Nem tudtam mivel kezdjem a mondandót, ezért betettem a kocsi matchbox ikonját. Sokáig nézegetve egyre biztosabbá vált bennem, hogy jól döntöttem. "Õ" volt az aki minden gyötrés ellenére a mai nap egyetlen biztos pontját jelentette számomra.
Ez volt eddig a legtanulságosabb nyílt nap amin valaha voltam. Felemás érzelmekkel indultam neki.
Kezdve azzal, hogy hosszú volt az õsz óta eltelt idõ, elõször tudtam az egyik bratyómat kicsábítani ( beülni mellém már nem volt hajlandó
Már hónapokkal korábban készítettem magam a gondolathoz, hogy esõs lehet az idõ. Elképzelni mégsem tudtam, hogy egész nap vizes pályán menjek.
Korán reggel úgy 7-8 autó indult a boxból. Én másodiknak indultam a lemezfelnin feszülõ nyári szettet választottam. Mindenképpen össze akartam hasonlítani a 195/50 R15-ös yokohamával. Egy BMW ( 316, 318 vagy 320-as ) indult elõlem. Nem tartott sokáig megelõznöm és a 20 perc végéig összesen 2 autót láttam akik meg is elõztek. Egy épített diesel golf és megán trophy-t. Tudtam, hogy nem voltak sokan mögöttem de nem számítottam arra, hogy csak ketten tudnak majd megelõzni.
A második etapban már Attilával és a könnyûfémeken feszülõ yokohamákon gördültünk. Érezhetõen stabilabb volt az autó de könnyebben úszott fel sajnos az átfolyásokon. Videó is készült róla, majd darabokban zenével megy fel a netre.
A harmadik etapon már nem akartam volna elindulni mert nem javult a pályán a helyzet de sajna 3-as matricát kértem, nem volt kecmec. Gyula haverom ( sz õrült seatos ) valamiért mindig elengedett, jóval gyorsabb autójával és ez kicsit megzavart. Tetézte a bajt az, hogy egy szintén õrült opelos pont a pálya 2-es és 3-as kanyarja közt akart megelõzni (elég veszélyes hely ilyen útviszonyok közt)... túl szûken kellett vennem a 3-as kanyart.... azt már tudjuk, hogy ami megtörténhet az általában meg is történik. Durván elindult a kocsi fara, amit már nyélgázzal és ellenkormánnyal sem lehetett megfogni, ezért kénytelen voltam a kocsit padlófékkel megállítani. Épp, hogy elkerültük a pályát szegélyezõ korlátot. A vízelvezetõ árkon átcsúszva a füves területet felszántva álltunk meg. A kocsi kerekeiben belül megállt a sár, ezért 100 környékén eszméletlenül rázott. A boxba és innen pedig a pályára hajtotunk. Böcsülettel befejeztük a futamot.
Késõbb beszélgettünk Tibcsivel és XJS-el. Van mit tanulni Tõlük. Talán egyszer egy pályára alkalmas kocsit tudok összehozni tanácsaikkal, segítségükkel. Köszönet a türelemért, és hogy pár dolgot elmagyaráztatok!
Atti! Jó az autód! Még jobb lesz, és elõbb utóbb vezetni is jobban fogsz!
Folyt. köv. augusztusban!


KE11 Sedan 
