Sziasztok,
aránylag eléggé újoncnak számítok itt a fórumozók körében, de már lassan 6 hónapja húzódik a kis Corollám felújítása.(EE90, 2E)
Olyan jellegû kérdésem lenne,hogy le szeretném cserélni a hátsó dobfékeket tárcsafékre,és kell-e hozzá egy Gti-nek a hátsó csaonkaállványa vagy elég hozzá csak a féknyereg meg a féktárcsa?
Segítségeket elõre is köszöntem.
Corolla EE90 XLi dobfék csere tárcsafékre
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Corolla EE90 XLi dobfék csere tárcsafékre
Kell a csonkálvány is! Bontóból esetleg, meg egy alapos felújítás...wolver írta:Sziasztok,
aránylag eléggé újoncnak számítok itt a fórumozók körében, de már lassan 6 hónapja húzódik a kis Corollám felújítása.(EE90, 2E)
Olyan jellegû kérdésem lenne,hogy le szeretném cserélni a hátsó dobfékeket tárcsafékre,és kell-e hozzá egy Gti-nek a hátsó csaonkaállványa vagy elég hozzá csak a féknyereg meg a féktárcsa?
Segítségeket elõre is köszöntem.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szia!
komplett hátsó híd csere kell. Van a gti-be több plusz merevítés és nem lehet csonkálványt cserélni sajnos a berohadt 3 lengõkar szilentje miatt.
Ha rám hallgatsz, hagyod a dobféket. Sajnos a tárcsás hátsó híddal nagyon sok probléma van, emellett nagyon ritka és ha találsz is, minimum 50 ezer lesz, plusz ugye teljes felújítás, amit ebbe a témakörben részletesen olvashatsz (és Bohi projektjében). fáj a szívem, hogy ezt kell mondjam, de rossz konstrukció sajnos
Úgyh szabályozd fel a hátsó dobokat, vegyél új betéteket, tisztítsd le, zsírozd át és élvezkedj!
Ráadásul a krézi nagyobb eséllyel lesz jó, mint a tárcsásban!
komplett hátsó híd csere kell. Van a gti-be több plusz merevítés és nem lehet csonkálványt cserélni sajnos a berohadt 3 lengõkar szilentje miatt.
Ha rám hallgatsz, hagyod a dobféket. Sajnos a tárcsás hátsó híddal nagyon sok probléma van, emellett nagyon ritka és ha találsz is, minimum 50 ezer lesz, plusz ugye teljes felújítás, amit ebbe a témakörben részletesen olvashatsz (és Bohi projektjében). fáj a szívem, hogy ezt kell mondjam, de rossz konstrukció sajnos
Úgyh szabályozd fel a hátsó dobokat, vegyél új betéteket, tisztítsd le, zsírozd át és élvezkedj!
Ráadásul a krézi nagyobb eséllyel lesz jó, mint a tárcsásban!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Hohóó
Nagyon köszöntem a segítségeket srácok!
