Összes generáció, történelmi áttekintések

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23706
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Összes generáció, történelmi áttekintések

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2019 jún. 18, 09:06 am

1966 és 2016 közt szemléltetett hiteles Corolla eladások:
https://global.toyota/en/corolla50th/hi ... esults_01/

Érdekes számok és mutatók:
https://global.toyota/en/corolla50th/hi ... e_numbers/

Illetve pár kedves sztori:
https://global.toyota/en/corolla50th/
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23706
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Összes generáció, történelmi áttekintések

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2019 júl. 08, 02:41 pm

2019-es CCH típustörténeti kiállítás immáron az E21-es új generáció képviseltetésével.
12db Sedan egymás mellett.

Képek, videók, élménybeszámolók:
https://corolla-club.hu/forum/viewtopic.php?f=11&t=2253


Kép

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23706
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Összes generáció, történelmi áttekintések

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2019 szept. 04, 07:17 am

TE71
AE86
AE82
AE92

GT és GT-i "csúcs" műszeregységek

https://www.youtube.com/watch?v=RcJBum0qD7k
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2625
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XL
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Összes generáció, történelmi áttekintések

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2019 szept. 04, 02:30 pm

Az E7-nek csak ez az egy fajta GT-je volt?
Azért kérdezem, mert ugye az E9-nek volt még a digitális, meg a Coupe-nak is más fajta volt.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: EE90 XL Liftback - Zenki, 2E

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23706
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Összes generáció, történelmi áttekintések

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2019 szept. 05, 08:45 am

Olvasd el a videó leírását: EUDM LHD
Ezen belül Zenki és Kouki közt volt különbség az összesben. A videón mindegyik Zenki.

Más piacokon voltak eltérések, (pl. mindkét E8-ból is volt Digidash) de az analógoknak az alap váza, megjelenése és műszerezettsége alapvetően mindnek ez volt.
Egyes Kouki E7 GT-k rendhagyók. Ott a műszerek elrendezése is változott, illetve az Economyért beáldozták a pillanatyni feszültség mérőt:

https://www.youtube.com/watch?v=OIO7ZoAWhvA
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


Válasz küldése