Oldal: 67 / 159
Elküldve: 2011 júl. 20, 05:30 pm
Szerző: Sancy
tschangow írta:Sancy írta:Tschangow, volt a BME-n egy elõadás, amin a Veyron volt a téma.
Az egyik Spanja (is) bennevolt a megalkotásában( az erõforrásra gondolok), ha jól emléxem talán jelen is volt a fószer.
Ennyi a történet.
Így születnek a legendák.

Havassy osztálytársa volt Hanula Barna (Dr.) aki nélkül Havassy nem lenne ilyen ismert, hogy finoman fogalmazzak. Szóval Hanula úr igen komoly tudásával a Schrick Gmbh-nál helyezkedett el, és tudtommal a vezérmûtengely megalkotásában volt szerepük. De Havassynak annyi köze van ehhez, hogy ismeri Barnát.
Ennél én sem mondtam többet, csak annyit hogy a spanja. Én spec a Havassytól tudom hogy ez a Barna gyerek egyáltalán létezik... mondhatjuk úgy hogy õ az informátor:)
Elküldve: 2011 júl. 20, 05:41 pm
Szerző: tschangow
Sancy írta:
Ennél én sem mondtam többet, csak annyit hogy a spanja. Én spec a Havassytól tudom hogy ez a Barna gyerek egyáltalán létezik... mondhatjuk úgy hogy õ az informátor:)
Erre a részre gondoltam: "a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))"
Ami egész mást sugall, mint amit gondolhattál

Elküldve: 2011 júl. 20, 08:32 pm
Szerző: Sancy
Ez fõleg azoknak szólt, akik ott voltak az elõadáson, õk vágják.
De mostmár te is tisztábban látod a ködös gondolataimat

Elküldve: 2011 júl. 20, 08:35 pm
Szerző: ati
itt van egy olyan nissan gtr ami minden pillanatban tudja gyalázni a veyron-t
nissan gtr
Elküldve: 2011 júl. 20, 08:43 pm
Szerző: Sancy
Nahh,

ezek után már biztosan nem veszek Veyront...
Elküldve: 2011 júl. 20, 10:18 pm
Szerző: Frool
Ezek a nizzanok nem gyári állapotúak (kaptak direkt szûrõt

). Bár nem kerestem rá, de még nem láttam tuningolt venyont.
De képzeljük el mit eredményezhetne ha egy venyont is így átfésülnének bátor és hozzáértõ kezek

.
Elküldve: 2011 júl. 20, 10:26 pm
Szerző: TRD
Frool írta:Ezek a nizzanok nem gyári állapotúak (kaptak direkt szûrõt

). Bár nem kerestem rá, de még nem láttam tuningolt venyont.
De képzeljük el mit eredményezhetne ha egy venyont is így átfésülnének bátor és hozzáértõ kezek

.
Hát sok múlik az alap hengerûrtartalmon az bizti,de az is biztos,h a gtr összkerekes a venyon nem , rövid távon akkor is lenyomná!!!

Elküldve: 2011 júl. 20, 10:58 pm
Szerző: Frool
Öszkerék hajtású a bug is.
http://www.bugatti.com/en/veyron-16.4/technology.html
A gyújtás sorrendet rosszul idéztem tegnap bocsesz

.
Elküldve: 2011 júl. 20, 11:01 pm
Szerző: tschangow
TRD írta:Frool írta:Ezek a nizzanok nem gyári állapotúak (kaptak direkt szûrõt

). Bár nem kerestem rá, de még nem láttam tuningolt venyont.
De képzeljük el mit eredményezhetne ha egy venyont is így átfésülnének bátor és hozzáértõ kezek

.
Hát sok múlik az alap hengerûrtartalmon az bizti,de az is biztos,h a gtr összkerekes a venyon nem , rövid távon akkor is lenyomná!!!

A Veyron is az. Nálunk készült a váltó

Elküldve: 2011 júl. 20, 11:02 pm
Szerző: tschangow
tschangow írta:TRD írta:Frool írta:Ezek a nizzanok nem gyári állapotúak (kaptak direkt szûrõt

). Bár nem kerestem rá, de még nem láttam tuningolt venyont.
De képzeljük el mit eredményezhetne ha egy venyont is így átfésülnének bátor és hozzáértõ kezek

.
Hát sok múlik az alap hengerûrtartalmon az bizti,de az is biztos,h a gtr összkerekes a venyon nem , rövid távon akkor is lenyomná!!!

A Veyron is az. Nálunk készült a váltó

Látom együtt írtuk

Elküldve: 2011 júl. 20, 11:26 pm
Szerző: [Walaki]D`Lair
ati írta:itt van egy olyan nissan gtr ami minden pillanatban tudja gyalázni a veyron-t
nissan gtr
Pont ma néztem egy videót, abban egy 700 akárhány lóerõs LanEvo ment 9.1-et 400 méteren. Full gyári beltér, manuális váltó. Nem olyan nagy eresztés ez a GTR, fõleg ennyi lóerõvel...
Elküldve: 2011 júl. 21, 10:48 am
Szerző: TRD
[Walaki]D`Lair írta:ati írta:itt van egy olyan nissan gtr ami minden pillanatban tudja gyalázni a veyron-t
nissan gtr
Pont ma néztem egy videót, abban egy 700 akárhány lóerõs LanEvo ment 9.1-et 400 méteren. Full gyári beltér, manuális váltó. Nem olyan nagy eresztés ez a GTR, fõleg ennyi lóerõvel...
Akkor mi a nagy eresztés? 1.9 tdi golf?

Lehet,h a jobb 1-ben azért a gyomrod kicsit táncolna a gyenge eresztéstõl!! Meg gondolom azért otthon elviselnél egy ilyen gyenge eresztésû Nissant!!!

Elküldve: 2011 júl. 21, 01:30 pm
Szerző: Sancy
Egy ...ismerõsnek nem nevezném,(de ismerem) szóval van egy tajparaszt gyerek vett egy gtr-t széthúzta annyáig,
valami 6-800 lónál szétrepedt a blokk:)
Aztán valami tizenakárhány milláé vett bel másikat, aztán "ellopták"...

:):)
Elküldve: 2011 júl. 21, 01:53 pm
Szerző: Frool
Sancy! Tenagyon benne lehetsz a sûrüjébe

(már az ismerõseid miatt gondolom).
Elküldve: 2011 júl. 21, 01:55 pm
Szerző: Sancy
*) Gearbox: 7 Gear DSG, fuel consumption combined: 24.1l/100km, fuel consumption in town: 40.4l/100km, fuel consumption out of town: 14.7l/100km, CO2 emission combined: 574g/km
ezek a gyári adatok, amit egy laborban mérnek:)
Városban kihoznám belõle az 50et, de vegyesben is legalább a 35-öt:)
nade mostmár kiveséztük a Veyront meg a Gtr-t, ugyhogy beszéljünk a jól bevált 4A-GE-krõl:)
Látott-e ,ár valaki olyat, hogy (keresztmotorosnál láttam) a gyújtáselosztót cakk-pakk átszerelték a másik (tükörkép)oldalra,
a helye meg le van dugózva... mi ebben a ráció?
Ha megtalálom a videót linkelem.