Mi használjuk, és nagyon bejött. Nem hokuszpokusz, itt áll kint a Prelude, én csak a törés miatt nem vettem még meg.Bohi írta:Érdekes ez a hidrogénes dolog. Ki kell próbálni én is azt mondom.
Viszont azt, hogy nem a mérnökök mondják meg mi legyen a piacon ez így szerintem igaz és nem a mérnök fogja eladni az autót. De az biztos, hogy egy külföldi iskolában a PHD elõtt álló diákok megkapnak mindent és a tézist egy új dologról kell írni. Na most rengeteg ember van, akinek a találmányát igencsak megfizeték és utána kezdte el forglamazni a cég. Ilyen is elõfordul. Mivel a hülye menedzserek nem is tudják "mit kéne feltalálni"...
De abban is egyetértek, amit PiciPeti írt, de nem minden esetben születnek meg így az újdonságok.
A Kedvezmények topicba meg is találjátok. De lényegében egy pici a hatásmechanizmusrol. Valaki itt kérdezte is hogy mifán terem ez. :
Így az az oxigénmennyiség, amelybõl egyébként ezek az oxidok keletkeznének, a hidrogénnel egyesül és a vízképzõdést növeli, ezzel egyúttal csökkenti a szén és a nitrogén oxidok (fõleg a CO2) kibocsátását. Így kevesebb energia megy el ezeknek a nagyobb vegyértékû oxidoknak a keletkezésére az égés tehát hatékonyabban megy végbe.
A fölös hidrogén – ionok igyekeznek újrakapcsolódni. Erre akkor van lehetõségük, ha égéstérben lerakódott szénrészecskékkel (korommal) találkoznak. A hatékonyabb égés magasabb üzemhõmérséklettel jár, ami a szénrészecskék egy részének a bomlását okozza. Ezáltal képessé válnak arra, hogy újraegyesüljenek a hidrogénnel, és növeljék a robbanás erejét. Így a szénlerakodás fokozatosan eltûnik. Ennek következtében javul a hõvezetés és a folyadékáramlás, a motorteljesítmény jobban megközelíteni a gyártó által megadott induló jellemzõket.
Tehát, nem változtattunk tényleg semmilyen üzemanyag beállításon ( se compi, se nyomás) és tényleg javult. egész pontosan 8.5röl 5.2-re. Természetesen ez az érték tartalmazza Pacsker által említett butaság adót is, ami a vezetés technika megváltozását foglalja magába ( be szerelsz egy ilyet és frankon hinni fogod hogy a kevesebb kevesebb és akaratlanul is odafigyelsz hogy az a k@va eco lámpa folyamatosan zöld legyen:DDD. Akit érdekel a sztori, vagy szeretné élõbe látni és tapasztalni, ugorjon be hozzánk, hesszölje meg, ha meg már erre járt ugyis megveszi. Viszont az ilyen %os javulásokat szerintem felejtsük el, mi pl, nem éreztük hogy hude 170 helyett 200 lo lett. De sokkal barátibb, kellemesebb lett a hangja az autónak, és most a 100as benzinbe nem kell oktánszámnövelõ, amit eddig literszám fröcsköltünk bele. Tehát összeségében megérte. A nagy csökkenést pedig én a vezetési stilus változásában is látom, no de akkor is kurvasok. 2400Ft 100as benzinböl 2012be, egy sport autóba 99kmre?
MOD: De Februárba eljön remélem az idõ hogy berakhatom saját autóba, és tervezek egy elõ és utó mérést is mint CO, mint LE mérést, és akkor konkrétumokat tudok mondani, nem a levegõbe beszélni. Viszont az tuti hogy Kedden szerelik be a cégnél ahol dolgozom egy Fiat ducatoba, a soffõr nem fog róla tudni, én viszem el az autót beszereltetni, aztán mivel õ se tudja mi a pálya, így látszódni fog a javulás mértéke.



Carina Coupe 1.6 DX