Oldal: 65 / 143

Elküldve: 2011 jún. 14, 12:34 pm
Szerző: PiciPeti
Általában attól ég meg egy betét, (utcai használatban) hogy nem távolodik el a tárcsától, és folyamatosan érintkezik egy kicsit. Erre lehet orvosság egy kis kenõanyag.
Legalábbis ez eddig nekem bevált. :roll:

És valóban, érdemes felcsiszolni kicsit. De akkor azt üveglapra fektetett, vagy ragasztott papírral... Mert kézzel olyan felületet csinálsz, hogy meg se tudsz állni, és megint megég az a kis felület...

Elküldve: 2011 jún. 15, 02:27 pm
Szerző: Sancy
A csúszkák mozognak, a betét nem marad a tárcsán, a tárcsa nem melegíti a betétet...
DS2000 nem igazán tud megégni (így)
egyszerûen csak nyikorog... már van benne kb 2ezer km
na mindegy... úgymarad.
azért köszi a tippeket

Elküldve: 2011 jún. 15, 02:34 pm
Szerző: Biagio
Sancy!

Mi az, hogy úgy marad? Nem ismerek rád. :D

Elküldve: 2011 jún. 15, 03:42 pm
Szerző: tibierdrol
Esetleg a betét élét érdemes reszelõvel lecsapni, az is segíthet a nyikorgás megszûntetésében.

Elküldve: 2011 júl. 16, 10:28 pm
Szerző: horvatht
Pár hete bátyám panaszkodik, hogy a kocsi nehezen veszi a 2. fokozatot fõleg, de néha a 3.-at is, illetve ha beveszi, akkor nehezen tudja belõle kivenni néha. Én nem vettem észre, de amikor ültem mellette, akkor tényleg ezt csinálta a kocsi. Plusz egyszer mondtam apámnak is, hogy vigye el a kocsit, hogy megnézzük, hogy a bátyám bénázik-e vezetés közben vagy tényleg nem stimmel valami, és neki is hasonló tüneteket produkált. Én viszont vezettem kb. 700km-t is az autóval az elmúlt egy hétben és csak egyetlen egyszer fordult elõ, hogy nem vette be az egyes fokozatot elsõre, amúgy én semmi problémát nem tapasztaltam. Eltekintve attól, hogy lehet, hogy én kicsit máshogy váltok és ezért nem csinálja nálam az autó ezeket, mit kéne csinálni vele, hogy biztosan másnál se legyen gond?

Másik kérdésem, hogy hol lehet E10 váltóolajat leereszteni/újratölteni pontosan?

Elküldve: 2011 júl. 17, 02:48 pm
Szerző: Sancy
Próbálkozz elõször váltóolaj cserével, a leengedõ csavar: ha szembõl nézed a váltó alján egy 21es vagy 22es hatlapfejû,
A betöltõ csavar ugyanilyen, egy arasszal feljebb. Mellette jobbra kb 5 centire van egy 10es csavar, azt lazítsd meg, nem kitekerni, az a szint ellenõrzõ, amikor töltöd bele az olajat és elérte az elõírt szintet, ott megjelenik az olaj, akkor ne töls többet. Castrol 75w90 et használunk itt elég sokan, nekem nincs rá panaszom.
Ha nem javul, valszeg szinkronos lesz.
A szinkrongyûrûk cseréje nagy meló, és az anyag is drága. Megéri inkább venni egy keveset futott bontott váltót. (nem bontóból)

Elküldve: 2011 júl. 17, 03:10 pm
Szerző: horvatht
Köszi a tippet. Szinkrongyûrûkre gyanakodtam én is, de azok nem szokták tovább bírni? 130ezer van a kocsiban.

Elküldve: 2011 júl. 17, 03:21 pm
Szerző: Sancy
Szerintem nagyban használatfüggõ. Lehet te rendeltetés szerûen használod, de benne van a pakliban, hogy az elõzõ tulaj(ok) elkenték a száját kicsit..

Elküldve: 2011 júl. 17, 07:23 pm
Szerző: Lackó
horvatht írta:Köszi a tippet. Szinkrongyûrûkre gyanakodtam én is, de azok nem szokták tovább bírni? 130ezer van a kocsiban.
Tényleg korainak tûnik. Kuplung pedál benyomás közben nem "rág" ?
Nem nehéz, vagy nehezebb benyomni, mint az elvárható ? Mennyire fog fent a pedál ? Lehet, hogy kuplungszerkezet fárad.....

Elküldve: 2011 júl. 17, 07:55 pm
Szerző: horvatht
Én nem vettem észre semmi változást a váltásban és kuplungon se, de nekem tényleg semmi baja nem is volt. Apám azt mondta az elõbb, hogy szerinte az a baj, hogy túl lent fog a kuplung, ezért csak tövig benyomva emel ki rendesen, illetve túl korai kuplungfelengedésnél meg a fokozatból nehéz kivenni. Ezen hogy lehetne állítani?

Elküldve: 2011 júl. 17, 08:23 pm
Szerző: Lackó
horvatht írta:Én nem vettem észre semmi változást a váltásban és kuplungon se, de nekem tényleg semmi baja nem is volt. Apám azt mondta az elõbb, hogy szerinte az a baj, hogy túl lent fog a kuplung, ezért csak tövig benyomva emel ki rendesen, illetve túl korai kuplungfelengedésnél meg a fokozatból nehéz kivenni. Ezen hogy lehetne állítani?
Elvileg nincs állítási lehetõség. Ha jól tudom, a kuplung fõhengernél tudsz
a holtjátékon állítani....bár nem biztos.

Ha lent fog a kuplung, ergo felengedésnél szinte azonnal elindul az autó,
akkor az szerkezet hiba.....de akkor már érdemes új szettet adni neki.

Elküldve: 2011 júl. 17, 08:29 pm
Szerző: horvatht
Oké, köszi a segítséget, ennyi infóból már rendberakjuk.

Elküldve: 2011 júl. 17, 08:32 pm
Szerző: Lackó
horvatht írta:Oké, köszi a segítséget, ennyi infóból már rendberakjuk.
Szívesen !

Ja...és még egy dolog. Ha már kuplungot javítotok, nem árt lecserélni
benne a folyadékot (normál fékfolyadék kell bele), ha még nem volt....
kétemberes az is, de megvan hamar.

Elküldve: 2011 júl. 20, 08:26 am
Szerző: Laic
Valahol már láttam, hogy volt róla szó, de nem találtam: a fényszórók küröli gumi tömítésemet már csak a lélek tartja... mivel lehet/érdemes azt vissza ragasztani?

Elküldve: 2011 júl. 20, 08:48 am
Szerző: ksz315
Kétkomponensû hõálló ragasztó, szélvédõ ragasztó. Én mondjuk extra erõs kétoldalas ragasztót használtam néhány hónapja, eddig teszi a dolgát.