Fogyasztás
ja..mondjuk ez igaz,de szerintem ilyen távra a blacktop van használva...a hidegre rá lehet fogni fél litert simán,a hatos váltó 150nél már tvis határ felett van..szerintem ez nem az a sok,sõt..bár mondjuk kérdés az is,hogy 3ban 150,vagy 6ban??:D:D:Dtoytomi írta:Mondjuk az se mindegy melyik autó. Mer ha a diesel, az eléggé gáz.
szerk:
hál' istennek,sosem mérem a fogyasztást...
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Épp ma cseréltem termosztátot.
Az elõzõ két tankra (full Budapest) kijött 10,2 és 9,6

Szegénykém folyamatosan szivatózott, de egyszerûen nem volt idõm kicserélni.
Remélem mától már jobb lesz.
Krisz! A gumikat leellenõrizheted valóban. Szerintem 150 környékén még elporoszkálhatna picit kevesebbel talán. Fõleg a 6-os váltóval.
Az elõzõ két tankra (full Budapest) kijött 10,2 és 9,6
Szegénykém folyamatosan szivatózott, de egyszerûen nem volt idõm kicserélni.
Remélem mától már jobb lesz.
Krisz! A gumikat leellenõrizheted valóban. Szerintem 150 környékén még elporoszkálhatna picit kevesebbel talán. Fõleg a 6-os váltóval.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
A BT fogyasztott ennyit of course végig 6-ban, ott már azért forog 4500-t. Mondjuk nem is kíméltem, idegesített a fulladásos problémája. De ez akkor is sok. Ismét elõ jött a hidegen rángatózás, sõt fulladásos jelenség, akár már egy 40-50 perces menet után is.Pacsker írta:Épp ma cseréltem termosztátot.
Az elõzõ két tankra (full Budapest) kijött 10,2 és 9,6![]()
Szegénykém folyamatosan szivatózott, de egyszerûen nem volt idõm kicserélni.
Remélem mától már jobb lesz.
Krisz! A gumikat leellenõrizheted valóban. Szerintem 150 környékén még elporoszkálhatna picit kevesebbel talán. Fõleg a 6-os váltóval.
Lehet gyújtókábel, gyertya problémám lesz nekem is?
Gumikat holnap lecsekkolom.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Ó, jeee.kleingy írta:Ma tankoltam. Két brutál rossz fogyi után most 6.3. Ennyit számítana, hogy nincs mínusz?
Bizony, ennyit számít, hogy rövidebb ideig dúsít. Nekem most 6,3-6,4 között billeg, de városba gyakorlatilag nem is használom és országúton sem figyelem nagyon a fogyasztást, csak a minimális dolgokat tartom: 1. 110 a limit, a fölé nem megyek; 2. egyenletesen nyomom a gázt. Ennyi. A többi ok a fél literes többletre pusztán a magas páratartalom és az - nyárihoz képest - alacsonyabb hõmérséklet.
Lehet, hogy a guminyomás is meg kellene nézzem? Gumicsere óta nem ellenõriztem (2-2,5 hónapja).
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Szvsz elegge at...as.bubidisc írta:Volt már szó a hidrogén generátorról? Lehet, hogy "feláldozom" a szekeret, hogy kiderüljön mit is tud. Projektet is írnék róla. Azért feldobnám a témát mielõtt megkezdõdik a mûtét. Tehát, kezdõdhet a ki mit tud!
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Ezt indokold már meg valamivel.montoya írta:Szvsz elegge at...as.bubidisc írta:Volt már szó a hidrogén generátorról? Lehet, hogy "feláldozom" a szekeret, hogy kiderüljön mit is tud. Projektet is írnék róla. Azért feldobnám a témát mielõtt megkezdõdik a mûtét. Tehát, kezdõdhet a ki mit tud!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Guglizd ki. Szívó oldalra hidrogén permetet vezetnek. Ez javítja az égést és a teljesítményt. Állítólag 1,5 literes fogyasztáscsökkenést lehet elérni, teljesítménynövekedés mellett. Ioncserélt vízbõl állítja elõ a hydrogént egy kütyü elektrolízissel. Az ismeretségi körömben 2 benzines autó is kapott ilyet. Egy rönyó és egy csoda oktáviva. Mindkét user teljeítménynövekedésrõl számolt be. Az egyik srácnak aki ilyen átalakítást csinál, annka 4A-s karbis carinája van. Az is kapott generátort.PiciPeti írta:Mi is ez a hidrogén generátor?![]()
Nekem ez új...
Maga a hidrogén hajtás mindenképp jó, ez a jövõ...
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

