Oldal: 59 / 76

Elküldve: 2012 okt. 10, 10:15 pm
Szerző: Sancy
Üdv
komplett hátsó hidat kell cserélned, úgy mennek fel csak a féknyergek.
Ritka, nem fogsz találni. :wink:
Kb 1-2 évente felbukkan egy...

Elküldve: 2012 okt. 11, 07:29 am
Szerző: Pacsker
Ezen felül egyáltalán nem biztos, hogy alá megy az E11 hídja.
E10-ben is volt tárcsás gyárilag, de az fõként Japán belpiacos jól felszerelt példányokban. Nem kizárt, hogy Nyugat Európába szánt 1.8 Gt-i Hatchback is azzal volt szerelve.
Mindent lehet, csak akarni kell. ebay, japán yahoo.auctions, sulit.com.ph, amazon és társai...

Elküldve: 2012 okt. 11, 08:24 am
Szerző: dean01
Újonnan méreg drága lenne,de E10 es nem hátsó hidas megoldású legalább is enyém nem ,középen csak egy stabilizátor rúd van ami jó lenne a tárcsás csonka állványhoz szervizbe azt mondták,azt mondták csonka állvány kell amin rajta a féknyereg felfogatás meg kézifékbowden is kell megoldható ,csináltak egy két 1.6 120 le körülit ami már tárcsafékes volt,sõt egy két 2.0 dieselbõl is volt tárcsafékes,Jó lenne megcsinálni 1 mert szép felnihez,2 meg jobb lenne 1 picit a fékem is :D

Elküldve: 2012 okt. 11, 08:27 am
Szerző: Pacsker
Igen nehezen lehet kibogarászni mit szeretnél írni.
Légy oly kedves próbálj meg tagoltan és amennyire lehet helyesen írni. Köszi


Használt lehetõségeket írtunk neked

Elküldve: 2012 okt. 11, 08:52 am
Szerző: dean01
Mit nem értesz ezen? Köszi a segítséget,majd küldöm a képeket ha kész lesz :D A servót is beleraktam a kocsiba és mûködik ahogy kell:D

Elküldve: 2012 nov. 03, 01:57 pm
Szerző: gyiik
Belsõ tér ráncbaszedése projektet találtam ki magamnak, a következõket szeretném megfejteni:

- Mûszeregység körüli fekete mûanyag keret hogyan jön ki a helyérõl?
- Biztonságiöv viszatekerõ automatája gyenge, hogyan szedhetem le a B oszlop burkolatait sérülésmentesen?
- Biztonsági övcsat zárja nyekereg menet közben; van-e kész megoldás erre, vagy szerelés közben kiderül úgyis?

Van a neten elérhetõ szerelési útmutató, vagy alkatrészkatalógus?

Köszönöm!

PS: van két gyári doksim magyarul: "Kocsiszekrény villamos berendezése" és "Felfüggesztés és tengely". Ha van rá igény, nekiállhatok beszkennelni.

e10 liftback hátsó

Elküldve: 2012 nov. 11, 07:11 pm
Szerző: Prinz55
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy ugye jól tudom, hogy a kombi rugója jó a liftback-be is? Ha sokan ülünk benne (márpedig mindig sokan ülünk benne plussz csomagok) nagyon megül a segge, ezt szeretném kiküszübölni. Illetve szerintetek érdemesebb bontott kombi gátlót szerezni hozzá, vagy a mostanit felújítatni erõsebbre hangolni?

És mégegy, nincsenek valakinek elfekvõben nem agyonhasznált darabok?

Válaszokat köszönöm elõre is!

Elküldve: 2012 nov. 11, 08:59 pm
Szerző: Pacsker
Szerintem vegyél két új Kayaba gázos gátlót hátra. Picit emel is a hasán, kevésbé is engedi nagy bukkanóknál behimbálni.
Aztán menj így egy tesztkört. Ha még továbbra is kritikusan rossz a rugó (E11-nél nem jellemzõ, maximum, ha elõtte haszongépjármûnek volt használva), akkor gondolkozhatsz a cseréjén, edzésén, utángyártott, bontott újon.

Elküldve: 2012 nov. 11, 09:25 pm
Szerző: Prinz55
Pacsker írta:Szerintem vegyél két új Kayaba gázos gátlót hátra. Picit emel is a hasán, kevésbé is engedi nagy bukkanóknál behimbálni.
Aztán menj így egy tesztkört. Ha még továbbra is kritikusan rossz a rugó (E11-nél nem jellemzõ, maximum, ha elõtte haszongépjármûnek volt használva), akkor gondolkozhatsz a cseréjén, edzésén, utángyártott, bontott újon.
Nem a behimbálással van a baj hanem, hogy nagyon megül. Nem volt teherautó, most van benne 90 ezer, gyári hátul minden és röhögve ment át a mûszakin. Az autóval többen járunk, 4-5-en plusz egy heti cucc, így a "terheléssel van a baj". Ezért gondolkodtam, bontott kombi dolgokban (vagy a meglévõ jó gátlóm felújításán és erõsítésén) mivel annak erõsebb a rugója és a csillapítója is. Az már csak plusz, hogy diák vagyok és nem anyu-apu tartja fenn a kocsit, így kayabára nincs pénzem most...

Elküldve: 2012 nov. 11, 09:36 pm
Szerző: Pacsker
Senki sem gondolta, hogy Anyuci-Apuci fizeti a költségeket.
Csupán tapasztalatból írok. Egy felújított gátló, sokszor az 1 évet se bírja ki és van ahol 8-10-ért csinálnak 1 darabot. Ha van olyan ismerõsöd, akinek van kedvezménye alkatrészekre, akkor egy új komplett gólyalább is megvan 20 alatt. Jobban megéri, ha kicsit tovább gyûjtesz és újat veszel.
Természetesen lehet a legtöbb Corolla-hoz utángyártott erõsített rugókat is venni. (Talán Zed Kristianz is ilyet vett annó). Vagy nagy eséllyel az E10 Wagoné is keményebb lehet egy picit (szerintem 99%, hogy csereszavatos a tieddel), de ezekkel a legnagyobb probléma általában, hogy normál használat mellett (kevés csomag, 1-2 személy), igen csúnyán kiemeli az autó fenekét.
Mi az E9-es szériánál megoldottuk. (rövidebb, de erõsebb rugó. 2-es Golf elsõ) Így üresen se néz ki rosszul és a terhelést is jobban bírja. Elvileg berakható a tiedbe is, de a tied feneke szerintem nehezebb. Bár próba cseresznye, hisz csak pár ezer Ft egy pár.

Mindemellett megjegyzem, teljesen természetes dolog, hogy egy személyautó 4-5 személlyel és ezek 1 heti csomagjaival igen nagyon megül :) ... Konkrétan az lenne gáz, ha nem. Vagyis az a Hilux, L200 effektus, hogy viszont terheletlenül igencsak pattogós, kényelmetlen az úton.
Döntsd, el. Valamit valamiért. Nem utolsó sorban, ha az ember használja a fényszóró magasság állítást és nem rossz úton megy, akkor sok bajt nem okoz.

Elküldve: 2012 nov. 12, 12:45 am
Szerző: Prinz55
Pacsker írta:Senki sem gondolta, hogy Anyuci-Apuci fizeti a költségeket.
Csupán tapasztalatból írok. Egy felújított gátló, sokszor az 1 évet se bírja ki és van ahol 8-10-ért csinálnak 1 darabot. Ha van olyan ismerõsöd, akinek van kedvezménye alkatrészekre, akkor egy új komplett gólyalább is megvan 20 alatt. Jobban megéri, ha kicsit tovább gyûjtesz és újat veszel.
Természetesen lehet a legtöbb Corolla-hoz utángyártott erõsített rugókat is venni. (Talán Zed Kristianz is ilyet vett annó). Vagy nagy eséllyel az E10 Wagoné is keményebb lehet egy picit (szerintem 99%, hogy csereszavatos a tieddel), de ezekkel a legnagyobb probléma általában, hogy normál használat mellett (kevés csomag, 1-2 személy), igen csúnyán kiemeli az autó fenekét.
Mi az E9-es szériánál megoldottuk. (rövidebb, de erõsebb rugó. 2-es Golf elsõ) Így üresen se néz ki rosszul és a terhelést is jobban bírja. Elvileg berakható a tiedbe is, de a tied feneke szerintem nehezebb. Bár próba cseresznye, hisz csak pár ezer Ft egy pár.

Mindemellett megjegyzem, teljesen természetes dolog, hogy egy személyautó 4-5 személlyel és ezek 1 heti csomagjaival igen nagyon megül :) ... Konkrétan az lenne gáz, ha nem. Vagyis az a Hilux, L200 effektus, hogy viszont terheletlenül igencsak pattogós, kényelmetlen az úton.
Döntsd, el. Valamit valamiért. Nem utolsó sorban, ha az ember használja a fényszóró magasság állítást és nem rossz úton megy, akkor sok bajt nem okoz.
Köszi a kimerítõ választ!
És pont ezért kérdeztem, hátha valakinek van tapasztalata ilyen ügyben. Akkor a felújítás elfelejtve :D Hát igen, ha meg újat veszek csak minõségit!
Én is úgy tudom, hogy a wagoné kicsit erõsebb mint a liftbacké, ezért gondoltam azokra bontottban, ha találok persze. Csak ugye ha erõsebb a rugó erõsebb gátló is kell és sajnos a kettõ elég drága mulatság, még jó, hogy magam csinálom, nem még egy 20-ast ott hagyok a szerelõnél :)
Igen a kiemeléstõl én is parázom picit, de mivel az autót 80%-ban nem üresen használom annyira nem lenne zavaró, de ez a Golf rugó most elgondolkodtatott. Milyen golfé? 1.3, 1.6D?

Jah és, hogy kerek legyen a történet, minderre azért is van szükség, mert egy et30-as felni van alatta (175-ös gumival) és sajnos beleér a kerékívbe. Igaz nem vágja ki a gumit, de nem szeretném ha emiatt rohadna idõvel a kerékívem. Szóval a felni szép az autónak is jól áll, ezért marad. Emiatt is kell variálni, hogy ne üljön a földig a segge :D

Ui: Magyarországon van jó út is? :D:D:D

Elküldve: 2012 nov. 18, 01:16 am
Szerző: deserved
Sziasztok

Csak most kapcsolódtam be a beszélgetésbe és mivel lassan nekem is megérik az autó egy hátsó lengéscsillapító cserére, úgy érzem, pont jókor (kapcsolódtam be).
A gázos Kayaba a startauto-nál pl 23e, de elvileg tudok kedvezményt.

Keresd ki amit szeretnél és megkérdezem neked, hogy mennyibe is lenne.
Nem ritkán 40-60 % kedvezményt is kap a cégünk, így egy próbát megér, én is Kayaba-n gondolkodom.

Nemrég egy csattanásom, így komplett lámpacsere volt, volt fékfelújításom, motor- és fékolaj csere, valamint most kapott 4 új Falken téligumit a kicsike. Kell még vennem gépháztetõt és elsõ lököst, szintén a csattanás miatt (Ha esetleg lenne valakinek eladó :) ). Kell most nekem ez a kiadás mint púp a hátamra, de a futómû az életemet mentheti meg, így nincs mese... :)

Az alkatrészek miatt pedig keress bátran. ;)

Elküldve: 2012 nov. 18, 06:28 pm
Szerző: Pacsker
Írj TRD-nek. Van E10 alkatrésze. (Talán géptetõ is?!)

Elküldve: 2012 nov. 18, 07:53 pm
Szerző: deserved
Keresni fogom, köszi :)

Az imént rendeltem meg a sport elsõ lökösöm, már csak hátsó kéne, hogy színre lehessen fújni faszán.
persze gépháztetõ kell, mert az sajna deformálódott. Nem vészes, de mivel "duplafalú", nem lehet kikalapálni :(

Elküldve: 2012 dec. 05, 09:23 pm
Szerző: Swen
Kép

Nem gyenge front.