Oldal: 67 / 76
Elküldve: 2014 jan. 24, 02:01 pm
Szerző: zoli99
hittem bennetek kollígák, szorgos kezû szerelõm már cseréli a náthás hûtõt az új nagyvitorlásra

Azért elteszem a régit szebb napokra, a Toyotában jobban bízok mint egy senkiházi aftermarketban
köszi!
szerelõt keresek / vízfolyás
Elküldve: 2014 feb. 02, 06:49 pm
Szerző: today05
Sziasztok
van valakinek egy Budapest / környéki ismerõs, megbízható, hozzáértõ, és nem aranyáron dolgozó szerelõje, aki ért a toyotákhoz, esetemben egy 94es, 1.3 4efe corollához keresek doktort.
A vízrendszerben van a baj, elõször a vízpumpára gyanakodtunk, hogy az ereszt, ki is cseréltük de nem szûnt meg a szivárgás, a nívópálca tövénél látszik a megmaradó víz. Sajna ez így télen elég drága, hogy fagyállóval töltögessem a jármûvet. Ha van valakinek valami tippje, szívesen veszem.
Elküldve: 2014 feb. 03, 12:58 pm
Szerző: IceRocko
Üdv,
Tömítést is cseréltetek a vízpumpánál? Ha igen....
akkor lehet, hogy a fémcsõ van megrepedve ami a vízpumpába csatlakozik, de ez nem jellemzõ. Inkább gyanakodnék a vízcsõre, ami a szívósor alatt van és az csatlakozik, az elõbb említett fém csõhöz. Elég hozzáférhetetlen helyen van, nekem is akkor volt hasonló jelenség, mikor az volt kilukadva.
Elküldve: 2014 feb. 03, 05:04 pm
Szerző: today05
IceRocko írta:Üdv,
Tömítést is cseréltetek a vízpumpánál? Ha igen....
akkor lehet, hogy a fémcsõ van megrepedve ami a vízpumpába csatlakozik, de ez nem jellemzõ. Inkább gyanakodnék a vízcsõre, ami a szívósor alatt van és az csatlakozik, az elõbb említett fém csõhöz. Elég hozzáférhetetlen helyen van, nekem is akkor volt hasonló jelenség, mikor az volt kilukadva.
Igen lett cserélve, én is arra a csõre gyanakszom, de fentrõl nem igazán tudok hozzáférni, hogy lássam hol van megsérülve (ha egyáltalán látszik) Még a haynes könyvben sem nagyon láttam hozzá leírást, hogy hogy kéne lemûteni azt onnan. Te honnan szereztél olyan fémcsövet (és tömítést) hozzá? Bontóban keresgéljek, vagy inkább sétáljak be egy toyota szervízbe, és adjam el a lelkem?
Elküldve: 2014 feb. 03, 06:00 pm
Szerző: IceRocko
Elég nagy szívás levenni, ha a szívósor fent van. 2 emberes munka (tükörrel, lámpával

) de megoldható. Nekem nem a fém csõ volt rossz, hanem a gumi. Én pont ezért, mert nehezen leszedhetõ helyen van, gyárit vettem 5.500.-ft volt.
Re: E10 - (1992-1997)
Elküldve: 2014 feb. 28, 03:09 pm
Szerző: to4m5i
Ilyen szépet még nem láttam itthon!!! Nem vagyok E10 rajongó, de ezt nagyon szívesen birtokolnám!

Re: E10 - (1992-1997)
Elküldve: 2014 márc. 13, 02:47 pm
Szerző: Zoo.HUN
E10 silver tpos japán FX bemutató műsor..
https://www.youtube.com/watch?v=VulTKDIYP5o
Nem tudom hirtelen hogy kell youtubeos videót beilleszteni most?
Re: E10 - (1992-1997)
Elküldve: 2014 márc. 17, 10:37 am
Szerző: KONI89
Sziasztok!
Új vagyok és corolla vásárlás előtti is

A kiszemeltem 1.6 16v Si 114 lovas 96-os szépség jó felszereltséggel. Azt szeretném kérdezni h mire figyeljek oda vásárlásnál és ami a lényegesebb h kinek h jött ki a fogyasztás?? Tudom h lábfüggő, tisztába vok vele nem az első kocsim lesz és azzal is tisztába vok h minden cigány a saját lovát dícséri, de ha mégis megírnátok a saját tapasztalataitokat hálás lennék
Előre is köszönöm

Re: E10 - (1992-1997)
Elküldve: 2014 márc. 23, 12:40 pm
Szerző: Ti7i
KONI89 írta:Sziasztok!
Új vagyok és corolla vásárlás előtti is

A kiszemeltem 1.6 16v Si 114 lovas 96-os szépség jó felszereltséggel. Azt szeretném kérdezni h mire figyeljek oda vásárlásnál és ami a lényegesebb h kinek h jött ki a fogyasztás?? Tudom h lábfüggő, tisztába vok vele nem az első kocsim lesz és azzal is tisztába vok h minden cigány a saját lovát dícséri, de ha mégis megírnátok a saját tapasztalataitokat hálás lennék
Előre is köszönöm

Én 8 literből eljárok, és általában nincs tojás a talpam alatt

Személyes tapasztalat alapján nem tudok kiemelni semmit, át kell nézni/nézetni mint bármelyik autót

Talán a korrózió ami szembetűnőbb. Esetemben a küszöbök váltak egyenlővé a nullával meg a kerékívet is már majszota

ja, és a kipufogó is szita volt

a motor állapotára pedig engem is csak az olajfogyás figyelmeztetett, de ezt ugye mérni nem tudjuk sajnos egy autóvételnél, de azért célszerű rákérdezni.
Re: E10 - (1992-1997)
Elküldve: 2014 ápr. 26, 02:00 pm
Szerző: Hosiminh
Üdv:
a következővel fordulok hozzátok:
balga módon kivettem az alváz dugókat(alváz, üregvédelem céljából) vissza is raktam őket szépen, de lyuk kimaradt.
a kardánalagút két oldala mentén, a bentről a kézifékhez közel, alulról nézve a középdobhoz közel. képek róla
első kép motortér hossztartóba kell dugó? mert sajna amit a motortérbe dugtam dugó, azok nem jók a padlón lévő lyukba (kicsi a dugó)
szal létezik, hogy lenne a padlón gyárilag lyuk? bedugdostam minden dugót, a többinél még látszódott nyom, de itt nem is látszik semmi.
rem. tudok segíteni, hülyeségemen.
Re: E10 - (1992-1997)
Elküldve: 2014 ápr. 26, 03:43 pm
Szerző: pézsé
azt tuti hogy gyárilag nincs dugózatlan lyuk az utastér felé. lehet venni univerzális gumikúpokat, meg gyári dugókat is a kereskedésekben. Pótold, mert beázik majd a kaszni alulról.
Re: E10 - (1992-1997)
Elküldve: 2014 ápr. 28, 09:29 am
Szerző: IceRocko
Vagy elmész egy bontóba és egy szál cigiért adnak.

Re: E10 - (1992-1997)
Elküldve: 2014 ápr. 29, 09:35 am
Szerző: Hosiminh
köszi a tippeket.
Re: E10 - (1992-1997)
Elküldve: 2014 máj. 01, 10:07 am
Szerző: Hosiminh
IceRocko írta:Vagy elmész egy bontóba és egy szál cigiért adnak.

sajna nem jött be,
szal valakinek nincs otthon a szoba sarkában elfekvőben vagy tipp, hogy hol találok e10-hez (de gondolom típus független is lehet)
az első lökhárító sarkán a sárvédővel összekötő kis műanyag elem, és
padló vagy
küszöb lemezbe való gumi dugó?
bontókat már bejártam:
az előbbi még lenne is, de kompletten adják lökössel együtt (és nem akarnak egyet sem nélküle adni :S)
utóbbival nem is foglalkoznak
Re: E10 - (1992-1997)
Elküldve: 2014 máj. 01, 11:38 am
Szerző: Toytib
Hosiminh írta:IceRocko írta:Vagy elmész egy bontóba és egy szál cigiért adnak.

sajna nem jött be,
szal valakinek nincs otthon a szoba sarkában elfekvőben vagy tipp, hogy hol találok e10-hez (de gondolom típus független is lehet)
az első lökhárító sarkán a sárvédővel összekötő kis műanyag elem, és
padló vagy
küszöb lemezbe való gumi dugó?
bontókat már bejártam:
az előbbi még lenne is, de kompletten adják lökössel együtt (és nem akarnak egyet sem nélküle adni :S)
utóbbival nem is foglalkoznak
Megrendeled a toyotánál.
Nem egy brutál összeg.