Oldal: 58 / 163
Elküldve: 2011 márc. 12, 11:04 am
Szerző: Zoo.HUN
Ezt most komolyan mondjátok, és hogy keressek rá, Toyota Corolla "koton" mûszerfal világításhoz, 3 db lenne milyen színbe van tessék mondani. Nekem amugy van 2 db zöld, ha vkinek ez az álma odaadom szívesen. Én valszeg lakkozni fogok, de nem dm eset, hanem kölcsön kértem jó színt ami tetszik

Elküldve: 2011 márc. 13, 09:21 pm
Szerző: Laic
Tegnap foglalkoztam kicsit az autóval és mivel még nem nagyon tettem fel képeket róla, most megteszem: Történt egy alapos mosás, most szépen csillog és már látszik minden kis karcolás rajta. Azokat majd valahogy szeretném eltüntetni… A motortérben minden rendben volt.
http://users.atw.hu/laic/DSC03240.JPG
http://users.atw.hu/laic/DSC03244.JPG
http://users.atw.hu/laic/DSC03249.JPG
http://users.atw.hu/laic/DSC03247.JPG
http://users.atw.hu/laic/DSC03241.JPG
http://users.atw.hu/laic/DSC03258.JPG
Utána a pollenszûrõt cseréltem –volna, ha lett volna benne. Ebbõl következik, hogy az összes légjárat koszos volt. Járatokat kitakarítottam, klíma tisztítóval befújkáltam, ahogy kell, pollenszûrõt bele tettem.
http://users.atw.hu/laic/DSC03251.JPG
A felnikkel nem tudtam mit kezdeni, ezek rozsdásak…
http://users.atw.hu/laic/DSC03235.JPG
A kocsi alján meg találtam némi olajat, a képen látható rész alatt van, nem tudom honnan jöhet
http://users.atw.hu/laic/DSC03259.JPG
Lesz még mit tennem vele…

Elküldve: 2011 márc. 14, 03:29 pm
Szerző: montoya
Totalcaron egy comment:
Fox888 2011.03.14. 09:37:33
R.I.P. Alfa. Jó ez a volvo is. Keress hozzá R es felnit. Azért autóvásárlákor neked a "megbízható"keresési kritérium nincs az elsõ 5 ben: -) de jó is ez így. Különben mindenki békalámpás corolla-val járna.

Elküldve: 2011 márc. 14, 04:28 pm
Szerző: Bubi
Elküldve: 2011 márc. 14, 04:29 pm
Szerző: sede7
Ha esetleg valaki nem szokta olvasgatni az E11 alkatrészek topicot, rövid ideig tudok egy eladó koptatót (elsõ lökhárító alatti spoiler). Részletek
itt.
Elküldve: 2011 márc. 15, 12:58 am
Szerző: six
Errõl a képrõl jut eszembe, hogy nekem eltûnt a bal oldali szellõzõbõl egy lamella, és bizonyos fordulaton elképesztõ idegesítõen zörög valami a mûszerfal alján. Mivel fel tudtam fedezni a kettõ között némi párhuzamot,

gondoltam hogy szét kéne kapni és visszatenni a lamellát. A kérdésem, hogy hogy szedted ki a rácsot? Látom, hogy mintha négy kis fülecske fogná, ezeket kell feszegetni, vagy szimplán ki lehet pattintani a tengelyérõl?
A másik kérdés pedig, hogy hogy a fenébe fogom levadászni azt az egy darab lamellát? Meg tudom bontani a fûtõtestet valahogy úgy, hogy össze is tudjam szerelni?
Köszi!
Elküldve: 2011 márc. 15, 07:21 pm
Szerző: ksz315
Nem vészes az, kicsit foglalkozni kell vele. Drótkorong, festék, némi idõráfordítás. Akár még szép is lehet, ha ügyes vagy. (ha meg kevésbé, akkor olyan lesz mint amit az én projektemben látsz

)
Elküldve: 2011 márc. 15, 08:10 pm
Szerző: Laic
six írta:A kérdésem, hogy hogy szedted ki a rácsot? Látom, hogy mintha négy kis fülecske fogná, ezeket kell feszegetni, vagy szimplán ki lehet pattintani a tengelyérõl?
A rácshoz egy kis csavarhúzóval nyúltam be oldalról és könnyen lepattant a tengelyrõl (aszem a bal oldalról könnyebb volt, mint a másikról) A csatorna elejét meg a kis fülek kitámasztásával (gyufaszál) sikerült kihúznom.
Ksz315: Igen tudom... , csak sajnos amíg szöszölök rajta nincs kerék a kocsin, úgy meg nem gurul. Majd valahogy megoldom, vagy idõvel kap majd alufelnit.
Elküldve: 2011 márc. 15, 08:13 pm
Szerző: ksz315
Ahha, ezt nem tudtam, hogy csak egy garnitúra felni adott. Így bonyolultabb. Mondjuk ha van egy szabad 7vége, akkor kivitelezhetõ így is.
Elküldve: 2011 márc. 16, 10:18 pm
Szerző: ksz315
Nézelõdtem neten nyálcsorgatás gyanánt. (nagy hiba, mert egyre elborultabb fejlesztési ötletek jutnak eszembe)
Szép ez a beltér. Mi lehet az a 2DIN-es tároló helyén?
Mocitetõ szigetelés: (gyenge minõségû kép, de mintha a tûzfalon is lenne szigetelõanyag)
Találkozott már valaki ilyennel itthon?
Csak önmagában a mocitetõ szigetelés gondolom nemsokat ér.
Milyen anyagból készül? Lehet valahol kapni, hogy itthon le tudjam szabni? (Apum Ave II-jében beleszerettem a csendbe..

)
Elküldve: 2011 márc. 16, 10:22 pm
Szerző: Pacsker
elsõ képen szerintem 4db kazi (esetleg) minidisc tartó.
Géptetõ és tûzfal szigetelés fura módon E8-ba is random szerûen nagyon ritkán volt. Gondolom Toyodiy-rõl rendelhetsz.
Elküldve: 2011 márc. 16, 10:23 pm
Szerző: montoya
Tegnap gps-sel mértünk sebességet a kocsiban. 195/55 R15 mellett olyan 7-8% körül csal felfelé az óra, kb offset nélkül. (5. fokozatban néztük csak) Sajnos csak 90-110 körül tudtam menni, amikor néztük, de abban a tartományban gyakorlatilag hajszál pontosan ezzel az aránnyal mért fölül. 54-C kódú mûszeregységrõl van szó.
Ezt követõen számolgattam kicsit. A jelenlegi gumi már viszonylag kopott, tehát átmérõben 596mm helyett számoljunk 590mm-rel. 195/60 R15 esetén az átmérõ 615mm. Ez kicsit több, mint 4% plusz, és ugye kerület = d*3.14, tehát az óra is ennek arányában fog kevéssé csalni, de még mindig felfelé. A kérdés csak az, hogy a gyári méretnél picit nagyobb kerék alámegy-e normálisan? Elnézve a dobot, igen, de jól jönne egy kis megerõsítés.
Elküldve: 2011 márc. 16, 10:49 pm
Szerző: ksz315
Pacsker írta:elsõ képen szerintem 4db kazi (esetleg) minidisc tartó.
Géptetõ és tûzfal szigetelés fura módon E8-ba is random szerûen nagyon ritkán volt. Gondolom Toyodiy-rõl rendelhetsz.
Jaja, de azért a gyári cuccok aranyért vannak javarészt. Viszont ha tudok venni anyagot, akkor csak idõ, meg elszántság kérdése. Bár addig még 1000 más dolgot kell megcsinálni az autón, hogy érdemes legyen ilyen 1002-re költeni. (1001. fejlesztés: 4AFE vagy 7AFE lesz

, csak tartok tõle sokhanapján jön el)
Elküldve: 2011 márc. 16, 10:50 pm
Szerző: Pacsker
Pedig sokkal elérhetõbb, mint gondolnád...
Elküldve: 2011 márc. 20, 09:55 am
Szerző: PiciPeti
Most olvastam egy cikket a TotalCar-on. Egy idézet belõle: "Amúgy pedig megvan benne a japán autóknak az a finom futása, zizegése, könnyû kormányzása és miegyebe, csak mondjuk dupla hengerõ mellett, mint például egy békaszemû Corollában. De azt nem ennyiért osztják."
Ezek az apróságok mindig megerõsítenek, hogy jó döntés volt a Malacka.
