címére.
Anyaghasználatban szerintem nagy az előrelépés, ami nekem kiemelten fontos volt. A 90-es évek végén kezdődött a Corolláknál egy erős hanyatlás és úgy érzem most már újra megérett a típus beltere arra, hogy az anyagok is nagy mértékben növeljék komfortérzetünket. Valószínűleg lehet eltérés a csekélyebb felszereltségűek ajtókárpit felső borítása között. A kombiban ott is puha tapintású, szivacsozott anyagokat találtam, ellentétben egyes tapasztalataitokkal.
Külön tetszett a "fém" díszcsíkok struktúrája. Nem szálcsiszolt, nem sima ezüst. Feldobta és még a tapintása is jó volt

Kép

Két apróság van, ami nem tetszett, de ezek tényleg apróságok. Az ülések fejtámlájában található lyukak ezüst, műanyag pereme kicsit gagyi, illetve az egész műszarfalborítás, nagyon finom tapintású, varrott bőr, de a kormányoszloptól balra található kis 15 centis csúcsos elem kopogós műanyag lett. Nem értem az ideológiát sem, azt lehetett volna folytatólagosan bőrözni a középső testvér részhez hasonlóan.
A kezelőszervek továbbra is Toyotásan, tökéletes helyen vannak, illetve mennyiségük is optimális. (Se nem sok, se nem túl "downsizingolt"). Talán a tempomat alap kezelőszerveinek örültem volna, ha maradnak a kormányon, külön kis karocskán. 1 nap alatt megtanulható volt az új funkciók kezelése is (sávtartó asszisztens, adaptív tempomat, táblafelismerő, holttérfigyelő...).
Nagyon tetszik, hogy a műszeregységben más piacokkal/más felszereltségekkel ellentétesen ezekben volt még két manuális, mutatós műszer blokk és csak ezek közt volt változó tartalmú kijelző. A head up display-en is egész sok információ megjelenik a korábbi modellekéhez képest. Nappal is tökéletesen látható. A beszédfelismerő női hangja kellemes :)
Tényleg alig tudok számomra nem tetsző hibát felhozni. Talán jó lett volna, ha média egységnél ujjal tudom húzni (tekerni) a folyamatábráját zeneszámnak. NAVI-t nem használtam.
Csomagtérben végre rendes megvilágítás kapott helyet, jó az utastér hangulatvilágítása is.

Komfort:
Az... :shock: Rettentő halk az autó. Nagy tempónál is! Igazi relaxálás vele utazni, ha csak A-ból B-be megy az ember. Ebben a kategóriában, ilyen csendes autóban talán még nem is ültem.
A nagy, 18-as kerekek okozta kis oldalfalú gumik miatt féltem kicsit a rosszabb utaktól, de meglepő módon, nagyon jól korrigálja az úthibákat. Persze érdemes odafigyelni, mert attól, hogy mi kevésbé érezzük, a futóműalkatrészeket bizony ugyanúgy amortizálja Hungary. Feszes és komfortos is egyben. Előbbiről később.
Kardinális kérdés nálam a helykínálat (187 centi vagyok és előszeretettel tömöm meg a csomit is). Ahogy korábban, ebben a témában ódákat zengtem róla, ez az autó tengelytávja elérte az amúgy hírhedten nagy belterű T25-ös Avensisét. A teljes hossza meg még nagyobb. Személyesen megtapasztalva sem okozott csalódást. A láb, a fejtér is egyaránt bőséges.

Kép

Nekem pozitívum, de kétségtelen, hogy feltűnően alacsony az üléspozíció, így aki erre érzékeny, annak kényelmetlenséget okozhat a sok ki és beszállás. A csomagtartó síkjának több szintes, szendvics szerű pakolhatóságát továbbra sem értem. Én továbbra is azt mondom, inkább induljon mélyebbről, de egyébként ez is hozza érzésre az említett Avensis térfogatát. Defekt javítós persze, de van hely legalább egy mankókeréknek. (javasolt).
A JBL hangrendszer is a jobbak közé tartozik. Szépen szól, nagy hangerőnél is!

Vezetési élmény:
Egy hátrány, ami persze a hajtás miatt evidencia. Sport módban sincs semmi pozitív értelemben vett "zaj". A motort persze 5-6 ezres fordulaton hallani, de a magamfajta 8 ezrekhez, "G"-s motorokhoz szokott fülnek :) , főleg CVT-vel társítva igencsak semleges. Jó-jó, de nem sportos. Alapvetően a 2 literes benzinmotor már nem "béget" úgy, mint a korábbi 1.8-as HSD-k, érzésre és gáz-hajtás reakcióra kb. egy sima belső égésű CVT-s automatához hasonlítható. Ez előrelépés, mert szerintem egyáltalán nem idegesítő már, mint ahogyan azt számos ember negatívumként felrótta az elődöknek.
A HSD-re persze ezek miatt hiba is lenne kipufogót (/hangszórót) hangolni, így ezt csak szimplán el kell fogadnunk.
Ha már a hajtóműnél tartunk, teljesítménye több, mint elégséges :) A villanymotor miatt határozottan indul és a kétezres benzines már nem hagyja veszni magasabb sebességtartományban sem. Mondhatni igencsak jól megy, ahhoz képest, hogy egy "zöld" hybrid.

Szerintem Ide tartozik a gazdaságossági kérdés is. Mert az is egy élmény :)

Kép

Ne legyenek illúzióink. Ez egy közel másfél tonnás hajó, amiben ugyan Atkinson ciklusú, de 2000ccm-es motor van. Ha normálisan használjuk, felejtsük el a 3-assal kezdődő értékeket. Taglalhatnám. Ahhoz képest, hogy az összes tesztelő mire volt kíváncsi?: "180 lovas Hybrid", így előfordult, hogy binárisan kezelték a "gáz"pedált, 6 liter alatt sikerült tartani a fogyasztást.
Volt, hogy M0-n dugóztam, csurogtam, ott egyszer kijött egy 4,9-es átlag, de nagy összességében 5,7-5,9 körül fogyasztott 1 tanknyi távon sok-sok padlógázzal, úgy, hogy még megy is. Szerintem ez az 5-6 liter simán tartható vele, ha meg odafigyelünk, akkor akár kezdődhet 4-el is.
Van kérdés?
Nincs!
A dízel személyautók tényleg eltűnhetnének már. :evil:

És a kanyarok??
Óóóó, az a drága futómű, az az áhított súlypont és az üléspozíció.
Na ezért fáj csupán, hogy nincsen sportos hangja. Mert SZERET élvezetesen menni! Egyenesbe tolni neki gáz és majom dolog. :) De kanyarban ügyesen fordulni? Ahhoz a sofőrön kívül kell a jó technika is. És MENNYIRE JÓ ebben az új Corolla?!?!?!?! :vezet:
IMÁDOM!!! :luv: :luv: :luv:
Annyira jó az összhang, hogy szinte kéri, hogy vigyorogd végig vele együtt az íveket! Az akksik annyira jót tettek a súlyeloszlásnak, hogy szinte versenyautósan semlegesen fordul. Meglepő, hogy nagyobb kanyarsebességnél is mennyire biztonságban érzi benne az ember magát. Tényleg imádtam, nagyon ügyes!
Hybrid sportos? Mostantól nem feltétlenül paradoxon..
Feszes, kicsinek érződik a dőlése, de mégsem kényelmetlen. Nagyon jól lett hangolva.
Az elektromos kormányszervó ellenére jó a keménysége és valamelyest még érezni is valamennyi visszacsatolást az út felől.
A fék is javult szerintem és már csak a nagyon white fenekűek veszik észre a különbséget, hogy mikor táplál vissza és mikor kezdenek el dolgozni a munkahengerek.
Hihetetlen, de tényleg van benne bugi!! :)
Érdekes, hogy mennyire becsapja a csend kontra tempó az utas érzékszerveit. Vikim, ha odaléptem rosszul volt benne, pedig azért ifjú éveinkben volt lehetősége edződni :)
Ami inkább poén, mint hátrány, hisz, ha nem akarjuk, nem használjuk, az a sport mód, váltófüles/váltóbotos pöckölgetős funkciója. Semmi értelme kategória, inkább irónikus, mint menő :D Be kell látni, hogy szinte teljesen felesleges.

Kép

Mondtam már, hogy a találkozón is nagy sikerük volt?

Kép

Kép

Kép



Összességében:

Ahogy a témában is olvasható, nagyon vártam az új generációt, azon belül is a Wagon-t, az új, két literes Hybrid motorral. Tetszett, ígéretes volt és nagyon nagy elvárásokat támasztottam vele szemben, avagy "el tudja-e részben hódítani egy új autó a szívem"?
A válasz egy hatalmas IGEN!
A TCE jóvoltából pont egy ilyen autót tesztelhettem :)
Nincs mit kertelni, ez egy NAGYON JÓ autó és számomra méretével, megjelenésével, Hybridségével, menetteljesítményével... az eddigi legideálisabb választás egy napi járkálós családi autónak. Ezúton kérném az egyedi engedélyt a nagyobb vontathatóság forgalmiba történő bejegyzése érdekében, hogy óvatosan, értve a fizikát húzhassam vele a versenyautóm. Ha ez megtörténik még a végén azonnal kell vennem egyet és nem tudok várni pár évet a vásárlásával, mert igen..., erősen tervezzük azt. ;)

Az ára, főleg a jól felszerelt Wagonnak valóban jelentős, de szerintem inkább csak az összeg, egyben "kimondva" tűnik magasnak, nem pedig az ár/érték/konkurensekhez vetített aránya. Egy IS-hez meg aztán végképp nem hasonlítanám. Ez egy tágas Wagon, az meg egy "kis" Sedan. Más a célzott vevőkör..
Továbbá rutinosak tudjuk, hogy sokszor az olcsóbb a drágább, ami a konkurensek mellett voksolással ugye simán bekövetkezhet is akár. Miért ne fizetnénk meg annak az árát, ami jó és már bizonyított? (Akár értékőrrel).

Elfogadnám, ha továbbra is itt állna a kertemben/garázsomban :)

Kép


A Corolla hű maradt hírnevéhez, sőt!
:luv:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
pepo
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2019 ápr. 10, 11:38 am
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Szeged
Kapcsolat:
Re: E21, [E19, E20] - (2019 -

Hozzászólás Szerző: pepo » 2019 jún. 30, 10:30 pm

A kombival futottam egy kort, eloszor utaskent, majd soforkent.

Kulso:
Extra vagany a megjelenes, kellett mar egy kis izgalom a nepnek. Kelloen morcos, a 2l-es motorhoz passzol a bode.

Belso:
Modern belter, nagyjabol minden is allithato es kezreall. Az elso ulesek elnyelnek, stabilan rogzitenek sportosabb vezetesnel is. A HUD nagyon klassz, piros pont a tablafelismeresert, az osszeset erzekelte a probaut soran. A fejegyseg kialakitasa nekem nem tetszik, jobban allt volna a besullyesztett 2 DIN, a reakcioidon meg lehetne csiszolni. A hatso uleseken is kenyelmesen el lehet ferni. A csomagter merete elegseges, nagyobbat vartam volna, kicsit tepsi erzesem volt. Az elektronikus csomagterajto szamomra parasztvakitas. A hangszigeteles 5*, szinte semmi zaj nem hallatszodik be az utasterbe.

Motor:
180 LE. :D Elso automatavaltos elmenyem volt, konnyen hozza lehet szokni az egy labas vezeteshez. Gazadasra harap, pillanat alatt osszeall a menes. Sport uzemmodban nagyobb a mozi, de normal fokozatban is kelloen rugalmas. A benzinmotor csendes, forgatva van nemi hangja. A probaut alatt 5.6l korul mutatott a muszer, par dinamikus gyorsitas azert volt benne.

Felfuggesztes:
Jol fekszi az utat, kenyelmes a felfuggesztes, nem billeg. Nagy kerekkel se veri le a vesekovet gyengebb minosegu uton. A kormanyzas kisujjal megy,

Osszegzes:
4/5. Sportos csaladi kombit raktak ossze a mernokok. Par helyen a kategoriajaban melyebb vizeken evez, talan ezert lett az ara is feljebb skalazva, de 10M Ft korul kicsit erosnek erzem. Bizom benne, hogy a flottakezeloknel nepszeru lesz es par ev hasznalat utan a piac jobban bearazza.

Koszonom a lehetoseget, hatalmas elmeny volt kiprobalni az uj Corolla-t! :vezet: :kocc:

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23692
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: E21, [E19, E20] - (2019 -

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2019 okt. 01, 11:39 am

Az ígéreteknek megfelelően beindult a telefon kijelző "klónozás".

https://www.youtube.com/watch?v=yoDC90DKkOg
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2616
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XL
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: E21, [E19, E20] - (2019 -

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2019 okt. 01, 07:56 pm

Menő 8)
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: EE90 XL Liftback - Zenki, 2E

Tonyopapa
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2019 okt. 14, 08:29 pm
Autód gyártási éve: 2019
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: E21, [E19, E20] - (2019 -

Hozzászólás Szerző: Tonyopapa » 2019 okt. 14, 10:19 pm

Sziasztok!
Múlthét pénteken rendeltem meg 1.6 sedant comfort felszereltséggel.Eddig is Japán autóim voltak ám ez lesz az első Toyotám. Nagyon eltalálták most ezeket a formákat, de a sedant főleg :) Bár ahogy már fentebb is írták ez a csomag rendszer nem igazán praktikus a vásárlók szemszögéből. Sokkal jobb lenne ha saját maga válogathatná össze a kedves vevő, hogy mit szeretne az autójába tetetni. Például amit igen furcsálltam, hogy a tükör csak felárért elektromosan behajtható, ebben a comfort felszereltségben a középső kartámasz nem tologatható előre hátra! :shock: Apróságok ezek de akkor is furcsa.
Minden esetre nagyon várom már, hogy meglegyen :D Ezek után lenne is egy kérdésem ami úgy felötlött bennem ahogy ültem benne és bámészkodtam, a középső 8"-os kijelző erős napsütésbe pl nyáron nemfog "megégni" ott a szélvédő mögött? mert jót szerintem biztosan nem tesz neki a tűző nap. Mi a véleményetek erről?


Válasz küldése