Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23941
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Az ITT kifejtett elvű találkozók beszámolóit, az ott készült képeket és videókat, legyetek oly kedvesek ebben a témában megosztani.
Köszönjük!
Köszönjük!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23941
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Hamarosan feltöltöm én is a képeket és megírom a beszámolót is, de elöljáróban annyit, hogy le a kalappal a résztvevők előtt!
Totál rossz időt jósoltak, Boszniában, Szerbiában ez a zivatarlánc már nagyobb jeget hozott, mint egy teniszlabda. Konkrétan szakadt az eső, amikor sokan elindultunk, DE ELINDULTUNK!
Senki nem mondta vissza az idő miatt és 15 db E9 Liftback összejött. Koszosak lesznek a frissen takarított kocsik? Törölgetni kell őket a fotózás előtt? Semmi sem szegheti kedvét a CCH-s megszállottaknak
Totál rossz időt jósoltak, Boszniában, Szerbiában ez a zivatarlánc már nagyobb jeget hozott, mint egy teniszlabda. Konkrétan szakadt az eső, amikor sokan elindultunk, DE ELINDULTUNK!
Senki nem mondta vissza az idő miatt és 15 db E9 Liftback összejött. Koszosak lesznek a frissen takarított kocsik? Törölgetni kell őket a fotózás előtt? Semmi sem szegheti kedvét a CCH-s megszállottaknak
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 674
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Reggel elaludtam, de nagyon. Toytomival előző nap megbeszéltük, hogy 6-kor indulunk és Kecskeméttől együtt konvojozunk. Apu is jött velem, vele is megbeszéltem a 6 óra után néhány perccel ott vagyok érte... Erre reggel 6:42-kor keltem. Kapkodással, rohanással indult a reggel, de minden gond nélkül fél 9 után néhány perccel odaértünk a gyülekező helyszínére, ahol igencsak meglepődtünk, mert egyedül Pacsker várt csak ránk. Szépen LASSAN megérkezett mindenki, sőt kiderült, hogy néhány klubtársunk a Premier Outlet másik oldalán gyülekezett (hogy a budakalászi Auchan-t ne is említsem! ), de végül egymásra találtunk és összeállt a társaság. Gyors tanácskozás, távolbanézés és időkép.hu elemzés után az eredeti terv mellett maradva nekiindultunk. Nem bántuk meg, mert a Malom völgyhöz érve a jó idő is velünk tartott, így a helyzetet gyorsan kihasználva besorakoztunk az autóinkkal és készültek a fényképek, videók. A helynek nagyon jó hangulata volt, kellemes, szép környezetben, még úgy is, hogy időközben utolért minket az eső. Az ottani büfé napernyői alá behúzódtunk, és ha már lehetőség adta, meg is ebédeltünk ott. Mind a Malom völgyben, mind pedig az egész nap során komoly látványosságnak számítottunk. A Malom völgybe érve azonnal csodálkozás tárgyává és beszédtémává vált a konvojunk, az utakon pedig többen utánunk fordultak, intettek, vagy csak megnéztek minket. Délután még folytattuk a konvojozást, krúzoltunk a Duna mellett, megjártuk Szlovákiát is, megpróbáltunk újabb fotózásra alkalmas helyszínt keresni, de már nem jártunk sikerrel. Fél 4 körül elköszöntünk, mivel több, mint 3 óra volt az út haza. Pilisszentlászló felé jöttünk haza, ahol útközben brutál jó szerpentines, jobbra-balra kanyargós hegyi úton jöttünk át! Hazaérve 490 km lett a napi megtett út. Nagyon jó volt ez a tisztán E9 Liftback típustalálkozó, én támogatom, hogy legyen még ilyen!
Fényképeim:
2018.06.09. - E9 Liftback találkozó - Malom völgy - CsLaci
Fényképeim:
2018.06.09. - E9 Liftback találkozó - Malom völgy - CsLaci
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2853
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Hajnalban arra keltem, hogy nagy vihar van. Mondom remek. Igazán várahatott volna addig, amíg felérünk, hogy legalább pár kép erejéig tisztán maradjon, hiszen mind a hároman(4-en ) kivettük a részünket a takarításban. Lacit hívtam útközben, hogy akkor mizu. Sikerült felébresztenem, hogy ott lehessenek később aztán utólért minket még az M5-ön(gondolom minden szabályt betartva jött ).
Odaérkezésünkkor még csak Pacsker volt ott, utána mindenki lassan elkezdett beszálingózni. Össze is állt a konvoj, majd indulás is versenytfutva az időjárással, még eső előtt odaérni. Útközben ugye mondani sem kell, hogy milyen látvány voltunk. Az egyik benzinkutat elfoglalva is az emberek elismerő szavait ittuk. Páran elég tökösek voltak még egy mosást is bevállalni.
A Malomvölgyhöz érve gyors beparkolás, kicentizett tologatás, fotózkodás, majd eső. Ezt a büfé sátrai alá bújva elkerülte a társaság, a hangulatot nem csorbította az időjárás.
Mikor elállt az égi áldás, indultunk is tovább Esztergomba. Ott sajnos nem volt akkora szabad placc, hogy mind a 15 autó elférjen, így tovább haladtunk a Duna mellett fotóshelyet keresni. Egy komp átkelőt találtunk, de végül sajnos nem lett belőle semmi, mert az is elég kicsinek bizonyúlt, pedig akkorra a nap is előbújt, a Duna meg jó lett volna háttérnek.
Így hát némi ökörködés után mindenki hazafelé vette az irányt.
Hazafelé csatlakoztunk Mozso, Pacsker, Vitya trióhoz, átszelni a Pilist. Igazi erőltetett menet volt az öreg csetrös dieselnek. Padlógázon kellett tartani folyamatosan, hogy valamelyest tudja tartani a tempót a többiekkel felfelé
Szummázva jó kis nap volt az eső ellenére is. 5,3 lett a fogyasztás a teljes útra(4,5-höz vagyok szokva ), ami elég jónak mondható a hegyimenetes erőtartó próbákkal is
Képeket majd még át kell válogatnom, utána feltöltöm a videókkal együtt.
Odaérkezésünkkor még csak Pacsker volt ott, utána mindenki lassan elkezdett beszálingózni. Össze is állt a konvoj, majd indulás is versenytfutva az időjárással, még eső előtt odaérni. Útközben ugye mondani sem kell, hogy milyen látvány voltunk. Az egyik benzinkutat elfoglalva is az emberek elismerő szavait ittuk. Páran elég tökösek voltak még egy mosást is bevállalni.
A Malomvölgyhöz érve gyors beparkolás, kicentizett tologatás, fotózkodás, majd eső. Ezt a büfé sátrai alá bújva elkerülte a társaság, a hangulatot nem csorbította az időjárás.
Mikor elállt az égi áldás, indultunk is tovább Esztergomba. Ott sajnos nem volt akkora szabad placc, hogy mind a 15 autó elférjen, így tovább haladtunk a Duna mellett fotóshelyet keresni. Egy komp átkelőt találtunk, de végül sajnos nem lett belőle semmi, mert az is elég kicsinek bizonyúlt, pedig akkorra a nap is előbújt, a Duna meg jó lett volna háttérnek.
Így hát némi ökörködés után mindenki hazafelé vette az irányt.
Hazafelé csatlakoztunk Mozso, Pacsker, Vitya trióhoz, átszelni a Pilist. Igazi erőltetett menet volt az öreg csetrös dieselnek. Padlógázon kellett tartani folyamatosan, hogy valamelyest tudja tartani a tempót a többiekkel felfelé
Szummázva jó kis nap volt az eső ellenére is. 5,3 lett a fogyasztás a teljes útra(4,5-höz vagyok szokva ), ami elég jónak mondható a hegyimenetes erőtartó próbákkal is
Képeket majd még át kell válogatnom, utána feltöltöm a videókkal együtt.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- TomiD
- Visszajáró
- Hozzászólások: 74
- Csatlakozott: 2018 márc. 04, 05:05 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Győr/Miskolc
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Nekem a találkozóra a készülődés péntek délután kezdődött az autó teljes belső-külső kitakarításával, majd este befutott barátnőm vonata is, aki meglepetésként hozott magával két Toyota-s pólót másnapra:
(ha valakit érdekel, elkérem tőle a mintákat)
Éjjelre elért ide is a vihar, mondanom se kell, hogy nagyon örültem neki...
Reggel kicsivel korábban indultunk, hogy levakarjam a ráfújt leveleket róla, majd egy benzinkúton lemossam még egyszer. A Malom-völgybe Takiék után érkeztünk. "Kisajátítottunk" egy szabad placcot, ahol kényelmesen elférünk majd mind. Nem is kellett sokat várni, hogy befussanak a többiek, de még ebben a fél órában is voltak, akik próbálkoztak beállni a Corollák mellé.
Még az eső előtt sikerült a kocsikat sorba állítani, majd mindenki kedve szerint fényképezhette őket. Az ott tartózkodásunk többi részének egy zivatar tett keresztbe, de az ernyők alatt ez nem gátolt senkit a jókedvű beszélgetésekben, sztorizgatásokba. Az időjárás csillapodásával indultunk is Esztergomba. Nagyon élveztem az utat, hisz nem hogy nem konvojoztam ennyi E9-cel, hanem utakon se látok sokat (Győrben egy bézst sikerült kiszúrnom, Miskolcon egy piros GLi-t meg egy szürke GT-i-t). Esztergomot, Szlovákiát és a környéket megjárva se találtunk olyan helyet, ahol még összeállhattunk volna egy nagy közös fotó erejéig, így elköszöntünk egymástól, majd hazafelé vettük az irányt. Visszaúton pedig két udvarban vettem észre 1-1 E9 Liftbacket, így nemhogy 15, de 17 gyönyörű autót láttam aznap.
Nagyon köszönöm mindenkinek, hogy ott lehettem, egy életre szóló élmény volt nekem!
Képet nem sokat készítettem, mivel telefonnal igen csak szerény minőségben készültek volna, de ami készült pár, azt ezen a linken megtekinthetitek:
itt
(ha valakit érdekel, elkérem tőle a mintákat)
Éjjelre elért ide is a vihar, mondanom se kell, hogy nagyon örültem neki...
Reggel kicsivel korábban indultunk, hogy levakarjam a ráfújt leveleket róla, majd egy benzinkúton lemossam még egyszer. A Malom-völgybe Takiék után érkeztünk. "Kisajátítottunk" egy szabad placcot, ahol kényelmesen elférünk majd mind. Nem is kellett sokat várni, hogy befussanak a többiek, de még ebben a fél órában is voltak, akik próbálkoztak beállni a Corollák mellé.
Még az eső előtt sikerült a kocsikat sorba állítani, majd mindenki kedve szerint fényképezhette őket. Az ott tartózkodásunk többi részének egy zivatar tett keresztbe, de az ernyők alatt ez nem gátolt senkit a jókedvű beszélgetésekben, sztorizgatásokba. Az időjárás csillapodásával indultunk is Esztergomba. Nagyon élveztem az utat, hisz nem hogy nem konvojoztam ennyi E9-cel, hanem utakon se látok sokat (Győrben egy bézst sikerült kiszúrnom, Miskolcon egy piros GLi-t meg egy szürke GT-i-t). Esztergomot, Szlovákiát és a környéket megjárva se találtunk olyan helyet, ahol még összeállhattunk volna egy nagy közös fotó erejéig, így elköszöntünk egymástól, majd hazafelé vettük az irányt. Visszaúton pedig két udvarban vettem észre 1-1 E9 Liftbacket, így nemhogy 15, de 17 gyönyörű autót láttam aznap.
Nagyon köszönöm mindenkinek, hogy ott lehettem, egy életre szóló élmény volt nekem!
Képet nem sokat készítettem, mivel telefonnal igen csak szerény minőségben készültek volna, de ami készült pár, azt ezen a linken megtekinthetitek:
itt
Tomi D.
1988 - E9 Liftback GTi
1988 - E9 Hatchback GL
1996 - Paseo EL54
1988 - E9 Liftback GTi
1988 - E9 Hatchback GL
1996 - Paseo EL54
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Nekem is egyre jobban kezd megtetszeni az E9 Liftback formája, így eldöntöttem kísérőként elmegyek erre a kirándulásra a csapattal. Vitya jelezte, hogy akár vihetném az egyik E9-et is, hiszen egyszerre két autót még ő sem tud vezetni, amire igent mondtam. Ehhez jött még az ötlet, hogy elviszem a drónt és legyen "légifelvétel" is. Időközben a kollégáim invitáltak egy Euroringes pályanapra, de nekem jobban tetszett az E9 tali ötlete.
A felkészülés során realizáltam, hogy alig 50 méterre a tótól egy katonai lőtér lezárt légtere van, maga a tó és környéke pedig a természetvédelmi területből kifolyólag repülésmentes övezet. Emiatt maradt az alacsony repülés és lopakodás, mint egyetlen alternatíva.
Otthon minden előkészítettem majd korai alvás. Éjszaka a vihar nálunk is brutális volt, mindenki felébredt, bezártuk a nyitott ajtókat/ablakokat. Reggel reflexből kinyomtam az ébreszőórát így sikeresen el is aludtam.
További extra volt, hogy a reggeli kómában jöttem rá, hogy egész éjszaka az autóm összes ablaka teljesen le volt engedve, így a vihar alaposan megtöltötte vízzel az autót. Jöhettek a zacskók, törülközők, váltóruha berakása illetve a víz kimerése. Csupa olyan feladat, amire nem vágytam reggel és tovább növelte a késésemet.
A sok hátráltató tényező ellenére úgy döntöttem csak egy elektromos zárlat miatti lerobbanás akadályozhat meg, hogy menjek (erre azért volt alapos sansz ). Végül pont időben sikerült a tali helyszínére érni, le tudtuk dolgozni a lemaradásunkat Vityával.
A karbis E9-et választottam, amit elég gyorsan megszoktam és a Malomvölgyi tóhoz tartó remek útvonalon össze is barátkoztunk, azt vettem észre, hogy állandóan hármas fokozatban autózom, hogy a gázadásra éledő karbik hangját gyakran hallhassam. Ez így is maradt szinte egész nap.
A tó és környéke sokkal jobb/szebb volt, mint amire a Google streetview alapján számítottam, a gyors sorbarendeződés közben agyaltam a drón reptetésen: nem túl erős-e a szél, mikor jön az eső, elférek-e a fáknál, mivel alacsonyan kell maradnom a repülési tilalom miatt.
Maga a reptetés borzasztó volt, minden elromlott ami elromolhatott, magas wifi interferencia volt a völgyben... (lehet valami katonai radar vagy más eszköz zavart), más nem lehetett szerintem. Egy perc repülés után lefagyott a vezérlő szoftver így teljesen vakon repültem, azt sem tudtam rögzít-e még egyáltalán videót a drón. Gyorsan leszálltam kézi vezérléssel, de semmivel sem tudtam javítani a helyzeten. Amint elindítottam a videó rögzítést minden megfagyott és maradt a vizuális repülés a két szememre támaszkodva. Reméltem legalább a videókat tárolja a drón...mert még egy fókuszt sem tudtam állítani repülés közben...
Emiatt nem is olyan lett a felvétel, mint elvártam. Soha nem volt még ilyen problémám, izzasztó volt, nem hiányzott egy baleset, sok volt az ember ott.
Az autózás Esztergomig nagyon tetszett, pár helyen az út gázos volt, de ahol lehetett menni ott próbálgattam sebesebben terelgetni a Vitya féle E9-et. Persze óvatosan, nagyon ciki lenne, ha kárt okozok. Illetve nekem jutott a megtiszteltetés, hogy átléphettem a 200ezer km-t az autóval.
A pihenők során sok jó beszélgetés alakult ki, jó volt bandázni.
Hazafele Esztergom, Dobogókő, Pomáz útvonalon picit jobban kihasználtuk az autók képességeit, Toytomi rendesen megkergetett, úgy éreztem sokszor feltartom, hiszen én továbbra is csak barátkoztam az E9-el. A rutinosabb tulajok előnyben voltak, Pacsker és Vitya is hamar lehagyott. Ennek ellenére élvezetes volt, nem a "köridő" volt nekem a lényeg.
Időjárással is egészen mázlink volt, lehetett volna sokkal rosszabb is, remek, hogy ennyien eljöttetek.
Otthon azért kaptam még egy pofont a dróntól, a felvett összes videó megvolt a madárkán, de minden atom kék színben lett rögzítve. Pár órát eltartott amire ezt a videót össze tudtam izzadni, talán nem lett olyan vacak...
(youtube sajna mobilon már letiltotta a hangsávot..)
https://www.youtube.com/watch?v=hea4BF8IIXQ
Indavideó link, ha a fentinek "elmenne" a hangja:
http://auto.indavideo.hu/video/CCH_Daco ... -_20180609
A felkészülés során realizáltam, hogy alig 50 méterre a tótól egy katonai lőtér lezárt légtere van, maga a tó és környéke pedig a természetvédelmi területből kifolyólag repülésmentes övezet. Emiatt maradt az alacsony repülés és lopakodás, mint egyetlen alternatíva.
Otthon minden előkészítettem majd korai alvás. Éjszaka a vihar nálunk is brutális volt, mindenki felébredt, bezártuk a nyitott ajtókat/ablakokat. Reggel reflexből kinyomtam az ébreszőórát így sikeresen el is aludtam.
További extra volt, hogy a reggeli kómában jöttem rá, hogy egész éjszaka az autóm összes ablaka teljesen le volt engedve, így a vihar alaposan megtöltötte vízzel az autót. Jöhettek a zacskók, törülközők, váltóruha berakása illetve a víz kimerése. Csupa olyan feladat, amire nem vágytam reggel és tovább növelte a késésemet.
A sok hátráltató tényező ellenére úgy döntöttem csak egy elektromos zárlat miatti lerobbanás akadályozhat meg, hogy menjek (erre azért volt alapos sansz ). Végül pont időben sikerült a tali helyszínére érni, le tudtuk dolgozni a lemaradásunkat Vityával.
A karbis E9-et választottam, amit elég gyorsan megszoktam és a Malomvölgyi tóhoz tartó remek útvonalon össze is barátkoztunk, azt vettem észre, hogy állandóan hármas fokozatban autózom, hogy a gázadásra éledő karbik hangját gyakran hallhassam. Ez így is maradt szinte egész nap.
A tó és környéke sokkal jobb/szebb volt, mint amire a Google streetview alapján számítottam, a gyors sorbarendeződés közben agyaltam a drón reptetésen: nem túl erős-e a szél, mikor jön az eső, elférek-e a fáknál, mivel alacsonyan kell maradnom a repülési tilalom miatt.
Maga a reptetés borzasztó volt, minden elromlott ami elromolhatott, magas wifi interferencia volt a völgyben... (lehet valami katonai radar vagy más eszköz zavart), más nem lehetett szerintem. Egy perc repülés után lefagyott a vezérlő szoftver így teljesen vakon repültem, azt sem tudtam rögzít-e még egyáltalán videót a drón. Gyorsan leszálltam kézi vezérléssel, de semmivel sem tudtam javítani a helyzeten. Amint elindítottam a videó rögzítést minden megfagyott és maradt a vizuális repülés a két szememre támaszkodva. Reméltem legalább a videókat tárolja a drón...mert még egy fókuszt sem tudtam állítani repülés közben...
Emiatt nem is olyan lett a felvétel, mint elvártam. Soha nem volt még ilyen problémám, izzasztó volt, nem hiányzott egy baleset, sok volt az ember ott.
Az autózás Esztergomig nagyon tetszett, pár helyen az út gázos volt, de ahol lehetett menni ott próbálgattam sebesebben terelgetni a Vitya féle E9-et. Persze óvatosan, nagyon ciki lenne, ha kárt okozok. Illetve nekem jutott a megtiszteltetés, hogy átléphettem a 200ezer km-t az autóval.
A pihenők során sok jó beszélgetés alakult ki, jó volt bandázni.
Hazafele Esztergom, Dobogókő, Pomáz útvonalon picit jobban kihasználtuk az autók képességeit, Toytomi rendesen megkergetett, úgy éreztem sokszor feltartom, hiszen én továbbra is csak barátkoztam az E9-el. A rutinosabb tulajok előnyben voltak, Pacsker és Vitya is hamar lehagyott. Ennek ellenére élvezetes volt, nem a "köridő" volt nekem a lényeg.
Időjárással is egészen mázlink volt, lehetett volna sokkal rosszabb is, remek, hogy ennyien eljöttetek.
Otthon azért kaptam még egy pofont a dróntól, a felvett összes videó megvolt a madárkán, de minden atom kék színben lett rögzítve. Pár órát eltartott amire ezt a videót össze tudtam izzadni, talán nem lett olyan vacak...
(youtube sajna mobilon már letiltotta a hangsávot..)
https://www.youtube.com/watch?v=hea4BF8IIXQ
Indavideó link, ha a fentinek "elmenne" a hangja:
http://auto.indavideo.hu/video/CCH_Daco ... -_20180609
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23941
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Ügyesen mentetted a menthetőt a videóval kapcsolatban
Tök jól sikerült eltűntetni a kékséget a szűrőkkel. Jó visszanézni minket mozgóképről is! Köszi, hogy videóztál
Tök jól sikerült eltűntetni a kékséget a szűrőkkel. Jó visszanézni minket mozgóképről is! Köszi, hogy videóztál
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Taki
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 945
- Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tapolca
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Jó kis nap volt!
Az időjárás nem volt velünk, de a társaság ismét szuper volt. Jó volt nézni a sok szép E9-et!
Az utakon hatalmas volt ahogy megbámultak!
Az autóm ilyen sarasan, koszoosan még nem volt találkozón.
Kicsit féltem, hogy tényleg a tóban végzi.
A komp kikötőnél szívem szerint már én mentem volna bele a dunába megmosni.
Sajnos onnan nagyon sietősen kellett távoznunk, mert nem értem volna oda a melóba.
Most már tényleg kell egy normális fényképezőt vennem.
Képeket ennek hiányában mi nem csináltunk.
Menetkamerám videóit azért átböngészem, hátha lesz valami használható.
A drónos felvételeket viszont nagyon várom.
Jövőre újra meg kell próbálni!
Az időjárás nem volt velünk, de a társaság ismét szuper volt. Jó volt nézni a sok szép E9-et!
Az utakon hatalmas volt ahogy megbámultak!
Az autóm ilyen sarasan, koszoosan még nem volt találkozón.
Kicsit féltem, hogy tényleg a tóban végzi.
A komp kikötőnél szívem szerint már én mentem volna bele a dunába megmosni.
Sajnos onnan nagyon sietősen kellett távoznunk, mert nem értem volna oda a melóba.
Most már tényleg kell egy normális fényképezőt vennem.
Képeket ennek hiányában mi nem csináltunk.
Menetkamerám videóit azért átböngészem, hátha lesz valami használható.
A drónos felvételeket viszont nagyon várom.
Jövőre újra meg kell próbálni!
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23941
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Köszi az eddig képeket és beszámolókat. Nagyon szuperek!
Ha visszagondolok a Szombati napra, első reakcióként egy óriásit nevetek
Mintha valami őrültséget okozó port tolt volna a vihar előszele... Másfél éve lejárt műszaki, több helyen történő gyülekezés, késők, elalvók hada, össze-vissza beszélés, gyorsulási verseny, kerékpörgetés, szétszakadás, félreértés... Nem ismertem rátok. Mintha tényleg szinte mindenki megbolondult volna ezen a napon Tudjuk be valami légnyomás változásnak
Egyébiránt azért is mosolygok, ha a Szombatra gondolok, mert jól éreztem magam. Manapság már máshogy állok sok klubos, közösségis dologhoz, így nem is szerveztem túl, de cserébe nem is támasztottam túl sok követelményt a találkozóhoz. Improvizálunk, barátok vagyunk, mindent megoldunk, sírni biztos nem fogunk...
Így is lett. Volt, ami összejött, volt, ami nem, de nem idegeltem fel magam utóbbin, mert jó közegben voltam, számomra kedves járművek közt.
Ismét megjegyzem, hogy le a kalappal a csapat előtt! Csúnya időjárás előrejelzés volt a Szombati napra. Aki szemfüles volt, már látta előző nap este, hogy a ránk érkező vihar a Szerbeknél és a Bosnyákoknál teniszlabdáknál is nagyobb jeget hozott. Sokan még előző este kisuvickoltuk a gépeket, erre reggel kinézünk az ablakon és szakad az eső. Ránézve a radar és időképre, nem volt túl bíztató az elkövetkező 6-8 óra, de SENKI! nem mondta vissza és végül mind a 15 db E9 Liftback megjelent. Nyilván bosszantó, ha a frissen mosott kocsikat jól összekoszoljuk, de a társaságért mindenki bevállalta. Ez nagyon jól esett
A Premier Outletben szépen összegyűltünk, ha jól emlékszem 11 kocsival.
Wortex és Bardos6 késett, így megkértük, csatlakozzanak hozzánk út közben. A Malomvölgyi-tóig eszméletlenül tetszett a táj. Gazdag, takaros, tiszta települések, idilli környezetben.
Igazándiból az utak minősége MÉG nem volt a legjobb, de ha jól láttam pont a belső íven "rázóköves" verzióra újítják, úgyhogy nem kizárt, hogy pár éven belül bekerül az én Kedvenc útszakaszaim közé.
TZS a Tardosi helyszínért csillagos ötös! Köszi a tippet, nagyon tetszett. Tudom elmondtad, hogy az idő miatt valószínűleg mázlink volt, mert sokkal többen szoktak ott lenni, de tényleg eszméletlen ideális volt így. Nem véletlenül kezdtem el gondolkozni rajta egyéb találkozók helyszíne kapcsán (minden feltétel adott!). Az a fű és a környezet eszméletlen volt! Nem effekteltem szét a képeket. Tényleg ilyen zöld volt minden! A büfé is jó volt, nekem nagyon bejött az egész!
Szerencsére sikerült út közben szert tennünk egy kis előnyre az esővel szemben, így pont volt annyi időnk, hogy még esernyő nélkül lőhessünk pár képet.
A víz persze megérkezett, de a szuper napernyők és szaletlik alatt tökéletesen átvészeltük azt a másfél? órát. Teleraktam a pocakom, sztorizgattunk, szívtuk egymás vérét, ahogyan az lenni szokott
Ezt követően megindultunk Esztergomnak. Az út kritikán aluli volt, de akkor már ahogy néztem mindenki elengedte azt, hogy vigyázzon a felverődő sáros vízpermetre
Miután megérkeztünk, kisütött a nap is. Ahogy hallottam, nem szívesen álltatok volna fel a hídláb mellett általam megjelölt füves placcra, így elkezdtünk más helyszínt keresni.
Vityával megnéztük többek közt a helyi lányokat Bazilika parkolóját is, de persze már tele volt ekkorra.
Bruce aztán jött a gyermekkori emlékével, hogy irány Pilismarótra, ahol a Duna partján tud egy jó mezőt. Egy kis Szlovák kitérőt követően végül korábban hajtott le a Szobi révhez.
Ott volt egy kis felfordulás (leférünk-nem férünk, de jön a komp, mi lesz most stb.), én nem akartam magam stresszelni, úgyhogy mondtam Krisznek parkoljanak le én meg lemegyek utolsónak. Pár percre rá elszabadult a pokol.. Mindenki kezébe vette az irányítást és meg is lett az eredménye. Ki itt, ki ott parkolt, közben elfoglaltuk az oda-vissza sáv bekötő útját, aztán megindult az örök suhancok gyorsulási versenye is Na itt én elengedtem a dolgot és nagyokat nevettem
Azt sajnáltam csupán, hogy nem tudtam így megcsinálni a halszálkás, részletezős fotókat, hogy a későn érkezőkről és a nyugati csapatról így nem tudtam kellő mennyiségű anyagot csinálni
Várható volt, hogy elszakad a cérna sok embernél, így meg is indult a hazaszivárgás. Saját részről én mondtam, hogy a hegyen át megyek, de nem a Lepence-Piliszentlászló-Szentendre úton (mert az nyáron rettentő kátyús), hanem a hosszabb, szebb Esztergom-"Dobogókő"-Budakalász hágón. Végül szana szét szakadt a csapat és ahogy Toytomi említette, mi négyen választottuk ezt az utat.
Elöl mentem és hatalmas szerencsém volt. Az alsó szakaszon 2 offos autót teljesen tisztán sikerült megelőznöm, aztán szinte végig tiszta volt a szakasz a hegytetőig. Bocs, hogy nem vártalak meg titeket, de nagyon élveztem. Egy motorossal akadtam össze, akivel nagyjából egyet mentünk. Ő egyenesekben volt erősebb nyilván, én kanyarokban, de megvolt a kölcsönös elismerés. Reméltem, hogy ti is tisztelitek majd kellőképpen az utat, mert fent a fák alatti részeken még nagyon nyálkás-hűvős-csúszós volt az aszfalt, de szerencsére nem lett semmi baj.
A kocsi előtt meg le a kalappal. Néztem a műszereket, de minden stabil volt. Pedig végig padló és nem kis emelkedőről beszélünk. A csúcson, amíg vártam az eltévelyedett brigádot, hűtöttem is szorgalmasan. Eszméletlen jó kocsi ez a GT-i. Igazi élményautó!
Beszéltünk is az E9-ek futóművéről... Hogy mennyire jóindulatú elsőkerekes létére. Se nem buta alulkormányzott, se nem megviccelő farkitörő. Hihetetlen mennyire érezteti a határait és mennyire kezesen kezd el viselkedni azon túl, amit könnyű így lereagálni. Imádom
Jó volt látni ennyi "tesót" együtt. Ahogy írtátok is, a forgalom többi résztvevőjének, a járókelőknek, a közúti munkásoknak, mindenkinek tetszett! Amit rendszeresen elcsíptem: "Figyu, figyu! TOYOTA találkozó! " Majdnem, de legalább rájöttek, hogy nem Renault
Olyan jó látni, hogy az XL és a GT-i is ilyen jól mutat egymás mellett, hogy őszintén gratulálunk egymás szépségének! Nem szeretnék kiemelni autókat, szinte tényleg mindnek ugyanúgy örültem! Az 1C-k indulásán meg továbbra is megbotránkozom mindegy, hogy 1 millió kilométer vagy 100 ezer. Negyed fordulat és takatakataka. Beszarás..
Összegezve, nagyon jól éreztem magam. Köszi, hogy eljöttetek! Jó volt nosztalgiázni!
A közeljövőben nem tervezek saját kezdeményezésre ilyet szervezni, de ha ti indítványoztok valami hasonlót, én benne vagyok. Sajnáltam, hogy nem lehetett ott velünk sok különleges hazai egyed. (Bruce E9 BT GT-i, TZS GT-i, Toytomi GT-i, Lyani GT-i, ifj. Tósaki GT-i, Bagoly GLi, ...) Így is megigéző és lenyűgöző a 15 azonos autó látványa, ha még relatív hamar indítványoznátok a következőt, szerintem elérhető lenne a 20-25db is!
Igazándiból ugyanekkora örömmel néznék végig egy Hatchback talit (Taki, TRD, Gugyor...), SŐT! egy E8, netán E7 talit méginkább.
Egy kérdés merült fel bennem...
Nyilván mi vagyunk a kemény magja az E9 Liftback típusnak. Szerintetek 10 év múlva is meglesznek? Egy részük már így is 2., 3.-nak tartott hobbiautó. Mi a tervetek? Ti meg akarjátok tartani idős korotokra? Vagy pár éven belül elmennek "apró pénzért"?
További KÉPEIMET a link alatt találjátok.
Ha visszagondolok a Szombati napra, első reakcióként egy óriásit nevetek
Mintha valami őrültséget okozó port tolt volna a vihar előszele... Másfél éve lejárt műszaki, több helyen történő gyülekezés, késők, elalvók hada, össze-vissza beszélés, gyorsulási verseny, kerékpörgetés, szétszakadás, félreértés... Nem ismertem rátok. Mintha tényleg szinte mindenki megbolondult volna ezen a napon Tudjuk be valami légnyomás változásnak
Egyébiránt azért is mosolygok, ha a Szombatra gondolok, mert jól éreztem magam. Manapság már máshogy állok sok klubos, közösségis dologhoz, így nem is szerveztem túl, de cserébe nem is támasztottam túl sok követelményt a találkozóhoz. Improvizálunk, barátok vagyunk, mindent megoldunk, sírni biztos nem fogunk...
Így is lett. Volt, ami összejött, volt, ami nem, de nem idegeltem fel magam utóbbin, mert jó közegben voltam, számomra kedves járművek közt.
Ismét megjegyzem, hogy le a kalappal a csapat előtt! Csúnya időjárás előrejelzés volt a Szombati napra. Aki szemfüles volt, már látta előző nap este, hogy a ránk érkező vihar a Szerbeknél és a Bosnyákoknál teniszlabdáknál is nagyobb jeget hozott. Sokan még előző este kisuvickoltuk a gépeket, erre reggel kinézünk az ablakon és szakad az eső. Ránézve a radar és időképre, nem volt túl bíztató az elkövetkező 6-8 óra, de SENKI! nem mondta vissza és végül mind a 15 db E9 Liftback megjelent. Nyilván bosszantó, ha a frissen mosott kocsikat jól összekoszoljuk, de a társaságért mindenki bevállalta. Ez nagyon jól esett
A Premier Outletben szépen összegyűltünk, ha jól emlékszem 11 kocsival.
Wortex és Bardos6 késett, így megkértük, csatlakozzanak hozzánk út közben. A Malomvölgyi-tóig eszméletlenül tetszett a táj. Gazdag, takaros, tiszta települések, idilli környezetben.
Igazándiból az utak minősége MÉG nem volt a legjobb, de ha jól láttam pont a belső íven "rázóköves" verzióra újítják, úgyhogy nem kizárt, hogy pár éven belül bekerül az én Kedvenc útszakaszaim közé.
TZS a Tardosi helyszínért csillagos ötös! Köszi a tippet, nagyon tetszett. Tudom elmondtad, hogy az idő miatt valószínűleg mázlink volt, mert sokkal többen szoktak ott lenni, de tényleg eszméletlen ideális volt így. Nem véletlenül kezdtem el gondolkozni rajta egyéb találkozók helyszíne kapcsán (minden feltétel adott!). Az a fű és a környezet eszméletlen volt! Nem effekteltem szét a képeket. Tényleg ilyen zöld volt minden! A büfé is jó volt, nekem nagyon bejött az egész!
Szerencsére sikerült út közben szert tennünk egy kis előnyre az esővel szemben, így pont volt annyi időnk, hogy még esernyő nélkül lőhessünk pár képet.
A víz persze megérkezett, de a szuper napernyők és szaletlik alatt tökéletesen átvészeltük azt a másfél? órát. Teleraktam a pocakom, sztorizgattunk, szívtuk egymás vérét, ahogyan az lenni szokott
Ezt követően megindultunk Esztergomnak. Az út kritikán aluli volt, de akkor már ahogy néztem mindenki elengedte azt, hogy vigyázzon a felverődő sáros vízpermetre
Miután megérkeztünk, kisütött a nap is. Ahogy hallottam, nem szívesen álltatok volna fel a hídláb mellett általam megjelölt füves placcra, így elkezdtünk más helyszínt keresni.
Vityával megnéztük többek közt a helyi lányokat Bazilika parkolóját is, de persze már tele volt ekkorra.
Bruce aztán jött a gyermekkori emlékével, hogy irány Pilismarótra, ahol a Duna partján tud egy jó mezőt. Egy kis Szlovák kitérőt követően végül korábban hajtott le a Szobi révhez.
Ott volt egy kis felfordulás (leférünk-nem férünk, de jön a komp, mi lesz most stb.), én nem akartam magam stresszelni, úgyhogy mondtam Krisznek parkoljanak le én meg lemegyek utolsónak. Pár percre rá elszabadult a pokol.. Mindenki kezébe vette az irányítást és meg is lett az eredménye. Ki itt, ki ott parkolt, közben elfoglaltuk az oda-vissza sáv bekötő útját, aztán megindult az örök suhancok gyorsulási versenye is Na itt én elengedtem a dolgot és nagyokat nevettem
Azt sajnáltam csupán, hogy nem tudtam így megcsinálni a halszálkás, részletezős fotókat, hogy a későn érkezőkről és a nyugati csapatról így nem tudtam kellő mennyiségű anyagot csinálni
Várható volt, hogy elszakad a cérna sok embernél, így meg is indult a hazaszivárgás. Saját részről én mondtam, hogy a hegyen át megyek, de nem a Lepence-Piliszentlászló-Szentendre úton (mert az nyáron rettentő kátyús), hanem a hosszabb, szebb Esztergom-"Dobogókő"-Budakalász hágón. Végül szana szét szakadt a csapat és ahogy Toytomi említette, mi négyen választottuk ezt az utat.
Elöl mentem és hatalmas szerencsém volt. Az alsó szakaszon 2 offos autót teljesen tisztán sikerült megelőznöm, aztán szinte végig tiszta volt a szakasz a hegytetőig. Bocs, hogy nem vártalak meg titeket, de nagyon élveztem. Egy motorossal akadtam össze, akivel nagyjából egyet mentünk. Ő egyenesekben volt erősebb nyilván, én kanyarokban, de megvolt a kölcsönös elismerés. Reméltem, hogy ti is tisztelitek majd kellőképpen az utat, mert fent a fák alatti részeken még nagyon nyálkás-hűvős-csúszós volt az aszfalt, de szerencsére nem lett semmi baj.
A kocsi előtt meg le a kalappal. Néztem a műszereket, de minden stabil volt. Pedig végig padló és nem kis emelkedőről beszélünk. A csúcson, amíg vártam az eltévelyedett brigádot, hűtöttem is szorgalmasan. Eszméletlen jó kocsi ez a GT-i. Igazi élményautó!
Beszéltünk is az E9-ek futóművéről... Hogy mennyire jóindulatú elsőkerekes létére. Se nem buta alulkormányzott, se nem megviccelő farkitörő. Hihetetlen mennyire érezteti a határait és mennyire kezesen kezd el viselkedni azon túl, amit könnyű így lereagálni. Imádom
Jó volt látni ennyi "tesót" együtt. Ahogy írtátok is, a forgalom többi résztvevőjének, a járókelőknek, a közúti munkásoknak, mindenkinek tetszett! Amit rendszeresen elcsíptem: "Figyu, figyu! TOYOTA találkozó! " Majdnem, de legalább rájöttek, hogy nem Renault
Olyan jó látni, hogy az XL és a GT-i is ilyen jól mutat egymás mellett, hogy őszintén gratulálunk egymás szépségének! Nem szeretnék kiemelni autókat, szinte tényleg mindnek ugyanúgy örültem! Az 1C-k indulásán meg továbbra is megbotránkozom mindegy, hogy 1 millió kilométer vagy 100 ezer. Negyed fordulat és takatakataka. Beszarás..
Összegezve, nagyon jól éreztem magam. Köszi, hogy eljöttetek! Jó volt nosztalgiázni!
A közeljövőben nem tervezek saját kezdeményezésre ilyet szervezni, de ha ti indítványoztok valami hasonlót, én benne vagyok. Sajnáltam, hogy nem lehetett ott velünk sok különleges hazai egyed. (Bruce E9 BT GT-i, TZS GT-i, Toytomi GT-i, Lyani GT-i, ifj. Tósaki GT-i, Bagoly GLi, ...) Így is megigéző és lenyűgöző a 15 azonos autó látványa, ha még relatív hamar indítványoznátok a következőt, szerintem elérhető lenne a 20-25db is!
Igazándiból ugyanekkora örömmel néznék végig egy Hatchback talit (Taki, TRD, Gugyor...), SŐT! egy E8, netán E7 talit méginkább.
Egy kérdés merült fel bennem...
Nyilván mi vagyunk a kemény magja az E9 Liftback típusnak. Szerintetek 10 év múlva is meglesznek? Egy részük már így is 2., 3.-nak tartott hobbiautó. Mi a tervetek? Ti meg akarjátok tartani idős korotokra? Vagy pár éven belül elmennek "apró pénzért"?
További KÉPEIMET a link alatt találjátok.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23941
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Légyszi küldjétek meg nekem a videókat. Szeretnék majd csinálni belőlük egy 1-2 perces vágott verziót. Köszönöm!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2853
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Küldöm majd a videókat valamikor a héten. De tényleg csak összevágásra jók. Nem lett olyan egy sem amire azt mondanám, hogy az elejétől a végéig profi
Amúgy nekem tervben volt eddig is hogy mind a 2 autó nálunk marad örök életre
Amúgy nekem tervben volt eddig is hogy mind a 2 autó nálunk marad örök életre
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Szerintem ez a tali olyan jó lett, mint amilyen bolondnak indult aznap reggel vagy előző nap sokunknak
Utóirat: soha ne parázd túl
Utóirat: soha ne parázd túl
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2853
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Képeim:
https://photos.app.goo.gl/gbsrHPffwr7aM39YA
Azért nem lettek olyanok, mint Pacskeré. Van még hova fejlődni. Pár ízelítőnek.
https://photos.app.goo.gl/gbsrHPffwr7aM39YA
Azért nem lettek olyanok, mint Pacskeré. Van még hova fejlődni. Pár ízelítőnek.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Köszi Toytomi az itteni fotókat, meg a projektek beli fotós partizán akciót!
Hahó, ébresztő E9 tulajok, a fotók alapján van mire büszkének lenni.
Hahó, ébresztő E9 tulajok, a fotók alapján van mire büszkének lenni.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23941
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Klasszik talik
Tomi!
Kiváló fotók lettek
Hálás köszönet értük! Tartsd meg jó szokásod! Tényleg jók lettek!!!
(Egy csupa jóindulatból vezérelt észrevétel. Értem én, hogy mindent a CCH-ért, de máskor, menet közben ne lógasd ki Szandrát a tetőn, főleg, ha kanyargunk, konvojozunk. Úgy féltem, hogy megnyomja a pocakját... vagy esetleg kap a nyakára)
Kiváló fotók lettek
Hálás köszönet értük! Tartsd meg jó szokásod! Tényleg jók lettek!!!
(Egy csupa jóindulatból vezérelt észrevétel. Értem én, hogy mindent a CCH-ért, de máskor, menet közben ne lógasd ki Szandrát a tetőn, főleg, ha kanyargunk, konvojozunk. Úgy féltem, hogy megnyomja a pocakját... vagy esetleg kap a nyakára)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)