CCH-s Gokartozások
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások
Köszi, várjuk!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások
Elöljáróban, titkon erre vártam már jó ideje 
Hogy végre legyen egy olyan versenyünk, ami szinte tényleg csak a pilóták ügyességéről szól. Azonos súllyal, azonos Gokarttal...
A szabadtéri pálya nem a legjobb, amin jártam. Alapvetően rövid, lassú, szinte végig kanyarral és a felület minősége néhol elég bukkanós.
Utóbbi a többiek véleménye, nekem nem tűnt extrém rossznak a felület.
A kartok relatív gyengék, viszont az előzőekből adódik, hogy szinte minden azon múlik, mennyire tudunk lendületben maradni a kanyarokban. Magyarul itt extra rosszul jött egy megcsúszás.
Mindezektől eltekintve ugyan más volt, mint ahova szoktunk járni, de a más nem rosszat jelent. Élvezetes volt és nagyon szerethető.
A Kart farm szolgáltatása szerintem gyengébb, mint ahol voltunk eddig. Ezt főleg a tulajdonosok hibájának gondolnám. 1 fő volt arra, hogy kezelje a gépet, nyomtasson, karbantartson, tologassa a gokartokat, betanítsa az embereke, gyerekeket, zászlózzon, tankoljon, transzpondert szereljen, nézze a bójaérintést és egyéb szabálytalanságokat, súlyozzon, mentsen.........
Ugye nyilvánvaló, hogy lehetetlen?! A feladatok nagy részében segítettünk, vagy magunk végeztük, nagyon sajnáltuk a srácot (WC-re se ment ki végig). Páran még arra panaszkodtak, hogy maszkot bérelni nem, csak venni lehetett. A szolgáltatások ára átlagos.
Végül Wortex, Bubidisc, BruceE9, Slampixxx és én gyűltünk össze, mint versenyzők és emellé jöttek a családtagok, mint drukkerek és médiások
(köszi)

1.,
Bubidisc-en kívül senki nem ment még a pályán és a gokartokkal, így amíg gyülekeztünk, szűzen mentünk 1-1 8 perces futamot, hogy megismerjük a rendszert.

Ennek eredményei:

Utóbbin nyomon követhetők a javulásaink. Slampixxx gokartja sajnos rossz volt.

2.
Gondoltuk a szinkronpályás versenyhez szükséges időmérőket megejtjük.
Végül a 3-ból kettőt összevontunk. Itt már mindenkit hozzám - 87kg-hoz (szerintem rossz volt a mérleg
) súlyoztunk.
Nem mindegy, hogy Slampi héliummal töltött testével repked a pályán, vagy mellette van még 30 kg
Itt szándékosan nem szerettünk volna senkit utolérni. Ha megtörtént, akkor igyekeztünk elengedni a másikat.

Az időmérők eredményei:

3.
Megkezdtük a szinkronpályás futamokat.
Ehhez felbójáztuk a felezővonalon a pályát, illetve beleraktunk az egyik ívbe egy kitérőt. A két legjobb gokartot használtuk. Egy felvezető kör, majd rajtvonalra állás. Magyar zászlóra indulás. Saját sávodban 2 kör, majd (osztott zászlóval emlékeztettek) a célegyenesben sávváltás, ott is 2 kör és kockással leintés. Ezután ismét rajtvonalra állás, gokart és gyors súlycsere, majd ismét 2-2 kör. Így mindenki ugyanannyit ment, ugyanolyan súllyal, ugyanolyan távon, ugyanolyan gokarttal, ugyanolyan körülmények közt. (Az utolsó két menet előtt sajnos le kellett bontanunk a pályát, hogy egyéb bérleteseket és jegyeseket engedjünk menni, majd újraépítettük. Ekkor már lement a nap és jóval hidegebb volt az aszfalt, ami időben ~2-3 tizedet jelentett).
Az időmérők alapján a megközelítőlegesen azonos gyorsaságú párokat raktuk egymás mellé, pórbáltunk egy egyenes kieséses rendszert összehozni úgy, hogy mindenki 2-3 párral mehessen.
Egy páros, tehát egymás után kettőt meccselt váltott gokarttal. Ennek a két menetnek egyénenként vettük a legjobb köridejét (gokarttól függetlenül) és a nyertes jutott tovább.




A futamok idejei:

A végső eredmények pedig:

Köszi Bubi a szinkronos felvetést!
Jól éreztem magam, első nekifutásra elégedett is vagyok. Összesen ~7000Ft körül fizettünk, ami ugyan körre levetítve nem feltétlenül jó, de élményt és összesen ott eltöltött időt nézve teljesen megérte.
Egy dolgot szerettünk volna még, amire végül nem került sor, mert késő volt már.
Viszont lehetne a következő hónap Gokartos eseménye: Mondjuk 1 időmérő és 2 verseny (nem boxból, hanem rajtrácsról, egyszerre indulva).
Utóbbi akár lehet 8 helyett 16 perces is. Bárhol megejthetjük, csak engedjék az egyszerre indulást. Itt ilyesfajta téren szabadabb volt a légkör. Itt minél többen lennénk, annál izgalmasabb lenne. Láttunk egy másik csapatot és nagyon élvezetesnek tűnt.
http://www.gokartfarm.eu/ (3x8 perc 4000Ft akció) Van jobb pálya, de most ez nagyon olcsónak tűnik. Többiről mit tudtok? (szervező topicba)
Képeim

Hogy végre legyen egy olyan versenyünk, ami szinte tényleg csak a pilóták ügyességéről szól. Azonos súllyal, azonos Gokarttal...

A szabadtéri pálya nem a legjobb, amin jártam. Alapvetően rövid, lassú, szinte végig kanyarral és a felület minősége néhol elég bukkanós.
Utóbbi a többiek véleménye, nekem nem tűnt extrém rossznak a felület.
A kartok relatív gyengék, viszont az előzőekből adódik, hogy szinte minden azon múlik, mennyire tudunk lendületben maradni a kanyarokban. Magyarul itt extra rosszul jött egy megcsúszás.
Mindezektől eltekintve ugyan más volt, mint ahova szoktunk járni, de a más nem rosszat jelent. Élvezetes volt és nagyon szerethető.
A Kart farm szolgáltatása szerintem gyengébb, mint ahol voltunk eddig. Ezt főleg a tulajdonosok hibájának gondolnám. 1 fő volt arra, hogy kezelje a gépet, nyomtasson, karbantartson, tologassa a gokartokat, betanítsa az embereke, gyerekeket, zászlózzon, tankoljon, transzpondert szereljen, nézze a bójaérintést és egyéb szabálytalanságokat, súlyozzon, mentsen.........
Ugye nyilvánvaló, hogy lehetetlen?! A feladatok nagy részében segítettünk, vagy magunk végeztük, nagyon sajnáltuk a srácot (WC-re se ment ki végig). Páran még arra panaszkodtak, hogy maszkot bérelni nem, csak venni lehetett. A szolgáltatások ára átlagos.
Végül Wortex, Bubidisc, BruceE9, Slampixxx és én gyűltünk össze, mint versenyzők és emellé jöttek a családtagok, mint drukkerek és médiások

1.,
Bubidisc-en kívül senki nem ment még a pályán és a gokartokkal, így amíg gyülekeztünk, szűzen mentünk 1-1 8 perces futamot, hogy megismerjük a rendszert.
Ennek eredményei:


Utóbbin nyomon követhetők a javulásaink. Slampixxx gokartja sajnos rossz volt.
2.
Gondoltuk a szinkronpályás versenyhez szükséges időmérőket megejtjük.
Végül a 3-ból kettőt összevontunk. Itt már mindenkit hozzám - 87kg-hoz (szerintem rossz volt a mérleg

Nem mindegy, hogy Slampi héliummal töltött testével repked a pályán, vagy mellette van még 30 kg

Itt szándékosan nem szerettünk volna senkit utolérni. Ha megtörtént, akkor igyekeztünk elengedni a másikat.
Az időmérők eredményei:

3.
Megkezdtük a szinkronpályás futamokat.
Ehhez felbójáztuk a felezővonalon a pályát, illetve beleraktunk az egyik ívbe egy kitérőt. A két legjobb gokartot használtuk. Egy felvezető kör, majd rajtvonalra állás. Magyar zászlóra indulás. Saját sávodban 2 kör, majd (osztott zászlóval emlékeztettek) a célegyenesben sávváltás, ott is 2 kör és kockással leintés. Ezután ismét rajtvonalra állás, gokart és gyors súlycsere, majd ismét 2-2 kör. Így mindenki ugyanannyit ment, ugyanolyan súllyal, ugyanolyan távon, ugyanolyan gokarttal, ugyanolyan körülmények közt. (Az utolsó két menet előtt sajnos le kellett bontanunk a pályát, hogy egyéb bérleteseket és jegyeseket engedjünk menni, majd újraépítettük. Ekkor már lement a nap és jóval hidegebb volt az aszfalt, ami időben ~2-3 tizedet jelentett).
Az időmérők alapján a megközelítőlegesen azonos gyorsaságú párokat raktuk egymás mellé, pórbáltunk egy egyenes kieséses rendszert összehozni úgy, hogy mindenki 2-3 párral mehessen.
Egy páros, tehát egymás után kettőt meccselt váltott gokarttal. Ennek a két menetnek egyénenként vettük a legjobb köridejét (gokarttól függetlenül) és a nyertes jutott tovább.
A futamok idejei:

A végső eredmények pedig:

Köszi Bubi a szinkronos felvetést!
Jól éreztem magam, első nekifutásra elégedett is vagyok. Összesen ~7000Ft körül fizettünk, ami ugyan körre levetítve nem feltétlenül jó, de élményt és összesen ott eltöltött időt nézve teljesen megérte.
Egy dolgot szerettünk volna még, amire végül nem került sor, mert késő volt már.
Viszont lehetne a következő hónap Gokartos eseménye: Mondjuk 1 időmérő és 2 verseny (nem boxból, hanem rajtrácsról, egyszerre indulva).
Utóbbi akár lehet 8 helyett 16 perces is. Bárhol megejthetjük, csak engedjék az egyszerre indulást. Itt ilyesfajta téren szabadabb volt a légkör. Itt minél többen lennénk, annál izgalmasabb lenne. Láttunk egy másik csapatot és nagyon élvezetesnek tűnt.
http://www.gokartfarm.eu/ (3x8 perc 4000Ft akció) Van jobb pálya, de most ez nagyon olcsónak tűnik. Többiről mit tudtok? (szervező topicba)
Képeim
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások
Itt milyet mentettem éppen 
Első felvezető / szinkron pálya megismerő körünk volt. Lassan...


Első felvezető / szinkron pálya megismerő körünk volt. Lassan...

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





-
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Re: CCH-s Gokartozások
Köszönjük Mátyás.
Nagyon jól összeszedett kis beszámoló, jó volt olvasni a sorokat és nézni a képeket.
Külön köszönet az idők rendszerezéséért, én tudom, hogy volt káosz rendesen a 87 papírlappal.
Nagyon jól éreztem magam, bár nekem a pálya sajátosságai nem kedveztek, nem találtam a ritmust.
Szó se róla, nem szeretném magyarázni a bizonyítványt, mindenki nagyon jó időket futott és nem mindig sikerült a közeletekbe érnem, de edzeni, küzdeni fogok.
Azt hiszem, legalább is12:30-tól amíg ott voltunk Bubi és Matyi voltak a leggyorsabb emberek a pályán. Pedig volt egy pár futam és ember előttünk, köztünk akik nem első alkalommal ültek itt autóba.
Várom a következő alkalmat, szuper volt.
A szinkronpályás verseny igazi kis unikum, nem mindennap csöppen az ember ilyesmibe.
Bubi
Nagyon jól összeszedett kis beszámoló, jó volt olvasni a sorokat és nézni a képeket.
Külön köszönet az idők rendszerezéséért, én tudom, hogy volt káosz rendesen a 87 papírlappal.

Nagyon jól éreztem magam, bár nekem a pálya sajátosságai nem kedveztek, nem találtam a ritmust.
Szó se róla, nem szeretném magyarázni a bizonyítványt, mindenki nagyon jó időket futott és nem mindig sikerült a közeletekbe érnem, de edzeni, küzdeni fogok.


Azt hiszem, legalább is12:30-tól amíg ott voltunk Bubi és Matyi voltak a leggyorsabb emberek a pályán. Pedig volt egy pár futam és ember előttünk, köztünk akik nem első alkalommal ültek itt autóba.

Várom a következő alkalmat, szuper volt.
A szinkronpályás verseny igazi kis unikum, nem mindennap csöppen az ember ilyesmibe.
Bubi

E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások
Szerintem nincs oka szégyenkeznie senkinek.
Ismét 1 mp-en belül volt a CCH Crew
Ismét 1 mp-en belül volt a CCH Crew

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások
Szuper az élménybeszàmoló és az összesítő, a fotókról nem is beszélve. Hálás köszönet! 

Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások
Mindenki nyert! Ott kezdődik, hogy 4-en először ezen a pályán, 3-an ráadásul súllyal mentetek, nem is akármilyen időket. A szinkronpályát meg nem kezdőknek találták ki és egyből versenytempóban kellett menni. Komolyabb pálya átrendezés nélkül lement a verseny! Mindenki előtt megemelem a kalapom!Pacsker írta:Szerintem nincs oka szégyenkeznie senkinek.
Ismét 1 mp-en belül volt a CCH Crew

Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: CCH-s Gokartozások
Sziasztok! Nagyon jó volt! Én kimondottan szeretem a szabadtéri pályákat. A kerékvetőket és íveket még csak tanultam, a leggyorsabb szakasz utáni kanyart a verseny után sem tudtam, hogy melyik a legjobb ív. Folyamatosan próbálgattam más-más íveket, és egyre jobb időt mentem, ez igaz mindenkire, kivéve Matyira 
Az előselejtezőben 0,004 ezreddel ment jobb időt a "főnök", az első futamban még füvet is nyírtam, de úgy sem sikerült jobb időt mennem
Ez a fajta gokart cserés, sulyozós megoldás oda vezetett, hogy az időmérőkön 0,2 mp volt az 1. és a 4. helyezett között
Majd Bubi kapott el az időmérő végefelé egy fantasztikus 24 mp alatti időt! Nem véletlen ugyanis Bubi - amíg mi pihentünk - pályabejárást végzett és leste a másik versengő csoport íveit!
A jövőre nézve javaslom látogassunk el a csemői bognargokart pályára: www.bognargokart.hu.
Budapesttől kb. 70 km-re található 960 méter hosszú pálya, 200 cm3-es Honda motoros gokartok. Legjobb köridők: 60 -62 mp körül vannak jó idő esetén. Szabadtéri, kitünő 6 méter széles aszfaltcsík. Visszafordítókkal, döntött, kifelé eső lassú és gyors kanyarok kombinációjával. 17 féle vonalvezetés is lehetséges, de erre nem lesz szükség!
Lehetne időmérőkkel rajtrácsot eldönteni, majd 16-20 perces versenyt csinálni. Budapestről akár 5-en 1-kocsival el lehetne jönni.
Ár: 7 perc 1500 Ft. Kedvezényt is lehet kapni 1 órás pályabérletre, ha többen megjelenünk.
Még októberben ki lehet fogni egészen jó időt, de akár az első esős futamot is megrendezhetjük!
Szóljatok, ha szervezzem!

Az előselejtezőben 0,004 ezreddel ment jobb időt a "főnök", az első futamban még füvet is nyírtam, de úgy sem sikerült jobb időt mennem

Ez a fajta gokart cserés, sulyozós megoldás oda vezetett, hogy az időmérőkön 0,2 mp volt az 1. és a 4. helyezett között

A jövőre nézve javaslom látogassunk el a csemői bognargokart pályára: www.bognargokart.hu.
Budapesttől kb. 70 km-re található 960 méter hosszú pálya, 200 cm3-es Honda motoros gokartok. Legjobb köridők: 60 -62 mp körül vannak jó idő esetén. Szabadtéri, kitünő 6 méter széles aszfaltcsík. Visszafordítókkal, döntött, kifelé eső lassú és gyors kanyarok kombinációjával. 17 féle vonalvezetés is lehetséges, de erre nem lesz szükség!
Lehetne időmérőkkel rajtrácsot eldönteni, majd 16-20 perces versenyt csinálni. Budapestről akár 5-en 1-kocsival el lehetne jönni.
Ár: 7 perc 1500 Ft. Kedvezényt is lehet kapni 1 órás pályabérletre, ha többen megjelenünk.
Még októberben ki lehet fogni egészen jó időt, de akár az első esős futamot is megrendezhetjük!
Szóljatok, ha szervezzem!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: CCH-s Gokartozások
A mai nap, sikeresen kipróbáltuk az Ekart-ot Pacskerral, Bohival és Wortexel.
Délre beszéltük meg a találkozót, de én 11:30kor Hívtam Wortexet, hogy tudják e, hogy csak 15óratól van nyitva a hely. Mivel senki nem nézte meg, nagy nevetés közepette, megállapodtunk, hogy azért elmegyünk, max kajálunk egyet.
Mindenki pontosan érkezett. Természetesen zárt ajtók vártak bennünket. De volt egy telefonszám, amit Matyi felhívott, hogy mi lenne ha még is megnézhetnénk. A telefonban a srác készségesen közölte, hogy 5perc és ott van. Meglepődtünk, de örültünk is neki!
Megérkezett, bementünk a tök sötétbe, majd pár percre eltűnt a sötétben a srác és próbálta felkapcsolni a világítást, kisebb nagyobb sikerrel.
Felkapcsolás után ez várt bennünket:
pálya:


kiszolgáló pult:
http://s25.postimg.org/4p1txruin/WP_20150206_006.jpg
Teljesen korrekt, kulturált, minőségi hely. A pálya biztonságos, nem gumiból van kirakva, hanem valami erős műanyag körbe, amit hátulról rugók tartanak, így nagyon rugalmas is, ütközés esetén. A tapadás kiváló volt mind a pálya, mind a gumik szempontjából. Eleinte kissé csúszkáltunk, de csak azért, mert hidegek voltak a gumik.
Nekem nagyon tetszettek a gokártok is. Számítógép vezérli a hajtást, így 4 fokozatban is állítható. Persze ezt nem magadnak állítod, hanem a pályabíró állítja be. Mi először csak a 3ast kaptuk meg 2 kör erejéig, amíg hozzászokunk, aztán jöhetett a 4es fokozat. Lehetett érezni, hogy jobban megy, de állítólag még így is csak kb. 50%on üzemelnek a kártok, a srác elmondása szerint. Azt mondta tesztelték és max teljesítményen, 130km/h-ra is képes egyenesben. Ez azért nem gyenge szerintem.
De Erre a "kis" pályára elégnek tűnt még így is. Persze az erőből és nyomatékból sosem elég, kipróbáltuk volna, ha lenne akár 5ös 6os fokozatban is szerintem.
Először azt vártuk, hogy az elektromos motor miatt a nyomaték majd azonnal megindít, de ez számítógépesen le van szabályozva, ezáltal hasonlóan karakterisztikájú a gyorsulása, mint egy benzinesnek.
Pár képe róluk:



Én nagyon élveztem, annak ellenére, hogy a kormány szerintem nehezebb mint általában a benzines gokártoknál, de ennek ellenére nagy élmény volt. Nem volt bűz, benzingőztől könnyező szemek ami pozitív, annak ellenére, hogy valószínűleg mindannyiunk ereiben benzin csordogál.
Ezt is ki kellett próbálni és biztos vagyok benne, hogy még vissza megyünk. remélhetőleg többen is csatlakozni fognak hozzánk. 
Délre beszéltük meg a találkozót, de én 11:30kor Hívtam Wortexet, hogy tudják e, hogy csak 15óratól van nyitva a hely. Mivel senki nem nézte meg, nagy nevetés közepette, megállapodtunk, hogy azért elmegyünk, max kajálunk egyet.
Mindenki pontosan érkezett. Természetesen zárt ajtók vártak bennünket. De volt egy telefonszám, amit Matyi felhívott, hogy mi lenne ha még is megnézhetnénk. A telefonban a srác készségesen közölte, hogy 5perc és ott van. Meglepődtünk, de örültünk is neki!

Megérkezett, bementünk a tök sötétbe, majd pár percre eltűnt a sötétben a srác és próbálta felkapcsolni a világítást, kisebb nagyobb sikerrel.
Felkapcsolás után ez várt bennünket:
pálya:


kiszolgáló pult:
http://s25.postimg.org/4p1txruin/WP_20150206_006.jpg
Teljesen korrekt, kulturált, minőségi hely. A pálya biztonságos, nem gumiból van kirakva, hanem valami erős műanyag körbe, amit hátulról rugók tartanak, így nagyon rugalmas is, ütközés esetén. A tapadás kiváló volt mind a pálya, mind a gumik szempontjából. Eleinte kissé csúszkáltunk, de csak azért, mert hidegek voltak a gumik.
Nekem nagyon tetszettek a gokártok is. Számítógép vezérli a hajtást, így 4 fokozatban is állítható. Persze ezt nem magadnak állítod, hanem a pályabíró állítja be. Mi először csak a 3ast kaptuk meg 2 kör erejéig, amíg hozzászokunk, aztán jöhetett a 4es fokozat. Lehetett érezni, hogy jobban megy, de állítólag még így is csak kb. 50%on üzemelnek a kártok, a srác elmondása szerint. Azt mondta tesztelték és max teljesítményen, 130km/h-ra is képes egyenesben. Ez azért nem gyenge szerintem.
De Erre a "kis" pályára elégnek tűnt még így is. Persze az erőből és nyomatékból sosem elég, kipróbáltuk volna, ha lenne akár 5ös 6os fokozatban is szerintem.

Először azt vártuk, hogy az elektromos motor miatt a nyomaték majd azonnal megindít, de ez számítógépesen le van szabályozva, ezáltal hasonlóan karakterisztikájú a gyorsulása, mint egy benzinesnek.
Pár képe róluk:



Én nagyon élveztem, annak ellenére, hogy a kormány szerintem nehezebb mint általában a benzines gokártoknál, de ennek ellenére nagy élmény volt. Nem volt bűz, benzingőztől könnyező szemek ami pozitív, annak ellenére, hogy valószínűleg mindannyiunk ereiben benzin csordogál.


EE101 Sedan, 7A-FE
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: CCH-s Gokartozások
Na, jól kihagytatok. 

Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások
Slampi, nem rajtam múlt. Írtam, hogy menjünk Csüt/Péntek, amikor itthon voltál!
Köszi IceRocko a tartalmas postot
Örülök az ilyen bővebb terjedelmű beszámolóknak.
Végtelenül szimpatikus volt a tulaj ügyvezetője. Kinyitott nekünk, és mehettünk is egy kört nyitvatartási időn kívül
A helyről nem az jön le, hogy kevés befektetéssel sokat akarnak szakítani. Igényes a hely, komoly technikával.
Korrekt szolgáltatásért, mi is boldogabban fizetünk.
A Pálya és a Kartok is újak. Jó a tapadás!
A "szalagkorlát" is számomra egy új technika ilyen terepen. Nem esik a gumi az ölünkbe és mindig visszapattanunk.
Nekem nagyon tetszett az elektromos hajtás. Tényleg nem lettünk büdösek, teljesítmény is volt. Talán így elsőre nem is kellett volna nagyobb lépcső, mert van nagyon szűk része is a pályának. Jót lehetett tempózni.
Lehet olcsó pályabérlést is eszközölnünk. Ha nem frekventált időben megyünk, kinyitnak nekünk. Mindent meg lehet beszélni, korrekt csapat.
Mikor megyünk egy közös menetre?
Köszi IceRocko a tartalmas postot

Örülök az ilyen bővebb terjedelmű beszámolóknak.
Végtelenül szimpatikus volt a tulaj ügyvezetője. Kinyitott nekünk, és mehettünk is egy kört nyitvatartási időn kívül

A helyről nem az jön le, hogy kevés befektetéssel sokat akarnak szakítani. Igényes a hely, komoly technikával.
Korrekt szolgáltatásért, mi is boldogabban fizetünk.
A Pálya és a Kartok is újak. Jó a tapadás!
A "szalagkorlát" is számomra egy új technika ilyen terepen. Nem esik a gumi az ölünkbe és mindig visszapattanunk.
Nekem nagyon tetszett az elektromos hajtás. Tényleg nem lettünk büdösek, teljesítmény is volt. Talán így elsőre nem is kellett volna nagyobb lépcső, mert van nagyon szűk része is a pályának. Jót lehetett tempózni.
Lehet olcsó pályabérlést is eszközölnünk. Ha nem frekventált időben megyünk, kinyitnak nekünk. Mindent meg lehet beszélni, korrekt csapat.
Mikor megyünk egy közös menetre?

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: CCH-s Gokartozások
Esetleg 15-én, vasárnap délután 17:00-19:00?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások
Jelenleg 50%-ot mondanék.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások
Meséljetek, milyen volt?!
Képeket, videókat csináltatok?
Képeket, videókat csináltatok?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: CCH-s Gokartozások
Sisak kamerás videó és egy csomó kép is készült, hamarosan feltöltődik!Pacsker írta:Meséljetek, milyen volt?!
Képeket, videókat csináltatok?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6