XJS írta:Azert azt sosem szabad elfelejteni, hogy a versenykiadasnak a motorja, felfuggesztese, stb, stb koszonoviszonyban sincs a gyarival. Az tenyleg SUVovosdik, de meg mindig jobb/elterjedtebb, mint barmilyen mas nagyterepjaro/
Ebben én nem lennék olyan biztos. Nem tudom, hallottad-e, láttad-e a Top Gear mûsorában a Hiluxokat, amikkel északi-sarki expedícióra indultak, ha jól rémlik februárban. Asszem 4db 3,0d-4d automata Hilux, teljesen gyári motorral, kasztnival, semmi chiptuning, csak az expedícióhoz szükséges komplett futómû csere és speckós, folyamatosan mûködõ állófûtés került beszerelésre az autókon. Ja, húztak mindnyájan egy-egy futót, 1200L gázolajjal.
Mínusz 56 fokban is a legkisebb mûszaki hiba nélkül mûködtek, igaz, a megtett cca. 3400km alatt 50-52L-es átlagfogyasztást produkáltak, ami annak tudatában, hogy folyamatosan ment az állófûtés, húzták a futót, full megpakolva, -56 fokban, naggyon komoly terepen rúgatva hajtották, nem túlzott.
Szerintem ezek is kaptak legalább akkora terhelést, mint a Dakaros autók...
Hidd el, bírják, még közel gyári állapottal is, a sofõr srác nem lódított.