A tegnapi nap folyamán 13-an összegyûltünk a Szülinapokról is ismert Racing Club Cafe-ban, hogy összemérjük tudásunkat virtuális autóvezetésben.
14:00-ra érkeztünk és pontban 21:00-kor tettük ki a lábunkat az RCC-bõl, ahogy terveztük

Kiderült, hogy a GT5-el való Wifin összekötött egymás ellen versenyzéshez szükséges, hogy a két program lefrissítse magát. Elindították a srácok az adatletöltéseket, de elõzetes becslés alapján is fél-1 óra lett volna, mire végeznek a PS3-ak, így ezt az opciót inkább passzoltuk - persze a következõ alkalom elõtt majd végigpörgetjük.
A bajnokság tervezete a szervezõ topciban leírt volt:
Hosszas tanácskozás után az elsõ pálya végül a Nürburgring GP Track lett, ahol 4-4 kört ment mindenki, az elsõ autó pedig egy széria Lotus Elise (Toyota 2ZZGE)
- 1 kiválasztott pályán, 1 kiválasztott autóval (3 megszavazottból sorsolunk), mindenki kap pálya hossztól függõen 4-8 gyakorlási, ismerkedési kört. Legjobb idõt már itt is feljegyezzük.
- Utána jön az idõmérõ. Mindenki kap 4 környi idõt, hogy megfussa a legjobbját. Legjobbja valószínû jobb lesz, mint a gyakorló körökön. Abszolút legjobb idõ alapján kialakul a rangsor.
- Majd a végén 4-8 körös versenyben 5 futam egymás ellen (mezõnnyel). Elsõ legjobb idõ a második ellen; Harmadik a negyedik ellen...
Természetesen minden autónál és pályánál minden segédletet levettünk, hogy a lehetõ legrealisztikusabb legyen a játék.
Volt idõ második játszmára is. Itt pedig a Suzuka-i pályát (3-3 kör) és a Castrol-os TOM'S, pálya Supra-t (3SGTE) választottuk.
Mindenki nagyon sokat fejlõdött! Valakinek elõbbi, valakinek utóbbi konstrukció jött be jobban.
A teljesítményekrõl beszéljenek az idõeredmények:

Erõsen hobbi kategória. Profik számára megmosolyogtató, de a lényeg, hogy nagyon élveztük

Pár embertõl eltekintve mind elõször játszottunk Gran Turismo-val, ezért is látható az akár 1 perces fejlõdés a gyakorló és idõmérõk idõeredmények közt.
Voltak bénázások, vakondtúrás keresések, de voltak nagyon szép menetek is, ahol nem egyszer tizedek döntöttek a pozíciókról. Látszott, hogy ki rutinos, de a többiek kedvét nem szegte. Tanultunk, lestünk és szagoltuk a mezitlábas profi küzdõverejtékét

Szó mi szó, RWD joggal érdemelte meg mindkét versenyben az elsõ helyezést, de voltak többen is, akik meglepõen szépen rajzolták az íveket.
RWD ugyan nem díjazunk, de ha ILYEN Hot Wheels AE86-od még nincsen, akkor egyet igényelhetsz a szülinapon.
Végtelenül szimpatikus volt a gyakorlottak szerénysége. Nem alázott senki senkit!
A verseny sikerein kívül a hangulat is remek volt. Próbáltuk lelesni az íveket, drukkoltunk egymásnak, bíztattuk a másikat, de közbe szûrõdtek párbeszédek innen-onnan Corolla szervizelésrõl, alkatrész beszerzésekrõl, RAV4 elsõ tapasztalatokról... Volt, hogy megcsörrent a telefonom, nem tudtam felvenni TRD hívott és jól elbeszélgetett a többiekkel.


Frool például már a találkozó helyszínére is úgy érkezet, hogy km-ekrõl hallani lehetett a hachit, majd a kanyarokban és a visszafordulásnál ott is hagyta lenyomatát az aszfalton. Találtunk még a helyszínen egy A4-es Celica-t, egy régi 300ZX dupla kormányos "tanuló-élmény" autót és persze ott voltak a csodaszép Klubos Corolla paripák is.
Mienk volt az egész RCC, nagyon jól éreztük magunkat. A hely is kitett magáért!
Bence kóstolót hozott fel, hogy megfelel-e a panírozási technikája. 18:00-ra kértük a vacsit, pontban akkor ömleni is kezdtek a finomabbnál finomabb ételek. Megjegyeztem, hogy, ha lehet férfias adagokat kérnénk. Azt hiszem senki nem maradt éhes

Ugyan nem kértük, de végül nagy sikerrel készült Bence és a tulajdonos koviubival is, illetve egy kis desszertet is fel tudtak ajánlani nekünk.
A fékpedál potik Közlekes Rallyzása után mindkét vezérlõnél elkezdtek rendetlenkedni. RWD-vel, Biagio-val tartottunk egy kis gyors szervizt. Az igazi pályás Ferrari mellõl kaptunk pár profi szerszámot, így könnyen szét tudtuk borítani a pedálokat és végül sikerültek a javítások is


A (8 ember esetén) 3500Ft/fõs elõzetes terembérlet becsléssel ellentétesen 1400Ft/fõ lett a vége... Közrejátszott az is, hogy 13-an voltunk, de a szerelés miatt kaptunk 2 óra kedvezményt is. A következõ biztos több lesz, de azért kellemes csalódás volt, hogy az egész nap kajával-piával kevesebbe megállt, mint 3x8 perc gokart

Aki 1500 Forintot adott, annak köszönjük a fémkarika klubfelajánlást. Bubi, kérlek nézd el a szemtelenségem. Tényleg nem tudtunk többet visszaadni. Amennyiben kell a 200Ft, természetesen a szülinapon Biagio odaadja.
Szó mi szó, nagyon jól éreztem magam. Jó kis délután volt. A 7 óra hipp-hopp elrepült. Jó kis csapat gyûlt össze!
RWD egy körét levideóztuk. Hamarosan felrakom a képeimmel együtt.
Lackó, illetve aki még fotózott, kérlek töltsétek fel a képeiteket!
Várom a ti beszámolóitokat is!
Legyen következõ alkalom?

Miket változtassunk?