igen, közben más is ezt mondta, hogy nem valószínû, hogy lenne benne érzékelõ. Még azt a tippet kaptam, hogy a fékolajnak lehet érzékelõje, és az is lehet kontaktosPiciPeti írta:Ha megemeled, akkor alulról hozzáférsz a nívócsavarhoz. De kétlem, hogy lenne visszajelzõje.
E10 - (1992-1997)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára today05 2013 nov. 01, 10:36 am-kor.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Fényképezd le a piktogramot légyszi
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Szerk.: közben bejött némi autóbuzériával megáldott kolléga, és mondta, hogy a felkiáltójel az a fékhez tartozik minden kocsiban, tehát tényleg fékrendszer, már csak azt kell kideríteni, hogy a folyadék, vagy kopás a probléma.Pacsker írta:Fényképezd le a piktogramot légyszi
A jobb oldalon, felsõ sorban levõ kis piktogram az.

Munkahelyrõl tolom az ipart, úgyhogy nem tudok most a sajátomról fotót közölni, ezt találtam a neten, jókis homasita, de a lényeg látszik rajta
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nincs külön elektromos fékkopásjelzõ E10-ben, ha jól tudom.
Tehát ha a fékbetéted kopott el, akkor is a fékfolyadék szint csökkenése miatt villanhat fel kanyarban/gyorsításnál/fékezésnél a visszajelzõ lámpa.
Ha a betéted kopott és van kopásjelzõ lemezkéje, akkor hallasz egy folyamatos cicergést a kerekektõl. Egyébként vizuálisan ránézni sem nagy nehézség.
Fékfolyadék szintet ellenõrizni pedig biztosan vagy 10 mp
Majd írd le mi volt! (szerintem utóbbi).
Ha a folyadékot kevés, a betét/pofa pedig jó, akkor érdemes ránézni, hogy nem-e folyik-e valahol. Fõfékhengernél, csõcsatlakozásoknál, munkahengereknél.
Tehát ha a fékbetéted kopott el, akkor is a fékfolyadék szint csökkenése miatt villanhat fel kanyarban/gyorsításnál/fékezésnél a visszajelzõ lámpa.
Ha a betéted kopott és van kopásjelzõ lemezkéje, akkor hallasz egy folyamatos cicergést a kerekektõl. Egyébként vizuálisan ránézni sem nagy nehézség.
Fékfolyadék szintet ellenõrizni pedig biztosan vagy 10 mp
Majd írd le mi volt! (szerintem utóbbi).
Ha a folyadékot kevés, a betét/pofa pedig jó, akkor érdemes ránézni, hogy nem-e folyik-e valahol. Fõfékhengernél, csõcsatlakozásoknál, munkahengereknél.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Én is a fékfolyadék szintre tippelnék. Ha kívülrõl nem látsz semmi folyást, akkor le kellene venni a fékdobot is hátul és megnézni, hogy jó-e a kerékfékhenger. A porvédõjét picit félre tudod nyomni egy kis csavarhúzóval, vagy kézzel és ha nem száraz belülrõl, akkor nagy a valószínûsége, hogy már nem jó. Vagy ha szemmel láthatóan úszik a fékfolyadékban a kerékfékhenger és környéke, akkor is egyértelmû a hiba.
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
elvileg a folyadékszint rendben volt (tegnapelõtt néztem) a betétet megnézem majd délután, de hangja tuti nincs, köszi a tippetPacsker írta:Ha a betéted kopott és van kopásjelzõ lemezkéje, akkor hallasz egy folyamatos cicergést a kerekektõl. Egyébként vizuálisan ránézni sem nagy nehézség.
Fékfolyadék szintet ellenõrizni pedig biztosan vagy 10 mp
Majd írd le mi volt! (szerintem utóbbi).
Ha a folyadékot kevés, a betét/pofa pedig jó, akkor érdemes ránézni, hogy nem-e folyik-e valahol. Fõfékhengernél, csõcsatlakozásoknál, munkahengereknél.
Sziasztok,Pacsker írta:Nincs külön elektromos fékkopásjelzõ E10-ben, ha jól tudom.
Tehát ha a fékbetéted kopott el, akkor is a fékfolyadék szint csökkenése miatt villanhat fel kanyarban/gyorsításnál/fékezésnél a visszajelzõ lámpa.
Ha a betéted kopott és van kopásjelzõ lemezkéje, akkor hallasz egy folyamatos cicergést a kerekektõl. Egyébként vizuálisan ránézni sem nagy nehézség.
Fékfolyadék szintet ellenõrizni pedig biztosan vagy 10 mp
Majd írd le mi volt! (szerintem utóbbi).
Ha a folyadékot kevés, a betét/pofa pedig jó, akkor érdemes ránézni, hogy nem-e folyik-e valahol. Fõfékhengernél, csõcsatlakozásoknál, munkahengereknél.
Úgy fest, hogy a fékfolyadék tartályában levõ érzékelõ, vagy annak a kábele kontaktos, mert a folyadékszint rendben (pont a max vonal aljáig ér), a rendszer nem ereszt sehol, semmi sem kopott, ÉS mióta lehúztam és átmozgattam a kábelt azóta csak 2x produkálta ezt a jelenséget.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
nagy82 írta:sziaasztok van e e10 corollám és ezt irja ki a müszer fal de csak télen és hidegben 1-2 percig amikor nyomom a gázt mondjuk
(!) csak a felkiáltójel egy O ben van!!!
elvileg azt jelenti hogy áljak le mert gáz van de nincs semmi vele és utána eltünik de csak hidegben tavaj is ezt csinálta????
segitség
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Beírom ide is, mert máshonnan törlödött kérdésem.
Szóval tavaly novemberben egyszer nem indult el az 1.3-as 16 szelepes e10-es corollám, az öninditó tekert, de nem indult el. Aztán faterom direkt áramot adott a benzinpumpához, és egybõl beindult. Le lett szedve ez a direkt bekötés, és utána jó volt 2 hétig. Aztán megint ez meg lett vele csinálva, és megint jó volt idén februárig. Erre most megint elõjött. Mi lehet a baja? EFI relé? Gyújtáskapcsoló betét? A diagnosztika semmi hibakódot nem dob ki. Köszönöm a választ elõre is
Szóval tavaly novemberben egyszer nem indult el az 1.3-as 16 szelepes e10-es corollám, az öninditó tekert, de nem indult el. Aztán faterom direkt áramot adott a benzinpumpához, és egybõl beindult. Le lett szedve ez a direkt bekötés, és utána jó volt 2 hétig. Aztán megint ez meg lett vele csinálva, és megint jó volt idén februárig. Erre most megint elõjött. Mi lehet a baja? EFI relé? Gyújtáskapcsoló betét? A diagnosztika semmi hibakódot nem dob ki. Köszönöm a választ elõre is
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Próbáld meg, hogy nem tekered indításnál ütközésig a kulcsot, csak úgy félig. Nekem csak így hajlandó indulni. (Beépített immobilizer...
)
De valószínûbb, hogy elengedi a benzinnyomást. Nem tudom milyen az AC pumpa benne, de valószínû ott van egy visszacsapó szelep, ami már nem csap vissza.
De valószínûbb, hogy elengedi a benzinnyomást. Nem tudom milyen az AC pumpa benne, de valószínû ott van egy visszacsapó szelep, ami már nem csap vissza.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Visszacsap az, mert ha direkt áramot adunk a benzinpumpához, pöccre indul. És ha utána leveszük a direkt áramot és inditozok, akkor utána már jó, csak kérdés megint mikor nem fog elindulni. Eddig úgy tûnik hogy hideg idõben jön csak elõ, ami most elég akkut lesz. De amikor elöjön ez a hiba, nem megy hátra áram a benzinpumpához. Jó volna egy kapcsolási rajz, de nem találtam

