Nos mivel hogy ez egy autós oldal inkább erre a részére szorítkoznék. A 2 legfontosabb dolog amit ott csináltam a sok között, hogy elmentem egy gyárlátogatásra, ahol is sajnos nem készíthettem képeket mert tilos volt. A gyárlátogatás elején egy visitor centerben voltunk ahol üdvözöltek a Japánok(akik nagyon kedvesek a turistákkal) és bemutatták, hogy hogyan képzelik el a jövõt, a jövõ közlekedését. Azt a képet amin a japán hölgy egy furcsa jármûben van. Nos ez volt az amit bemutattak ott. Természetesen megnézhettük az ottani legújabb modelleket amik persze az európaiakkal is megegyeznek bár nem mind. Elég jó volt mondjuk egy Lexus ls 600 hybridben ülni...
Nos ezután elvittek minket buszokkal a gyárlátogatásra. Itt különösebb dolgot nem láttunk mint mondjuk ha elmeg valaki a suzuki gyárba Esztergomba csak kicsit komolyabbak a felszerelések meg nem swifteket raknak össze a villámgyors japók, hanem új crownokat. (Náluk ezek a legnépszerûbbek most) Tényleg nagyon gyorsan dolgoznak és nagyon hamar elkészül egy autó, kb 1 óra alatt.De persze kész részegységeket raknak össze. Nos a gyárlátogatás után a 44fokos melegben visszasétáltunk a vonathoz és a következõ cél a toyota múzeum volt ami kb 30km re volt a gyártól. Közben persz láttam az utcákon régebbi Toyotákat. Több E10-t láttam 60-70ezer kmes futásteljesítménnyel:)))) Hihetetlen volt. De mondjuk az autók 90%-a Japánban Toyota.Nos megérkeztünk a múzeumba amirõl több kép is készült. Ez volt ám számomra az igazi élmény hiszen innen nagyon sok ismerõs autó motor és egyéb alkatrész volt ismerõs. Többek között 0km-es 4afe motor vagy több régebbi alkatrész karosszéria stb. A múzeumba bemutatták az elsõ Toyotát hogy milyen volt, hogyan készült és hogy akkor még a Toyoda volt a nevük, mert ugye ez a család igazi neve. Majd a 80as és 90es évek több modeljét, corollák is és volt a 70es évekbõl is. Valamint ami még nagyon érdekes volt azaz hogy az egész múzeum teljesen interaktiv volt. Vagyis mindent megfoghattál és kipróbálhattad. mindenhol volt egy gomb amit megnyomhattál és vagy elmondott valamit a gép vagy megmutatta hogy hogyan mûködött. Így tudtam én is kipróbálni hogy a 70es 80as években hogyan rakja össze egy óriás robot a corollakat. Azt is megmutatták, hogy hogyan festették az autókat.
Nos remélem a képeket is be tudom rakni, nem lett kevés de persze nem az összes.
Ja a végén van egy két kép ami nem a múzeumból van. Az ezüst autó egy ottani piacra készült e11 szerintem nem néz ki rosszul, valamint egy egy 2008 vagy 2009 es új corolla, amirõl mi azt hisszük itthon hogy nem gyártanak kombit és már én is feltettem a kérdést magamnak hogy miért nem csinál a Toyota az új corollából kombit és itt a válasz csinál méghozzá nem is csúnyát de nem Európába jön(a fekete kombiról van szó az utcán fényképezve) Lefényképeztem még egy taxit ami kint szintén érdekes. Szinte csak Toyota Crownokkal járnak de nem ám az újakkal hanem régifajtákkal. 2.0 benzinesek de olyan halkak hogy alig lehet õket hallani.Mind automata váltósak. És végül de nem utolsó sorban annyit úgy általánosságban, amit nem tudtam kint megfejteni, hogy bármilyen öreg is kint egy autó vagy bármennyire is új olyan csöndesek az autók mint még sehol sem hallottam. Csak a szélnek lehet hallani a zaját semmi másnak. Egy 2*6 sávos út mellett sétálva olyan csend van hogy tényleg a szelet lehet csak hallani. Mondjuk nagyon kevés kint a diesel meg nagyon jók az autógumik és az utak is elsõ osztályuak.
Nos ennyit szerettem volna a Toyota fanatikusokkal megosztani. És most megpróbálom berakni a képeket.
Ha bármi kérdésetek van, ne habozzatok...
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/Toyo ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P108 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100929/P108 ... es.hu_.jpg



KE11 Sedan 








