Oldal: 1 / 1

GTI, GT, TS és WRC

Elküldve: 2007 márc. 12, 12:01 pm
Szerző: Zed Kristianz
Kedves fórumozók!

Kérlek itt osztozzunk a Toyota csúcsmodelljeiben. Örvendezzünk vala, hogy anno több modellel, sirassunk, hogy mostanság meg alig tesznek a fiatalok kedvére.

Amit fájlalok, nem értek ill. értek, de az csak a Toyotának volt óccsóság, hogy a brilliáns Corolla TS modellben elől hagyták a meghajtást vagy osztották volna szét a 4 kerék közt!!!!!!!
Érzésem szerint, ezzel nagyobb eladásokat produkálhatott volna. (nem beszélve a gyakoribb szervízelésekről :mrgreen: )

Talán nem függ össze nagyon, de a '83-s első hatchi /AE86/ kiadásakor még tombolt a B csoportos rally láz. Amikor úgy jött veled szemben a pályán az 500 lóerős éhes, üvöltő szörny Quattro v. 205-s, hogy alig birtál félreugrani 2 millió másik embertársaddal együtt. Ekkora ihlet és exsztázis hamar elveheti az emberek eszét s ez alól a pici japánok sem menekülhettek. :P

Zengjük fennhangon imáinkat eme topikban, testvéreim az Úrban!

Elküldve: 2007 márc. 26, 08:52 pm
Szerző: Pampi
Halihó!
Nekem egy kérdésem lenne a hozzáértőknek!
Az AE82-es 1600-as TWINCAM blokk, belestimmel az én AE82-es wagonomba??? :mrgreen: Ha értitek mire gondolok...

Elküldve: 2007 márc. 26, 09:32 pm
Szerző: Pacsker
Szia!

Sajnos a motortartó bakok kiosztását nem tudom pontosan. Elképzelhető. Ami AE86-osokba van 4A-GE moto, az biztos picit más ebből a szempontból, mivel azokban hosszanti irányban helyezkedik el.
A te kiadásodból készült viszont az első első kerék meghajtású GTi is. A kis hatchback szériából. Abba már keresztbe van a 4A-GE. Lehetséges, hogy egyezik a bak kiosztás. nemtudom. Majd a találkozón lemérjük Lajosét, Szántó Attiláékét, Vajkét... (nekik kereszt irányú 4A-GE-jük van.)
Egyébként biztos bele lehet kisebb nagyobb átalakításokkal eszkábálni.
Viszont meg kell gondolni megéri-e. Mivel a Gti nem csak a motorban más. Más felfüggesztés, más fékek, és sok sok merevítés. Lásd a toronymerevítőket. De erről majd sokat fog mesélni neked Lajos.
Tehát nagyon igénybe veszi az autót. És ha jól át akarod építeni, sajnos sok pénz. Viszont ha van benned elég fanatizmus és elhivatottság, akkor csináld meg, mert a te karosszériádból nem létezett Gti. Egyedi lenne :wink:

ui: nem wagon a tied, hanem liftback:)

Elküldve: 2007 máj. 30, 01:39 pm
Szerző: Zed Kristianz

Elküldve: 2010 jan. 09, 03:51 pm
Szerző: Bruce E9
Attila írta:én 40 és 160 között használom a 3ast a többi fokozat csak azért van hogy össze zavarjon :D
160-nál miért is váltasz el? :lol:

Elküldve: 2010 jan. 09, 03:52 pm
Szerző: Lyani
1. 60
2. 100
3. 155
4. 180
5. ?? :twisted:

:rock:

Elküldve: 2010 jan. 09, 04:00 pm
Szerző: Bohi
Lyani írta:1. 60
2. 100
3. 155
4. 180
5. ?? :twisted:

:rock:
:lol: :lol: :lol: a 2esed nem hosszabb? nekem 110-115, meg a 4 meg van 190is! :twisted:

Elküldve: 2010 jan. 09, 04:39 pm
Szerző: Pacsker
Bohi írta:
Lyani írta:1. 60
2. 100
3. 155
4. 180
5. ?? :twisted:

:rock:
:lol: :lol: :lol: a 2esed nem hosszabb? nekem 110-115, meg a 4 meg van 190is! :twisted:
2. 105,
3. 155,
4. 195,
5. 333 :D
Nekem ezeket adta

Elküldve: 2010 feb. 23, 12:44 pm
Szerző: Bruce E9
üssetek agyon, ha hülyeséget írok, de az jutott eszembe, hogy mi lenne modjuk egy 4AGE mocira ha feltennénk az 1.8D 5MT váltóját? Lehetséges,hogy nem is passzol rá, de gondolatkísérletet megér.

A diesel ugye kevesebbet forog, vagyis a végáttételnek nagyobbnak kell lennie. A 4AGE meg bírja erõvel.

Lehet nem is kellene 6-os váltóban gondolkodni, lenne egy kímélõ 5-ös :lol: :lol:

Re: GTI, GT, TS és WRC

Elküldve: 2015 máj. 01, 03:20 pm
Szerző: peti86
Biztos már sokszor le lett írva, mégis megkérdezem, hogy az E12-es TS-nél a motoron kívül miben különbözik pl egy sima 1.6-tól? Gondolok itt a futóműre, fékekre.

Re: GTI, GT, TS és WRC

Elküldve: 2015 máj. 12, 01:57 pm
Szerző: mozso
Direktebb kormányzás, nagyobb első es hátsó fektarcsa, évjárat függően: kb 1-2cm ultetes, első es vagy hátsó toronymerevito. Belső karpitozas, kormány es valtogomb varrás. Menetstabilizalo, oracsoport. Első es hátsó kanyarstabilizatorok. A tobbi nem jut eszembe.

Motor, feltengely, váltó, motorvezerlo ügye triviális. Szivosor es legszurohaz + gázpedál (ha a sima 1.6 elektromos). Valtogomb :-) Kipufogó rendszer es a 2 katalizátor.

Re: GTI, GT, TS és WRC

Elküldve: 2015 máj. 13, 09:29 am
Szerző: peti86
Akkor gondolom a nagyobb fékek miatt a gyári 15" felni az felejtős?

Re: GTI, GT, TS és WRC

Elküldve: 2021 jan. 24, 07:42 pm
Szerző: tothem
1.4D4D-vel azonos fékek vannak a TS-en, jó rá a 15” felni is.