Európai körtúra II. - 2015. július
Elküldve: 2015 márc. 04, 12:26 pm
Kedves Érdeklődők!
Sokat nem szeretném fényezni az eseményt.
Életem egyik legemlékezetesebb kiruccanása volt a tavalyi. Igazi feltöltődés, aktív pihenés, díjnyertes helyeken és utakon történő autózások, végig prospektusokba illő álomszerű tájak, nyugalom, tisztaság, biztonság, egészség...
Egy kis Nyugati kimozdulás számunkra a hétköznapokból. Nem az anyagi jólét utáni siránkozás, hanem egy lelki megnyugvás és ingercunami, ami garantáltan mosolyt csal az arcunkra.
Beszéljenek helyettem a tavalyi BESZÁMOLÓK (érdemes átfutni a 4 oldalt!) és GALÉRIÁK: 1, 2, 3.
Ezek nem kedvet csinálnak a kiruccanáshoz, hanem kötelező részvételi szándékot
Boldoggá tett a tavalyi körtúra. Elégedetten és mosollyal az arcomon érkeztem haza. Csapatépítőnek is kiválló alkalom. Az úton a PMR-ekben (rádió) még énekeltünk is egymásnak.
Autós vonatkozása, a kiváló minőségű utakon rajzolt hegyi szerpentinek hada, hatalmas hágók, a jó üzemanyagok, a klubos több ezer km-es konvojozások. Tavaly még Német sebességkorlátozás nélküli sztrádázás is belefért. Az autós élményről, a fogyasztásról, az utakról való "kielégült" beszámolót ITT olvashatjátok.
Pár kép a teljesség igénye nélkül:
















Most, hogy már mindenki akarja, beszéljünk a konkrétumokról
Egyelőre szinte minden flexibilis. Ötleteljünk, találjuk ki közösen. Csupán egy gerincet vázolnék.
HELYSZÍN:
Általában sokáig nem megyek vissza egy olyan helyre ahol már jártam. (Mindig újat és újat fedezzünk fel címszóval), azonban még tavaly, közös megegyezéssel arra jutottunk, hogy két fő állomásra visszatérünk, hisz "annyi van még bennük", hogy szinte bele sem kóstolhattunk.
Ez nem más pedig, mint a Garda-tó Olaszországban és a Lunz am See környéki Osztrák Alpok.
Esetleg a kettőt összekötve a tavalyi Kötschach-Mauthen-i öko kemping.
A két nagy állomáson több éjszakát is aludhatnánk, onnan csillagtúrázhatnánk.
Hogy A Garda-tóhoz vagy tótól milyen útvonalon megyünk, legyen kreatív, beszéljük meg. Nyitott vagyok egy kis Keleti Svájci kóstolóba is, de elmehetünk a Francia riviérára is
SZÁLLÁS:
Az előzőhöz mérten 1-2 éjszaka még kérdéses. Az öko kempingben és a Lunz am See-nél van kapcsolat és jó tapasztalat. Garda-tóhoz valaki jelezte, hogy testvére sűrűn jár oda. Itt szükség lenne egy olcsó alvási lehetőségre. (keresgéljetek, tudakolózzatok!) Mindkét helyen van faház és sátorozási lehetőség is, ahogyan a képeken is látható.
Tavaly a költséghatékonység jegyében mentünk, akár idén is tarthatnánk ezt a szokást. Nyilván mindenki a saját pénztárcájához mérten nyújtózkodik. Az utazás a nagyobb falat, jó szállásokkal és nem túl sok éttermi kajálással meglepően gazdaságosan megoldható a többi.
IDŐPONT:
Tavaly ugye az egyik FIA hegyi felfutó bajnokság kinti időpontjával szerettük volna összekötni. Akkor lecsúsztunk róla.
Ha szeretnénk látni Hystoric gépállatok és újabb épített szörnyetegek Hill Climb versenyét, akkor:
1. Július 3-10(11)-et lőném be. A verseny (Garda-tó) Trento - Bondone közti szakaszán 4-én (és 5-én) rendezik.
Lackóék tudom, hogy szeretnének jönni, sajnos nekik csak tizedike után jó.
Átnyálaztam mind a 4 versenysorozat naptárját, azonban sajnos nem találtam ebben az időpontban útba eső felfutót. FIA Hill Climb versenynaptárak
Ha nem kritérium, akkor e nélkül javasolnám a
2. JÚLIUS 16-23-at. (hétköznapi autózás előny a nagy forgalom kikerülése érdekében).
1-2 nappal tolhatjuk esetleg.
ÚTVONAL:
Biztos része: Lunz am See - Grossglockner hágó - Kötschach-Mauthen - Garda-tó (vagy fordítva)
Javaslat:
Svájci kör (akár Zürichig, netán Shui látogatással, Németországi autobahnozással...)
Olasz kör (akár Francia túlnyúlással)
KÖLTSÉGEK:
Tavalyi szervező topicban és a korábban linkelt Beszéljünk rólában részletesen meg van minden.
Az ideire is hasonlók vonatkoznak.
Általában az utazás része a leghúzósabb. Ezért is érdemes összeülni egy autóba, és ezért is érdemes 1-2 nappal többet időzni arra, ha már kijutottunk.
PROGRAMOK:
- Autózás minden mennyiségben
- Kristály tiszta tavakban és hegyi patakokban (netán tengerben?) történő fürdés
- Motorcsónakozás
- Kisebb túrázások, hegymászások
- Tavaly elhatározott vadvizi evezés
- Bobozás
- (Toyota Múzeum)
- Sütögetések, flekkenezések
- Olasz pizzázás, tésztázás, fagyizás
- Esti, retró kazis bulizás
- Netán kis városnézés
....
Aktív és passzív pihenés
Jelentkezés:
- Pacsker, Kiki / "Vérmókus" (E9 Lb GT-i) - mindkét időpont jó
- Vérmókus utasai Ewing, Wortex
HA! óriás autób@zulás, lesz a vége - magyarul mutassuk meg a mindent kibíró, megbízható szépségeinket Európának - akkor szó lehet arról, hogy a TE71 Coupe-val megyek. (persze kevesebb utassal).
Sokat nem szeretném fényezni az eseményt.
Életem egyik legemlékezetesebb kiruccanása volt a tavalyi. Igazi feltöltődés, aktív pihenés, díjnyertes helyeken és utakon történő autózások, végig prospektusokba illő álomszerű tájak, nyugalom, tisztaság, biztonság, egészség...
Egy kis Nyugati kimozdulás számunkra a hétköznapokból. Nem az anyagi jólét utáni siránkozás, hanem egy lelki megnyugvás és ingercunami, ami garantáltan mosolyt csal az arcunkra.
Beszéljenek helyettem a tavalyi BESZÁMOLÓK (érdemes átfutni a 4 oldalt!) és GALÉRIÁK: 1, 2, 3.
Ezek nem kedvet csinálnak a kiruccanáshoz, hanem kötelező részvételi szándékot
Boldoggá tett a tavalyi körtúra. Elégedetten és mosollyal az arcomon érkeztem haza. Csapatépítőnek is kiválló alkalom. Az úton a PMR-ekben (rádió) még énekeltünk is egymásnak.
Autós vonatkozása, a kiváló minőségű utakon rajzolt hegyi szerpentinek hada, hatalmas hágók, a jó üzemanyagok, a klubos több ezer km-es konvojozások. Tavaly még Német sebességkorlátozás nélküli sztrádázás is belefért. Az autós élményről, a fogyasztásról, az utakról való "kielégült" beszámolót ITT olvashatjátok.
Pár kép a teljesség igénye nélkül:



Most, hogy már mindenki akarja, beszéljünk a konkrétumokról
Egyelőre szinte minden flexibilis. Ötleteljünk, találjuk ki közösen. Csupán egy gerincet vázolnék.
HELYSZÍN:
Általában sokáig nem megyek vissza egy olyan helyre ahol már jártam. (Mindig újat és újat fedezzünk fel címszóval), azonban még tavaly, közös megegyezéssel arra jutottunk, hogy két fő állomásra visszatérünk, hisz "annyi van még bennük", hogy szinte bele sem kóstolhattunk.
Ez nem más pedig, mint a Garda-tó Olaszországban és a Lunz am See környéki Osztrák Alpok.
Esetleg a kettőt összekötve a tavalyi Kötschach-Mauthen-i öko kemping.
A két nagy állomáson több éjszakát is aludhatnánk, onnan csillagtúrázhatnánk.
Hogy A Garda-tóhoz vagy tótól milyen útvonalon megyünk, legyen kreatív, beszéljük meg. Nyitott vagyok egy kis Keleti Svájci kóstolóba is, de elmehetünk a Francia riviérára is
SZÁLLÁS:
Az előzőhöz mérten 1-2 éjszaka még kérdéses. Az öko kempingben és a Lunz am See-nél van kapcsolat és jó tapasztalat. Garda-tóhoz valaki jelezte, hogy testvére sűrűn jár oda. Itt szükség lenne egy olcsó alvási lehetőségre. (keresgéljetek, tudakolózzatok!) Mindkét helyen van faház és sátorozási lehetőség is, ahogyan a képeken is látható.
Tavaly a költséghatékonység jegyében mentünk, akár idén is tarthatnánk ezt a szokást. Nyilván mindenki a saját pénztárcájához mérten nyújtózkodik. Az utazás a nagyobb falat, jó szállásokkal és nem túl sok éttermi kajálással meglepően gazdaságosan megoldható a többi.
IDŐPONT:
Tavaly ugye az egyik FIA hegyi felfutó bajnokság kinti időpontjával szerettük volna összekötni. Akkor lecsúsztunk róla.
Ha szeretnénk látni Hystoric gépállatok és újabb épített szörnyetegek Hill Climb versenyét, akkor:
1. Július 3-10(11)-et lőném be. A verseny (Garda-tó) Trento - Bondone közti szakaszán 4-én (és 5-én) rendezik.
Lackóék tudom, hogy szeretnének jönni, sajnos nekik csak tizedike után jó.
Átnyálaztam mind a 4 versenysorozat naptárját, azonban sajnos nem találtam ebben az időpontban útba eső felfutót. FIA Hill Climb versenynaptárak
Ha nem kritérium, akkor e nélkül javasolnám a
2. JÚLIUS 16-23-at. (hétköznapi autózás előny a nagy forgalom kikerülése érdekében).
1-2 nappal tolhatjuk esetleg.
ÚTVONAL:
Biztos része: Lunz am See - Grossglockner hágó - Kötschach-Mauthen - Garda-tó (vagy fordítva)
Javaslat:
Svájci kör (akár Zürichig, netán Shui látogatással, Németországi autobahnozással...)
Olasz kör (akár Francia túlnyúlással)
KÖLTSÉGEK:
Tavalyi szervező topicban és a korábban linkelt Beszéljünk rólában részletesen meg van minden.
Az ideire is hasonlók vonatkoznak.
Általában az utazás része a leghúzósabb. Ezért is érdemes összeülni egy autóba, és ezért is érdemes 1-2 nappal többet időzni arra, ha már kijutottunk.
PROGRAMOK:
- Autózás minden mennyiségben
- Kristály tiszta tavakban és hegyi patakokban (netán tengerben?) történő fürdés
- Motorcsónakozás
- Kisebb túrázások, hegymászások
- Tavaly elhatározott vadvizi evezés
- Bobozás
- (Toyota Múzeum)
- Sütögetések, flekkenezések
- Olasz pizzázás, tésztázás, fagyizás
- Esti, retró kazis bulizás
- Netán kis városnézés
....
Aktív és passzív pihenés
Jelentkezés:
- Pacsker, Kiki / "Vérmókus" (E9 Lb GT-i) - mindkét időpont jó
- Vérmókus utasai Ewing, Wortex
HA! óriás autób@zulás, lesz a vége - magyarul mutassuk meg a mindent kibíró, megbízható szépségeinket Európának - akkor szó lehet arról, hogy a TE71 Coupe-val megyek. (persze kevesebb utassal).