Focus 2-ben már a Duratec motorok voltak, ez még a Zetec SE...bár elvileg ugyanaz, csak a Duratec kicsit modernebb vezérlést kapott. Gyanítom, hogy a gyilkosan hosszú váltó/végáttétel lehet a ludas a fogyasztásban...tschangow írta:Azért az nem tûnik kevésnek, vagy csak élvezed, ahogy megy[Walaki]D`Lair írta:Asszem menjetek a picsába az E11-ekkelkleingy írta:Tankoltam. Két nagyobb dugóval és az utolsó 200 km-en klímával 6.2.![]()
![]()
![]()
Nekem 9.6-ra jött ki a Focus budapesten belül
![]()
![]()
Csángesz!!! Miért fogyasztanak ennyit ezek a szarok?![]()
![]()
Ha übereco módban vezettem akkor is csak 7.8-ra ment le...(focus klub értékek alapján ez kiemelkedõen jó fogyasztási adat 1.6-os Focus I-nek
)
Egyébiránt boyracer létemre (lol) én is élvezem, ha keveset fogyasztok...apámék két kocsijában rendszeresen rekordokat döntögetek, halálra idegelem vele õket![]()
Focust is igyekszem ésszel használni, Hacsival is normálisan közlekedek (bár még mindig nincs bekötve a lambda, szóval nem tudom mennyi lesz a fogyi)
Túlfogyasztás lehet a rosszul betanult vezetési stílus miatt, szenzor hiba vagy injektor hiba miatt is. Sajnos sokan ott rontják el,hogy újonnan elkezdik óvatosan bejáratni. Dinamikusan használva az elsõ 8e km után a fogyasztás alacsonyabb lesz, mint a kímélve használt kollégáknál. Nekem az erõsebb 1.6 is simán elvolt 8 alatt, pedig szerettem ahogy pörög, volt aki 5 alatt járt vele. Bár ezek 2-es fókák voltak, amik nehezebbek is. Az alul-motorizált 1.6-os Mondeok is ennyivel (8) járnak el.
Tegyél bele spurit![]()
Fogyasztás
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
Durvára (Pacsker, csak miattad írtam Q nélkül[Walaki]D`Lair írta:Focus 2-ben már a Duratec motorok voltak, ez még a Zetec SE...bár elvileg ugyanaz, csak a Duratec kicsit modernebb vezérlést kapott. Gyanítom, hogy a gyilkosan hosszú váltó/végáttétel lehet a ludas a fogyasztásban...
Nem tudsz takarékosan vezetni, ennyi
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Jóvan te értesz hozzá, én csak wikipédián olvastamtschangow írta:Durvára (Pacsker, csak miattad írtam Q nélkül[Walaki]D`Lair írta:Focus 2-ben már a Duratec motorok voltak, ez még a Zetec SE...bár elvileg ugyanaz, csak a Duratec kicsit modernebb vezérlést kapott. Gyanítom, hogy a gyilkosan hosszú váltó/végáttétel lehet a ludas a fogyasztásban...) offtopic, de a Zetec és a Dura köszönõviszonyban sincsenek. A Dura félig Mazda ráadásul. Mindkettõ van itthon, akár meg is nézheted
Nem tudsz takarékosan vezetni, ennyiDe én se
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
A fókákat abszolút nem ismerem, de figyelembe véve, hogy egy sima 1,6-os motor van benne, ez a fogyi bõ fél - 1l-rel több, mint ami ettõl a motortól spórolás nélkül elvárható.
Biztos, hogy nincs neki vmi nyûgje?
Egy debreceni jóbarátomnak volt 4 évig egy 1,6 vvt-i E12-je (2004), na õ aztán soha nem spórolt, nem számíott náluk a fogyasztás, gyorsulgatott vele, meg pályán is 160-190 között ûzte és 8,6 volt talán a legtöbb, amit a fed comp mutatott neki...
Asszony fõnökének egy 1,6 Golf V-je van, Gyula-Bpest távokat jár vele, 140 alatt nemigen megy, hajtja, mint a bolond, lekakálja a fogyasztást, mert úgyis a cég fizeti. Amikor vezettem a kocsit 7,4 volt a nagyátlaga, ami a 75.000km alatt értendõ.
Ezeket figyelembe véve, a fókának azzal a stílussal, amit leírtál, Józsi, 7-7,5 liternél nem szabadna többet ennie...szerintem...bár, lehet, hogy csak hozzászoktam a vvt-i-hez

Egy debreceni jóbarátomnak volt 4 évig egy 1,6 vvt-i E12-je (2004), na õ aztán soha nem spórolt, nem számíott náluk a fogyasztás, gyorsulgatott vele, meg pályán is 160-190 között ûzte és 8,6 volt talán a legtöbb, amit a fed comp mutatott neki...
Asszony fõnökének egy 1,6 Golf V-je van, Gyula-Bpest távokat jár vele, 140 alatt nemigen megy, hajtja, mint a bolond, lekakálja a fogyasztást, mert úgyis a cég fizeti. Amikor vezettem a kocsit 7,4 volt a nagyátlaga, ami a 75.000km alatt értendõ.
Ezeket figyelembe véve, a fókának azzal a stílussal, amit leírtál, Józsi, 7-7,5 liternél nem szabadna többet ennie...szerintem...bár, lehet, hogy csak hozzászoktam a vvt-i-hez
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bepi81 2011 aug. 23, 08:27 am-kor.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
Áhh, a céges flottában a kollegák simán hozták a 10 körüli, feletti fogyikat. Márpedig kétszáz emberbõl csak lett volna 1-2, aki tud vezetni. Ezért lett az egész flotta TDCI-kre lecserélve.bepi81 írta:A fókákat abszolút nem ismerem, de figyelembe véve, hogy egy sima 1,6-os motor van benne, ez a fogyi bõ fél - 1l-rel több, mint ami ettõl a motortól spórolás nélkül elvárható.Biztos, hogy nincs neki vmi nyûgje?
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Tegnap tankoltam kedvenc Lukoil kutamon Bcsabán 369,9-ért. 6,35-re jött ki a fogyi, amiben 60% város + JUCI stílus, és 40% országút + bepi81 stílus volt, összesen kb 70-80%-ban klímával. Az átlagsebessége a sok város miatt 38km/h-ra esett. Nem vagyok túl boldog miatta, de nem hagyhatom, hogy Juccom nagy pocakkal sétálva járja a várost a kánikulában...
Guminyomás maradt elöl 2,4, hátul 2,3 bar, vezetési stílusom változatlan (kímélõ)...
Guminyomás maradt elöl 2,4, hátul 2,3 bar, vezetési stílusom változatlan (kímélõ)...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Ez így igaz. Kb akkora különbség van város és város között, mint láb és láb között... De, azért kis odafigyeléssel nagyobb városban is ki lehet ismerni egy környéket, hogy mit merre célszerû megközelíteni. Én itt Csabán is sokszor elõnyben részesítek egy kis utcát, mint, hogy kerüljek a soksávos utakon...montoya írta:Ez meg mindig eleg keves, Bepi... nekem 6.4 lett most kimeletes stilusban, foleg varoson kivul. Varos es varos kozott mondjuk nagy a difi.
Szerencsés helyzetben is vagyok, mert felénk minden nagyobb lámpás keresztezõdés fölött ott a számláló, így már messzirõl gurulni tudok felé, és mire odaérek, zöldet kapva megállás nélkül megyek tovább...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
No, igen. Ez errefelé azért szerencsére ismeretlen esemény... Ez igaz.montoya írta:Dugo ellen nincs trukk. Es a dugo nem az, amikor csak a 2. zoldon ersz at, az meg csak apro meretu gepjarmusor.
Anno, amikor hordtuk a gázolajat Romániából és álltunk a határon 2-3 órákat, akkor teli tenkos W123-ast egyedül toltuk (majd besz@rtunk...
ez a módszer BP-n gondolom, bután venné ki magát...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp




Carina Coupe 1.6 DX