Elküldve: 2011 máj. 06, 08:09 am
Szerintem jó. A rákérdezést megköszönném.Taki írta:Volt ilyenem
Bár, ennek nem volt semmi pereme![]()
Igy állt neki:
Megkérdezem, lehet még meg van
Szerintem jó. A rákérdezést megköszönném.Taki írta:Volt ilyenem
Bár, ennek nem volt semmi pereme![]()
Igy állt neki:
Megkérdezem, lehet még meg van
Elöl nem? Ott is eléggé kiáll, nem? Vagy ott nem ér bele semmibe?Sancy írta:![]()
Az ET13-hoz peremezni kell a hátsó íveket, jobb ha tudjátok...
E11 gyári (a télim), ET45 6JJ14" 4x100, 54-es agy - mi kell még?;)bagoly írta:Ma fél3ra megyek megnézni:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni- ... o_alufelni
Remélem, az, aminek látszik.![]()
És 14-es!
Igazából a pénzt (remélem, kevesebb lesz a vége, mint amire tartja) kivenni a bankból, meg megnézni, hogy nincs e hosszában szétrepedve és technokollal megragasztva. Lelkes vagyok!!!sede7 írta:E11 gyári (a télim), ET45 6JJ14" 4x100, 54-es agy - mi kell még?;)bagoly írta:Ma fél3ra megyek megnézni:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni- ... o_alufelni
Remélem, az, aminek látszik.![]()
És 14-es!
Lealkudja 40-re, jó állapotú gyári garnitúráért az már nagyon baráti ár. Pláne a Toyota anyákkal együtt, 8e alatt nem nagyon kapsz azokból szettet!Sancy írta:Szép. szép, de 45ért nem vennék 14est, fõleg nem ET45-öt.....
De valóban szép.
Hát, egyrészrõl nem akarnék érte elsõ szándékból 45-öt adni... Másrészt sede7mester a számokkal elégedett volt (lásd korábban), de ezt az ET témát még mindig csak nagyjából vágom. A 45-ös ET-vel meg pont, hogy nagyon "maga (mármint az autó) alatt" lesz a kerék? Nekem is tetszenek a kicsit beterpesztõs példányok (most az autókra gondolok), de bevallom, engem egy gyári felni jobban motivál, mint valami akármicsoda, ami nem fehér OZ racing.Sancy írta:Szép. szép, de 45ért nem vennék 14est, fõleg nem ET45-öt.....
De valóban szép.
Amint ET-kalkulátor barátod is megmondja, 13mm-rel beljebb lesz a belsõ és 13mm-rel kijjebb a külsõ oldal. (És ha a nagyobb felnire 185-ös gumit teszel majd fel a 13-ason lévõ gyári 155 v. 165 helyett, az is picit javít az optikán.) Ellenben ha túl kicsi az ET, akkor a gumik beleér(het)nek a kerékívekbe. (Ahánnyal csökken az ET, annyi mm-rel kerül kijjebb az egész kerék.)bagoly írta:A 45-ös ET-vel meg pont, hogy nagyon "maga (mármint az autó) alatt" lesz a kerék?
Tök jó ez ez ET-kalkulátor, már csak a jelenlegi ET-met kéne tudnom.sede7 írta:Amint ET-kalkulátor barátod is megmondja, 13mm-rel beljebb lesz a belsõ és 13mm-rel kijjebb a külsõ oldal. (És ha a nagyobb felnire 185-ös gumit teszel majd fel a 13-ason lévõ gyári 155 v. 165 helyett, az is picit javít az optikán.) Ellenben ha túl kicsi az ET, akkor a gumik beleér(het)nek a kerékívekbe. (Ahánnyal csökken az ET, annyi mm-rel kerül kijjebb az egész kerék.)bagoly írta:A 45-ös ET-vel meg pont, hogy nagyon "maga (mármint az autó) alatt" lesz a kerék?