egy olyan infót, amely sokatok számára hasznos lehet. A következő
probléma biztos vagyok benne, hogy többeteknél jelen van.
Hátsó ablakmosózás közben az elsők is működnek. Ez nem üzemszerű
jelenség még mielőtt azt gondolnátok, hogy normális dolog. A problémát
a képeken látható kis elosztó okozza, amely egy elektromágnesből, egy rugóból, egy kb. 5 Forintos átmérőjű gumival
bevont fémkorongból, illetve egy fedélből áll. Ha áramot adsz az elektromágnesnek, és kattog,
akkor működik az elosztó, és a hiba az alábbiakban leírtak szerint orvosolható.
Így néz ki tehát összeszerelt állapotában az alkatrész

Szétszedése a következő képpen történik. Az alábbi képen viszonylag jól
látszik ahogy a műanyag fedél rá van peremezve az elektromágneses testre.

Ezt a peremezést egy fogóval (pl oldalcsípő) kellő gonddal, és óvatossággal ki kell hajtogatni, hogy a fém test körkörös legyen,
így le lehet szedni a fedelet, mely alatt a gumival bevont fémkorong
megbújik.
A kis rugó pedig az elektromágnes közepében pihen. Azt is ki lehet
szedni, és eltakarítani a rugó helyét (ha szükséges). Szétszedve így
néz ki.

A korongon feltehetőleg a gumi betonkemény állapotban lesz
majd, alatta némi rozsdával. Nyugodtan le lehet terrorizálni a
fémkorong mindkét oldaláról a gumit, majd ha kell kicsit meg is csiszolhatjátok, hogy fémtiszta legyen. Ezután jön az
új tömítőanyag felragasztása. Én biciklibelsőt használtam, mert ez
kb olyan vastag, mint a gyári volt, és kellően lágy anyag. Tehát
fogtok egy kis darab biciklibelsőt, majd miután a fémkorongot zsírtalanítottátok, mindkét oldalára jó minőségű (pl Loctite)
pillanatragasztóval ragasszátok fel (lógjon túl mindenhol). Ne használjatok FBS, és hasonló ragasztót,
mert nem fogja meg. Miután megszáradt a ragasztás, szépen körbe
kell vágni. Így néz ki a műtét után.

Összeszerelés értelemszerűen.
Jó molyolást !


KE11 Sedan 




