Oldal: 67 / 143
Elküldve: 2011 júl. 30, 02:12 pm
Szerző: Frool
Karosszéria ragasztó és tömítõ a neve, véleményem szerint ismert gyártók termékeibõl válassz még ha drágább is.
Elküldve: 2011 júl. 31, 09:52 am
Szerző: Pacsker
Sikaflex szerintem tökéletes oda
Elküldve: 2011 aug. 03, 10:04 am
Szerző: Gabes
Sziasztok!
E10es tükrét hogy lehet szétszedni? Az enyémben az állító szerkezet van eltörve. Vettem egy másikat, de az nincs színre fújva. A mûanyag borítást szeretném lecserélni.
Elküldve: 2011 aug. 03, 02:27 pm
Szerző: MDaemon
Csak E11 tükröt szedtem szét, de talán hasonlít a kettõ. Annál a tükörlap alját teljesen ki kellett fordítani, és onnan finoman benyúlva le lehetett pattintani a belsõ mechanikáról. Alatta meg már látszik a csavarozás is:
http://www.flickr.com/photos/akispunk/6 ... hotostream
Elküldve: 2011 aug. 03, 03:57 pm
Szerző: ncsaby
Sziasztok!
AE92 4A-FE motornál a motor diagnosztika lámpa furcsán viselkedik. Csak néhány periféria lehúzása esetén gyullad ki a visszajelzõ, az érzékelõk döntõ többségét lecsatlakoztatva nincs hibajelzés. Viszont a hibakódtárolót kiolvasva az összes hiba megtalálható/törölhetõ benne.
Az autó egy törött kasztnis donor, motor swap miatt lenne érdekes a dolog. Amíg nem mûködik hibátlanul, addig nem látok neki semmi komoly munkának.
Valakinek valamilyen ötlete? Elõre is köszi!
Elküldve: 2011 aug. 03, 07:31 pm
Szerző: veferi
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem van hogy mi a teendõ, ha elszakadt a kerékcsavar a hátsó keréken?
Egy régi EE101 corollám van (dobfékkel hátul).
Lehet a hátsó kerékcsavart egyesével cserélni vagy a komplett dob alatti egységet (nem is tudom mi a neve talán ez is a kerékcsapágy része) kell cserélni?
A dobot leszedve nem tudtam eldönteni hogy ezek az átmenõ csavarok hogy vannak berögzítve a helyükre és amíg nem tudom nem akarom szétverni az egészet.
Elküldve: 2011 aug. 03, 07:36 pm
Szerző: MFerenc
Valahogy így néz ki "belül":

Elküldve: 2011 aug. 03, 08:14 pm
Szerző: veferi
MFerenc írta:Valahogy így néz ki "belül":

Szia
Igen ezt néztem, de érdekes hogy sehol sem találtam kerék csavart, csak anyát, így elgondolkodtam rajta hogy ezek a csavarok valahogy be vannak rögzítve. Esetleg lehet ki sem lehet szedni.
Elküldve: 2011 aug. 03, 09:19 pm
Szerző: Lackó
Cserélhetõ a tõcsavar, de mindenképpen ki kell szedni a kerékagyat, és
satuba fogni, fent a helyén nem illik kiütni belõle a csavart. Nem cseréltem
még, de gyanítom, hogy nem könnyen jön ki. Sanszos, hogy melegíteni
kell a kerékagyat....

Elküldve: 2011 aug. 04, 11:20 am
Szerző: Pacsker
És mielõtt ütöd, mindenképpen csavard rá az anyát (hogy annak a tetejét üsd), és természetesen arra rakj egy fadarabot is, vagy gumikalapács.
Meglepõen "könnyen" kijön, de ahogy Lackó is mondja, ne a helyén, nehogy sérüljön a kerékcsapágy.
Satuba pedig hézagold ki az erõkarnál.
Elküldve: 2011 aug. 04, 11:27 am
Szerző: Bubi
Volt már róla szó. Az E11 pollenszûrõjét hogyan kell cserélni? Elég ha valaki belöki a linket.
Köszi!
Elküldve: 2011 aug. 04, 11:46 am
Szerző: ksz315
Linket nem tudok, de a kesztyûtartó alatt van. Négy bolha fog egy kis mûanyag-gumi lapot, ami tartja. Ezt leveszed, pollenszûrõ kirángat. Nézd meg, hogy melyik oldala merre van, mert az új berakását nagyban megkönnyíti. Az újat össze kell hajtogatni, hogy "tagonként" be tudd dugni a helyére.
Elküldve: 2011 aug. 04, 04:52 pm
Szerző: six
Elérkezett az idõ, hogy foglalkozzam az E11-em ködlámpájával.

Dénes bíztatása és lelkesedése nélkül biztosan nem jutottam volna idáig.

A lényeg, hogy az autóban, amikor megvettem 5 éve, volt egy Kokány Fuscher & Tsa márkájú ködlámpa, a márkához illõ begányolással. Mivel törött volt, az elsõ vizsgán leszedették velem és azóta ott tátongott a lyuk. Sikerült végre szereznek ködlámpát és lámpatakaró mûanyagot is, szereztem csatlakozókat a levágott kábelek végére, forrasztottam szóval már majdnem célegyenesben vagyok (az egyik csatlakozó persze kontakthibás és ez utólag derült ki, de majd valamit kezdek vele). A lényeg most jön: a bekötést olyan furmányosan sikerült megcsinálni, hogy a ködfényzáró kapcsolójára lett rákókányolva az elsõ ködlámpa is, így most csak egyszerre lesznek kapcsolhatók, ami bizony nem jó.
A bajuszkapcsolón nincs ködlámpakapcsoló, mint ahogy biztosan kitaláltátok. A ködfényzáró kapcsoló bal oldalt, a kis aprópénztartó bal oldalán van, a jobb oldalán meg van egy vak kapcsolóhely; oda szeretnék betenni még egy ködlámpakapcsolót és valahogyan bekötni külön elöl és hátul. Megpróbálom majd végigkövetni a behúzott elsõ ködlámpa kábeleket, és a jelenlegi ködfényzáró relérõl egy külön relére és -kapcsolóra tenni.
A kérdés, hogy az elsõ és hátsó ködlámpa reléje merrefelé található (gondolom, elõbbi nincs is az autóban, csak a helye és majd szereznem kell) meg úgy egyáltalán, van esetleg valakinek kapcsolási rajza?
Köszi,
six
Elküldve: 2011 aug. 04, 05:07 pm
Szerző: sede7
six írta:Elérkezett az idõ, hogy foglalkozzam az E11-em ködlámpájával.

Dénes bíztatása és lelkesedése nélkül biztosan nem jutottam volna idáig.

A lényeg, hogy az autóban, amikor megvettem 5 éve, volt egy Kokány Fuscher & Tsa márkájú ködlámpa, a márkához illõ begányolással. Mivel törött volt, az elsõ vizsgán leszedették velem és azóta ott tátongott a lyuk. Sikerült végre szereznek ködlámpát és lámpatakaró mûanyagot is, szereztem csatlakozókat a levágott kábelek végére, forrasztottam szóval már majdnem célegyenesben vagyok (az egyik csatlakozó persze kontakthibás és ez utólag derült ki, de majd valamit kezdek vele). A lényeg most jön: a bekötést olyan furmányosan sikerült megcsinálni, hogy a ködfényzáró kapcsolójára lett rákókányolva az elsõ ködlámpa is, így most csak egyszerre lesznek kapcsolhatók, ami bizony nem jó.
A bajuszkapcsolón nincs ködlámpakapcsoló, mint ahogy biztosan kitaláltátok. A ködfényzáró kapcsoló bal oldalt, a kis aprópénztartó bal oldalán van, a jobb oldalán meg van egy vak kapcsolóhely; oda szeretnék betenni még egy ködlámpakapcsolót és valahogyan bekötni külön elöl és hátul. Megpróbálom majd végigkövetni a behúzott elsõ ködlámpa kábeleket, és a jelenlegi ködfényzáró relérõl egy külön relére és -kapcsolóra tenni.
A kérdés, hogy az elsõ és hátsó ködlámpa reléje merrefelé található (gondolom, elõbbi nincs is az autóban, csak a helye és majd szereznem kell) meg úgy egyáltalán, van esetleg valakinek kapcsolási rajza?
Köszi,
six
Hajrá!
Én most azon vagyok, hogy az elsõ és hátsó ködlámpáimat külön tudjam kapcsolni, ezért vadászok egy jó ideje bajuszkapcsolót. Rohadt ritka. Ha valakinek van esetleg kettõ elfekvõben, az elsõt stip-stop, a másodikat six részére stip-stop!:)
Elküldve: 2011 aug. 04, 05:14 pm
Szerző: MDaemon
A hátsó ködlámpának nincs külön reléje, az a kapcsolójába van integrálva. Az elsõé pedig az A oszlop aljánál lévõ relétábla felsõ végén van.
Itt pedig találsz hozzá komplett kapcsolási rajzot:
http://toyota.aitnet.org/Corolla/Coroll ... 7-1999.rar
Ezt ajánlom minden E11 tulajnak, akinek még nincs meg, hasznos kis iromány
