Oldal: 58 / 76
Elküldve: 2012 aug. 16, 08:22 pm
Szerző: bandita
Bemutatkozásként raktam volna fel egy képet a szekérrõl ,de még nem jöttem rá hogy lehet

Elküldve: 2012 aug. 17, 12:40 pm
Szerző: Bubi
bandita írta:Bemutatkozásként raktam volna fel egy képet a szekérrõl ,de még nem jöttem rá hogy lehet

viewtopic.php?t=1133
Várjuk a képeket!
Elküldve: 2012 aug. 19, 01:27 pm
Szerző: bandita
Elküldve: 2012 aug. 19, 01:29 pm
Szerző: bandita
Ja ...És köszönöm segítséget

Hamarosan rakok fel friss képeket ,mert a felni sem ilyen már rajta....
Elküldve: 2012 aug. 19, 02:12 pm
Szerző: bandita
Na! Nem bírtam magammal csináltam pár friss képet.... A hátsó ívet még színre kell fújni mert kasztnizva lett...hiába csak 18 éves már:) Egyébként 185.000km van benne ,végig szervizelve. 1,5 éve van nálam(kb:21.000km) .Amit eddig költöttem rá 4 db új TOYO gumi+ polírfelni, 2db ablaktörlõgumi,Toyota váltógomb
http://kepfeltoltes.hu/view/120819/DSC0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120819/DSC0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120819/DSC0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120819/DSC0 ... es.hu_.jpg
Egyébként létezik hogy óra szerint 200-at mennyen?? (4E-FE blokkos, 88 LÚ)
Elküldve: 2012 aug. 19, 05:58 pm
Szerző: Kalmi
Létezik...

Amúgy szép darab. A gumi milyen széles? Nem gyári méretnek tûnik. Mennyit fogyaszt?
Elküldve: 2012 aug. 19, 06:30 pm
Szerző: bandita
Köszi...A gumi 195/50R15 Toyo Proxes T1-R ragad mint a légypapír

A felni 7 coll széles pont passzol. A fogyasztása kint 5,8 6,3 de vegyesben kb: 7 ,be megáll .Keveset megyek városban, meg nem is nyúzom

Annyira tartós mindene inkább megbecsülöm.
Elküldve: 2012 okt. 01, 10:17 am
Szerző: Pepe
Valaki nem tudja hogy mennyi a 4A-FE motor szelephézaga?
Elküldve: 2012 okt. 01, 04:11 pm
Szerző: MFerenc

Lehet, ez az?
automata szivato
Elküldve: 2012 okt. 02, 05:31 pm
Szerző: Geza176
Hello mindenki!
Vegre ratalaltam erre az oldalra ahol mindenkinek olyan gepe van mint nekem.
Bele is vagok. E10 1332cm hatchback om van.
Feher 3ajto,es sok extra.Mar egesz jol nez ki(teszek fol fotot ha majd rajottem ,h kell,de most regisztraltam

.
Megtudna mondani nekem valaki hol lehet megtalalni az automata szivatot,es hogyan lehet szabalyozni mennyit nyomjon?
Hideginditaskor 1900rol indul,kb 20masodpercig majd 1400korul magara talal es ez nagyon sokaig igy marad.
Reggel az elso 15 20 percben hozza sem kell ernem a gazhoz,de mikor mar uzemmeleg akkor normalis(kb750 800)
Mar mindent kiprobaltam,talaltam a pillango alatt egy termosztat szeru dolgot,de szerintem nem az.
tul vagyok mar a legszuro gumicsovon is,elotte meg borzasztobb volt.
Szeretem ezt a kocsit viszont a szivato okozta kozel 10l fogyasztas kezdem unni.
Szoval ha valakinek lenne otlete azt nagyon szepen megkoszonnem,illetoleg sajat tapasztalataimat szivesen megosztom barkivel.
Ha esetleg valakinek alkatresz kell de Magyarorszagrol draga,vagy nem lehet beszerezni abban remelem tudok segiteni.
Elore is koszonom,addig is olcso benzint,szeles utaut,orok nyarat

Elküldve: 2012 okt. 02, 05:55 pm
Szerző: Gugyor
Szia.én nem értek a motorokhoz,de a 4age motorok 2500-on forognak amíg be nem melegszenek

üdv az oldalon
Elküldve: 2012 okt. 02, 06:44 pm
Szerző: Pacsker
Szervusz Geza176!
Örülünk, hogy ránk találtál. Az okosabbak majd megcáfolnak, de tudtommal a 4EFE-ken nem nagyon lehet sokat állítgatni.
Ahogy Gugyor is írta a 4AGE gyárilag is 2500-at, sõt akár többet is forog hidegen. Nagyon bosszantó, de így találták ki. Nem kizárt, hogy a te értéked is így lett tervezve. A lassú bemelegedés viszont okozhat túlfogyasztást.
Egy hûtõrendszer átmosás, egy gyári termosztát csere és ha nem alapjárati motoros, hanem alapjárati termosztátos (amit írtál is), akkor annak átjáratása, vízkõtlenítése, tisztítása is sokat segíthet!
Ha bármi kérdésed van ezekkel kapcsolatban, tedd fel bátran, de a vizes dolgokkal kapcsolatban nem baj, ha ezt átolvasod:
viewtopic.php?t=1341&start=0
Esetleg folytathatod ebben a témakörben is az eszmecserét.
Elküldve: 2012 okt. 02, 07:46 pm
Szerző: Kalmi
4E-FE-nél az alapjáraton nem lehet állítani. Pontosabban van egy gyárilag beállított csavar a fojtószelepházon, ledugózva, de ezen nem szabad állítani. Gyárilag úgy van beállítva, hogy a motor kapjon elég levegõt, akkor is, ha a folytószelep és az alapjárati szelep is zárva van, ha minden más kerülõ út zárva van ez kb. egy 400-500 rpm-es alapjáratot ad melegen.
Ha ezzel a csavarral/beállítással lenne gond, akkor melegen se lenne jó az alapjárat (túl magas lenne), vagy fulladna, amikor lekapod a lábad a gázpedálról üresben.
Az alapjáratot a motorvezérlõ szabályozza, és tényleg elég sokáig magas értéken tartja, leginkább a motorhõmérséklettõl függ meddig, teljesen be kell melegednie a motornak, hogy ne emelje a normális 750-850 fordulat fölé.
Az 1900-as alapjáratot a 4E-FE csak nagy hidegben szokta elérni, minuszokban, mostanság (10 fok körül) 1400 körül van hidegen. Az olaj hideg oldali viszkozitásától is függ, 10W-40-el alacsonyabb volt, mint 5W-30-al.
Az alapjáratot több dolog emelheti:
Elektromos fogyasztók: hátsó ablak fûtés, fûtõ ventilátor, helyetjelzõ/tompított. Akármelyik bekapcsolása 100rpm-el emel.
Bimetálos levegõ szelep: hidegen kinyit és az aktívszenes tartályból levegõt/benzingõzt enged a motorba, ezt még nem derítettem fel, hogy milyen mértékben tud beavatkozni.
Szervókormány pumpa: szervó erölködése közben kinyit egy szelepet és többlet levegõt kap a motor, a fordulat nem ugrik meg max 100rpm-el, inkább csak kicsit rásegít, könnyen tesztelhetõ.
Esetleg még ellenõrízendõ a vákuumos fékrásegítõ, ha ki van repedve a membránja, többlet levegõ juthat a motorba, az is lehet bûnös. A csonkjának ledugózásával kizárható.
1. A motor hány km után melegszik be (mikor ér középre a mutató)?
2. miután középre ért a mutató, utána vissza tud esni a motor hõmérséklete, pl ha a fõútra kihajtasz?
3. milyen hosszú utakból jön össze ez a 10l-es fogyasztás?
Csak városban használva, 3-4km utakra, nekem is pont 10l-t evett. 10km-es utak esetén már 7-7.5l-t.
3-4km alatt a hõmérséklet mutatónak középre kell állnia, ha a fûtés le van véve. Ha ennél sokkal lassabban melegszik, akkor tapasztalatból mondom, hogy ki kell cserélni a termosztátot gyári újra, idõvel lemálik a termosztát peremérõl a gumi, és már nem zár le teljesen, így a motor sokkal lassabban melegszik.
Elküldve: 2012 okt. 06, 08:31 am
Szerző: Pepe
MFerenc írta:
Lehet, ez az?
Igen, köszönöm
Elküldve: 2012 okt. 10, 02:07 pm
Szerző: dean01
Üdv
93 Corolla liftback-hez kellene tárcsás hátsófék,aki tud eladót vagy bontottan az szóljon légyszi.
Úgy tudom az e11 es alatt is olyan fútómû van mint az e10 alatt,elméletileg az is jó lenne.