CCH-s Gokartozások
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
CCH-s Gokartozások
Korábbi CCH-s Gokartozás képei a Budaringrõl:
https://picasaweb.google.com/1014288610 ... rtBudaring
Korábbi élmények: viewtopic.php?t=187&postdays=0&postorder=asc&start=135
Na milyen volt? Sodi-k vannak most a G1-ben? Ki volt a leggyorsabb és mennyivel?
https://picasaweb.google.com/1014288610 ... rtBudaring
Korábbi élmények: viewtopic.php?t=187&postdays=0&postorder=asc&start=135
Na milyen volt? Sodi-k vannak most a G1-ben? Ki volt a leggyorsabb és mennyivel?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Slampixxx írta:Most szóltok, b@zmeg?
Na ezek tényleg nem kellenek..bubidisc írta:Én meg azt hittem, hogy nem lesz belõle semmi és csináltam magamnak más programot.

Október 30 óta fent van a fórumon Slampi


"Azt hittem semmi nem lesz belõle?"
Hogy ezt mibõl következtetted? A Gokartozás topic-ba folyamatosan arról volt szó, hogy nagy valószínûséggel Õ és Õ és Õ jön és még Õt és Õket hívtuk és Õ és Õ érdeklõdik. Én is a fórumról értesültem és csak Szombaton telefonált rám Feri, hogy olvasta a fórumon, jövök én is, nem megyünk-e együtt a 17-bõl...
Senki nem mondta, hogy elmarad, vagy felhívtál valakit és õ tájékoztatott így?...
Nagyon jól éreztük magunkat! Délután összetelefonáltunk, hogy induljunk Bardos6-éktól fél8-kor. Már 1 órával elõtte átgurultunk Lackóval. Megnéztük Renátó fekete Gti-jét és klubos bandáztunk, szakmai trécseltünk



Végül Szullosz is meglátogatott minket egy 20 percre. Kevesen voltak, folyamatosan tudtunk menni a meleg gumis/motorú kartokkal. 2, illetve 3 meneteket fizettünk (köszi Wortex a bónuszt!). Ügyes volt mindenki, a napi eredményeket nézve, szinte mindannyian a legjobbak közt voltunk. Wortex, Lackó és én végül 1 tizeden belüli legjobb idõket értünk el. (36.0 - 36.1) Egy embert láttunk élõben, aki 36 alá bement.
Jó volt, élveztem. Nem volt drága, engedtek sokat menni.
Hazafele még kluboztunk, szívtuk egymás vérét, majd 11 fele elindultunk hazafelé. Örültem srácok! Köszi Wortex a felvetést! Legközelebb is partner vagyok!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





-
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Köszönöm mindenkinek, aki csatlakozott és annak is aki csak szeretett volna, de nem sikerült. (Majd legközelebb)
Nagyon jól éreztem magam, jó volt a társaság, jó volt egy kicsit versenyezni is.
A közúton hazafelé még egy kis benzingõz maradt a fejemben, de mint Matyiék jelezték kb 20x LAVINA veszély
, stb szépen csendben hazaértem kb 11:20 körül, köszönhetõ a gyér forgalomnak.
Még 1x köszönöm srácok, szuper volt.

Nagyon jól éreztem magam, jó volt a társaság, jó volt egy kicsit versenyezni is.

A közúton hazafelé még egy kis benzingõz maradt a fejemben, de mint Matyiék jelezték kb 20x LAVINA veszély

Még 1x köszönöm srácok, szuper volt.
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
-
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Még egy dolog, nem utolsó sorban.
Remek meccs volt és ahhoz képest, hogy ismeretlen pályán voltatok, le a kalappal srácok.
Legközelebb sokkal jobban fel kell kötnöm a nadrágszíjat.
Remek meccs volt és ahhoz képest, hogy ismeretlen pályán voltatok, le a kalappal srácok.
Legközelebb sokkal jobban fel kell kötnöm a nadrágszíjat.

E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Pacsker!
Csak abból, hogy a minitali topicba nem került fel. Ha komoly a dolog oda kéne, hogy elsõként felkerüljön. Hidd el, többen nézik figyelmetlenül a fórumot de a találkozókig mindenki eljut. Fel is tettem a kérdést és hamar jött is a válasz de addigra már késõ volt. Mondjuk úgy sem tudtam volna menni veletek a pályán és nem akartam ünneprontó lenni - fõleg elõre - de én akkor sem megyek többet a G1-ben ha lesz rá keret. Nem szellõztetik megfelelõen és a CO jelzõ folyamatosan ég amit letakarnak. A másik, hogy én is találkoztam a G1 standard bájos modorral. Nem jó érzés amikor pénzt viszel oda és gyakorlatilag, abból él és az a munkája, hogy te jól érezd magad, ehelyett ilyen élményeket hagynak benned. Ebbõl a szempontból a hungarokart a jobb hely. Ott szinte kedved van elmesélni a pultos lányoknak, hogy melyik kanyart hogy veszed, mert úgy tûnik, hogy érdekli.
Minden ilyen eseményt és klubos dolgot nehezemre esik kihagyni, bosszantó ha így alakul.
Csak abból, hogy a minitali topicba nem került fel. Ha komoly a dolog oda kéne, hogy elsõként felkerüljön. Hidd el, többen nézik figyelmetlenül a fórumot de a találkozókig mindenki eljut. Fel is tettem a kérdést és hamar jött is a válasz de addigra már késõ volt. Mondjuk úgy sem tudtam volna menni veletek a pályán és nem akartam ünneprontó lenni - fõleg elõre - de én akkor sem megyek többet a G1-ben ha lesz rá keret. Nem szellõztetik megfelelõen és a CO jelzõ folyamatosan ég amit letakarnak. A másik, hogy én is találkoztam a G1 standard bájos modorral. Nem jó érzés amikor pénzt viszel oda és gyakorlatilag, abból él és az a munkája, hogy te jól érezd magad, ehelyett ilyen élményeket hagynak benned. Ebbõl a szempontból a hungarokart a jobb hely. Ott szinte kedved van elmesélni a pultos lányoknak, hogy melyik kanyart hogy veszed, mert úgy tûnik, hogy érdekli.
Minden ilyen eseményt és klubos dolgot nehezemre esik kihagyni, bosszantó ha így alakul.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2859
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Szerinted másnak jól esik kihagyni, Bubi?!bubidisc írta:Minden ilyen eseményt és klubos dolgot nehezemre esik kihagyni, bosszantó ha így alakul.


Nem kötözködni akarok. Én is szívesen járkálnék ilyen talikra, csak nekem egy ilyen minitali 20 liter benzin, nem 6. Ilyen üzemanyag árak mellett kétszer is át kell gondolni. De gondolom elég sokan vagyunk így.


CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Legyünk is minél többen így. Mert ez azt jelentené, hogy egyre többen vagyunk és mindig van fogható ember - akár párhuzamosan is - több minitalálkozóra. Nagyobb lenne az eséllye egy-egy regionális csapatnak, nem kellene többszáz kilométert autózni, hogy corollásokkal találkozzunk. Úgy kell csinálni kicsiben, ahogy a Matyi csinálja nagyban.
És bár nem kötekedésbõl írtad és nem is veszem úgy, de mégis ott volt, hogy te - úgy véled - én közelebb vagyok. Lehet, hogy csak azt akartad írni, hogy te vagy messze, rendben.
Azt viszont tiszta, minden hobby költséggel jár. Kinek többel kinek kevesebbel, de mivel a hobby lényege, hogy se belsõ se külsõ kényszer nem játszhat abban közre, hogy mûveld, tökéletesen értelmetlen azt számolgatni, hogy ugyanaz a hobby kinek mennyibe kerül és ki mikor mennyit tud, hajlandó rá szánni, áldozni. Itt nincs betyárbecsület, közösség iránti lojalitás. Aki így gondolkozik az tévúton jár. Egy "darab" belsõ indíttatásod van, hogy szeretnél a közösséggel lenni. Ez viszont csak is rád tartozik, csak a te "oda-vissza" viszonyod a klubbal, tagokkal.
És bár nem kötekedésbõl írtad és nem is veszem úgy, de mégis ott volt, hogy te - úgy véled - én közelebb vagyok. Lehet, hogy csak azt akartad írni, hogy te vagy messze, rendben.
Azt viszont tiszta, minden hobby költséggel jár. Kinek többel kinek kevesebbel, de mivel a hobby lényege, hogy se belsõ se külsõ kényszer nem játszhat abban közre, hogy mûveld, tökéletesen értelmetlen azt számolgatni, hogy ugyanaz a hobby kinek mennyibe kerül és ki mikor mennyit tud, hajlandó rá szánni, áldozni. Itt nincs betyárbecsület, közösség iránti lojalitás. Aki így gondolkozik az tévúton jár. Egy "darab" belsõ indíttatásod van, hogy szeretnél a közösséggel lenni. Ez viszont csak is rád tartozik, csak a te "oda-vissza" viszonyod a klubbal, tagokkal.

Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2859
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Ez így igaz, ahogy leírtad! Azért is mondtam, hogy nem kötözködni szeretnék, meg én is tudom, hogy a hobbi az áldozatokkal jár!
Éppen eleget költöttem mostanában a kocsimra! 




CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
NEM ELEGET 

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
CCH Találkozók topic... 

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
CCH-s Gokartozások
Szuperül éreztem magam!
Örülök, hogy ilyen sokan eljöttetek!
Autós vonulás, Gokartozás, Corolla "csapatás", bandázás, hambizás és szuper jó hangulat

Igazi fiús nap. Akár rendszert is csinálhatnánk belõle
Valaki írja le a napot és az élményeket is részletesebben légyszi!
Gokart szuper volt.
Hungarokart lett végül a nyertes. A Gokartok nagyjából azonos teljesítményûek, a pálya rajzolata impozáns volt. Talán ez a legcsúszósabb pálya, de Frool-nak és nekem kifejezetten tetszett. Driftelni gyengék, (én úgyis idõre megyek), viszont nagyon lehetett érezni, hogy mi az a kis határ, amikor már ici-picit úszik a feneke, de még nem esik le a fordulat, és kicsit jobb lehet a kanyarsebesség. Nagyon tetszett!
Volt 3 futamos bérlet, ami a pálya tanulásával együtt "elég"-nek bizonyult és egész "olcsó" is volt: 4800Ft.
A pálya hõmérsékletéhez képest a helyiek szerint is meglepõen jó idõket mentünk! A legjobb 7 helyezett 1mp-en belül volt! Bardos6 lett a nap legjobbja, így a kis Nr.1 Gokart és CCH-s nyakpánt tulaja.
A többieket sem kell félteni! Azt gondolom mindenki bólogat, ha azt mondom, hogyha súlyozva (33kg Bardos6 és Mdaemon közti különbség! (hány rekesz víz az?
) és azonos gokart-al mennénk, akkor még durvább küzdelem lenne a századokért. Így is voltak azért meccselések!
A meglepõ ügyességét a klubtagoknak az bizonyítja, hogy átlagosan 0,5- 1mp volt egy futamban a legjobb és legrosszabb ideje egy-egy "versenyzõnek". Magyarul konstans, egyre javuló köröket futottak, nem volt sok bénázás és hektikusság. Le a kalappal mindenki elõtt!
Szuper nap volt!
Aki úgy gondolja ismételjük meg, vagy most kimaradt, nyissa meg a szervezõ topicot. Nem bulizok, nem iszok, nem cigizek. Szívesen elköltök egy este 5000 Ft-ot 3 futamra. Boldogít és ez a lényeg
Képeim:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 123Pacsker
Légyszi Közlekes és, ha más is fotózott, rakjátok fel ti is, mert ez csak a brigád egyik fele.







Autós vonulás, Gokartozás, Corolla "csapatás", bandázás, hambizás és szuper jó hangulat


Igazi fiús nap. Akár rendszert is csinálhatnánk belõle

Valaki írja le a napot és az élményeket is részletesebben légyszi!
Gokart szuper volt.
Hungarokart lett végül a nyertes. A Gokartok nagyjából azonos teljesítményûek, a pálya rajzolata impozáns volt. Talán ez a legcsúszósabb pálya, de Frool-nak és nekem kifejezetten tetszett. Driftelni gyengék, (én úgyis idõre megyek), viszont nagyon lehetett érezni, hogy mi az a kis határ, amikor már ici-picit úszik a feneke, de még nem esik le a fordulat, és kicsit jobb lehet a kanyarsebesség. Nagyon tetszett!
Volt 3 futamos bérlet, ami a pálya tanulásával együtt "elég"-nek bizonyult és egész "olcsó" is volt: 4800Ft.
A pálya hõmérsékletéhez képest a helyiek szerint is meglepõen jó idõket mentünk! A legjobb 7 helyezett 1mp-en belül volt! Bardos6 lett a nap legjobbja, így a kis Nr.1 Gokart és CCH-s nyakpánt tulaja.

A többieket sem kell félteni! Azt gondolom mindenki bólogat, ha azt mondom, hogyha súlyozva (33kg Bardos6 és Mdaemon közti különbség! (hány rekesz víz az?

A meglepõ ügyességét a klubtagoknak az bizonyítja, hogy átlagosan 0,5- 1mp volt egy futamban a legjobb és legrosszabb ideje egy-egy "versenyzõnek". Magyarul konstans, egyre javuló köröket futottak, nem volt sok bénázás és hektikusság. Le a kalappal mindenki elõtt!
Szuper nap volt!
Aki úgy gondolja ismételjük meg, vagy most kimaradt, nyissa meg a szervezõ topicot. Nem bulizok, nem iszok, nem cigizek. Szívesen elköltök egy este 5000 Ft-ot 3 futamra. Boldogít és ez a lényeg

Képeim:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 123Pacsker
Légyszi Közlekes és, ha más is fotózott, rakjátok fel ti is, mert ez csak a brigád egyik fele.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Közlekes
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 240
- Csatlakozott: 2011 aug. 13, 12:04 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XVII. ker.
Tök jó fotók, köszi!
A képeket holnap estig feltöltöm. Nem lett túl sok jó...
Nekem itt nem jött be a gokart. A pálya sztem iszonyat csúszós, ami mint kezdõt, iszonyatosan zavart, ehhez hozzájött még a hideg gumik. Kétszer akadtam falra ugyan ott, de valamiért a pályabíró srác nagyon lassan cammogott oda megigazítani
Meg amúgy bármi mást sem csinált szívesen. Se kék zászló, se sárga, biztonsági övet se ellenõrizte, stb... Ebbõl a szempontból a G1 sokkal jobban szervezett.
Nekem a vonalvezetés se jött be, a egy-két visszafordítónál akárhogy próbálkoztam, nem találtam a megfelelõ ívet. Ahol sikerült, ott viszont jó érzés volt. Úgyhogy jókedvûen, de egy kicsit keserû szájízzel zártam a napot.
Legközelebb is megyek gokartozni, de másik helyre.
És a Mexikói hambi annyira nem is jó
A képeket holnap estig feltöltöm. Nem lett túl sok jó...

Nekem itt nem jött be a gokart. A pálya sztem iszonyat csúszós, ami mint kezdõt, iszonyatosan zavart, ehhez hozzájött még a hideg gumik. Kétszer akadtam falra ugyan ott, de valamiért a pályabíró srác nagyon lassan cammogott oda megigazítani

Meg amúgy bármi mást sem csinált szívesen. Se kék zászló, se sárga, biztonsági övet se ellenõrizte, stb... Ebbõl a szempontból a G1 sokkal jobban szervezett.
Nekem a vonalvezetés se jött be, a egy-két visszafordítónál akárhogy próbálkoztam, nem találtam a megfelelõ ívet. Ahol sikerült, ott viszont jó érzés volt. Úgyhogy jókedvûen, de egy kicsit keserû szájízzel zártam a napot.
Legközelebb is megyek gokartozni, de másik helyre.
És a Mexikói hambi annyira nem is jó

BMW M1, Porsche 935 (slot car) http://carrera-servo.blog.hu/