Motorfajták
Elküldve: 2007 márc. 10, 07:29 pm
Nemtudoom hány lóerős a kocsim:D. méretni nem akarom padon. hanem a gyári érték kéne kiváncsiságból.
Még mindíg 1600 ccm-ről beszélünk!!!! Nem rossz! Ez már hasonlÍt a super 1600-s rally kategóriához. Szétesne az első gyorsításkor a gépem ha szívátültetést hajtanánk végreTRD írta:Sziaszto!
Csak gondoltam szólok,hogy kimaradt egy motortípus még,ami a
4A GE 20v turbo ez pedig japán/usa 181/210hp turbonyomástól fuggően.
Ez lenne a tuti motor a kis sárgs corollámba,de próbálok szerezni egy
4A GE 20v. Tudok is egyet csak nem biztos,hogy a tulaj meg akar tőle szabadulni
én svájcba találtam 20v turbo mocitPacsker írta:200 ló felett? Jesszus Atya ég!
Őszinte leszek. Azthittem a turbo-s 4A-GE-k csak maszek tuningok esetleg japán tuning-cégek által kihozott darabok. De azt nem tudtam, hogy gyárilag is jöttek ki![]()
Köszi TRD, hogy ezt megosztottad velem:) Mostmár mégjobban esz a feneMikor lesz nekem olyan?
Visszatérve honnan tudsz 20V-s 4A-GE-t? magyar??? milyen autóból? mikor évjáratból?
Erről írhatnál picit többet!
Előre is köszi

Idézet a Toyota Corolla szervizkönyvből:Pacsker írta:rövid leszek. Megvettem az én kicsikémet mint 1.6gl 102 Le. Megvette Anzsi az övét mint 1.6gli 105Le. Aztán találkoztunk Zed Kristianz-al. 1.6 Gl 90 Le. Na most akkor mi is van?! Elkezdtem utánanézni. Amilyen adatokat találtam (fórumokon, eladási adatokban, gyári adatokban...) 87-92-es 1.6-os Corollákra. (normál ember mit gondolna? hát 1.6 85 Le- aztán pont)
Ennek ellenére:
-85Le (ez bizti nem jó elírták (ez a 8 szelepes 1.6 4A-jé)
-90Le ez már biztosabb ez sűrű. Szerintem a 87-88as szabályozatlan Katalizátorosak lehettek, vagy Kat nélküliek (bár annak erősebbnek kéne lennie:S 4A-F
-95/96Le szerintem ez is létezik, 89-ig még porlasztós, szabályozatlan Katos., vagy a Kat nélküli 4A-F
-102Le ez az enyém. sajnos szerintem ez kamu
-104Le első kiadású injektoros lehet 90-től 4A-FE
-105/107Le injektoros 4A-FE ez szinte 100%:)
-(110)/115Le Európára gyártott Liftback GTI 4A-GE(szabályzott kat miatt), és hatchback 1.6Si
-(120)/125Le Amerikára gyártott Liftback, Hatchback GTI 4A-GE Szabályozatlan katos.
-137,145Le Japánra gyártott hatchback, liftback GTI 4A-GE
-161Le Japán/USA 4A-GE 20V
-173Le Japán/USA 4A-GZE (kompresszoros)
És még természetesen töb verzió, ezek az átlagolásaik. meg ezeket láttam sűrűbben. NA most akkor mi is van?:D Ki miről tud?![]()
Zolival megnéztük 1.6Gl katalizátoros porlasztós mindkettőnké, de még a porlasztón belül is van különbség:D kész...
övé 88as enyém 89.
Akkor lehet övé 90Le, enyém a 95Le? bár ez a fentiekkel nem stimmel. vagy fordítva?
NA vitázzunk:) Kérem, h ki mit tud erről. Ki mérette padon, ki mibe biztos!:D