Oldal: 67 / 159

Elküldve: 2011 júl. 20, 05:30 pm
Szerző: Sancy
tschangow írta:
Sancy írta:Tschangow, volt a BME-n egy elõadás, amin a Veyron volt a téma.
Az egyik Spanja (is) bennevolt a megalkotásában( az erõforrásra gondolok), ha jól emléxem talán jelen is volt a fószer.
Ennyi a történet.
Így születnek a legendák. :) Havassy osztálytársa volt Hanula Barna (Dr.) aki nélkül Havassy nem lenne ilyen ismert, hogy finoman fogalmazzak. Szóval Hanula úr igen komoly tudásával a Schrick Gmbh-nál helyezkedett el, és tudtommal a vezérmûtengely megalkotásában volt szerepük. De Havassynak annyi köze van ehhez, hogy ismeri Barnát.
Ennél én sem mondtam többet, csak annyit hogy a spanja. Én spec a Havassytól tudom hogy ez a Barna gyerek egyáltalán létezik... mondhatjuk úgy hogy õ az informátor:)

Elküldve: 2011 júl. 20, 05:41 pm
Szerző: tschangow
Sancy írta: Ennél én sem mondtam többet, csak annyit hogy a spanja. Én spec a Havassytól tudom hogy ez a Barna gyerek egyáltalán létezik... mondhatjuk úgy hogy õ az informátor:)
Erre a részre gondoltam: "a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))"
Ami egész mást sugall, mint amit gondolhattál :)

Elküldve: 2011 júl. 20, 08:32 pm
Szerző: Sancy
Ez fõleg azoknak szólt, akik ott voltak az elõadáson, õk vágják.
De mostmár te is tisztábban látod a ködös gondolataimat :P

Elküldve: 2011 júl. 20, 08:35 pm
Szerző: ati
itt van egy olyan nissan gtr ami minden pillanatban tudja gyalázni a veyron-t

nissan gtr

Elküldve: 2011 júl. 20, 08:43 pm
Szerző: Sancy
Nahh, :shock: ezek után már biztosan nem veszek Veyront...

Elküldve: 2011 júl. 20, 10:18 pm
Szerző: Frool
Ezek a nizzanok nem gyári állapotúak (kaptak direkt szûrõt :D ). Bár nem kerestem rá, de még nem láttam tuningolt venyont.
De képzeljük el mit eredményezhetne ha egy venyont is így átfésülnének bátor és hozzáértõ kezek :shock: .

Elküldve: 2011 júl. 20, 10:26 pm
Szerző: TRD
Frool írta:Ezek a nizzanok nem gyári állapotúak (kaptak direkt szûrõt :D ). Bár nem kerestem rá, de még nem láttam tuningolt venyont.
De képzeljük el mit eredményezhetne ha egy venyont is így átfésülnének bátor és hozzáértõ kezek :shock: .
Hát sok múlik az alap hengerûrtartalmon az bizti,de az is biztos,h a gtr összkerekes a venyon nem , rövid távon akkor is lenyomná!!! :P :lol:

Elküldve: 2011 júl. 20, 10:58 pm
Szerző: Frool
Öszkerék hajtású a bug is.

http://www.bugatti.com/en/veyron-16.4/technology.html

A gyújtás sorrendet rosszul idéztem tegnap bocsesz :D .

Elküldve: 2011 júl. 20, 11:01 pm
Szerző: tschangow
TRD írta:
Frool írta:Ezek a nizzanok nem gyári állapotúak (kaptak direkt szûrõt :D ). Bár nem kerestem rá, de még nem láttam tuningolt venyont.
De képzeljük el mit eredményezhetne ha egy venyont is így átfésülnének bátor és hozzáértõ kezek :shock: .
Hát sok múlik az alap hengerûrtartalmon az bizti,de az is biztos,h a gtr összkerekes a venyon nem , rövid távon akkor is lenyomná!!! :P :lol:
A Veyron is az. Nálunk készült a váltó :)

Elküldve: 2011 júl. 20, 11:02 pm
Szerző: tschangow
tschangow írta:
TRD írta:
Frool írta:Ezek a nizzanok nem gyári állapotúak (kaptak direkt szûrõt :D ). Bár nem kerestem rá, de még nem láttam tuningolt venyont.
De képzeljük el mit eredményezhetne ha egy venyont is így átfésülnének bátor és hozzáértõ kezek :shock: .
Hát sok múlik az alap hengerûrtartalmon az bizti,de az is biztos,h a gtr összkerekes a venyon nem , rövid távon akkor is lenyomná!!! :P :lol:
A Veyron is az. Nálunk készült a váltó :)
Látom együtt írtuk :)

Elküldve: 2011 júl. 20, 11:26 pm
Szerző: [Walaki]D`Lair
ati írta:itt van egy olyan nissan gtr ami minden pillanatban tudja gyalázni a veyron-t

nissan gtr
Pont ma néztem egy videót, abban egy 700 akárhány lóerõs LanEvo ment 9.1-et 400 méteren. Full gyári beltér, manuális váltó. Nem olyan nagy eresztés ez a GTR, fõleg ennyi lóerõvel...

Elküldve: 2011 júl. 21, 10:48 am
Szerző: TRD
[Walaki]D`Lair írta:
ati írta:itt van egy olyan nissan gtr ami minden pillanatban tudja gyalázni a veyron-t

nissan gtr
Pont ma néztem egy videót, abban egy 700 akárhány lóerõs LanEvo ment 9.1-et 400 méteren. Full gyári beltér, manuális váltó. Nem olyan nagy eresztés ez a GTR, fõleg ennyi lóerõvel...
Akkor mi a nagy eresztés? 1.9 tdi golf? :lol: Lehet,h a jobb 1-ben azért a gyomrod kicsit táncolna a gyenge eresztéstõl!! Meg gondolom azért otthon elviselnél egy ilyen gyenge eresztésû Nissant!!! :lol:

Elküldve: 2011 júl. 21, 01:30 pm
Szerző: Sancy
Egy ...ismerõsnek nem nevezném,(de ismerem) szóval van egy tajparaszt gyerek vett egy gtr-t széthúzta annyáig,
valami 6-800 lónál szétrepedt a blokk:)
Aztán valami tizenakárhány milláé vett bel másikat, aztán "ellopták"...:):):)

Elküldve: 2011 júl. 21, 01:53 pm
Szerző: Frool
Sancy! Tenagyon benne lehetsz a sûrüjébe 8) (már az ismerõseid miatt gondolom).

Elküldve: 2011 júl. 21, 01:55 pm
Szerző: Sancy
*) Gearbox: 7 Gear DSG, fuel consumption combined: 24.1l/100km, fuel consumption in town: 40.4l/100km, fuel consumption out of town: 14.7l/100km, CO2 emission combined: 574g/km

ezek a gyári adatok, amit egy laborban mérnek:)
Városban kihoznám belõle az 50et, de vegyesben is legalább a 35-öt:)
nade mostmár kiveséztük a Veyront meg a Gtr-t, ugyhogy beszéljünk a jól bevált 4A-GE-krõl:)

Látott-e ,ár valaki olyat, hogy (keresztmotorosnál láttam) a gyújtáselosztót cakk-pakk átszerelték a másik (tükörkép)oldalra,
a helye meg le van dugózva... mi ebben a ráció?
Ha megtalálom a videót linkelem.