Oldal: 1 / 3
Hungaroring 2010.10.10.
Elküldve: 2010 okt. 10, 07:02 pm
Szerző: Bubi
RWD írta:Jóvót?Sajna nem mentünk.
Jó volt!
Mindenkitõl elnézést kérek, hogy szinte csak lélekben voltam jelen. Történt ugyanis, hogy az okos Bubi fullra kipakolta a bódét, hogy gyorsan tudjon menni, viszont minden csak hátul volt mozdítható, így a súlypont katasztrofálisan elõre csúszott. Ez a 3-as kanyarban elégtelen trakciót eredményezett. Ezt 2 körön keresztül nem vettem észre a 3. körben meg nagyon is. A vízelvezetõt már ismertem ( tavaszi esõs hajsza ) és ahhoz, hogy megfogjam a fal elõtt, most kevés volt a hely ( 100-110-es tempó) így belementem egy gyors ellenkormányzásba ami megbosszulta magát. Bebicskázott és 360°-os fordulat után a sóderágy ölelõ karjaiban voltam. Semmi nem ment el a futómûvön. A bal oldali tükröm tropa ( megfelelõ topicban kérek majd segítséget ). A gumik amiket Bruce E9-nek ígértem túl sok követ kaptak. Helyszínen 1 órán át próbáltam kipiszkálni belõle az összes követ hasztalan. Bocs Bruce!
Itt kérek még egyszer elnézést Birka Úrtól akinek szintén nem tudtam betartani régi ígéretem!
Ennyit a sirámokról. A két megismételhetetlen kör alatt, hihetetlenül jól éreztem magam. Úgy éreztem, hogy szárnyalok! Azt csinálom amit a legjobban tudok! Sok autót megelõztem és Szuti útmutatásait követve próbáltam venni a kanyarokat. Érzésre jobbat mentem mint nyáron (2:41) de ki tudja.
Az összes általam ismert résztvevõnek gratulálok. Bruce, Csocsó, Toytib, Baly, gyönyörûen mentetek.
Attila!
Örültem, hogy láttalak. Sajnálom, hogy nem tudtunk beszélgetni.
Várom a további hozzászólásokat!
Re: Õszi csapás, avagy a hármas visszatér
Elküldve: 2010 okt. 10, 07:44 pm
Szerző: Bardos6
Szerintem is kirrály volt ez a nap, jó volt ennyi jó gépet látni!Legközelebb menni kell!

Elküldve: 2010 okt. 10, 08:59 pm
Szerző: [Walaki]D`Lair
Majd tavasszal megyek megint, remélhetõleg addigra már hacsival

Re: Õszi csapás, avagy a hármas visszavág
Elküldve: 2010 okt. 11, 08:31 am
Szerző: Bruce E9
Nagyon nagy élmény volt ismét!
Sajnáltam Bubit! Mire én odaértem 10:00-re már el voltál kenõdve. Aztán meg nagyon magad alá kerültél!
Összességében 3 menetet mentem, 2-szer 100+kg utassal. A levegõ hõmérséklete és az idõjárás, aszfalt/gumi tapadás számomra jobb volt, mint az augusztusi nyílt nap. Rengeteg autó volt, nagy forgalom, gyakran alakultak ki harcok. Sajnos volt egy-két "õrült" vezetõ, akikntõl kezdtem félni, nem voltak szinte teljesen tiszta körök.
Volt egy csõrös volvó, egy Skoda Octávia Diesel, meg egy Fiat-os, akikkel összeakadtam és néhányszor majdnem ütközés lett belõle. Az Octáviásra figyelve egyszer a célegyenes végénél csináltunk egy 180'-os pörgést. Élvezetes volt, estére nagyon elfáradtam.
Közben volt egy elsõ fékbetét csere, köszönöm a közremûködéseteket, már ezt is tudom, hogy kell, (bár elõször jó beleállt a hasamba a racsnis szár - képek hamarosan lesznek).
Az autó ismét dícséretet érdemel, (annak ellenére, hogy 2-szer is letíltott 8200-nél és azt hittem valami tönkrement) élvezetes volt megint. Az egyik futamon tök utolsónak mentünk ki a pályára (kb. 40 autó), és felküzdöttük magunkat a közép mezõnybe. Valóságos test -test elleni küzdelmek voltak. Emiatt köridõt sem mértünk, az egyik tiszta köröm volt a végén 2:28.
Elküldve: 2010 okt. 11, 11:07 am
Szerző: Pacsker
Nagyon jól éreztem magam és iszonyat nagy számban voltunk kint a klubból és egyéb Toyotások. Olyan jó volt a kis "külön szekciónkba" besétálni. Sok jó barát, szakmai csevegések... Sokan jöttek fotózni minket. Nagyon örülök, hogy fix résztvevõi vagyunk a nyílt napoknak. Bizonyítja, hogy mégsem vagyunk "legjobb kirándulók klubja"

Volt kint egy társaságban vagy 15 Toyota nem?
Nagyon kegyes volt az idõ hozzánk, a pályabírók is leengedtek ismét a kanyarokhoz nézelõdni! Nagyon tetszett a nap.
A képeket és a sok videót nem titkolni!!! Tudom, hogy mindenki készített! Kíváncsian várom õket! Bruce te is mondtad, hogy az alapján számítsunk köridõt, Csocsó, ZD, nektek is volt belsõ kamerátok!
VÁRJUK!
A napom ring utáni részére meg nem találok szavakat:
viewtopic.php?t=792&start=675
Elküldve: 2010 okt. 11, 10:10 pm
Szerző: Bohi
Tényleg nagyon jó volt a ring! Jó idõ, rengeteg autó, köztük rengeteg toyota!
Nincs mese, jövõre menni kell a pályán is!

Elküldve: 2010 okt. 12, 09:41 am
Szerző: Pacsker
+150 kilóval is megeszlek rükibe
Bubidisc! Légyszi nevezd át a topic címét hivatalosra! Ahogy szoktuk.
Köszönöm!
Elküldve: 2010 okt. 12, 11:52 am
Szerző: Bubi
Pacsker írta:+150 kilóval is megeszlek rükibe
Bubidisc! Légyszi nevezd át a topic címét hivatalosra! Ahogy szoktuk.
Köszönöm!
Done!

Elküldve: 2010 okt. 12, 07:50 pm
Szerző: Biagio
Elküldve: 2010 okt. 12, 09:56 pm
Szerző: Bardos6
Jó fotó

bár az ember egybõl a hibát látja meg!
Elküldve: 2010 okt. 12, 09:57 pm
Szerző: Csocsó
Kicsit megkésve a videóval, de végül sikerült feltöltenem úgy, hogy ne legyen valami hiba benne
Toyota Yaris TS at Hungaroring Open Day 10.10.2010
Sajnos tiszta köröm nem igazán volt, így jó köridõ hiányában autóztam egy jót.
Legközelebb szeretnék egy kicsit jobban felkészített autóval menni már, mert gyári állapotban Yariska inkább egy fürge városi autó, mint sem kis kategóriás versenyautó...
Elküldve: 2010 okt. 13, 09:01 am
Szerző: Bubi
Csocsó írta:Kicsit megkésve a videóval, de végül sikerült feltöltenem úgy, hogy ne legyen valami hiba benne
Toyota Yaris TS at Hungaroring Open Day 10.10.2010
Sajnos tiszta köröm nem igazán volt, így jó köridõ hiányában autóztam egy jót.
Legközelebb szeretnék egy kicsit jobban felkészített autóval menni már, mert gyári állapotban Yariska inkább egy fürge városi autó, mint sem kis kategóriás versenyautó...
Elsõ ringes etap az nem a köridõk döntögetésérõl szól. Gyönyörûen mentél. Láttam a videód viszonylag keveset pittyegett az ESP. Volt egy toyotaklubos srác aki még a régi, kütyümentes autóval ment de sportfutómûvel. Beszélgettetek a tapasztalatokról? Egyébként neki is van talán videója.
Elküldve: 2010 okt. 13, 09:26 am
Szerző: Csocsó
PZS és Lizard ment még Yarissal, mindkettõjüknek jópár tuning van a kocsiján, ennek ellenére ugyan egymás után mentünk fel, lemaradtak rendesen

Azt mondták amúgy, hogy a kardánboxnál fut az ESP kábele, és egy kapcsoló bekötésével kikapcsolható. Lehet, hogy legközelebb már kikapcsolttal fogok menni, mert szerintem sokszor vesz el a gázból indokolatlanul is.
Elküldve: 2010 okt. 13, 10:46 am
Szerző: Bubi
Csocsó írta:PZS és Lizard ment még Yarissal, mindkettõjüknek jópár tuning van a kocsiján, ennek ellenére ugyan egymás után mentünk fel, lemaradtak rendesen

Azt mondták amúgy, hogy a kardánboxnál fut az ESP kábele, és egy kapcsoló bekötésével kikapcsolható. Lehet, hogy legközelebb már kikapcsolttal fogok menni, mert szerintem sokszor vesz el a gázból indokolatlanul is.
Az dícséretes. Õk is fejlõdnek már szépen. Az ESP-t én nem bántanám. Menj úgy, hogy ne legyen oka beavatkozni!
Elküldve: 2010 okt. 13, 12:08 pm
Szerző: Csocsó
Ha határon próbálsz autózni, az ESP folyamatosan visítani fog. Ha úgy mész, hogy ne kelljen beleszólnia, sok-sok másodpercet veszítessz. Nem véletlenül kapcsolható komolyabb sportautókban.
Amúgy az elmelegedett gumik miatt nyíg folyamatosan. Az elsõ két körben szinte meg se mukkan, ott még tapadnak a gumik.