Oldal: 7 / 22
Elküldve: 2011 júl. 23, 06:05 pm
Szerző: sztrovacsek
Sziasztok!
Tud valaki eladó 2 literes szívódízel corollát 1995 környékérõl +, - pár év. Nem az 1.8 as szívódízel érdekel, mert az lényegesen gyengébb, egész más konstrukció. Tehát 2 literes, lényeg hogy ne vérezzen a torka.
Ha valaki tud ilyet, akkor dobjon egy mailt:
forg31@freemail.hu, vagy szóljon itt, vagy hallgassa el örökre:)
Elküldve: 2011 júl. 23, 06:19 pm
Szerző: horvatht
Elküldve: 2011 júl. 23, 07:02 pm
Szerző: sztrovacsek
30 másodpercnyi munkával igen, de én napokat szántam rá, hogy meg is ismerjem. úgyhogy.. most mások kellenének...
amúgy...ezekrõl:
az elsõ a fehér: rohad az egész kocsi, az elsõ szélvédõt a jóindulat tartja a helyén, mert körbe van rohadva teljesen, az 1 éves festést már felnyomta a rozsda, a jobb elsõ oszlopnál egy részén anyag sincsen, okádja a füstöt, kívül belül leharcolt munkásautó, bontó szökevény. az új festés se lendített rajta sajnos. Amúgy kereskedõnél áll Siófokon, a külföldön lévõ tulajtól kaptam intim képeket a festés elõtti dolgokról, de élõben látni...még meredekebb volt. Kapufa !
második versenyzõnk, a szürke: na ez a befutó ! ez frankón viszi a pálmát hát.. ezt látni kell. egy csoda! csoda hogy mûködik! van benne 470k km, ez még nem lenne sok, de totál lestrapált a kocsi. bizti öv benne sincs... hova lett???, ahány lemeze van annyi fele áll, bár egységesre festették a kocsit a maguk igénytelen módján.... a motorja úgy van összetapasztva.... a hengerfej oda van valami szilikon szerû maszattal támasztva a motor tetejére...nem az a piros színû kence ami tudtommal oda kell, ettõl függetlenül nyomja ki a hûtõvizet ha lecsavarod a kupakot, a bal elsõ torony sérült, repedés van rajta elég komoly ütközése lehetett, sõt a motorteret és az utasteret elválasztó fém... ez a tûzfal talán...ha így nevezik, az is sérült. Amúgy kereskedõ gyanús fószernál van.
és végül a piros, igen, ezt még nem láttam, csak így képre ránézve...
látom hogy fénylik, hogy próbálták felkészíteni az eladásra, takargatni az egykori rettenetet, de az ülésre mintha ráhánytak volna. és ez még a jobbik eset tán. Lehet én vagyok egy picit túl igényes, elvégre nem enni akarok az ülésrõl, és végülis földrõl is ehet az ember, de úgy érzem, ennél többet várok az élettõl, a kocsimtól.
Tehát az elképzelésem az az lenne, ha van valakinek olyan toyota szívódízele amit még nem láttam, az érdekelne, megnézném. Nem csodát várok, de az az irányelv, hogyha valamit megveszek, azt használni is tudjam, mert szobadísznek elég hitvány, se nem öreg, se nem egyedi.Az autónak meg amúgy is az úton a helye.
Elküldve: 2011 júl. 23, 07:08 pm
Szerző: murray
mindenképp dizelt keresel?
Elküldve: 2011 júl. 23, 07:09 pm
Szerző: sztrovacsek
Amúgy arra a pirosra visszatérve lehet gogy jó, talán meg is nézem majd, csak picit fázok tõle. Nem szeretem azokat az autókat amiket felkészítenek az eladásra. Nézd meg azt a piros szõrt rajta. Tisztára olyan érzésem van hogy nincs 1,5 éves. Ha netán igazam van, és most így megveszem, akkor kb fél év múlva megtudom mis van alatta. Jobb szeretem ha minnél kevesebb utánfestés van a kocsin, bármily matt vagy rozsdás is legyen a gyári festése. Viszont ha egy autót az eladás miatt festenek újra, az számomra ilyesztõ. Aztán.. lehet rosszul gondolkozom, végülis én nem értek a kocsikhoz, nem szakmám.
Elküldve: 2011 júl. 23, 07:11 pm
Szerző: sztrovacsek
Igen, dízel kell. Szeretnék most egy dízelt végre. Benzinesre nem cserélném le a mostani benzinesemet, akármennyire öreg is.
Elküldve: 2011 júl. 23, 07:45 pm
Szerző: horvatht
Ha ezek ilyen állapotúak ahogy tényleg leírtad, akkor a jobb állapotúak simán még többe fognak kerülni, mint ahogy általában szoktak is ezek a dízelek. Miért nem nézel valami más típust is? Mondjuk Carinát? Ugyanez a motor van azokban is.
Elküldve: 2011 júl. 23, 07:53 pm
Szerző: sztrovacsek
Néztem, de azok turbósak. Tehát nem azonos a motor. Tudom klassz a turbó, mindenki oda van meg vissza tõle, számomra hajítófát se ér, az a +10 lóerõ, vagy bármennyi nem ér meg nekem annyit, hogy bármikor megállhasson alattam a technika. Lehet hogy vannak olyan carinák is amik nem turbósak, de nem tudom, hogy melyik az. többet is felhívtam, és ott direkt rá kellett kérdezni, és akkor derült ki, hogy turbósak. Lehet nincs is anélkül.
Amúgy meg nem kerülnek ezek a corollák olyan vészesen sokba, csak ezek az eladók madarat keresnek. Egy jó állapotú se sokkal drágább, csak ezek például mind kereskedõnél vannak, azok eleve rárakják a kapzsisági faktorukat, és szemetet,romhalmazt fényesítenek ki, adnak el. A piros is kereskedõnél lesz ahogy nézem, mert nem ír semmit a kocsijáról.
Elküldve: 2011 aug. 01, 08:17 pm
Szerző: dale74
Sziasztok!
Én most készülök belépni a klubba, még keresem a megfelelõ alanyt egy 10 év körüli E11 "személyében", ami inkább legyen kicsit drágább, mint, hogy az elején barkácsolni kelljen. Ebben kérném a segítségeteket, hogy mit javasoltok. Tudom, hogy ezt így egy hirdetésrõl nehéz eldönteni, de abban talán tudtok segíteni, hogy mi az, amit már régóta hírdetnek és valami "gáz" van vele.
700 körüli áron gondoltam. Üdv. Dale
Elküldve: 2011 aug. 01, 08:23 pm
Szerző: ksz315
2000 utáni, vvti motorosok hajlamosak az olajfogyasztásra, rengeteg infó van itt róla a fórumon, ne sajnáld az idõt az infógyûjtésre, mert ha "mellé" vásárolsz, akkor egy motorfelújítás 200+ eFt.
Linkelj bátran hírdetéseket, aztán szerintem segítünk, ha tudunk.
Elküldve: 2011 aug. 01, 08:24 pm
Szerző: gecsa
jó alap lehet,ha igaz,amit írnak..
bár a hátsó lámpa alatti foltok gyanúsan rozsdának tûnnek...
[web]
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... _l-4981156[/web]
Elküldve: 2011 aug. 01, 09:32 pm
Szerző: montoya
dale74 írta:Sziasztok!
Én most készülök belépni a klubba, még keresem a megfelelõ alanyt egy 10 év körüli E11 "személyében", ami inkább legyen kicsit drágább, mint, hogy az elején barkácsolni kelljen. Ebben kérném a segítségeteket, hogy mit javasoltok. Tudom, hogy ezt így egy hirdetésrõl nehéz eldönteni, de abban talán tudtok segíteni, hogy mi az, amit már régóta hírdetnek és valami "gáz" van vele.
700 körüli áron gondoltam. Üdv. Dale
700 körül nem fogsz kapni 10 éves, értelmes E11-et. Az enyém tavaly júliusban szûk egy milla volt, és nem volt makuláltlan, csak viszonylag jó állapotú. 700-ért inkább
EZT nézd meg, alkudj belõle, a maradék jó lesz átírni, olajcserére, szûrõcserére, stb.
Azzal számolj, hogy alaphangon 40-50e elmegy a vásárlást követõen arra, hogy motorolajat, fékolajat, váltóolajat, légszûrõt, vezérmûszíjat, esetlegesen pollenszûrõt cserélsz.
Elküldve: 2011 aug. 01, 10:21 pm
Szerző: dale74
Igen, valami ilyesmitõl félek.
12-13 évesben esetleg?
Itt van pl, ez:
TOYOTA COROLLA 1.4 Harmony
De ez nekem túl messze van, inkább a Dunán-túl kellene, max. Bp.
Elküldve: 2011 aug. 01, 10:56 pm
Szerző: sede7
dale74 írta:12-13 évesben esetleg?
[...] a Dunán-túl kellene, max. Bp.
3 ajtós is jöhet? Abból láttam a minap pár olyan hirdetést, amik egy-egy megnézést megérnének..
Elküldve: 2011 aug. 01, 11:26 pm
Szerző: horvatht
Miért olyan jó az a 600ezres e10? Nincs benne semmi, se légzsák, se abs, se kílma. Ha az tényleg annyit ér, akkor valaki vigye el az enyémet most 700ezerért alkalmi áron.