Nyári ring 08.09.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Nyári ring 08.09.
Kérem a fényképeket beszámolókat videókat, beleértve magamat is!
Igazán jó csapat jött össze. A teljesség igénye nélkül:
Attila és testvére E9 GZE
Pacsker E7
Lackó e10
RWD KP60x
Kárpit E12
Zdoman hacsi
XJS hacsi
Szuti és a Toyota Klub képviselõi
Mozsó E12
Bruce E9 blacktop (egy 2:27-ös áll leakasztós idõvel):rizspekta:
Jómagam a változtathatóan hangos kipufogómmal és az állítható nyomású gumiimmal ( kösz a szakértelmet Szuti )
TZ és Karotta hacsi
Dénes miki hacsi s2000-es motorral
Walaki egy gyönyörû és iszonyatosan jól összerakott hacsival.
Szóval minden meg volt minden ahhoz, hogy jó legyen a nap és jó is volt!
Három hacsi ment egymás után körökön keresztül! Ilyet még életemben nem láttam! ÜBERBRUTÁL VOLT!
Mindenkinek köszi!
Igazán jó csapat jött össze. A teljesség igénye nélkül:
Attila és testvére E9 GZE
Pacsker E7
Lackó e10
RWD KP60x
Kárpit E12
Zdoman hacsi
XJS hacsi
Szuti és a Toyota Klub képviselõi
Mozsó E12
Bruce E9 blacktop (egy 2:27-ös áll leakasztós idõvel):rizspekta:
Jómagam a változtathatóan hangos kipufogómmal és az állítható nyomású gumiimmal ( kösz a szakértelmet Szuti )
TZ és Karotta hacsi
Dénes miki hacsi s2000-es motorral
Walaki egy gyönyörû és iszonyatosan jól összerakott hacsival.
Szóval minden meg volt minden ahhoz, hogy jó legyen a nap és jó is volt!
Három hacsi ment egymás után körökön keresztül! Ilyet még életemben nem láttam! ÜBERBRUTÁL VOLT!
Mindenkinek köszi!
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Bubi 2010 aug. 10, 08:15 am-kor.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Krisz nem 2:27-et ment? Saját topikjában azt írta 
Köszönöm a dícsérõ szavakat, de az én autóm inkább iszonyatosan jól összerakott, mint gyönyörû
A ferde lökös meg a 3 színû fényezés nem túl megnyerõ
3 hacsis menet az valami embertelen nagy király feeling volt még belülrõl is
Zavartuk le a sok szart a pályáról

Köszönöm a dícsérõ szavakat, de az én autóm inkább iszonyatosan jól összerakott, mint gyönyörû
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
A mansell nem dob! Az a rázõkõ! Nem láttál még ilyet?:buntet:RWD írta:Nekünk az utolsó körben megvolt 120 körül a mansell, ha jól figyeltem. Dobott is rendesen![]()
![]()
Te is ott voltál? Nem is láttalak!
Korrigáltam a bevezetõ posztot! Bocsi
Meséld el élményeidet!
El kell, hogy mondjam, hogy RWD akkorákat kibicelt, hogy leesett az állam!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
szép munka, jó munka!
Józsi! Nem azé, de mintha zsinóron húzták volna a kanyarban, semmi gumicsikorgás, lazán benne volt még 2 mp szerintem, a néhány félreváltás miatt!
Az enyémmel sokkal többet kellett gépészkedni, a gumim nagyon visított.
Te milyen guminyomással mentél?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Ez még csak a második menetem volt, tanultam a féktávokat és tuti benne volt az a 2 másodperc, ja...de délutánra sem tudtam bemenni 2:25 alá, ennyi van ezekben a gumikban 
Azért nem kell gépészkedni a hacsival, mert sokkal inkább idevaló futómûvem van, mint neked, ezáltal nem nyikorognak a gumik sem, csak csúsznak
Meg jobban lehet érezni hogy mit csinál az autó és hol a határa így elkerülhetõ a felesleges nyikorgatás

Azért nem kell gépészkedni a hacsival, mert sokkal inkább idevaló futómûvem van, mint neked, ezáltal nem nyikorognak a gumik sem, csak csúsznak
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
öhhöm jók a videók! Kívülrõl is látható volt, hogy jól mentetetek. Fõleg a 11-12 kanyar közti egyenesben röhögtem, amikor a 3 hachi sorra elõzött mindenkit, aztán féktávon is még befértetek a "szuper" járgányok elé.
Kérdésem: Miki1 a kanyarokban volt nagyon rossz a heggesztett diffi miatt, vagy nem is ment erõbõl egyenesekben sem, mert amikor én láttam Walaki és Tézé mögött ment végig.
Kimentünk ismét a Mensel kanyarhoz. Újra lehetett élvezni a 100 feletti kanyarvételeket testközelbõl. Iszonyat látni, hogy 10-bõl 8 ember nagyon szûken veszi, meg hogy a Vipereket, 350Z-ket a kis Swift sportokkal körbeautózzák. Toyota-sok mentségére váljék, hogy szinte mindenki szépen autózik. Doman fogott is egy szépet az MR-en, amikor féktávon a fék helyett gázra lépett, majd jött a risza-misza.
Mentem 1-et a TE71-el. Direkt hátulról indultam, utassal, hogy 1 kör kicsit erõsebben 1 kör pihi felállásban a feeling kedvéért gurulhassak egyet 1 év kihagyás után. Amitõl rettegtem, az a fék volt. Normál városi használat mellett is elmelegszik a kicsi HÛTETLEN tárcsa, így még az is megfordult a fejemben, hogy össze is törhetem. A másik a mûszer szerinti kevés olajnyomás (bár ismerettségi körben még így is az enyém a legnagyobb). Végül mentünk összesen 2-3 gyors kört. A fékem gyakorlatilag életveszélyes lett. motorfék volt és sétaautózás utána. Meg is égett és fogyott is vagy 1-1 centit, ellenben a vizem is melegedett, így le is jöttünk elõbb. Kéne nagyobb hûtõ és elektromos venti. Gyakorlatilag örültem, hogy mehettem és nem is mentünk rosszat.
Az elsõ körben szépen elengedtünk még pár autót, aki mögöttünk volt, hogy gyári futómûvel, szar fékkel, beállítatlan karbival, gyári kipuval úgyse megyünk senkit és nem akarjuk feltartani, majd amikor odaléptem neki egy csövezett 4 kör lámpás piros matricázott Mantát befogtunk és vissza is elõztünk. Szerintem gépkönyves autó volt (majd keresek képet). Mellettünk, amikor állt, össze-vissza lötyögött az alapjárat (tengelyek és kerekek) és valaki azt mondta, hogy 2000-es volt. Bitang futómû, szétkönnyítve... Akkora siker volt ez számomra, hogy el se hittem. A kanyarokban majdnem felborultunk, a féktávokat 2x akkorára vettem és mégis ott voltunk (2 személlyel!) Célegyenesben is csak 140 fölött kezdett elmenni. Talán még lesz egy belsõ videó a végérõl, amikor már kezd elhalni a fékem. Közben mögöttünk volt egy fehér ST Fiesta, az csak maradozott lejjebb.
Ilyen állapotában nem megyek többször az E7-el, viszont kétségtelen, hogy súlyeloszlás és hátsókerék miatt sokkal jobban kezelhetõ még így gyári technikával is.
Jó nap volt!
Kérdésem: Miki1 a kanyarokban volt nagyon rossz a heggesztett diffi miatt, vagy nem is ment erõbõl egyenesekben sem, mert amikor én láttam Walaki és Tézé mögött ment végig.
Kimentünk ismét a Mensel kanyarhoz. Újra lehetett élvezni a 100 feletti kanyarvételeket testközelbõl. Iszonyat látni, hogy 10-bõl 8 ember nagyon szûken veszi, meg hogy a Vipereket, 350Z-ket a kis Swift sportokkal körbeautózzák. Toyota-sok mentségére váljék, hogy szinte mindenki szépen autózik. Doman fogott is egy szépet az MR-en, amikor féktávon a fék helyett gázra lépett, majd jött a risza-misza.
Mentem 1-et a TE71-el. Direkt hátulról indultam, utassal, hogy 1 kör kicsit erõsebben 1 kör pihi felállásban a feeling kedvéért gurulhassak egyet 1 év kihagyás után. Amitõl rettegtem, az a fék volt. Normál városi használat mellett is elmelegszik a kicsi HÛTETLEN tárcsa, így még az is megfordult a fejemben, hogy össze is törhetem. A másik a mûszer szerinti kevés olajnyomás (bár ismerettségi körben még így is az enyém a legnagyobb). Végül mentünk összesen 2-3 gyors kört. A fékem gyakorlatilag életveszélyes lett. motorfék volt és sétaautózás utána. Meg is égett és fogyott is vagy 1-1 centit, ellenben a vizem is melegedett, így le is jöttünk elõbb. Kéne nagyobb hûtõ és elektromos venti. Gyakorlatilag örültem, hogy mehettem és nem is mentünk rosszat.
Az elsõ körben szépen elengedtünk még pár autót, aki mögöttünk volt, hogy gyári futómûvel, szar fékkel, beállítatlan karbival, gyári kipuval úgyse megyünk senkit és nem akarjuk feltartani, majd amikor odaléptem neki egy csövezett 4 kör lámpás piros matricázott Mantát befogtunk és vissza is elõztünk. Szerintem gépkönyves autó volt (majd keresek képet). Mellettünk, amikor állt, össze-vissza lötyögött az alapjárat (tengelyek és kerekek) és valaki azt mondta, hogy 2000-es volt. Bitang futómû, szétkönnyítve... Akkora siker volt ez számomra, hogy el se hittem. A kanyarokban majdnem felborultunk, a féktávokat 2x akkorára vettem és mégis ott voltunk (2 személlyel!) Célegyenesben is csak 140 fölött kezdett elmenni. Talán még lesz egy belsõ videó a végérõl, amikor már kezd elhalni a fékem. Közben mögöttünk volt egy fehér ST Fiesta, az csak maradozott lejjebb.
Ilyen állapotában nem megyek többször az E7-el, viszont kétségtelen, hogy súlyeloszlás és hátsókerék miatt sokkal jobban kezelhetõ még így gyári technikával is.
Jó nap volt!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Pacsker írta: Kimentünk ismét a Mansell kanyarhoz.
Na de mivel?
Visszatérve az én köreimre. Egyik menetben egy kisfiú ült mellettem, elõl. Hát össze-vissza dõlt a nagy bukósisakban, néhányszor az ölembe is volt, néhányszor az anyós ablakon, azt hittem rosszul van, behányt, hogy nem tud egyáltalán egyenesen ülni
A legjobb idõmet a 3. menetben mentem, az elsõ kettõben tanultam a féktávokat, illetve lestem az íveket. Egyedül is voltam, a gumik a felületen gyönyörûen megolvadtak. Érdekes megfigyeltem, gokartban is akkor megyek a legjobb idõt, ha nem görcsölök, hogy most én csúcsot akarok dönteni, nem nézem a féktávon a távolság táblákat, csak érzésbõl megyek.
A másodikban jó volt Tibcsi E9-ét befogni! Õ két autóval ment elõttem ki a pályára, igaz az övében már nem a BT motor volt, hanem egy 1.8-as.
Az idõmet egyébként nem mérték, hanem én néztem a célegyenes közepén lévõ kijelzõn, azon volt mp mutató is. Könnyû volt megjegyezni, mert az egyik körön pont 20 mp-nél mentem át, már tudtam, hogy kb. 50-re fogok odaérni két perccel késõbb. 47-re értem.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6