Sziasztok.
Pár éve cseréltem a sajátomon.
Csavarhúzóval óvatosan kinyitottam "feszegettem, pajszeroltam" a kesztyűtartó "zárva maradt" ajtaját.
Felülről<->lefele.
Barbár megoldás, de nem tudtam jobbat hirtelen és nem sérült sem a műszerfal párna, sem a kesztyűtartó műanyag borítása.
Ha már nyitva van, 2 kis csavar kivétele után kijön a nyitó szerkezet, amit sajnos muszáj egyben cserélni.
Elvileg létezik után-gyártott is, de én vettem komplett kesztyűtartót és abból szedtem ki a gyárit.
A ki pajszerolás következtében, elgörbülhet a kis fém fülecske, ezért nézzétek meg mielőtt bezárnátok (az új záral

), hogy jól csukódik-e, mert ha nem, akkor újra elfog törni.
Előtte próbáltam ragasztani is, felejtős.
Hajrá, remélem valami infót sikerült írnom.