Akkor én is hozzászólnék
Nagyon fájt már elõtte levõ napokon is, hogy nem fog elkészülni az autóm pedig ezt az idõpontot tûztem ki határidõként. Ahogy kiértünk és beültem elsõ Etapban GZEAtti mellé, már a sírás kerülgetett. Menni akartam, egyszer késõbb Bohi autóját is lenyúltam és a parkolóba mentem egy kört (köszi utólag is

) Na sebaj, elhatároztam, hogyha csak az anyagiak nem szólnak közbe (bár kész vagyok kölcsönkérni is), akkor menni fogok tavasszal, már az elõl 255-ös, hátul pedig a 260-as tárcsákkal (valami használt betéttel

, aminek úgyis mindegy) és 4 plusz gólyalábamat felkeményítek Atomra, és szerzek beléjük rövid brutál kemény rugókat. A kerék még kérdéses. Vagy hagyom ezeket a felniket és rakok rájuk kopott profilú, de még jó anyagú 15ös gumikat (slick lenne az álom), vagy, ha lesz sok mani beszerzek valami ütött kopott jó ET-jü felnit verseny célokra. Egy gond azért motoszkál a fejemben, hogy kis ET-vel nagy kanyarokban, elõl lehet darálni fogom a kerékjáratot. Emiatt vagy kiperemezem (bár nem akarom), vagy kevésbé ültetek és horror brutál gátlókat csináltatok, Bence féle kõrugókkal.
Elsõ etap:
Attila mellett a GZE-ben. A projectjében már leírtam, az autó milyen kellemes csalódást okozott. Attila elõször ment a pályán mentségére szóljon és nem is szimulátorozik. Talán a legszembetûnõbb probléma az volt, hogy nem külsõ ívrõl kezdte a kanyart sokszor, hanem majdnem középrõl és nem is engedte ki a kanyar végén külsõ ívre, a másik pedig, hogy sokszor túl gyorsan érkeztünk a kanyarba és nagyon eltekert kormánnyal húzta ki az autót. A fentebbi kép ennek a végeredménye, ha jól gondolom

a jobb elsõ gumi a nap végére ehhez képest 100%-os maradt

. Sebaj! Elsõ etap mondom, az autóban emellett nagy jókedv volt, toporzékoltam, röhögtem, üvöltöttem. Padlóóóóóóóóóóóóóóóóóóó

sok sok, féééééék, Engedd kiiiiiiiiiiii

Padlóóóóóóóóó

Nagyon jó hangulat volt. Attit megelõzte valaki, utána dühbõl ment és nem számított a technika. Jót vigyorogtunk, és élveztem a pár kört!
Második etap:
Bohi mellett ültem. Neki már ez volt a 3. menete a ringen. Szerintem szépen autózott, talán annyi, hogy néha õ sem engedte ki a külsõ ívra, kanyarból kijövetnél. De szerencsére nem nyomott szájba, amikor szóltam, hogy engedd ki és ez nagyban rásegített a köridõre.
Itt is videóztam (KÉRJÜK!!!) (próbáltam venni sokszor a fordszámmérõt és a sebességet is.)
A körök mért idejei: 2:46, 2:43, 2:46 (két elengedéssel, célegyenesben pihivel), 2:41 és a legjobb 2:40:87!! Szerintem ez nagyon jónak mondható!
Iszonyat fura érzés volt a GZE után, hogy itt végig minden kanyar 2 és üvölt és förög és 2 és 3 és kettesben tart... Sokkal nagyobb kínzást kapott, de sajnos ezt kell tenni (én is így tettem) 6600-tól van meg a max lóerõ

.
Amit még feltétlenül meg kell jegyeznem, hogy Bohi elmeroggyant, õrült, óriáslélekjelenlétes, vakmerrõ, hibbant fickó. Olyan féktávokat vett, hogy sokszor már kitapostam én a padlólemezt Anyóson és jajgattam, mint egy szöszi picsa

Hihetetlen, de még így sem használtuk ki a féket! Miután bevettük sokszor megjegyeztük, hogy még bírta volna a kisebbet is. Én tudom magamról, hogy nem merek ilyet, úgyhogy gyakorolni kell!
Ide tartozik. Attila is és Bohi is 170rõl fékezett a célegyenesben(megvan mindkét videón!). Attila érzésem szerint fel tudna menni 180-185-re is, csak õ hasonlóképp parás, mint én.

De szokni kell és merni. Itt van bukó zóna, nem úgy mint az utcán!
Harmadik Etap:
Itt már Attila a 4. Etapját mente. Majdnemhogy ég és föld! Sokkal jobban autózott a külsõ-belsõ-külsõn, mint amikor elõször ültem. Javultak a féktávok, tanulta a pályát, már be-be csúszot egy-két teligázas kanyar. Sokkal élvezhetõbb volt és tényleg látszott a rohamos fejlõdés! Az autóval is egyre jobban összhangban volt, és megint bebizonyosodott, hoyg iszonyat mit megy. 2. kanyarban ment el egy E30 M3, majd végig a seggében a Menselig. hihetetlen volt, hogy emelkedõn sem ment el, vagyis csak minimálisan. Nem hittem a szememnek. Pedig ott van köbcenti is!!! Egyet hibáztunk sóderágyban, de szerintem ez már inkább a fejlõdés miatt volt, hogy még-még többet, mint a kamikaze-ból következõen

Itt már nagy kategóriába suhantunk be és így nem is kellett elõzni, nem is volt vérvezetés

Itt is mértem az idõket. Magukért bezélnek : 2:46, 2:46, 2:43, 2:43, 2:41, 2:41 és az utolsóban összejött egy 2:40:83! Elsõ naphoz képest csodaszépnek mondható!
A belsõ kamerás felvételekre nagyon kíváncsi vagyok. Bohiéhoz lehet majd hangokhoz viszonyítani, hogy mennyire más dinamikával ment ugyanilyen idõt.
Utsó levezetõ körünkben kaptunk egy durr-t. A képen látszik is. Nincs mese

Megette a gumit. Így legalább a pálya szélérõl is nézhettük az autókat, mint a régi szép idõkben!
Nap közben mentem Bubi E11-ével is. Meglepõen jó lett a futómü. Kellõen feszes, sõt szintkülönbségre való felmenetelnél talán utcára túl kemény is. Kellõen sportos mégis azt éreztem, hogy borul kanyarban, ami a pályán látható is volt. Ezt a vékony és kis ET-jü felniknek, a ballonos gumiknak (nem elég, hogy fel van fújva, az oldalfaluk miatt a profiluk is teljesen más), és a magas bódénak tudom be. Amivel lehetne sokat dobni rajta. Rövid és keményebb rugók, gátló maradhat, 15-ös legalább 25-ös ET jú felnik mondjuk 95-50-es gumikkal. (de lehet ebbõl 16-os felni is sõt 205/45-ös gumi is elfér saccolásom alapján. )
A pályán külsõ szemmel is csekkoltam Bubit és azt kell mondjam látszik, hogy minden évben sokat megy. Szépen íveken autózik, és azt mondom neki már jöhetne a fent említett technikai fejlesztés. Sokkal jobb köridõket tudna menni!
Emellett kint volt Tibcsi, ZDoman, Karotta és Tézé2 is. Szépeket autóztak és jó idõket, kint volt egy Turbo 1.6 E12 és Szuti A TS kompresszor sperrel, Kint volt egy Celica GT4, egy sima GT T20-as és egy Turbo SW20-as Mr2.
Nem volt tumultus, de nagyon tetszett a tegnapi nap!
Gyúrok a tavaszi elsõre!
Képeket, videókat!
Ha kihagytam vmit szóljatok!
Ja és nem vagyok versenyzõ. A negatív és pozitív kritikát is azér tmertem beírni, mert kérték a tulajok. Sokkal szarabb vagyok mindkettõjüknél, csak ültem mellettük és gondoltam megisztom veletek is!