Corolla EE90 XLi dobfék csere tárcsafékre

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
wolver
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2009 máj. 03, 09:15 pm

Corolla EE90 XLi dobfék csere tárcsafékre

Hozzászólás Szerző: wolver »

Sziasztok,

aránylag eléggé újoncnak számítok itt a fórumozók körében, de már lassan 6 hónapja húzódik a kis Corollám felújítása.(EE90, 2E)
Olyan jellegû kérdésem lenne,hogy le szeretném cserélni a hátsó dobfékeket tárcsafékre,és kell-e hozzá egy Gti-nek a hátsó csaonkaállványa vagy elég hozzá csak a féknyereg meg a féktárcsa?

Segítségeket elõre is köszöntem.
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Corolla EE90 XLi dobfék csere tárcsafékre

Hozzászólás Szerző: Bohi »

wolver írta:Sziasztok,

aránylag eléggé újoncnak számítok itt a fórumozók körében, de már lassan 6 hónapja húzódik a kis Corollám felújítása.(EE90, 2E)
Olyan jellegû kérdésem lenne,hogy le szeretném cserélni a hátsó dobfékeket tárcsafékre,és kell-e hozzá egy Gti-nek a hátsó csaonkaállványa vagy elég hozzá csak a féknyereg meg a féktárcsa?

Segítségeket elõre is köszöntem.
Kell a csonkálvány is! Bontóból esetleg, meg egy alapos felújítás... :wink:
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Szia!

komplett hátsó híd csere kell. Van a gti-be több plusz merevítés és nem lehet csonkálványt cserélni sajnos a berohadt 3 lengõkar szilentje miatt.
Ha rám hallgatsz, hagyod a dobféket. Sajnos a tárcsás hátsó híddal nagyon sok probléma van, emellett nagyon ritka és ha találsz is, minimum 50 ezer lesz, plusz ugye teljes felújítás, amit ebbe a témakörben részletesen olvashatsz (és Bohi projektjében). fáj a szívem, hogy ezt kell mondjam, de rossz konstrukció sajnos :(
Úgyh szabályozd fel a hátsó dobokat, vegyél új betéteket, tisztítsd le, zsírozd át és élvezkedj!
Ráadásul a krézi nagyobb eséllyel lesz jó, mint a tárcsásban!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
wolver
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2009 máj. 03, 09:15 pm

Hohóó

Hozzászólás Szerző: wolver »

Nagyon köszöntem a segítségeket srácok!
Válasz küldése