165/70 R13Pacsker írta:Vékony rallys?
175? 165?
Hóláncok
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Hóláncok
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///



- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Hóláncok
A tegnap este nagy élmény volt számomra… Aki igazán szereti az autókat, annak szerintem kötelező. Aki nem tud normálisan felöltözni, meg azon pörög, hogy sokat kell utazni, hamar haza kell érni, annak nem. Bardos6-al és Nikivel, két E9-el mentünk, mert kemények.
Az idő kegyes volt hozzánk, talán jól fel is öltöztünk. Nem volt extra hideg. Csendben vártuk az autókat és sokszor a látottakon csak gúvadt a szemünk Ferivel.
Csapatós és épített brutál gépek, sokszor tényleg felfoghatatlan sebességgel a letaposott, jeges havon… Nem is értettük..
Volt kint hachi, GT4 Celica, Régi és új Subaru, EVO, BMW-k, Mazda 6 MPS, HF Integrale, Senator, Őrült 2-es dízel Golf (nem hittük el, de az egyik legjobbat mente első kerekes létére) stb stb. Szerencsére kevés a raketta kipus, kék ledes első kerekes oda nem illő egyén. Komoly emberek, komoly autókkal. Aki nem megy, kultúráltan félrehúzódik, mint ahogy mi is tettük.
Mentünk több helyszínre is, de mindig volt látnivaló.
Mielőtt haza indultunk, kijött egy kék vadi új, szerintem utcai Impreza. Tizen milliós autó, nem egy hulladék, vagy becsövezett erre a célra épített valami, amit nem féltesz. Csupán egy ledes szúró volt rajta. Megérkezett, utána kerékcsere: Új vékony, de kis ET-jű felnik és valami nagyon komoly 145 széles szöges gumik… Igazi szöges szett.
Közvetlen volt a tulaj, jött beszélgetni is hozzánk. (Sajnos nem vagyok otthon rallyban, de szerintem hivatásos pilóta lehetett és edzeni jött fel. Fiatal srác) Mondta hova álljak videózni.
Amit ott láttunk, elég meghatározó volt... Szerényen megjegyezte, 140-el indítom ezt a kanyart… (ahol a többi Subaru szög nélkül 30-40-el ment keresztbe, mert már annyira jeges volt). Félelmetes volt!!! Ferivel már komolyan féltettük a testi épségünket. Őrületes tempót ment... Nappal, nyáron nem mernék abba a kanyarba 100-al se belemenni. Ő már a kanyar előtt berángatta (parkettán) és keresztbe fűzte végig a hosszú kanyart. Nem értem.. sokkoltam. Sajnos jó anyag nem készült, mert fostam közben, vagy épp feltartották. Amikor már sikerült volna, akkor pedig tovább kellett állnunk. Én mentem volna a Bubussal megbeszélt helyszínre, el is búcsúztam Feriéktől, azonban félúton jutott eszembe, hogy minden iratom és okmányom a melós kabátomban maradt
... Hazafordultam, bár szívesen maradtam volna. Éjfélkor már ágyban voltam.
Legköezelebb biztos megyek, akár egyedül is. És maradni kell 1-2-ig biztos. Nem is ébredtem extra rosszul ma reggel. Szerintem a jó levegő teszi
Jövő héten talán lesz hó ismét.
Pár képet lőttem, igyekszem feltölteni.
Az idő kegyes volt hozzánk, talán jól fel is öltöztünk. Nem volt extra hideg. Csendben vártuk az autókat és sokszor a látottakon csak gúvadt a szemünk Ferivel.
Csapatós és épített brutál gépek, sokszor tényleg felfoghatatlan sebességgel a letaposott, jeges havon… Nem is értettük..


Volt kint hachi, GT4 Celica, Régi és új Subaru, EVO, BMW-k, Mazda 6 MPS, HF Integrale, Senator, Őrült 2-es dízel Golf (nem hittük el, de az egyik legjobbat mente első kerekes létére) stb stb. Szerencsére kevés a raketta kipus, kék ledes első kerekes oda nem illő egyén. Komoly emberek, komoly autókkal. Aki nem megy, kultúráltan félrehúzódik, mint ahogy mi is tettük.
Mentünk több helyszínre is, de mindig volt látnivaló.
Mielőtt haza indultunk, kijött egy kék vadi új, szerintem utcai Impreza. Tizen milliós autó, nem egy hulladék, vagy becsövezett erre a célra épített valami, amit nem féltesz. Csupán egy ledes szúró volt rajta. Megérkezett, utána kerékcsere: Új vékony, de kis ET-jű felnik és valami nagyon komoly 145 széles szöges gumik… Igazi szöges szett.
Közvetlen volt a tulaj, jött beszélgetni is hozzánk. (Sajnos nem vagyok otthon rallyban, de szerintem hivatásos pilóta lehetett és edzeni jött fel. Fiatal srác) Mondta hova álljak videózni.
Amit ott láttunk, elég meghatározó volt... Szerényen megjegyezte, 140-el indítom ezt a kanyart… (ahol a többi Subaru szög nélkül 30-40-el ment keresztbe, mert már annyira jeges volt). Félelmetes volt!!! Ferivel már komolyan féltettük a testi épségünket. Őrületes tempót ment... Nappal, nyáron nem mernék abba a kanyarba 100-al se belemenni. Ő már a kanyar előtt berángatta (parkettán) és keresztbe fűzte végig a hosszú kanyart. Nem értem.. sokkoltam. Sajnos jó anyag nem készült, mert fostam közben, vagy épp feltartották. Amikor már sikerült volna, akkor pedig tovább kellett állnunk. Én mentem volna a Bubussal megbeszélt helyszínre, el is búcsúztam Feriéktől, azonban félúton jutott eszembe, hogy minden iratom és okmányom a melós kabátomban maradt

Legköezelebb biztos megyek, akár egyedül is. És maradni kell 1-2-ig biztos. Nem is ébredtem extra rosszul ma reggel. Szerintem a jó levegő teszi

Jövő héten talán lesz hó ismét.
Pár képet lőttem, igyekszem feltölteni.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Hóláncok
Nem csináltam túl jó dokumentációt, de itt van pár kép:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... er20150129



https://picasaweb.google.com/1003051732 ... er20150129
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2719
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Hóláncok
- szerk, törölve ( csak Én nem látom hol kell?)
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Hóláncok
Tegnap este 21.30-kor megláttam, hogy Pacsker puhapöcsözik a Hóláncban.
Felhívtam.
23 órakor ez lett belőle
[BBvideo 560,340]http://youtu.be/kh6Xwbg2pbo[/BBvideo]
Felhívtam.
23 órakor ez lett belőle

[BBvideo 560,340]http://youtu.be/kh6Xwbg2pbo[/BBvideo]
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Hóláncok
A röhej az volt, hogy Pesten este 11-kor 2 fokkal hidegebb volt, mint a hegyekben hajnal 2-kor...
Ettől függetlenül nem az a komfortos autóbuzulás, de azért két helyszín közt az autóban feledtettük a hideg éjszaka magányát
(a meleg teára gondolok)
Viccet félretéve, voltak komoly gépek.
Főként Subarus volt a tegnapi nap.
Persze volt egy Valkói hachi is, hogy mentse köreinket, de a többség most off-os volt. BMW, Ford, Mitsu, Volvo, 1-2 Lada, és pár egyéb típus.
Meg kint volt egy kisebb Totalcar "flotta" is.
Hajnal 1-2 fele már csak a kemény mag maradt. Mi meg próbáltunk a bámészkodás mellett pár fotót, videót is készíteni.
Na hát korom sötétben szembe vakító szúrókkal ezt nem könnyű, így nem is a tőlem megszokott mennyiséget prezentálom, de hallgassátok a hangokat inkább. Tudom nem adja vissza videón a sebesség az útviszonyokhoz képest, de higgyétek el, van olyan, amire vakkantani sem tudtunk.
Egy érdekes élmény, ami pl nem jön át a fórumról... Égett gumiszag a hóban, a szöges, kék, "új" Hatchback STI után...
Adta







Hűséges Vityautó, ki hordozott minket




Pár egyéb kép
És pár lopott a végére, a szerencsésen végzőgő majdnem Pajero downhill-ről...




[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=J7dHkR9rPtU[/BBvideo]
Ettől függetlenül nem az a komfortos autóbuzulás, de azért két helyszín közt az autóban feledtettük a hideg éjszaka magányát



Viccet félretéve, voltak komoly gépek.
Főként Subarus volt a tegnapi nap.
Persze volt egy Valkói hachi is, hogy mentse köreinket, de a többség most off-os volt. BMW, Ford, Mitsu, Volvo, 1-2 Lada, és pár egyéb típus.
Meg kint volt egy kisebb Totalcar "flotta" is.
Hajnal 1-2 fele már csak a kemény mag maradt. Mi meg próbáltunk a bámészkodás mellett pár fotót, videót is készíteni.
Na hát korom sötétben szembe vakító szúrókkal ezt nem könnyű, így nem is a tőlem megszokott mennyiséget prezentálom, de hallgassátok a hangokat inkább. Tudom nem adja vissza videón a sebesség az útviszonyokhoz képest, de higgyétek el, van olyan, amire vakkantani sem tudtunk.
Egy érdekes élmény, ami pl nem jön át a fórumról... Égett gumiszag a hóban, a szöges, kék, "új" Hatchback STI után...
Adta

Hűséges Vityautó, ki hordozott minket
Pár egyéb kép
És pár lopott a végére, a szerencsésen végzőgő majdnem Pajero downhill-ről...





[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=J7dHkR9rPtU[/BBvideo]
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2719
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Hóláncok
Francért vagytok ilyen messze...brrrgrgrg.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Hóláncok
Fejedre ne szakadjon a plafon... 
Ez elég gyenge érv!
Lepence:
Tatabányáról - 67 km 1 óra 9 perc
XVII kerületből - 54km 53 perc
(Nekem az Örstől pl még több időben)
Tessék feliratkozni a láncra, ha tényleg érdekel

Ez elég gyenge érv!
Lepence:
Tatabányáról - 67 km 1 óra 9 perc
XVII kerületből - 54km 53 perc
(Nekem az Örstől pl még több időben)
Tessék feliratkozni a láncra, ha tényleg érdekel
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2719
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Hóláncok
Na jó, de azért valljuk be, jó próbálkozás volt 

1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Hóláncok
Jó kis Pajero az árokban!
Ma én is egész nap ilyennel csapattam a hóban, persze szigorúan csak RWD-ben. 
Jó lett volna menni, de sajna már túl vagyok 1-2 pálinkán


Jó lett volna menni, de sajna már túl vagyok 1-2 pálinkán

EE101 Sedan, 7A-FE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Hóláncok
Talán a jövő héten lesz esetleg újra valami.
Ha érdekel, írd fel magad a hóláncba és akkor még jó eséllyel munkaidőben, piálásod előtt tudunk szólni. (Legvégső esetben lehetsz utas is ám, ha már pityókáztál
)
Ha érdekel, írd fel magad a hóláncba és akkor még jó eséllyel munkaidőben, piálásod előtt tudunk szólni. (Legvégső esetben lehetsz utas is ám, ha már pityókáztál

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Hóláncok
Amikor még voltak itt Pest környékén is "nagyobb" havak







Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Hóláncok
Jut eszembe, erről nem írtunk.
Az idei első hólánc szerintem tök jól sikerült. Ott volt Vitya77, Icerocko, Lóri és jómagam. A "nagyok" a Mátrába mentek, így kevesebb volt a látványosság, viszont mi így is feltaláltuk magunkat.
Vitya 4WD E9 Wagon-ját tettük próbára. Jártunk az erdő mélyén, az orrával tolva a mély havat, voltunk havas siratófalon, illetve kitapasztalta Vitya, hogy mi a különbség keresztbemenést illetően zárt, illetve "nyitott" osztoművet illetően.
Szuper volt, készült kép és videó is. Amint lesz időm felrakom.
Az idei első hólánc szerintem tök jól sikerült. Ott volt Vitya77, Icerocko, Lóri és jómagam. A "nagyok" a Mátrába mentek, így kevesebb volt a látványosság, viszont mi így is feltaláltuk magunkat.
Vitya 4WD E9 Wagon-ját tettük próbára. Jártunk az erdő mélyén, az orrával tolva a mély havat, voltunk havas siratófalon, illetve kitapasztalta Vitya, hogy mi a különbség keresztbemenést illetően zárt, illetve "nyitott" osztoművet illetően.
Szuper volt, készült kép és videó is. Amint lesz időm felrakom.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23951
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Hóláncok
Képeim az idei két hóláncról.
Régóta nem volt ilyen "sok" hó, azonban az idei hóláncok inkább Vitya77 összkerekes 4WD Corolla kombijának képességeiről szóltak.
Vagy elkerültük a nagyobb "forgalmat", vagy túl korán (hajnali 1) hazamentünk, nem tudom, részben talán mindegyik.
Persze azért láttunk komoly gépeket, de ürásjáratban legalább nem unatkoztunk
Január 13
KÉPEK
és
Január 31
KÉPEK






Gyiik társunk



Régóta nem volt ilyen "sok" hó, azonban az idei hóláncok inkább Vitya77 összkerekes 4WD Corolla kombijának képességeiről szóltak.
Vagy elkerültük a nagyobb "forgalmat", vagy túl korán (hajnali 1) hazamentünk, nem tudom, részben talán mindegyik.
Persze azért láttunk komoly gépeket, de ürásjáratban legalább nem unatkoztunk
Január 13
KÉPEK
és
Január 31
KÉPEK
Gyiik társunk

Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi




