Oldal: 66 / 159

Elküldve: 2011 júl. 19, 12:40 pm
Szerző: Sancy
Ak-val büntet a csimpánz.....
Sírtam.
http://www.youtube.com/watch?v=i_BJ_r9w ... re=related

Elküldve: 2011 júl. 19, 12:47 pm
Szerző: Pacsker
:lol:
Kókemény, ha igazi :) Nem ütné meg jobban a majmot? Vagy nem dobná el az elsõ lövés után?
Jópofa nagyon :D :D

Elküldve: 2011 júl. 19, 02:17 pm
Szerző: gasztroterrorista
Nem üt az akkorát...

Elküldve: 2011 júl. 19, 07:57 pm
Szerző: Sancy
Az Ak a világ egyik legstarpabíróbb, és legkönnyebben kezelhetõ kézi automatafegyvere. (gondolom nem kell bemutatnom)
Semmi nem gátolja a mûködésben, sem víz, sem fagy, sem homok sem sár, nagyon szívós cucc, ez a fegyverek Toyotáya....:)
Ha a 6-7 éves gyerekek játsszva használják, egy csimpánznak sem okozhat gondot....)
A felvétel tuti valódi, porzik a homok a sorozat után, és fejvesztve menekül mindenki.....Óriási.

Elküldve: 2011 júl. 19, 08:52 pm
Szerző: Sancy
Más----
Az új GTR.... fürge jószág, pikk-pakk fentvan 200-on, meg 320-on.....
Nade hogy a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))még ezt is szinte állva hagyja.....200nál úgy megy el...mintha picsánrúgták volna....
-ja, a rajtról nem is beszélve :shock: :shock: :shock: :shock:
Van személyes tapasztalatom Z06 tekintetében (közel 600 ló), félelmetes az is(kb azt tudja amit a GTR), de amit ez a Veyron mûvel.... sztem behugyoznék.
Felfoghatatlan, és félelmetes.
Erre vadászpilóta engedély kéne, nem B-s jogsi...

http://www.youtube.com/watch?v=WVJPVeU- ... ure=relmfu

Elküldve: 2011 júl. 19, 09:26 pm
Szerző: tschangow
Sancy írta:Más----
Az új GTR.... fürge jószág, pikk-pakk fentvan 200-on, meg 320-on.....
Nade hogy a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))még ezt is szinte állva hagyja.....200nál úgy megy el...mintha picsánrúgták volna....
-ja, a rajtról nem is beszélve :shock: :shock: :shock: :shock:
Van személyes tapasztalatom Z06 tekintetében (közel 600 ló), félelmetes az is(kb azt tudja amit a GTR), de amit ez a Veyron mûvel.... sztem behugyoznék.
Felfoghatatlan, és félelmetes.
Erre vadászpilóta engedély kéne, nem B-s jogsi...

http://www.youtube.com/watch?v=WVJPVeU- ... ure=relmfu
A veyronhoz mi köze Havassynak?

Elküldve: 2011 júl. 19, 09:29 pm
Szerző: tschangow
Pacsker írta::lol:
Kókemény, ha igazi :) Nem ütné meg jobban a majmot? Vagy nem dobná el az elsõ lövés után?
Jópofa nagyon :D :D
99%-os kamuvideo. Nem üt nagyot (lõttem vele), a csimpánz meg kb 3x erõsebb a videón látható bármelyik egyednél :)

Elküldve: 2011 júl. 19, 10:43 pm
Szerző: TRD
Sancy írta:Más----
Az új GTR.... fürge jószág, pikk-pakk fentvan 200-on, meg 320-on.....
Nade hogy a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))még ezt is szinte állva hagyja.....200nál úgy megy el...mintha picsánrúgták volna....
-ja, a rajtról nem is beszélve :shock: :shock: :shock: :shock:
Van személyes tapasztalatom Z06 tekintetében (közel 600 ló), félelmetes az is(kb azt tudja amit a GTR), de amit ez a Veyron mûvel.... sztem behugyoznék.
Felfoghatatlan, és félelmetes.
Erre vadászpilóta engedély kéne, nem B-s jogsi...

http://www.youtube.com/watch?v=WVJPVeU- ... ure=relmfu

Akkor nézd meg ezt a GTR-t és ettõl le is hidalsz!! :D

A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.

Elküldve: 2011 júl. 19, 10:48 pm
Szerző: gasztroterrorista
Sancy írta:Az Ak a világ egyik legstrapabíróbb, és legkönnyebben kezelhetõ kézi automatafegyvere. (gondolom nem kell bemutatnom)
Semmi nem gátolja a mûködésben, sem víz, sem fagy, sem homok sem sár, nagyon szívós cucc, ez a fegyverek Toyotáya....:)

Azért egy alapos iszap-és sárfürdõ után legalább a csövét áthúznám egyszer, a csõdudor nem szép látvány...
Amúgy tényleg agyonverhetetlen, láttam jégbefagyott és tûzbõl frissen kimentett, leégett faágyazású példányt is, mûködõképesek voltak.
Ha befogják stabilan vállba, elenyészõ a hátrarúgása, bár sorozatnál elmászik jobbra fel.

A videóban csak az a gyanús hogy a csimpánz nem ijed meg. Embereknél, ha valakinek elsõ alkalommal van a kezében fegyver, és sorozatlövésnél megijed, az addig húzza az elsütõbillentyût, amig ki nem ürül a tár.
A csimpánz meg ahelyett hogy megijedne a torkolatdörejtõl és sikitva menekülne banánkúrával csillapitani az átélt sokkot, szép nyugodtan eregeti a rövid sorozatokat mint John Rambo. Mindenesetre gyanús...

Elküldve: 2011 júl. 19, 11:30 pm
Szerző: tschangow
TRD írta: Akkor nézd meg ezt a GTR-t és ettõl le is hidalsz!! :D

A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Ez már NASA :) Azért örülök, hogy a gázszámlánk nagyobbik része jó kezekbe kerül :)

Elküldve: 2011 júl. 20, 03:12 pm
Szerző: Sancy
Tschangow, volt a BME-n egy elõadás, amin a Veyron volt a téma.
Az egyik Spanja (is) bennevolt a megalkotásában( az erõforrásra gondolok), ha jól emléxem talán jelen is volt a fószer.
Ennyi a történet.

Elküldve: 2011 júl. 20, 03:23 pm
Szerző: Sancy
tschangow írta:
TRD írta: Akkor nézd meg ezt a GTR-t és ettõl le is hidalsz!! :D

A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Ez már NASA :) Azért örülök, hogy a gázszámlánk nagyobbik része jó kezekbe kerül :)

:shock: :shock: Ez a nissan sem gyári 486 ló, szintén felfoghatatlan.
-De a veyronnal valami gixer van... mi lehet az az üzenet (krixkrax Stop!)
Leszabályozna? 320 alatt nem szokott,
- lehet a fluxuskondenzátor megadta magát? :roll:

Elküldve: 2011 júl. 20, 03:36 pm
Szerző: Frool
Szerviz inspekció :lol: . Olajcsere, vezérlés csere :shock: szükséges, addig "csak" szervíz üzemmódban mûk!
Csak viccelek fogalmam sincs mi az a krix krax és mi az a vejron, talán valami új mosópor?

Elküldve: 2011 júl. 20, 03:51 pm
Szerző: tschangow
Sancy írta:Tschangow, volt a BME-n egy elõadás, amin a Veyron volt a téma.
Az egyik Spanja (is) bennevolt a megalkotásában( az erõforrásra gondolok), ha jól emléxem talán jelen is volt a fószer.
Ennyi a történet.
Így születnek a legendák. :) Havassy osztálytársa volt Hanula Barna (Dr.) aki nélkül Havassy nem lenne ilyen ismert, hogy finoman fogalmazzak. Szóval Hanula úr igen komoly tudásával a Schrick Gmbh-nál helyezkedett el, és tudtommal a vezérmûtengely megalkotásában volt szerepük. De Havassynak annyi köze van ehhez, hogy ismeri Barnát.

Elküldve: 2011 júl. 20, 04:01 pm
Szerző: Frool
Az már elég :D ! A venyon motorja is Designed In Hungary, még a csepelnél kezdték fejleszteni fakarusz buszokhoz :lol: .