Pont errõl nem szeretnék vitát nyitni, de nekem nincs egyetlen olyan ismerõsöm sem aki teljes mértékben elégedett lett volna az etanol használatával.
A legfõbb baj ott kezdõdik hogy aki csak úgy használta, az vagy sok benzinnel együtt, aminek tulajdonképp semmi értelme nem volt, aki meg megvette az átalakító elektronikát annak meg annyit evett hogy ugyanott volt vele mint a benzinnel és a legfõbb baj hogy még saját magának sem vallotta be hogy nem tökéletes a dolog.
Nekem saját unokatesóm áradozott róla hogy nagyon jó dolog (miután már ráköltött egy csomó pénzt, elektronikára meg üzemanyanyomás szabályzóra) és nem rég bevallotta hogy soha nem volt tökéletes.
Én csak olyant hallok hogy a haveromnak nagyon bejött, meg az ismerõsömnek, de konkrétan olyan emberrel akinek nem evett sokat és még rendesen mûködött is nem találkoztam eddig.
Természetesen kivételek mindig vannak, nem olvastam vissza hogy ebben a témában van e itt elégedett ember, de én sokat kerestem az etanollal az biztos

Eladtam egy rakat üzemanyagszûrõt, szivattyút, pár autót újra kellett gumi csövezni.
Mondjuk a két utóbbi inkább a közkedvelt európai márkák közül volt

A versenycélú felhasználás az teljesem más természetesen.
Ott úgy állítják az elõgyújtást és a befecskendezést ahogyan akarják, viszont elõfordul a Km/l fogyasztás.
De én azt mondom hogy azért vannak a vállalkozó kedvû emberek, hogy kitapossák elõttünk az ösvényt, ami ha tetszik, akkor járunk rajta.
De akik jártak már rajta, azok azt mondanak amit akarnak, amíg mi hitetlenek nem próbáljuk ki
Tehát kíváncsi vagyok a hidrogén generátorra!
Vállalkozó kedvûek elõnyben
