Oldal: 66 / 159
Elküldve: 2011 júl. 19, 12:40 pm
Szerző: Sancy
Elküldve: 2011 júl. 19, 12:47 pm
Szerző: Pacsker

Kókemény, ha igazi

Nem ütné meg jobban a majmot? Vagy nem dobná el az elsõ lövés után?
Jópofa nagyon

Elküldve: 2011 júl. 19, 02:17 pm
Szerző: gasztroterrorista
Nem üt az akkorát...
Elküldve: 2011 júl. 19, 07:57 pm
Szerző: Sancy
Az Ak a világ egyik legstarpabíróbb, és legkönnyebben kezelhetõ kézi automatafegyvere. (gondolom nem kell bemutatnom)
Semmi nem gátolja a mûködésben, sem víz, sem fagy, sem homok sem sár, nagyon szívós cucc, ez a fegyverek Toyotáya....

Ha a 6-7 éves gyerekek játsszva használják, egy csimpánznak sem okozhat gondot....)
A felvétel tuti valódi, porzik a homok a sorozat után, és fejvesztve menekül mindenki.....Óriási.
Elküldve: 2011 júl. 19, 08:52 pm
Szerző: Sancy
Más----
Az új GTR.... fürge jószág, pikk-pakk fentvan 200-on, meg 320-on.....
Nade hogy a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))még ezt is szinte állva hagyja.....200nál úgy megy el...mintha picsánrúgták volna....
-ja, a rajtról nem is beszélve
Van személyes tapasztalatom Z06 tekintetében (közel 600 ló), félelmetes az is(kb azt tudja amit a GTR), de amit ez a Veyron mûvel.... sztem behugyoznék.
Felfoghatatlan, és félelmetes.
Erre vadászpilóta engedély kéne, nem B-s jogsi...
http://www.youtube.com/watch?v=WVJPVeU- ... ure=relmfu
Elküldve: 2011 júl. 19, 09:26 pm
Szerző: tschangow
Sancy írta:Más----
Az új GTR.... fürge jószág, pikk-pakk fentvan 200-on, meg 320-on.....
Nade hogy a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))még ezt is szinte állva hagyja.....200nál úgy megy el...mintha picsánrúgták volna....
-ja, a rajtról nem is beszélve
Van személyes tapasztalatom Z06 tekintetében (közel 600 ló), félelmetes az is(kb azt tudja amit a GTR), de amit ez a Veyron mûvel.... sztem behugyoznék.
Felfoghatatlan, és félelmetes.
Erre vadászpilóta engedély kéne, nem B-s jogsi...
http://www.youtube.com/watch?v=WVJPVeU- ... ure=relmfu
A veyronhoz mi köze Havassynak?
Elküldve: 2011 júl. 19, 09:29 pm
Szerző: tschangow
Pacsker írta:
Kókemény, ha igazi

Nem ütné meg jobban a majmot? Vagy nem dobná el az elsõ lövés után?
Jópofa nagyon

99%-os kamuvideo. Nem üt nagyot (lõttem vele), a csimpánz meg kb 3x erõsebb a videón látható bármelyik egyednél

Elküldve: 2011 júl. 19, 10:43 pm
Szerző: TRD
Sancy írta:Más----
Az új GTR.... fürge jószág, pikk-pakk fentvan 200-on, meg 320-on.....
Nade hogy a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))még ezt is szinte állva hagyja.....200nál úgy megy el...mintha picsánrúgták volna....
-ja, a rajtról nem is beszélve
Van személyes tapasztalatom Z06 tekintetében (közel 600 ló), félelmetes az is(kb azt tudja amit a GTR), de amit ez a Veyron mûvel.... sztem behugyoznék.
Felfoghatatlan, és félelmetes.
Erre vadászpilóta engedély kéne, nem B-s jogsi...
http://www.youtube.com/watch?v=WVJPVeU- ... ure=relmfu
Akkor nézd meg ezt a GTR-t és ettõl le is hidalsz!!
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Elküldve: 2011 júl. 19, 10:48 pm
Szerző: gasztroterrorista
Sancy írta:Az Ak a világ egyik legstrapabíróbb, és legkönnyebben kezelhetõ kézi automatafegyvere. (gondolom nem kell bemutatnom)
Semmi nem gátolja a mûködésben, sem víz, sem fagy, sem homok sem sár, nagyon szívós cucc, ez a fegyverek Toyotáya....
Azért egy alapos iszap-és sárfürdõ után legalább a csövét áthúznám egyszer, a csõdudor nem szép látvány...
Amúgy tényleg agyonverhetetlen, láttam jégbefagyott és tûzbõl frissen kimentett, leégett faágyazású példányt is, mûködõképesek voltak.
Ha befogják stabilan vállba, elenyészõ a hátrarúgása, bár sorozatnál elmászik jobbra fel.
A videóban csak az a gyanús hogy a csimpánz nem ijed meg. Embereknél, ha valakinek elsõ alkalommal van a kezében fegyver, és sorozatlövésnél megijed, az addig húzza az elsütõbillentyût, amig ki nem ürül a tár.
A csimpánz meg ahelyett hogy megijedne a torkolatdörejtõl és sikitva menekülne banánkúrával csillapitani az átélt sokkot, szép nyugodtan eregeti a rövid sorozatokat mint John Rambo. Mindenesetre gyanús...
Elküldve: 2011 júl. 19, 11:30 pm
Szerző: tschangow
TRD írta:
Akkor nézd meg ezt a GTR-t és ettõl le is hidalsz!!
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Ez már NASA

Azért örülök, hogy a gázszámlánk nagyobbik része jó kezekbe kerül

Elküldve: 2011 júl. 20, 03:12 pm
Szerző: Sancy
Tschangow, volt a BME-n egy elõadás, amin a Veyron volt a téma.
Az egyik Spanja (is) bennevolt a megalkotásában( az erõforrásra gondolok), ha jól emléxem talán jelen is volt a fószer.
Ennyi a történet.
Elküldve: 2011 júl. 20, 03:23 pm
Szerző: Sancy
tschangow írta:TRD írta:
Akkor nézd meg ezt a GTR-t és ettõl le is hidalsz!!
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Ez már NASA

Azért örülök, hogy a gázszámlánk nagyobbik része jó kezekbe kerül


Ez a nissan sem gyári 486 ló, szintén felfoghatatlan.
-De a veyronnal valami gixer van... mi lehet az az üzenet (krixkrax Stop!)
Leszabályozna? 320 alatt nem szokott,
- lehet a fluxuskondenzátor megadta magát?

Elküldve: 2011 júl. 20, 03:36 pm
Szerző: Frool
Szerviz inspekció

. Olajcsere, vezérlés csere

szükséges, addig "csak" szervíz üzemmódban mûk!
Csak viccelek fogalmam sincs mi az a krix krax és mi az a vejron, talán valami új mosópor?
Elküldve: 2011 júl. 20, 03:51 pm
Szerző: tschangow
Sancy írta:Tschangow, volt a BME-n egy elõadás, amin a Veyron volt a téma.
Az egyik Spanja (is) bennevolt a megalkotásában( az erõforrásra gondolok), ha jól emléxem talán jelen is volt a fószer.
Ennyi a történet.
Így születnek a legendák.

Havassy osztálytársa volt Hanula Barna (Dr.) aki nélkül Havassy nem lenne ilyen ismert, hogy finoman fogalmazzak. Szóval Hanula úr igen komoly tudásával a Schrick Gmbh-nál helyezkedett el, és tudtommal a vezérmûtengely megalkotásában volt szerepük. De Havassynak annyi köze van ehhez, hogy ismeri Barnát.
Elküldve: 2011 júl. 20, 04:01 pm
Szerző: Frool
Az már elég

! A venyon motorja is Designed In Hungary, még a csepelnél kezdték fejleszteni fakarusz buszokhoz

.