CCH õszi tali- Mátra-túra, szerpentin, borzaska / 2013.10.19
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
CCH õszi tali- Mátra-túra, szerpentin, borzaska / 2013.10.19
Ide jöhetnek a beszámolók, képek, videók
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





-
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 200
- Csatlakozott: 2011 máj. 21, 09:26 pm
- Tartózkodási hely: debrecen
sziasztok
Kezdem akkor én
most elõször találkoztam veletek, nagyon jól éreztük magunkat, a túra is nagyon szép és látványos volt (csak mi voltunk gyengék mindehhez de megérte)
a vacsi finom, kiadós volt
jó volt megismerkedni veletek, még akkor is hogy csak alig pár embernek sikerült bemutatkozni, beszélgetni, de tudom hogy ha csak az idõnk engedi akkor ott leszünk a következõ találkozón is
mi maradtunk az étteremben mert segítettek nekünk szállást találni Mátraszentlászlón (köszönet nekik) , olyan hamar el is mentetek, hogy alig köszöntünk el 1-2 embertõl
ma barangoltunk Mártaszentlászló környékén egy kicsit, majd Galyatetõ körül is, majd visszamentünk az étterembe is, onnan Bélapátfalva (bánya) és Nagyvisnyó jött, onnan pedig haza, most érkezünk meg nemrég
kocsim is kibírta
, imádom
képekkel nem szolgálhatunk
köszönünk mindent a szervezõknek 10/10
Kata és Ati
Kezdem akkor én
most elõször találkoztam veletek, nagyon jól éreztük magunkat, a túra is nagyon szép és látványos volt (csak mi voltunk gyengék mindehhez de megérte)
a vacsi finom, kiadós volt
jó volt megismerkedni veletek, még akkor is hogy csak alig pár embernek sikerült bemutatkozni, beszélgetni, de tudom hogy ha csak az idõnk engedi akkor ott leszünk a következõ találkozón is
mi maradtunk az étteremben mert segítettek nekünk szállást találni Mátraszentlászlón (köszönet nekik) , olyan hamar el is mentetek, hogy alig köszöntünk el 1-2 embertõl
ma barangoltunk Mártaszentlászló környékén egy kicsit, majd Galyatetõ körül is, majd visszamentünk az étterembe is, onnan Bélapátfalva (bánya) és Nagyvisnyó jött, onnan pedig haza, most érkezünk meg nemrég
kocsim is kibírta

képekkel nem szolgálhatunk
köszönünk mindent a szervezõknek 10/10
Kata és Ati
a kocsiknak lelke van de csak egy hozzám hasonló autó mániás érezheti.....
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Köszönöm, hogy veletek tölthettem ezt a szép Szombatot 
Fóton hihetetlen, de idõben ott volt mindenki az indulásra. Pisi, reggeli bevásárlás miatt kicsit elhúzódott az indulás, de ez egyáltalán nem volt hatással a nap többi részére. Az út szuper volt. A nap sütött, a sok szép Corolla hosszú konvojban vonult a hegyek felé. Sokan megnéztek minket, szembe jövõ autók villogtak, és szimpatizánsok integettek
3. generációtól a 9.-ig volt mindegyikbõl képviselõ. Szép!
A pásztói MOL kúton végül BruceE9-ék is csatlakoztak. Egy Svájcban élõ Úr teljesen odavolt a TE71-tõl. Késõbb kiderült, hogy neki is volt ilyen és azóta is visszasírja/keresi. Sajnos a szerpentines videónál páran beértük egymást, de legjobb tudomásom szerint mindenkirõl készült így is videó és kép is egyaránt.
Nagyon élveztem az utat felfelé! Voltak olyan szakaszok, ahol szinte nem is mentünk egyenesen. Kanyar-kanyart követett...
Szuper. Akit esetleg feltartottam a nap folyamán, elnézést érte. Lizámat és a kocsit sem szerettem volna kitenni egy hányásnak
Örülök, hogy ésszel mentetek, mert a sok nedves lehullott levél bizony nem növelte a tapadást.
A túra szerintem így volt jó teljesen. Az eleje volt a keményebb (Ágasvár), utána pedig levezetésképp bandukolhattunk a patak medrében. Mind a kilátás, mind a Csörgõ-patak nagy élményt nyújtott. Így a tél elõtt sikerült kicsit megmozgatni magam. Jól esett.
A túra végén meglett a fényképezõ kis gumija is. Szerencsére baja sem lett annak ellenére, hogy Barbi kicsit meggyepálta
A parkolóban is jött pár érdeklõdõ. A végtelenül szimpatikus öreg Úr, ahogy láttam szakértett a 4A-F AC pumpánál, mosolygósan beszélgetett mindenkivel és ahogy mentünk el, még fotózni is próbált
A kellemesen befûtött hegyi kisvendéglõben már foglalt asztalok vártak, kikészítve a Káposztás, kenyeres elõétellel. Volt napközis tea és forralt bor is, ami szerintem mindannyiunknak jól esett.
Nekem személy szerint ízlett az étel, bár a kiszolgálással volt egy kis aggályom. Hallottam, hogy a palóc leves nem teljesen takarta a nevét. Ne haragudjatok, remélem azért ehetõ volt!
Amint befejeztük az étkezést, azt hittem ott alszik el mindenki. A félhomály, a kandalló melege erõsen csukogatta a szemünket. Szerencsére volt lehetõség a kávézgatásotokra, így már bátrabban ülhettünk autóba. Amíg beszálltunk volt még érdeklõdõ az autóink iránt (Lehet mégsem olyan unalmas az a "Corolla")
Hazafele nagyon bántam, hogy félig aludtak a lányok és a kutya. Szívesen megeresztettem volna 1-2 kanyarban. Isteni volt az út!
Ahogy megbeszéltük Gyöngyösön az elsõ kútnál (mielõtt beérünk a 3-asra!) megálltunk tankolni. Bruce, Slampixx, Bardos6... jelezte, hogy utántöltene. Ennek ellenére Bruce-on és Jabel-en kívül senki nem jött utánunk. Utána pedig mindenki máshol állt meg. Mi végül már nem álltunk meg és jöttünk haza. Elnézést azoktól, akiktõl nem sikerült elköszönni!
M31-esen és M0-n kicsit megeresztettem, hogy a ritkán használt hétvégi GT váltó és diffi olaja is elérje az üzemi hõfokot
Fix "magas" fordulaton annyira szépen muzsikál az E7. Olyan egészséges a hangja... Annak ellenére, hogy fáradt voltam, vigyorogtam, mint a vadalma 
Ahogy hazaértünk, hamarosan beájultunk az ágyba és szundítottunk reggel 9-ig!
Rég aludhattam már ilyen sokat.
Köszi mindnekinek mégegyszer!
Fotókat, Videókat a napokban töltöm.
Addig is kíváncsian várom a többiekét
(corollaclubhungary3 -ba töltsétek légyszi. Jelszót aki nem tudja, privibe küldöm)

Fóton hihetetlen, de idõben ott volt mindenki az indulásra. Pisi, reggeli bevásárlás miatt kicsit elhúzódott az indulás, de ez egyáltalán nem volt hatással a nap többi részére. Az út szuper volt. A nap sütött, a sok szép Corolla hosszú konvojban vonult a hegyek felé. Sokan megnéztek minket, szembe jövõ autók villogtak, és szimpatizánsok integettek

A pásztói MOL kúton végül BruceE9-ék is csatlakoztak. Egy Svájcban élõ Úr teljesen odavolt a TE71-tõl. Késõbb kiderült, hogy neki is volt ilyen és azóta is visszasírja/keresi. Sajnos a szerpentines videónál páran beértük egymást, de legjobb tudomásom szerint mindenkirõl készült így is videó és kép is egyaránt.
Nagyon élveztem az utat felfelé! Voltak olyan szakaszok, ahol szinte nem is mentünk egyenesen. Kanyar-kanyart követett...


A túra szerintem így volt jó teljesen. Az eleje volt a keményebb (Ágasvár), utána pedig levezetésképp bandukolhattunk a patak medrében. Mind a kilátás, mind a Csörgõ-patak nagy élményt nyújtott. Így a tél elõtt sikerült kicsit megmozgatni magam. Jól esett.
A túra végén meglett a fényképezõ kis gumija is. Szerencsére baja sem lett annak ellenére, hogy Barbi kicsit meggyepálta

A parkolóban is jött pár érdeklõdõ. A végtelenül szimpatikus öreg Úr, ahogy láttam szakértett a 4A-F AC pumpánál, mosolygósan beszélgetett mindenkivel és ahogy mentünk el, még fotózni is próbált

A kellemesen befûtött hegyi kisvendéglõben már foglalt asztalok vártak, kikészítve a Káposztás, kenyeres elõétellel. Volt napközis tea és forralt bor is, ami szerintem mindannyiunknak jól esett.
Nekem személy szerint ízlett az étel, bár a kiszolgálással volt egy kis aggályom. Hallottam, hogy a palóc leves nem teljesen takarta a nevét. Ne haragudjatok, remélem azért ehetõ volt!
Amint befejeztük az étkezést, azt hittem ott alszik el mindenki. A félhomály, a kandalló melege erõsen csukogatta a szemünket. Szerencsére volt lehetõség a kávézgatásotokra, így már bátrabban ülhettünk autóba. Amíg beszálltunk volt még érdeklõdõ az autóink iránt (Lehet mégsem olyan unalmas az a "Corolla")

Hazafele nagyon bántam, hogy félig aludtak a lányok és a kutya. Szívesen megeresztettem volna 1-2 kanyarban. Isteni volt az út!
Ahogy megbeszéltük Gyöngyösön az elsõ kútnál (mielõtt beérünk a 3-asra!) megálltunk tankolni. Bruce, Slampixx, Bardos6... jelezte, hogy utántöltene. Ennek ellenére Bruce-on és Jabel-en kívül senki nem jött utánunk. Utána pedig mindenki máshol állt meg. Mi végül már nem álltunk meg és jöttünk haza. Elnézést azoktól, akiktõl nem sikerült elköszönni!
M31-esen és M0-n kicsit megeresztettem, hogy a ritkán használt hétvégi GT váltó és diffi olaja is elérje az üzemi hõfokot


Ahogy hazaértünk, hamarosan beájultunk az ágyba és szundítottunk reggel 9-ig!

Köszi mindnekinek mégegyszer!
Fotókat, Videókat a napokban töltöm.
Addig is kíváncsian várom a többiekét

(corollaclubhungary3 -ba töltsétek légyszi. Jelszót aki nem tudja, privibe küldöm)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Sziasztok!
Mi is elõször vettünk rész ilyen nagy volumenû találkozón a párommal és mind a ketten nagyon jól éreztük magunkat. Nagyon köszönjük ezt a gyönyörû napot mindenkinek.
Jó érzés volt látni, ahogy együtt vonulunk fel a Mátrába és a konvojt mosolyogva, integetve nézték az emberek és közben csodálták a sok szép Corollát.
Az idõ kiváló volt egy kis õszi túrázásra. Egyikünk sem egy nagy túrázó, de nagyon jól esett ez a 10Km.
Jókat beszélgettünk, ettünk, ittunk és mindeközben mesés tájakon haladtunk keresztül.
A délutáni közös étkezés is nagyon jó volt. A vadragu leves nagyon finom volt, ahogy a szlovákpecsenye és borzaska is. Tény, hogy a kiszolgálás hagyott némi kívánni valót maga után, de én be tudtam annak, hogy nem sûrûn van ekkora vendégsereg egyszerre az étteremben. Szerencsére mindezen bakit tudta feledtetni a menzás tea, ami a régi szép idõket idézte fel bennem.
Sajnos a haza útnál tényleg elmaradt az elköszönés. Ahogy észleltem ez egy félreértésen alapult. Mivel a boly nagy része lemaradt egy lámpánál, ezért fogalmunk sem volt, melyik benzinkúton állunk meg Gyöngyösön. Aztán 3-4es csoportok különbözõ benzinkúton álltak meg, így hát elmaradt a pacsizás. Ezúton is ezt pótolnám és nagyon köszönjük még egyszer mindenkinek ezt a szép napot.
Mi is elõször vettünk rész ilyen nagy volumenû találkozón a párommal és mind a ketten nagyon jól éreztük magunkat. Nagyon köszönjük ezt a gyönyörû napot mindenkinek.
Jó érzés volt látni, ahogy együtt vonulunk fel a Mátrába és a konvojt mosolyogva, integetve nézték az emberek és közben csodálták a sok szép Corollát.

Az idõ kiváló volt egy kis õszi túrázásra. Egyikünk sem egy nagy túrázó, de nagyon jól esett ez a 10Km.


A délutáni közös étkezés is nagyon jó volt. A vadragu leves nagyon finom volt, ahogy a szlovákpecsenye és borzaska is. Tény, hogy a kiszolgálás hagyott némi kívánni valót maga után, de én be tudtam annak, hogy nem sûrûn van ekkora vendégsereg egyszerre az étteremben. Szerencsére mindezen bakit tudta feledtetni a menzás tea, ami a régi szép idõket idézte fel bennem.

Sajnos a haza útnál tényleg elmaradt az elköszönés. Ahogy észleltem ez egy félreértésen alapult. Mivel a boly nagy része lemaradt egy lámpánál, ezért fogalmunk sem volt, melyik benzinkúton állunk meg Gyöngyösön. Aztán 3-4es csoportok különbözõ benzinkúton álltak meg, így hát elmaradt a pacsizás. Ezúton is ezt pótolnám és nagyon köszönjük még egyszer mindenkinek ezt a szép napot.

EE101 Sedan, 7A-FE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Te jöttél mögöttem Gödöllõig, ugye?
Hogyhogy nem jöttél az M31-re? Annál nagyobb adomány rég volt már az autósoknak és ha jól tudom te Pest alatt laksz.
Hogyhogy nem jöttél az M31-re? Annál nagyobb adomány rég volt már az autósoknak és ha jól tudom te Pest alatt laksz.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Igen én voltam.Pacsker írta:Te jöttél mögöttem Gödöllõig, ugye?
Hogyhogy nem jöttél az M31-re? Annál nagyobb adomány rég volt már az autósoknak és ha jól tudom te Pest alatt laksz.

Mert beszéltük a párommal, hogy beugrunk egy barátunk szülinapjára Pesten, de végül is nem mentünk, mert mire beértünk Pestre, õ már szunyókált a kocsiban.

Úgy hogy tettünk egy kis városnézõ kitérõt.

EE101 Sedan, 7A-FE
- Zsoltee
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 466
- Csatlakozott: 2008 júl. 12, 01:23 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Avensis
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Mi is köszönjük, hogy Veletek tölthettük ez a napot! Nagyon jól éreztük magunkat!
Külön öröm volt, hogy végre nem csak átutazóban voltam a Mátrában, hanem egy kis részét kirándulás közben bejárhattam, jobban mgenézhettem. Sûrûbben kellene ide feljárni, nem csak a tiszta levegõ, a csodás kilátás, hanem a finom ételek miatt is
Már az elõzetes képek alapján jónak ígérkeztek az ételek, és nem is okozott csalódást a szakács! A kiszolgálás... lehetett volna kedvesebb a fogadtatás és a felszolgálás. Viszont csak az egyikük volt ilyen, az idõsebb hölgy velünk nagyon kedves volt.
Valaki meg tudja mondani van-e valami elnevezése az elõételként tálalt káposztás-hagymás keveréknek? Az talán még finomabb volt, mint a többi
Megtörve a már-már hagyománnyá vált utolsók közt képeket feltöltõs szokásunkat, íme a mi képeink
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... directlink
Mi is köszönjük, hogy Veletek tölthettük ez a napot! Nagyon jól éreztük magunkat!
Külön öröm volt, hogy végre nem csak átutazóban voltam a Mátrában, hanem egy kis részét kirándulás közben bejárhattam, jobban mgenézhettem. Sûrûbben kellene ide feljárni, nem csak a tiszta levegõ, a csodás kilátás, hanem a finom ételek miatt is

Már az elõzetes képek alapján jónak ígérkeztek az ételek, és nem is okozott csalódást a szakács! A kiszolgálás... lehetett volna kedvesebb a fogadtatás és a felszolgálás. Viszont csak az egyikük volt ilyen, az idõsebb hölgy velünk nagyon kedves volt.
Valaki meg tudja mondani van-e valami elnevezése az elõételként tálalt káposztás-hagymás keveréknek? Az talán még finomabb volt, mint a többi

Megtörve a már-már hagyománnyá vált utolsók közt képeket feltöltõs szokásunkat, íme a mi képeink

https://picasaweb.google.com/1003051732 ... directlink
CCH vezetőségi tag
'97 Toyota Corolla Hatchback 1,3 Linea Terra ('07-'17)
'06 T25 Avensis Wagon 1,8 Sol Technic ('17-)

'06 T25 Avensis Wagon 1,8 Sol Technic ('17-)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nem csináltunk most túl sok képet, de azért megosztom õket:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... ikiPacsker




Videó:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... ikiPacsker
Videó:
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 104
- Csatlakozott: 2008 jún. 17, 07:33 pm
- Autód gyártási éve: 2004
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Sziasztok!
Én is köszönöm a lehetõséget, nagyon jól esett ez a kis túra. Végre egy kicsit kiszakadhattunk mindennapokból, és a szopórollert egy kicsit corollára cserélhettük. Különösen nagy élmény volt, annak ellenére, hogy szinte az egész nyarat autóban töltöttem, hogy végre azt mondhatom, megpróbálhattam VEZETNI. Az a 20-30 km este szerpentin összességében volt akkora élmény, mint az a lassan 15-20 ezer km, amit eddig sikerült megtennem városban, sztrádán, illetve 1-2 számjegyû fõutakon. A felvezetésrõl és a látványról nem is beszélve.
Fotózás terén köszönöm a bizalmat a klubtól, de azt azért sajnos még mindig be kell látnom, hogy konstans nincs meg az a színvonal, amit szeretnék eléri. A képek fent vannak a helyükön, remélem lesz még ilyen alkalom, és egyre jobb sorozatokat tölthetek majd fel a közösbe
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 31019JAbel
Én is köszönöm a lehetõséget, nagyon jól esett ez a kis túra. Végre egy kicsit kiszakadhattunk mindennapokból, és a szopórollert egy kicsit corollára cserélhettük. Különösen nagy élmény volt, annak ellenére, hogy szinte az egész nyarat autóban töltöttem, hogy végre azt mondhatom, megpróbálhattam VEZETNI. Az a 20-30 km este szerpentin összességében volt akkora élmény, mint az a lassan 15-20 ezer km, amit eddig sikerült megtennem városban, sztrádán, illetve 1-2 számjegyû fõutakon. A felvezetésrõl és a látványról nem is beszélve.
Fotózás terén köszönöm a bizalmat a klubtól, de azt azért sajnos még mindig be kell látnom, hogy konstans nincs meg az a színvonal, amit szeretnék eléri. A képek fent vannak a helyükön, remélem lesz még ilyen alkalom, és egyre jobb sorozatokat tölthetek majd fel a közösbe
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 31019JAbel
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Köszi a képeket mindenkinek! jAbel, ne viccelj. Sok jó kép lett a tieid közt is. Mi vesszük megtiszteltetésnek, ha gyakorolsz rajtunk a jövõben is 
Többiek? Képek/videók/beszámolók?

Többiek? Képek/videók/beszámolók?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Nagyon jól éreztük mi is magunkat! Még egy hét elteltével is örömmel gondolunk vissza, sõt már másnap is mentünk volna újra túrázni.
Szép autók, elszánt tulajdonosok, vidám emberek találkozója volt. Néhány "régi" ismerõssel most sikerült elõször beszélgetni, a forralt bor után még viccelõdni is
Jó volt a túra, a féltávnál igen erõs kaptatókkal, néhányan szívdobogással küzködve, de azért felmászott mindenki a csúcsokra. Az erdei fogadó hasznos volt, mindenki próbálta oltani szomját és éhségét valamivel. Autós (corollás) sztorikat, sõt vicceket mesélve indultunk visszafelé az estebéd felé, ahol az egyik résztvevõnek sikerült eltévednie, vagy elkallódnia a rengetegben. Örülönk, hogy végül néhány órával késõbb- már sötétedett - elõkerült. A kaják közül az elõétel és a leves ízlett a legjobban.
Az asztaltársaság kiváló volt és ami a legszimpatikusabb volt az egész szombati napban:
a "furcsa" Corollás pasik mellett ott voltak a hölgyek, akik elkísérik, (elviselik), elszenvedik ezt a hobbit, talán élvezik is néhányan, de mindenesetre megszínezik ezeket a napokat. Köszönet a szervezésért, köszönet a lehetõségért!
Csináltunk néhány képet mi is, hamarosan megosztjuk!
Szép autók, elszánt tulajdonosok, vidám emberek találkozója volt. Néhány "régi" ismerõssel most sikerült elõször beszélgetni, a forralt bor után még viccelõdni is

Az asztaltársaság kiváló volt és ami a legszimpatikusabb volt az egész szombati napban:
a "furcsa" Corollás pasik mellett ott voltak a hölgyek, akik elkísérik, (elviselik), elszenvedik ezt a hobbit, talán élvezik is néhányan, de mindenesetre megszínezik ezeket a napokat. Köszönet a szervezésért, köszönet a lehetõségért!
Csináltunk néhány képet mi is, hamarosan megosztjuk!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Kõszõnjük szépen a remek túrát, cslaciéknak az utólagos mentést is
Miután meglett elveszett útitársam, szépen lerongyoltam a hegyrõl, ott jutott eszembe, hogy felfelé kellett volna menni... Megint imádkozhattam, hogy ne fogyjon ki a benzin.
Mostmár komolyan elgondolkozom Alfa 2,4 JTD motor beépítésén.
Bocsánat azoktól akit feltartottam odaúton, de ezekkel az alufelnikkel kijõtt a lengéscsillapítom rettentõ rossz állapota.
Nagyon jól esett a vacsora, finom is volt, kiadós is, fõleg, hogy az odafelé út óta nem is ettem.
Gyõngyõs felé azért nem tartottam veletek, mert az utasaim felsõbb utasításaira inkább a járt utat kellett választanom.
Panorámakép hamarosan, addigis itt van a tõbbi.



Miután meglett elveszett útitársam, szépen lerongyoltam a hegyrõl, ott jutott eszembe, hogy felfelé kellett volna menni... Megint imádkozhattam, hogy ne fogyjon ki a benzin.


Bocsánat azoktól akit feltartottam odaúton, de ezekkel az alufelnikkel kijõtt a lengéscsillapítom rettentõ rossz állapota.
Nagyon jól esett a vacsora, finom is volt, kiadós is, fõleg, hogy az odafelé út óta nem is ettem.
Gyõngyõs felé azért nem tartottam veletek, mert az utasaim felsõbb utasításaira inkább a járt utat kellett választanom.
Panorámakép hamarosan, addigis itt van a tõbbi.

Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Csak nem fogyott ki a benya 
Nem is tudtam, hogy volt Truck Trial is
Nekem kimaradt.
Mi az Tátra?

Nem is tudtam, hogy volt Truck Trial is

Mi az Tátra?

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi




