To4m5i kérésére kezdeném a sort a IV. generációs (1979-1983) E7-es Corollakkal, melyek közül számos még most is fut az utakon.
Persze, amikről nekem van tudomásom és maradt róla képem.
Mindegyik már veterán korba lépett és igencsak megcsappant az állományuk. Különböző nyilvántartások szerint sokkal több lehet még forgalomban, így nagyon örülök, ha kiegészítitek őket. Persze a nyilvántartásban szereplő nagy része jó esetben biztosítás és teljesítmény adó nélkül áll egy garázsban, fészerben, udvaron tyúkólként. Rossz esetben mindenféle papírrendezés nélkül már beolvasztásra kerültek vashulladékként.
(A számomra különleges Coupe-kat most kihagynám, de sort kerítek rájuk is hamarosan):
Jelenleg Jaac-nál levő 1.6 SE Liftback.
Annó egy öregapóé volt a 17. kerületben. Volt egy 1.3-as donor liftback-je és pár plusz alkatrésze.
Ugyancsak Jaac-nál levő mostanra rommá tört 1.6 Liftback:
Walaki D'Lair Wagon-ja "kombájn".
Annó 1.3 volt, mostmár Blacktop szív hajtja:
Megbecstelenített sárga Liftback. (nem emlékszem kié, segítsetek):
Annó egy hirdetési portálon felbukkanó kék Kouki Wagon:
IGUANA tagunk 1.6 SE Liftback-je. (Alkatrészei már To4m5i autóját szolgálják):
Pampi 1.3-as Liftback-je. (Bontóba végezte, pedig nagyon jó állapotú volt

)
Késmárk utcai bontós Liftback-je. Talán 1.6 volt.
Manapság egy "ezüst metállal" jár. Arról is volt kép valahol. Berakjátok? Emellett az összes Késmárkban fellelhető alkatrész hozzá került.
ZDoman volt Sedan-ja. Most Lajoosh-éknál turbós, csövezett drift autóként szórakoztatja az embereket.
ZDoman-nak volt egy fehér ugyanilyenje. Arról nincs képe valakinek?
Hirdetési portálon felbukkant Sedan 1.3:
Hirdetési portálon felbukkant (brutál ár) Sedan 79.ből:
Hirdetési portálon felbukkant (nagyon olcsó) Liftback (GT?):
Pampitól bontóba került Liftback GT, pár alkatrész nem nevezem meg kihez...

:
Bojti Istu tagunk 1.6-os Liftback-je. Nagy karambol utána nem nevezem meg kihez jutott pár alkatrésze... :
Tapolcai 1.3 Liftback. Ha jól tudom elkelt pár éve:
Kapuvári Liftback GT a fekete donorjaként. (volt egy piros nagylámpás 1.3 is. Erről nincs képem sajna).
Nem tudom mi történt velük. A tulaj ígéretét megszegve átvert. "nagy Jehova tanúja..." Nem beszélek vele...
Fekete fényezésen kívül akkor még jó állapotban levő Kapuvári GT. Lett téli csapatós kigyulladt műszerfaló, majd Daihatsu terepjáró motordonor is. Végül To4m5i-t és engem szolgálnak megmaradt kevés alkatrészei:
Szipak autója. Elvileg évek óta nagy lakatolás alatt:
Hirdetési portálon felbukkant 1.6 SE:
Szép, utcán fotózott 1.3-as:
Cooper 1.3-as Liftback-je (felújítás alatt):
Pampi utolsó Liftback-je:
(mi lett vele? Elfelejtettem!)
18. kerületben talált "E8" Wagon:
Andoriusz által felújított 79-es Sedan:
Borsodban hirdetett nagyon olcsó Sedan. Ha jól tudom vasban végezte
Pécsett fotózott Liftback:
Utcán fotózott Liftback:
18. kerületben fotózott "E8" Wagon:
Ati (vagy már nem az övé?) 1.3-as Wagonja:
Süni 1.3-as Liftback-je. Azóta eladva:
To4m5i Liftback-je:
Népítélet, "A Család kedvence" 1.6SE Liftback. (Lehet, hogy a fentebb látható szétrohadt ezüst?):
Figyelitek a hátsó lámpa megoldásokat?

Coupe-nél is lesz ilyen bőven. "Leleményes" magyar szakik...
Nincsenek továbbá képeim (a flesorolásban hiányoltakon kívül):
- ZDoman piros Wagonjáról
- Walaki Wagon donorjáról
- EEE rendszámos gyönyörű XVII. kerület - Pécel környékén korzózó fehér Wagon-ról
- Magyar rendszámos, de jobb kormányos vaj színű Wagon-ról
- Celica-ként árult Liftbackről, felismerhetetlenségig "átalakítva". Végén még Bigfoot is lett belőle.
- Fiszy ellopott nagylámpás KE70-éről
Létezik(zett) még pár népítéletes, ami kép nélküli.
Egészítsétek ki a listát, rakjátok fel a képeket, írjatok elfeledett példányokról. Ez csapatmunka kell, hogy legyen.
Remélem örömet okoztam pár érdeklődőnek. Nekem ezek a képek bologságot okoznak, bevallom

Ezért is gyűjtögetem őket hosszú évek óta...