Oldal: 65 / 76

Elküldve: 2013 nov. 01, 10:35 am
Szerző: today05
PiciPeti írta:Ha megemeled, akkor alulról hozzáférsz a nívócsavarhoz. De kétlem, hogy lenne visszajelzõje. :roll:
igen, közben más is ezt mondta, hogy nem valószínû, hogy lenne benne érzékelõ. Még azt a tippet kaptam, hogy a fékolajnak lehet érzékelõje, és az is lehet kontaktos

Elküldve: 2013 nov. 01, 10:35 am
Szerző: Pacsker
Fényképezd le a piktogramot légyszi

Elküldve: 2013 nov. 01, 10:55 am
Szerző: today05
Pacsker írta:Fényképezd le a piktogramot légyszi
Szerk.: közben bejött némi autóbuzériával megáldott kolléga, és mondta, hogy a felkiáltójel az a fékhez tartozik minden kocsiban, tehát tényleg fékrendszer, már csak azt kell kideríteni, hogy a folyadék, vagy kopás a probléma.

A jobb oldalon, felsõ sorban levõ kis piktogram az.

Kép


Munkahelyrõl tolom az ipart, úgyhogy nem tudok most a sajátomról fotót közölni, ezt találtam a neten, jókis homasita, de a lényeg látszik rajta :)

Elküldve: 2013 nov. 01, 11:02 am
Szerző: Pacsker
Nincs külön elektromos fékkopásjelzõ E10-ben, ha jól tudom.
Tehát ha a fékbetéted kopott el, akkor is a fékfolyadék szint csökkenése miatt villanhat fel kanyarban/gyorsításnál/fékezésnél a visszajelzõ lámpa.
Ha a betéted kopott és van kopásjelzõ lemezkéje, akkor hallasz egy folyamatos cicergést a kerekektõl. Egyébként vizuálisan ránézni sem nagy nehézség.

Fékfolyadék szintet ellenõrizni pedig biztosan vagy 10 mp :D
Majd írd le mi volt! (szerintem utóbbi).
Ha a folyadékot kevés, a betét/pofa pedig jó, akkor érdemes ránézni, hogy nem-e folyik-e valahol. Fõfékhengernél, csõcsatlakozásoknál, munkahengereknél.

Elküldve: 2013 nov. 01, 11:19 am
Szerző: toytomi
Én is a fékfolyadék szintre tippelnék. Ha kívülrõl nem látsz semmi folyást, akkor le kellene venni a fékdobot is hátul és megnézni, hogy jó-e a kerékfékhenger. A porvédõjét picit félre tudod nyomni egy kis csavarhúzóval, vagy kézzel és ha nem száraz belülrõl, akkor nagy a valószínûsége, hogy már nem jó. Vagy ha szemmel láthatóan úszik a fékfolyadékban a kerékfékhenger és környéke, akkor is egyértelmû a hiba.

Elküldve: 2013 nov. 01, 11:48 am
Szerző: today05
Pacsker írta:Ha a betéted kopott és van kopásjelzõ lemezkéje, akkor hallasz egy folyamatos cicergést a kerekektõl. Egyébként vizuálisan ránézni sem nagy nehézség.

Fékfolyadék szintet ellenõrizni pedig biztosan vagy 10 mp :D
Majd írd le mi volt! (szerintem utóbbi).
Ha a folyadékot kevés, a betét/pofa pedig jó, akkor érdemes ránézni, hogy nem-e folyik-e valahol. Fõfékhengernél, csõcsatlakozásoknál, munkahengereknél.
elvileg a folyadékszint rendben volt (tegnapelõtt néztem) a betétet megnézem majd délután, de hangja tuti nincs, köszi a tippet

Elküldve: 2013 nov. 01, 07:33 pm
Szerző: IceRocko
Biztos, hogy fékfolyadék szint. Nekem is ez volt. Töltsd fel a maximum szintig!!! DOT3 a gyári, de DOT5.1 is mehet bele.

Elküldve: 2013 nov. 02, 08:03 am
Szerző: today05
Pacsker írta:Nincs külön elektromos fékkopásjelzõ E10-ben, ha jól tudom.
Tehát ha a fékbetéted kopott el, akkor is a fékfolyadék szint csökkenése miatt villanhat fel kanyarban/gyorsításnál/fékezésnél a visszajelzõ lámpa.
Ha a betéted kopott és van kopásjelzõ lemezkéje, akkor hallasz egy folyamatos cicergést a kerekektõl. Egyébként vizuálisan ránézni sem nagy nehézség.

Fékfolyadék szintet ellenõrizni pedig biztosan vagy 10 mp :D
Majd írd le mi volt! (szerintem utóbbi).
Ha a folyadékot kevés, a betét/pofa pedig jó, akkor érdemes ránézni, hogy nem-e folyik-e valahol. Fõfékhengernél, csõcsatlakozásoknál, munkahengereknél.
Sziasztok,

Úgy fest, hogy a fékfolyadék tartályában levõ érzékelõ, vagy annak a kábele kontaktos, mert a folyadékszint rendben (pont a max vonal aljáig ér), a rendszer nem ereszt sehol, semmi sem kopott, ÉS mióta lehúztam és átmozgattam a kábelt azóta csak 2x produkálta ezt a jelenséget.

Elküldve: 2013 nov. 02, 02:47 pm
Szerző: Taki
Én megnézném a kézifék végállás kapcsoloóját is! Nem ott lesz a bibi?
Vagy az külön visszajelzõn van?

Elküldve: 2013 nov. 02, 03:24 pm
Szerző: IceRocko
Taki írta:Én megnézném a kézifék végállás kapcsoloóját is! Nem ott lesz a bibi?
Vagy az külön visszajelzõn van?
A kéziféknek külön visszajelzõje van. Az egy P betû zárójelben.

Elküldve: 2013 nov. 04, 09:49 pm
Szerző: Pacsker
nagy82 írta:sziaasztok van e e10 corollám és ezt irja ki a müszer fal de csak télen és hidegben 1-2 percig amikor nyomom a gázt mondjuk

(!) csak a felkiáltójel egy O ben van!!!

elvileg azt jelenti hogy áljak le mert gáz van de nincs semmi vele és utána eltünik de csak hidegben tavaj is ezt csinálta????

segitség

Elküldve: 2013 nov. 05, 10:24 am
Szerző: IceRocko
Ez ugyan az mint pár hsz.-el elõrébb, today05-nek.
Fékfolyadék szint alacsony! Az okát meg kell keresni!!! Szivárgás, kopott betétek.

Elküldve: 2013 nov. 16, 06:37 pm
Szerző: eper81
Beírom ide is, mert máshonnan törlödött kérdésem.
Szóval tavaly novemberben egyszer nem indult el az 1.3-as 16 szelepes e10-es corollám, az öninditó tekert, de nem indult el. Aztán faterom direkt áramot adott a benzinpumpához, és egybõl beindult. Le lett szedve ez a direkt bekötés, és utána jó volt 2 hétig. Aztán megint ez meg lett vele csinálva, és megint jó volt idén februárig. Erre most megint elõjött. Mi lehet a baja? EFI relé? Gyújtáskapcsoló betét? A diagnosztika semmi hibakódot nem dob ki. Köszönöm a választ elõre is

Elküldve: 2013 nov. 16, 08:18 pm
Szerző: PiciPeti
Próbáld meg, hogy nem tekered indításnál ütközésig a kulcsot, csak úgy félig. Nekem csak így hajlandó indulni. (Beépített immobilizer... :lol: )

De valószínûbb, hogy elengedi a benzinnyomást. Nem tudom milyen az AC pumpa benne, de valószínû ott van egy visszacsapó szelep, ami már nem csap vissza. :D

Elküldve: 2013 nov. 17, 12:20 pm
Szerző: eper81
Visszacsap az, mert ha direkt áramot adunk a benzinpumpához, pöccre indul. És ha utána leveszük a direkt áramot és inditozok, akkor utána már jó, csak kérdés megint mikor nem fog elindulni. Eddig úgy tûnik hogy hideg idõben jön csak elõ, ami most elég akkut lesz. De amikor elöjön ez a hiba, nem megy hátra áram a benzinpumpához. Jó volna egy kapcsolási rajz, de nem találtam