Toyota a motorsportban

Szükség esetén nyissatok bátran új témát, de csak akkor, ha máshova tényleg nem illik.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

T2 kategóriában (Tehát 99%-ig széria autóban) Toyota vezet toronymagasan a Land Cruise-ivel a Dakaron.
Mondjam azt, hogy meg sem lepõdtem?

Mutogatta a srác a féket, a gyári mûszeregységet és belteret, a gyári motort mosolyogva és csak annyit mondott. Nem csoda, hogy a világon minden extrém körülmény között minden nyugodalommal a Land Cruiseket használják évtizedek óta.
Természetesen õ a 2008-es legujjabb óriáshajó LC-vel versenyez. Eddig azt hittem SUV-osodik, de látva, amit kap és hogy mindig megy, megint meghajolok! :rizspekta:

Ilyenekkel mennek:

Kép

Bohival ültünk ilyenben. Hááát :D Inkább Magasított Luxus limónak tûnt, mint terepjárónak :D
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
XJS
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 383
Csatlakozott: 2008 jan. 09, 08:57 pm

Hozzászólás Szerző: XJS »

Azert azt sosem szabad elfelejteni, hogy a versenykiadasnak a motorja, felfuggesztese, stb, stb koszonoviszonyban sincs a gyarival. Az tenyleg SUVovosdik, de meg mindig jobb/elterjedtebb, mint barmilyen mas nagyterepjaro/
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

XJS írta:Azert azt sosem szabad elfelejteni, hogy a versenykiadasnak a motorja, felfuggesztese, stb, stb koszonoviszonyban sincs a gyarival. Az tenyleg SUVovosdik, de meg mindig jobb/elterjedtebb, mint barmilyen mas nagyterepjaro/
A tv-ben azt mondták, hogy a motor is és pl a fék is gyári. A fékrõl mutattak képet és tényleg gyári volt. Azt mondták, hogy minimális átépítést engedélyeznek ebben a kategóriában, mint pl csõ a biztonságért, meg talán egy kis hasmagasság emelés.
Én elhiszem, hogy így is simán teljesítik a távot, ha lassabban is.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Egyszer egy raktáros kollégám ( mert én is dolgoztam raktárban ) mondott egy elég rövid mondatot valamire válaszolva. -De úgy van, mert láttam a tévében!

Hát ha van idõtök inkább olvasgatni:
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... 031109.pdf
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Fiszy
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: 2008 aug. 09, 08:50 pm
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Fiszy »

Százszor eltaposhatsz, újra felállok,
Az utam végig kell járnom.
>>Pokolgép<<

jelenleg semmi, de volt már, és lesz is majd egy:KE70
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

http://www.youtube.com/watch?v=LvtS5WRc ... re=related

Nagyon kemény a pálya :) Gyakorlatilag jégen mennek. Azért a Corollák kijönnek még törötten is :)
De vezetnék egy ilyet hmm...
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio »

Magyar vonatkozású (a videó vége nagyon durva):
http://auto.indavideo.hu/video/Fabian_A ... a_Corolla/

TC 2000-es kategória:
http://www.youtube.com/watch?v=Dcntgmz3ikc
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Nagyon király ... lehetne!
Csak a szokásos megjegyzést tudom hozzá tenni: minek a zene?
Kár érte!
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Avatar
Csocsó
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 519
Csatlakozott: 2010 feb. 21, 10:46 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Csocsó »

Csak engem emlékeztet kadettra ilyen állapotban az E8 orra? Vagy a hûtõrács esetleg arról került át? :)
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Frool írta:Nagyon király ... lehetne!
Csak a szokásos megjegyzést tudom hozzá tenni: minek a zene?
Kár érte!
100% egyetértek....most kivételesen elnézem, mert ez a nyitó ZENE a Manowartól a Warriros of the world címû metálhimnusz...

Metal is forever... 8)
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Lackó írta: Metal is forever... 8)
Azt is kikezdte már a rozsda!
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Avatar
Laic
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 228
Csatlakozott: 2010 okt. 25, 03:23 pm
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

Hozzászólás Szerző: Laic »

Toyota Corolla 1,4 sedan E11 4E-FE
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

XJS írta:Azert azt sosem szabad elfelejteni, hogy a versenykiadasnak a motorja, felfuggesztese, stb, stb koszonoviszonyban sincs a gyarival. Az tenyleg SUVovosdik, de meg mindig jobb/elterjedtebb, mint barmilyen mas nagyterepjaro/
Ebben én nem lennék olyan biztos. Nem tudom, hallottad-e, láttad-e a Top Gear mûsorában a Hiluxokat, amikkel északi-sarki expedícióra indultak, ha jól rémlik februárban. Asszem 4db 3,0d-4d automata Hilux, teljesen gyári motorral, kasztnival, semmi chiptuning, csak az expedícióhoz szükséges komplett futómû csere és speckós, folyamatosan mûködõ állófûtés került beszerelésre az autókon. Ja, húztak mindnyájan egy-egy futót, 1200L gázolajjal.
Mínusz 56 fokban is a legkisebb mûszaki hiba nélkül mûködtek, igaz, a megtett cca. 3400km alatt 50-52L-es átlagfogyasztást produkáltak, ami annak tudatában, hogy folyamatosan ment az állófûtés, húzták a futót, full megpakolva, -56 fokban, naggyon komoly terepen rúgatva hajtották, nem túlzott.

Szerintem ezek is kaptak legalább akkora terhelést, mint a Dakaros autók... :wink:

Hidd el, bírják, még közel gyári állapottal is, a sofõr srác nem lódított.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Azért a Top Gear-t nem szabad 100%-ig elhinni. Az egy TV mûsor. Ha nem lenne izgalmas, érdekes, néha polgárpukkasztó, ki nézné meg? Ehhez néha lódítani is kell.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Válasz küldése