Oldal: 54 / 143
Elküldve: 2010 okt. 22, 09:01 am
Szerző: Pacsker
Nem 2,4 megy bele? És minek kivenni még egy csavart? Feltöltés a betöltõ megjelenéséig
Elküldve: 2010 okt. 22, 10:01 am
Szerző: Zoo.HUN
Sziasztok, Tudtok abban segíteni, h E8 asomba ha szerzek AE86
gyári gt kormányt azt rá tudom tenni átalakítások nélkül,ill milyen módon kell felfogatni, errõl nem tudok semmit,még nem vettem le kormányt soha, fõleg nem ennek a típusnak...THX.
Elküldve: 2010 okt. 22, 10:03 am
Szerző: Pacsker
Rámegy egy az egybe. Nem kell átalakítás.
Elküldve: 2010 okt. 22, 05:35 pm
Szerző: Bohi
Jaja, rámegy. A hacsié az gumis vmi, a hb gt-jé meg bõrös, de ua.
Elküldve: 2010 okt. 22, 06:27 pm
Szerző: Bubi
Köszi a váltóolajos infókat! Már csak azt nem tudom, hogy milyen olaj de láttam itt a fórumon valahol majd utána nézek.
Elküldve: 2010 okt. 27, 01:42 pm
Szerző: tibierdrol
Pacsker írta:Nem 2,4 megy bele?
Az E10 és E11 váltója más (4E-FE-nél), az újabba kicsit kevesebb olaj kell.
Elküldve: 2010 okt. 27, 02:31 pm
Szerző: Bubi
tibierdrol írta:Pacsker írta:Nem 2,4 megy bele?
Az E10 és E11 váltója más (4E-FE-nél), az újabba kicsit kevesebb olaj kell.
Fokozatelosztásban is más?
Elküldve: 2010 okt. 30, 08:39 pm
Szerző: tibierdrol
bubidisc írta:Fokozatelosztásban is más?
Azt nem tudom, de szüleimnek E10 van, nekem E11, és online katalógusban is ezt találtam és ahol az olajat vettem ott is ezt sasolták ki a könyvbõl. Már nem emlékszem a pontos mennyiségekre (talán 1,9 liter kell az újba és 2,3 a régibe), csak azt tudom hogy a két autóhoz összesen 5 liter olajat vettem.
Elküldve: 2010 nov. 07, 01:18 pm
Szerző: murray
nem teljesen ide tartozik de azon gondolkodom hogy le kéne mosatnom a motorteret is.
az autó az utcán áll, borzalmas koszos 6 éve van meg azóta csak kívülröl mosatom. mennyire veszélyes ez?
letakarhatom a porlasztót a légszüröt közben?
gõzborotván is gondolkodom mielõtt beáll a tél
hova vigyem? ismer pesten vki vmi normális helyet?
Elküldve: 2010 nov. 07, 05:17 pm
Szerző: Birka
Elõször is: Ne gõzborotvázz!
Te is meg tudod oldani otthon egy kis Brigéciollal, ha rajta hagyod kicsit és aztán leslagozod valami vízzel. Fõleg idõsebb kocsiknál vigyázni kell a borotválással...

Elküldve: 2010 nov. 07, 05:57 pm
Szerző: gecsa
murray írta:nem teljesen ide tartozik de azon gondolkodom hogy le kéne mosatnom a motorteret is.
az autó az utcán áll, borzalmas koszos 6 éve van meg azóta csak kívülröl mosatom. mennyire veszélyes ez?
letakarhatom a porlasztót a légszüröt közben?
gõzborotván is gondolkodom mielõtt beáll a tél
hova vigyem? ismer pesten vki vmi normális helyet?
kérdezd ewing-ot,vagy nézz bele a projektembe..
brigeciol 1000huf,egy ecset,200huf,egy üres vajas doboz..szépen leecseteled alaposan,hagyod állni,de nem megszáradni..ha nincs slag,én úgy oldottam megy,hogy a sima 2 literes mûanyag üveg kupakját átütöttem egy szöggel,és kész is a vízsugárlövõkézikészülék..

:D:Dha elsõre nem lesz szép,ismételd meg..aztán várd meg,míg megszárad,mert a gyújtásnál nem tesz jót neki,ha vizesen járatod..kb ennyi.
remélem segített!
Elküldve: 2010 nov. 07, 06:53 pm
Szerző: Birka
E11-hez létezik kuplungfelújító szett?
Honnan lehet tudni azt, hogy az elég-e vagy munkahengert kell cserélni?
Elküldve: 2010 nov. 07, 06:57 pm
Szerző: murray
köszi a tippeket
amugy a gõzborotva nem az alját tiszticcsa?
nem a motortérre szokták úgy tudom
asszem lemondok a motormosásról. fõleg h a blokk olyan rozsdás h a motorszámot sem lehet leolvasni
brigecol meg vizes szivacs és áttörlöm
Elküldve: 2010 nov. 07, 06:59 pm
Szerző: Frool
Nem lehet leolvasni a motorszámot? UHH az, hogy lehet?....
Elküldve: 2010 nov. 07, 08:46 pm
Szerző: murray
olyan felületi rozsda van rajta h nem látható a motorszám
most derült ki tavasszal a müszakin. aszittem kuka az autó de hála égnek ma már elég a motorkód is a forgalmiba