Veterán találkozók

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
jabel
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 102
Csatlakozott: 2008 jún. 17, 07:33 pm
Autód gyártási éve: 2004
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Veterán találkozók

Hozzászólás Szerző: jabel » 2013 jún. 08, 01:01 pm

Sziasztok!

TC oldtimer sokadalom

Úgy alakult, hogy mégis ki tudok nézni ma délelõtt az autópiacra. 1-2 kép kezdésnek, és ha van igény egy nagyobb galéria is felkerülhet majd valamikor a netre
Kép

Kép

Kép

Kép

Avatar
Slampixxx
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3333
Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
Tartózkodási hely: Érd, Budapest

Hozzászólás Szerző: Slampixxx » 2013 jún. 08, 01:29 pm

Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986

·A komoly vasak hátul tekernek·
Kép

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2634
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XL
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2013 jún. 08, 02:40 pm

Jól mutat eggyütt a Mustang és a Corolla. :)
Azok a Mercik... :oops:
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: EE90 XL Liftback - Zenki, 2E

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3603
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2013 jún. 08, 04:39 pm

Mi menet közben csatlakoztunk be, a gellért szálló elõtt a fotózásba a hacsival :)
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23708
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2013 jún. 09, 06:34 pm

Nem tudtam kimenni sajnos, de ahogy nézem volt pár szépség.
Slampi példásak a szórólapok az ablaktörlõn! :wink:

Slampi! Van pár régi gyári side marker-em pár db. Hátha van köztük épp olyan, mint ami hiányzik neked bal oldalról.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23708
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2013 jún. 09, 06:43 pm

Ezt jól elkaptad!

Kép

A felnidbe pedig vízzel higított sósav, aztán leöblíted. Csodát mûvel a lerakódott fékporral
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Slampixxx
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3333
Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
Tartózkodási hely: Érd, Budapest

Hozzászólás Szerző: Slampixxx » 2013 jún. 09, 06:43 pm

Volt aki vitt is belõle, plusz még én is szórtam az egyikre. :D
Sidemarkert már néztem Toyodiynél, holnap rákérdezek.
Tippet köszi, kipróbálom!

A hölgy sajnos csak fotón van meg, most épp keresem ki is Õ... :oops:
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986

·A komoly vasak hátul tekernek·
Kép

Knox84
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2015 márc. 21, 09:57 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Besnyő
Re: Veterán találkozók

Hozzászólás Szerző: Knox84 » 2015 ápr. 26, 06:32 pm

Az én szemszögemből a Premier és a reetropartyzánok.
http://1drv.ms/1z2q2r1
E 10 sedan, 4E-FE Harmony :)

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI
Re: Veterán találkozók

Hozzászólás Szerző: montoya » 2015 ápr. 27, 01:43 am

Jók a képek, vannak cool verdák! :)

Az a Celica Supra, ami OT-s, nem az, amelyiket fél misi körül hírdették nemrég?
Nagyon gáz, hogy kapott ez OT-t?
-Bézs belső, piros mintával, miközben gyárilag csak kék-szükre volt?
-L-type, de P-type felnikkel
-Oldalról hiányzó díszlécek, de legalább a helyükön egyenesbe húzták a vonalakat. :D (anyám...)
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23708
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Veterán találkozók

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 ápr. 27, 08:17 am

Köszi a képeket!
Sajnos nem jutottam már el a rendezvény(ek)re, de így pótolhatok pár elmaradt szépséget.

A Celica Suprában egyetértek montoya-val. Fura...
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1233
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Veterán találkozók

Hozzászólás Szerző: domi007 » 2015 dec. 26, 07:23 pm

montoya írta: Nagyon gáz, hogy kapott ez OT-t?
-Bézs belső, piros mintával, miközben gyárilag csak kék-szükre volt?
amerikai kivitelben volt ez a belső, de amúgy egyetértek, nagyon nem OTs a kocsi :(
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2634
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XL
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Veterán találkozók

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2016 jún. 29, 11:10 pm

Nemrég volt 50 éves a szegedi gumigyár és volt egy veterán kiállítása szervezve az évfordulóra. Japán nem volt köztük, de volt egy pár szép példány.

https://goo.gl/photos/rukxaG5zbuYEbv7j9

Kép

Kép
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: EE90 XL Liftback - Zenki, 2E

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2634
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XL
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Veterán találkozók

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2019 okt. 23, 11:17 pm

AE86 WorldTour - Hadri és társai Malajziából

Nekünk hétfőn sikerült találkozni a Malajziai különítménnyel.

Volt egy kis dugó az M5-ön, de még éppen időben sikerült megérkeznünk. Mindenki ott volt már kivéve "Őket" :) Ami végül nem is lett baj, mert így mi is ott lehettünk, amikor majd befutnak.

Kép

Aztán pár perc eltelt és egyszercsak megláttuk a két AE86-ot. Itt vannak hát végre teljes életnagyságban :)

Kép

Kép

Gyorsan bemutatkoztak annak, akikkel még nem találkoztak, majd Pacsker eligazítása után megindultunk várost nézni.

Kép

Kép

Első úticélunk a budai vár volt. Itt történt egy kis szétszakadás, mivel a folyamatos dugók miatt a sor vége nem látta az elsőket. Megoldódott végül és le is parkoltunk.

Kép

Kép

Az egyik legszebb panorámát láthatták a kedves vendégek :)

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Borítékolható volt azért hogy tetszeni fog nekik. Napsütés, kellemes hőmérséklet, gyönyörű panoráma. Mi más kell még egy tökéletes selfie-hez. :)

Kép

Gyorsan repült az idő, visszatértünk az autókhoz, hogy indulhassunk tovább a Hungaroringre.
Természetesen a városból kifelé is dugó dugó hátán.

Kép

Ezek a kellemetlenségek ellenére elérkeztünk a következő helyszínre.

Kép

Kép

Kép

Leparkolt a konvoj :)

Kép

Kép

Beleshettünk a versenyirányítás központba is, ahol pár dolgot megtudattunk mi is történik egy verseny során.

Kép

Kép

Dobogóra is kerülhettek :lol:

Kép

Majd jött a meglepetés. Egyedül mehetett Hadri a Ringen egy kis gurgulázásra. Nem mindenkinek van ilyen lehetősége. Sokunk álmát hajtotta végre.

Kép

Kép

Végezetül a hazai Hacsik gyűrűjében felállt Hadri a rajtvonalra

Kép

Kép

Hogy azután a nap hátralévő része hogyan telt el, azt majd a többiek elmesélik. Mi nem tudtunk maradni, mert mennem kellett dolgozni.

Kép

Köszönet ezért a nagyszerű napért a szervezőinknek!
Gyerek és felnőtt egyaránt jól érezhette magát.

KÉPEINK
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: EE90 XL Liftback - Zenki, 2E

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23708
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Veterán találkozók

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2019 okt. 24, 02:00 pm

Beszámolóm a Japtimersről:
(sajnálom, hogy nem igazán jött CCH-s :roll: )
Sikerült visszatérnem a hétköznapokba, így én is megírnám a beszámolóm.
Elöljáróban annyit, hogy eszméletlenül feltöltött az egész esemény. Rettentő boldog vagyok miatta, minden egyes erőfeszítést megért! :)

Igyekszem a beszámolót a Hadritól megszerzett érdekes információkkal gazdagítani.

Hogyan is kezdődött?
Augusztus végén szembe jött velünk egy közösségi médiás bejegyzés: Hadri Emh, ez az "őrült" srác tényleg azt tervezi, hogy egy 35 éves, hátsókerekes Corollával szó szerint átszeli a fél bolygót? Ráadásul nem csak egy kalandor, de hozzánk hasonlóan igazi kocka autób@zi is, hisz az egyik célja a túrának, hogy mehessen egy kört az ikonikus Nordschleifén.
2 miliszekundum kellett ahhoz, hogy fellelkesüljek és felkaroljam a témát. TÁMOGATNI KELL az ilyet!! :)
Személyes indíttatásom a Corolla és japtimer vonatkozásán túl, a pályaversenyzéshez való kötődésem és a bakancslistámon szereplő, egész részletekbe nyúlóan megtervezett japán autós túrám. Már csak a jármű kora, típusa és hosszú menetpróbája mivoltából is érdekes lehetett a Japtimers és a CCH tagjainak is. Evidencia, hogy segítek Hadrinak és adta magát, hogy ezt publikusan csináljam, hogy megadjam a lehetőséget a két közösség érdeklődő tagjainak a csatlakozásra.
Hamar kialakult a kemény mag, aki nem csak élvezni akarta a malajziai utazó látogatását, de hozzá is akart tenni ahhoz, hogy mindez megvalósuljon:
Zsolesz3TG, aki lelkesen és aktívan ötletelt és végül az ínycsiklandó "domestic food" elkészítését vállalta magára, illetve ZDoman, aki AE86 megszállott mivolta miatt természetesnek érezte, hogy hozzá tesz az eseményhez, majd végül a szállásban és a vasárnapi fogadtatás helyszínében volt hatalmas felajánlása.
Közben felvettem Hadrival is a kapcsolatot. Kiderült, hogy a 25 ezer kilométeres utat 3 személlyel teszik meg. Két utasa Sharmila és Rahman ebben a "tágas, családi autóban", a 2 hónap során végig kíséri barátját.
Megkeresésemre megtiszteltetve érezték magukat, hogy érdeklődünk a túrájuk iránt hát még akkor, amikor megtudták, hogy szeretnénk őket vendégül látni.
Megküldték nekem a pontos útvonaltervüket. (biztonsági szempontokból megkértek, hogy ne publikáljam). Egy igen komolyan megszerkesztett Excel táblában napra pontosan szerepeltek az éppen aktuális Országok, városok, közeli nagykövetségek, a határátlépési pontok, az igénybe vett fizetős útszakaszok, de még a várható kilométerállások is. Profi volt, nincs mese. Ebben látszott, hogy nagy örömünkre, valóban érintik kis hazánkat és hogy 2 éjszakát is nálunk szeretnének tölteni. Október 19-e volt megjelölve érkezésként.
Itt kell megjegyeznem voltak fentartásaim ezzel az időponttal kapcsolatban.. Az út negyedénél, harmadánál, fizikailag, mentálisan nem-e gondolják újra a túrát, rövidítik le a cikk-cakk útvonalat a leggyorsabbra, lesz-e műszaki gondjuk, ne adj Isten balesetük, hatósági problémájuk... Gondolatban már annak is örültem volna, ha több hét, akár 1 hónap csúszással is, de Magyarországra érnek.
Elkezdtem velük az egyeztetést, Zsolesszal és Domannal a részletek kidolgozását, a Japtimersen és a Corolla Clubon pedig a friss információk megosztását. Nekifeküdtem..
A magyar csapattal sikerült pontosítanom a program tervezetemet és korábban kértem Hadriékat, hogy időről-időre értesítsenek az esetleges csúszásokról. Telt-múlt az idő folyamatosan követtük a bejegyzéseket és a képeket az utazásukról, aztán egyszer csak felgyorsultak a dolgok. Moszkvában vannak :shock: nem... már Szentpéterváron, nem, megindultak Litvánia felé... :shock: :shock: :shock:
Ezek a srácok nem viccelnek! Tényleg ide fognak érni, ráadásul nem is akármikor!
Írtak nekem, hogy Október 20-án lépik át a határunkat :shock: :shock:

Nos, innentől bele kellett húzni, de AKARTAM, hogy minden jól sikerüljön és meg is volt a kellő motiváció hozzá!

Az alábbiakat kellett valahogy megvalósítani:
- Ünnepélyesen fogadtatni őket
- Megtömni a pocakjukat általunk készített magyar étellel
- Leszervizelni és átnézni a hachirokut
- Megajándékozni őket valami egyedi, személyes különlegességgel
- Elszállásolni őket
- Mutatni valamit nekik csodálatos fővárosunkból
- Lehetőséget biztosítani arra, hogy a hazai AE86 tulajdonosok, a Japtimers és CCH szimpatizánsok találkozhassanak velük
- Kivinni őket a Hungaroringre. Megmutatni a pályát és ha lehet mehessenek is rajta egy kört (utóbbi meglepi).
- Elvinni őket Gokartozni
- Megvendégelni őket egy étteremben

Volt feladat bőven, de amit igazán szeretnénk ahhoz biztosítjuk a forrásokat.
Lelőhetem a poént. A fenti lista végére egy hatalmas zöld pipa került sok-sok plusszal és annál is több szeretettel fűszerezve, amit legfőképpen nektek köszönhetnek Hadriék :)

1 héttel érkezésük előtt már elkezdtem terrorizálni őket, hogy Október 20, Vasárnap délután 2-ig bezárólag meg kell érkezniük Budapestre. Ígérték, de azért sokszor emlékeztettem őket... :)
Az alap terv az volt, hogy a fáradt utazókat Vasárnap délután fogadjuk. A hazai AE86-os, RWD Toyotás táborral bográcsozunk egy jót, majd leszervizeljük és átnézzük a Toyota Sprinter Trueno-t, aztán hagyjuk őket pihenni.
Hétfőn pedig kibővülve veletek, az érdeklődőkkel elvisszük őket várost nézni, majd ki a Hungaroringre és végül megvacsoráztatjuk őket egy vendéglőben.

A vasárnapi helyszín az utolsó pillanatig kérdéses volt. Vikimmel korábban megbeszéltük, hogy aludhatnak nálunk is, de szerencsére ZDoman már hetekkel az érkezésük előtt biztosított arról, hogy korábbi lakásukban ez megoldható, de a bográcsozás és a szervizelés több okból kifolyólag is kényes kérdés volt. Utóbbiakra örömmel fogadtam volna őket nálunk (nagy kert, jól felszerelt, díszített műhely), de végül a finishben kiderült, hogy Zolinál megvalósulhat mind a három, tehát nem kell a fáradt utazókat mozgatni. Utólag azt kell mondjam, ez így volt tökéletes! Hatalmas felajánlás volt ZDoman részéről. Gyakorlatilag egy jól felszerelt apartmanban tölthettek el két éjszakát, csápos emelőn szerelhettünk és mindenhez volt bőséges hely! Bizalmi kérdés, és elő-utó munkálatokkal is jár, így HATALMAS KÖSZÖNET jár érte!

Nos, minden készen állt. 20-án reggel elindultak Hadriék Bécsből, mi pedig ugyancsak reggel elkezdtük az előkészületeket.
Zsolesz3TG már 10 körül kint volt Dányban, hogy elkezdje összevagdalni a bográcsgulyáshoz valókat. Szerencsére sikerült a muszlim vallásuknak megfelelő ételt készítenie. Végül marhából készült, tartalmas gulyásleves volt a vendégváró. ZDoman segített neki, jómagam pedig már kora reggel úton voltam hiányzó molinó beszerzési, illetve "FŐ" ajándék átvételi körúton.
Toytomi ötletének köszönhetően, TZS segítségével, többszöri egyeztetést követően végül Guszti, a legtehetségesebb karikatúra művész készítette el nekünk a lehető legszemélyesebb és legkülönlegesebb ajándékot, amit az utazóknak adhattunk. Sokat dolgoztunk a részleteken, de szerintünk 10 pontos lett a végeredmény. Nézzétek meg alaposan!

Kép

Miután mindent begyűjtöttem, délelőtt még kiszaladtam én is Dányba, hogy lepakoljak segítsek, díszítsek,..
Elővettük ZDoman játszós hachiját is, beállítottam az autókat fotózáshoz, haladt a meló.

Kép

Kértem a három utazót, hogy értesítsenek, ha átlépték a határt. Így is történt, Frool-nak még gyorsan vittem üzemanyagot, mert kifogyott, aztán behuppantunk az autóba és Hadriék elé szaladtunk a meeting pointra.
Örömmel vártuk őket, majd kis csúszást követően meg is pillantottuk, azt, "amit" eddig csak képeken láthattunk :twisted:

Kép

NA?? Ki látott már Magyarországon malajziai rendszámos autót a forgalomban? :)

Kép

Fülig érő mosollyal fogadtuk őket Attival, mondtuk nekik, hogy innentől még fél óra a végcélig és, hogyha kell, akkor most menjenek WC-re, illetve nyújtózzanak egyet. Fáradtak voltak, ez kétségtelen, de ők is örültek nekünk :)
Itt tudtuk meg, hogy a tetőcsomi gyárilag AE86-ra készített Thule... Biztos a Bárdiban vették.. :lol:

Kép

Gratuláltunk egymás autójához, de nem szerettük volna sokáig húzni. Nyeregbe és indultunk is Dány city felé.


Hívtuk az ekkorra már összeállt fogadóbizottságot, hogy a világjáró Trueno hachi és utasai bizony nem Facebook-os álhírek szüleményei. Fizikai képződmények, tapintottuk őket, ITT VANNAK :D. Az indulás előtti tervezethez képest, több, mint másfél hónap és 20 ezer km elteltével, 1, azaz EGY NAP csúszással érkeztek... :shock: :)
Úton vagyunk felétek!!

Kép

Érdekes volt tapasztalni, ahogy a jobb kormány miatt máshogy közlekedett mögöttem Hadri. A bicikliseket szinte centire kerülte, viszont a balos kanyarokat nagy ívbe levágta :D ..
A dányi kapuban már fotósok és videósok hada fogadott minket.
HADRI MEGJÖTT! :)

Kép

Mindenki fülig érő szájjal üdvözölte a megfáradt utazókat. Mintha filmsztárok lettek volna, úgy rajongtuk őket körbe, úgy irányítottuk nekik a kérdéseket. Hamar feloldódott mindenki ;)
Segítettünk nekik felcuccolni a lakásba és persze alaposan megvizsgáltuk a járgányt is.
Nagyon kíváncsi voltam, hogy az autó "General Countries" Toyota Corolla Coupe-e vagy egy japán belpiacra gyártott Toyota Sprinter Trueno? 35 év után egy hűtőmaszk embléma, egy hátsó lámpa, egy műszeregység nem jelent már semmit, így keresgéltem az alvázszámot.
RÖVID, AE85-el kezdődik :shock:
Hadri rögtön rávágta, hogy igen, egyenesen japánból érkezett. Az előző gazdája lelkiismeretesen viselte gondját, Bigport MAP-os motorja még bontatlan, 200 ezer km alatti futással indultak útnak...
Az biztos, hogy japán, de a hajtásláncát, felszereltségét most aztán végképp nem értem... Ez egy SWAP, vagy a webes EPC-k elvéreztek? :)

Kép

Papír szerint 4A, tehát jó eséllyel GT, GTV, de alvázszám szerint 3A motoros 1.5-ös, SR. ÁJDONNÓ :D
De nem is lényeges. Igényes a gép! (ja és klímás :) ... )
A futómű és a fék az a fokozott igénybevételhez (pl. Mongólia) és terheléshez (~500kg) lett csinálva, az olaj és vízhűtést megerősítették, mindenhova brutális testkábeleket húztak, a diffi egy másfél utas LSD, illetve a kipufogó hangosabb a gyárinál (nem is értem).
És kb. ennyi az összes átalakítás. Még japán belpiacos különlegességek is vannak rajta, mint pl. a hátsó ablak visor, a digidash, vagy olyan különlegesség, mint pl. a kulcs nélkül csak belülről nyitható csomagtérajtó.

Kép

Kép

Kép

Kép

20 ember fogadta őket, számos lurkó veretett a kis műanyag gépével. Úgy láttam lányok és gyerekek is igazán jól érezték magukat :)

Kép

Kép

Kép


Hadri hachi beállt méltó helyére

Kép

Kép

Kép

Különleges autók gyűltek össze az alkalomra

Kép

Kép

Kép

Közben biztosítottam Hadriékat, hogy Zsolesz Európa legnagyobb séfje, így nyugodtan kóstoljanak bele a főztjébe :)
Az ízvilág tekintetében szerintem mindenki igazolta az állítást.
Repetáztak!

Kép

Kép

Majd átadtuk az ajándékainkat is, aminek igazán örültek.
A karikatúra telitalálat volt. Azt mondta, ez számára a legkedvesebb dolog, amit eddig kapott. Alig várja, hogy felrakhassa a szobája falára.

Kép

Kép

Kép

Mi is kaptunk tőlük pár kis apróságot:

Kép

Miután mindenki kimozogta a kajakómát, odaálltunk a Sprinterrel a csáposhoz, hogy megnézzük mi újság vele.
Az indulás óta 22000km volt ekkor az "órában". Előzetesen egyeztettem velük, mit szeretnének cserélni. Persze szerények voltak, hogy nem szükséges, de tudtuk, hogy elengedhetetlen a további sikeres túra és a Japtimer jóléte érdekében :)
ZDoman és én előre vettünk neki 5W40 Motul olajat, gyári légszűrőt, 4db Denso gyertyát, aztán majd kiderül mi kellhet még.

Kép

Kép

Rákérdeztem az alvázra. GYÁRI, rozsdaementes, az alvázvédő sem volt frissítve. Így jött ki a gyárból... :shock: :shock:

Kép

Kép

Kép

Szóba került a futómű.
A maláj szponzora által legyártott és belerakott "F Tuned Racing" lengéscsillapító és rugó páros tökéletesen bírja a túlsúly és a kritikán aluli utak ellenére. Mongóliában volt a legrosszabb szakasz 25km/h-val 230 kilométeren át, természetesen földúton. Azt mondták ezt követően az összes poliuretán szilentet ki kellett cserélni az Oroszoknál. Utólag ők is tudják, hogy a gumi előnyösebb lett volna. A magas súlypont és az említett minőségű útfelület miatt a hátsó kanyarstabi is kétszer megadta magát. Mindkétszer a bal oldali stabilizátor pálca rögzítésénél, ami gyorsan orvosolható volt. Pontosabban a második egy csavar elhagyás volt, amit nekünk kellett most pótolni.

Kép

Lecseréltük az olajat (12 ezer km volt benne, természetesen gyári olajleeresztő alátétet raktam be :D )
Az olajszűrőt
A 4db gyertyát (egyszer szétégtek a rossz minőségű üzemanyag miatt)

Kép

A légszűrőt... Na hát ez megér egy misét. Az indulás óta nem cserélték... :lol:

Kép

Kép

Láttuk, hogy szivárog a kuplung munkahenger.
Cseréltük azt is. Lehet megtaláltuk az okát a hibának?
Azt mondta a tulaj 2 éve cserélte a folyadékot benne. Lehet véletlenül vizet töltöttek a flakonba?? :roll:
Brutál..

Kép

Feltöltöttük DOT4-el. Légtelenítettük :D
Mindenki annyira akart segíteni, hogy végül beláttuk, így lassabb, de nagyobb buli. Hadri kedvenc képe egyébként :)

Kép

Találtunk a kipufogón egy lyukat.
ZDoman flexelt és hegesztett ;)

Kép

Kép

Kerékcsapágy lógás lett javítva

Kép

Illetve alaposan átvizsgáltuk a kocsit.
Szerintem egy rutin karbantartást ennyi ember még sosem dokumentált képekkel és videókkal. :lol:
Jó buli volt. Sokat beszélgettünk közben.
Megtudtuk Hadritól, hogy az utazó tempója 105 és 110km/h közt van és a fogyasztása általában 8,8 liter / 100km. Ezzel a túlsúllyal és a toronyházzal a tetején szerintem teljesen vállalható. Nagyon kíváncsi volt, hogy a mi autóinkban tényleg nincs 180km/h-s limiter? Ekkor jöttek a Német sztrádás sztorik, jókat mosolyogtunk. Azt mondta, hogy az út során egyszer tolták nagyon hátulról és akkor 160 fölé gyorsult, de azt már nagyon nem érezte biztonságosnak :D ...
Volt ahol csak 92-es vagy annál roszabb minőségű benzint kapott. Van náluk oktánszám növelő adalék, de még így is pórul járt 1 garnitúra gyertya. Szerencsére csak az. Szerintem a nyugat európai üzemanyagokkal és az új légszűrővel még gazdaságosabb lesz.

Megkért, hogy ragasszam fel matricáinkat az autójára. Nem ám akárhova! Az egyik legelőkelőbb helyre kerülhetett a Japtimers és a CCH sztiker.

Kép

Kép

Ezt követően a megmaradt csapattal megpihentünk, majd beszélgetésbe elegyedtünk.
Hadri sokat mesélt... Az oroszországi vízumgondos kiutasításról, a határőrök és a rendőrök pozitív hozzáállásáról (kivéve 1 oroszt, aki meg akarta vágni őket 100 dollárral, de a végén csak 20at kapott :D )...
Mesélt a természeti kincsekről, pár korábbi vendéglátójáról, a hazájáról... Ittuk minden szavát.
Kiderült, hogy leendő Német feleségével már 10 éve kapcsolatban van, csak az út végén szeretné elvenni. A képen látható gyerek a lány húga és nem a gyereke :)
Szomorú és ismerős történeteket mesélt a TOYOTA támogatásával kapcsolatban, beszélt a Tourism Malajziáról, hogy minden este riportot kell nekik írni, hogy az út miatt el kellett adnia 2 vagy 3 autóját, köztük egy Datsun 510-et!!
Mutatta jelenlegi autóit: EVO 9, veterán Mini Cooper, még egy AE86, belpiacos Mitsubishi Mirage pályagép, Mazda RX3 wide bodys versenyautó, meg még ki tudja micsoda :) Képzeljétek, megtaláltuk a közös hangot :D :lol: ...
Kiderült, hogy miért kötődik ennyire a versenypályákhoz. Ugye az eredeti útitervben Magyarországon a Hungaroringen kívül sz "Örkény, Euroring" is meg volt említve, mint desztináció, a cél pedig a Nürburgring. Malajziában Hadri bizony autóversenyző. Volt, hogy Kei Car bajnokságot rendeztek náluk, japán csapatok utaztak hozzájuk és kategóriájában ő lett az első. Jó és ügyes srác! :)
Azt mondta a hacsizás nála szenvedély. 17 évesen lett meg neki az első. Azóta a rabja.

Belefeledkeztünk a sztorizgatásba (ő is kíváncsi volt ránk nagyon), de este fél10-kor TZS felhívta figyelmünket, hogy Sharmilán erős jeleit figyelhetjük meg a "mindjártülveelalszomnak". Sorry, sorry, nagyon belefeledkeztünk. Átbeszéltük a reggelijüket, az indulásukat és mindenki nyugovóra tért.



Hétfő reggel a megbeszélt időpontban a maglódi Auchannál vártuk őket.
Mindenki keresgélte a szemével a különös hachit, majd egy kis csúszással, de megérkezett :)

Kép

Ismét meleg fogadtatásban volt részük :)

Kép

Kép

Gyors pacsi, adtam nekik útravaló vizet, majd
megindultunk Budapest belvárosa felé.

Kép

Kép

Ugyan a Nemzeti Vágtát sikerült egy éjszaka eltakarítania a rendezőknek (le a kalappal), de ettől függetlenül volt részünk dugóban.

Kép

Kép

Kép

Az útvonalat a szervező témában megtaláljátok. Az Andrássy úton voltunk, mikor a rádióban bemondták, hogy a Budai rakparton baleset történt. Ezt a szakaszt így kihagytuk és rögtön a várba mentünk. Volt lehetőségük út közben is csodálni városunkat, de azért mégiscsak a Duna partjáról, felülről az igazi. Hihetetlen, hogy találtunk közös parkolóhelyet :)

Kép

Kép


Mindenkinek jól esett egy kis gyaloglás. Csodálatos, hogy az égiek mennyire velünk voltak. Október végén rövidgatyás, pólós idő, szikrázó napsütés!! :oops:

Kép

Kép

Kép

Kép

Röppent az idő. Nem tudtunk sokat fent maradni. Lejártak a parkoló cetlik, illetve sietnünk is kellett a Ringre.
Meg is indultunk, ahogy visszaértünk a kocsikhoz.

Kép

A Rákóczi úton sajnos történt egy baleset, így jó nagy dugóba keveredtünk.
Később biztosított róla Hadri, hogy Pekingben és Bangkokban nagyobb volt, ne aggódjak :lol: :lol: :lol: :lol:
Az M3 tiszta volt. Időben meg is érkeztünk a Ringhez.

Kép

Mert ezek oda valók :)

Kép

Kép

Kép

Közben persze csatlakoztatok, akiknek be kellett szaladnia délelőtt dolgozni.
Gyarapodott a csapat, be is vettük a Paddockot.

Kép

Kép

Kép

Hadri megjegyezte milyen sokat jelentett a szervizelésünk. Jobban is megy a kocsi :) (netán a légszűrő kicsit koszos volt? :D )
A háttérben persze folyamatosan telefonálgattam. Amint mindenki el tudta készíteni a telós, tükrös, drónos felvételeit mondtam Hadriéknak, hogyha van kedvük nézzük meg a Race Control-t :)

Kép

Kép

Kép

Itt kell megjegyeznem, hogy a Hungaroring csapata a megkeresésemtől kezdve eszméletlenül együttműködő és segítőkész volt! :) Nagyon kellemesen csalódtam bennük. Támogadták a kezdeményezést és szabadságtól eltekintve mindent meg tudtunk oldani, hogy az utazók minél több és maradandóbb élményt szerezhessenek! :) KÖSZÖNÖM! :oops:
Mert a versenyirányításnál nem csak bámészkodni lehetett. Roland mutatott nekünk több dolgot angolul mesélt is sokat, kipróbálhattak 1-2 vezérlést a főnöki székből, de ez még bizony nem volt minden.

Kép

Felállhattak a srácok a pódiumra is :)
Sajnos pezsgő nem volt nálunk :lol:

Kép

Amikor végeztünk és azt hitték ennyi volt, óvatosan megkérdeztük Hadrit, hogy véletlenül nem-e lenne kedve gurulni egyet ezen az ikonikus F1-es versenypályán? :lol:
Kitaláljátok a választ..
Csak az övé volt a Hungaroring!

Kép

Kép

Halkan jegyzem meg, kanyar előtt gázfröccsölt a visszaváltásoknál 8-)
De ez még mind nem volt elég :)
A hachik felállhattak a rajtvonalra egy közös fotó erejére :D Látványos volt, na...

Kép

Kép

Itt is elfogyottt pár Megabyte :D

Kép

Kép

Kép

A paddockban még kicsit beszélgettünk, illetve lehetőségünk volt magyar nyelvű szöveget is írnunk A motorháztetőre

Kép

Kép


Levezetésképpen legurultunk a Gokarthoz, ahol ugyancsak meg volt beszélve előzetesen, hogy érkezünk.
Lelkes magyar barátaim :D Hogy vártátok, hogy elkenjétek Hadri száját :lol:

Kivégzőosztag :D

Kép

Kép

15 fő Gokartozott. Önmagában is jó élmény ;)

Kép

Kép

Kép

Kép

Jadedragon jóvoltából még itt is kaptak ajándékot az utazók.
Gyakorlatilag az autójuk kicsinyített mását :)

Kép

Kicsit még bandáztunk, aztán megindultunk a hangulatos helyen lévő Haldorádó étterem felé, ahol TZS jóvoltából foglalt és terített asztalok vártak ránk

Kép

Út közben még egy szív alakú légballont is intéztem :D

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Jó volt, finom volt, megtudtuk, hogy a csípős, ecetes almapaprikánk az ő skálájukon Level 1-2 csupán :lol: , de biztosan ízlett nekik az étel, mert a több személyes tálakról megkóstolták a panírozott csirkéket, sőt sajtokat is. :)
Kiderült, hogy tényleg ő vezette végig ezt a távot. Sharmila és Rahman nem segíthet be neki :shock:
Mindenki megtömte a pocakját (ránk is fért), ami pedig megmaradt, azt elcsomagoltuk nekik.

Teljesen érthetően itt a csapat nagy része elbúcsúzott (nagyon köszönjük a messziről érkezőknek). A mi kis hármas konvojunk pedig elbattyogott Dányig.

Kép

Kép


Beszélgettünk még egy kicsit, majd könnyes búcsút vettem tőlük.

Kép

Kedd reggel 9-kor ZDoman útnak eresztette őket Zágráb felé.

Azt hiszem ebből a két napból kihoztuk mindazt, amit lehetett!!!
25 Corollával, Japtimerrel és több, mint 40 fővel fogadtuk őket, de nem is ezek a számok a lényegek, mert szándékosan nem hirdettük túlzottan az eseményt. Szuper élményekkel gazdagodtak, de nem hoggyétek el nem a programok miatt, hanem miattatok!! Az a sok mosoly és szeretet, amit adtatok nekik, az fogja örök emlékké és nem csak egy felejthető álomássá tenni Magyarországot!! :oops:
Olyan jó volt látni a fülig érő szájakat, az őszinte érdeklődést, a segítségnyújtást és azt az összetartást, ami jellemezte ezt a két napot. Csupán egy azonos értékrend kell és mindenféle nemzetközi és nyelvi különbség eltűnik, a napi problémák elfelejtődnek és örömteli, hasznos időt tölthetünk együtt.
FELEMELŐ volt számomra ez a két nap. Olyan csodálatos volt megélni, hogy mindenki hozzá tett és nem csak kiélvezői voltatok egy találkozónak. :oops:
És tudjátok mi benne az egyik legjobb? Hogy a vendégszeretetünkkel nem csak fittyet hánytunk a médiából csepegő "mindenki utál mindenkit, csak az egyén számít" maszlagra, hogy nem csak Magyarország és a Magyarok megítélését emeltük, nem csak Hadriéknak nyújtottunk feledhetetlen élményt és kötöttünk velük hosszú távú barátságot, HANEM, hogy MI IS tudtunk belőle meríteni, nekünk is csodálatos volt az együtt töltött idő.
Tudom, hogy közhely, de ADNI és MARADANDÓT ALKOTNI bizony jó!!!
Engem iszonyatosan feltöltött ez a két nap! Hálásan köszönöm mindenkinek, aki részese volt :oops: :oops: :oops:

Az meg még pozitív velejárója, hogy ahhoz képest, hogy SENKIT sem köteleztünk anyagi hozzájárulásra, sőt, akik kérdezték "mennyivel szálljak be", azoknak is kivétel nélkül mind azt feleltük, mindennek örülünk, döntsd el te... DE így is összejött annyi felajánlás, hogy ZDoman és Én sem lettünk kiadások tekintetében túlterhelve. Olyan jó látni, hogy ebből a szempontból is fontos volt nektek és, hogy a sok ember kis felajánlásával össze tudunk dobni egy akkora összeget, amely MINDENT fedezett nekik. Az étkezéseket, az ajándékokat, a Gokartokat, a Hungaroringet, a parkolót, a szervizalkatrészeket, MINDENT! :oops:

Emelem kalapom előttetek!
Szép volt srácok! :oops:

Természetesen Hadriék is hálálkodtak és hálálkodnak azóta is, de ezt nem kell leírnom, mert tapasztaltátok, hogy folyton kereste a szavakat :)

További KÉPEIMET ITT találjátok!
(a Google kicsit összekuszálta őket, sorry)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2634
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XL
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Veterán találkozók

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2019 okt. 24, 09:28 pm

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: EE90 XL Liftback - Zenki, 2E


Válasz küldése