Oldal: 53 / 143

Elküldve: 2010 okt. 17, 06:54 pm
Szerző: Lackó
Pacsker írta:Egy becsületes generál gépmûhellyel, Toyota csapágyakkal, gyûrûkkel és szereléssel 250-300-tól indul.
Természetesen ebben az esetben ismét 300ezret elmegy gond nélkül.
Hát igen...és ha fanatik az ember (meg milliomos), akkor gyári túlméretes
dugók, ha még rendelhetõ. Ahhoz furatni a blokkot. Új lánc+vezetõk. Huhh...
repkednek a százezrek.

Slampi, elköltjük a jövõ évi büdzsédet is, csak szólj ! :D

Elküldve: 2010 okt. 17, 07:22 pm
Szerző: Slampixxx
Hajjajjjajj.... :D

Elküldve: 2010 okt. 18, 02:55 pm
Szerző: Pepe
Sancy írta:Van egy E10 liftback csomiajtó záram, az jó lehet neked?
Nem tudom hogy jó-e meg kéne nézni esetleg valamikor átmennék és akkor meg tudnánk nézni meg a szõnyeg méretet is.

Elküldve: 2010 okt. 21, 12:59 pm
Szerző: Bubi
E11 4E FE-nél hol van a váltóolaj leersztõ csavarja? Hogy megy a váltóolajcsere? Hogy lehet beszintezni?

Elküldve: 2010 okt. 21, 08:15 pm
Szerző: Bandagoose
Ne aggódj, nekem sem ment elsõre, meg voltam gyõzõdve róla hogy a hatos váltóban nem lehet leereszteni az olajat mert a gyár fixre tölti :)

Aztán megtaláltam, ha jól emlékszem, a féltengelyek vonalában, a félkörív alsó vonalán, az a váltóház illesztése mellett, menetirány szerint bal oldalra néz, egy elég nagy, lapos fejû csavar, onnét ismered meg hogy tömítõalátét van alatta. Ez egyébként az egész váltó legalacsonyabb pontja. Kicsit hátrébb keresd mint egyébként keresnéd.

Elküldve: 2010 okt. 21, 08:17 pm
Szerző: Bandagoose
Na. Szóval az a lényeg, hogy ne lefele nézõ csavart keress, hanem egy vízszintest, ami bal oldalra néz :)

Elküldve: 2010 okt. 21, 09:11 pm
Szerző: Csocsó
Ha olyan mint a 4age váltójánál, akkor az alábbiak szerint járj el:
Az autó orra felöli részen, az alja felé a váltónak kell keresni a leeresztõt, és feljebb, de kb egy vonalban a betöltõt. Kb 17-19-es csavar van benne. Elõször tekerd ki a betöltõt, hogy legyen hol levegõt kapjon, és utána tekerd csak ki a leeresztõt. Folyasd ki, zárd vissza a betöltõt, majd pumpáld tele a betöltõn keresztül addig, amíg ki nem csurran. :)
Ekkor visszacsavarod a betöltõt és kész is vagy. Pár perc a munka érdemi része, a többi, amíg vársz, hogy kifolyjon belõle a régi. Pár percet érdemes várni rá.

A tévedés jogát fenntartom, ne kövezzetek meg, ha hülyeséget írtam! :lol:

Elküldve: 2010 okt. 21, 09:16 pm
Szerző: Pacsker
Várnék egy fél órát.
A betöltõ és a leeresztõ is 24-es ha jól emélkszem.

Leengedéskor és betöltéskor legyen vízszintbe az autó! Ne emelõn!

Elküldve: 2010 okt. 21, 09:40 pm
Szerző: Bandagoose
amúgy ajánlom melegen, úgy talán folyékonyabb az olaj, és tökéletesen kifolyik.

Úgy is be tudod tölteni az új olajat, ha fogsz egy mûanyag tölcsért, veszel hozzá kb. egy méter PVC csövet ami épp becsúszik a tölcsérbe (ha szorul még jobb) és széles celluxszal jó sokszor körbetekered. A csõ végét bedugod a betöltõnyílásba (vigyázz, nehogy felfelé kunkorodjon a csõ vége, mert akkor a csõ külsõ felületén vissza fog folyni az olaj) a tölcsért felemeled, és úgy öntöd bele.
Úgy kb. másfél liter után már óvatosan töltögesd az olajat a tölcsérbe, mert idõ kell az olajnak amíg leér és túlfolyik a betöltõnyíláson.
Kényelmesebb egyébként ha ketten vagytok, így jó eséllyel nem borítod fel a félig teli olajosflakont, amit épp a blokkra állítottál, és a csövet se rántod ki a betöltõnyílásból töltés közben! :D

Elküldve: 2010 okt. 21, 10:01 pm
Szerző: Csocsó
Bandagoose írta:Kényelmesebb egyébként ha ketten vagytok, így jó eséllyel nem borítod fel a félig teli olajosflakont, amit épp a blokkra állítottál, és a csövet se rántod ki a betöltõnyílásból töltés közben! :D
Tapasztalat? :D

Amúgy én lentrõl belepumpáltam.

Elküldve: 2010 okt. 21, 10:05 pm
Szerző: Bandagoose
Már nem is emlékszem pontosan... ;)

De valami ilyesmi volt, tuti!! :D Töltés közben már nem nagyon lehet elengedni a tölcsért, és hiába gondolja az ember elõre át, mire lesz szüksége, utólag mindig kiderül hogy nyújtózni kell valamiért... :D

Igen, én mindig így töltöttem be egyébként. hál'istennek nem sûrûn kell olajat cserélni.

Elküldve: 2010 okt. 21, 10:10 pm
Szerző: sprintike
Nagyon aktuális nekem is a váltóolaj csere.Szóval köszi az infókat.Ha esetleg valaki,valamit tud pontosítani diesel(2C) szempontból akkor azt örömmel veszem.

Elküldve: 2010 okt. 21, 10:46 pm
Szerző: Birka
A leeresztést a bal kerék levételével kezdd. Ezután a váltó oldalán található egyik csavart szedd ki és már csurog is a lé.
Amúgy 1,8 liter megy bele.
Feltölteni pedig a hátramenet kapcsolót kitekerve töltöttük fel. Ez a váltó tetején van, ha kitekered és belenézel akkor ott kell, hogy legyen egy kis lapka az kapcsolja a tolatólámpákat. :wink:

Elküldve: 2010 okt. 21, 11:10 pm
Szerző: Bandagoose
bal kerék levétele?? :O Az meg minek?

Elküldve: 2010 okt. 22, 09:00 am
Szerző: Pacsker
Nem 2,4 megy bele? És minek kivenni még egy csavart? Feltöltés a betöltõ megjelenéséig