Oldal: 52 / 143
Elküldve: 2010 okt. 11, 08:07 pm
Szerző: Lackó
Nem vagyok elektromos guru, de szerintem ha egyenként végigmész a
kapcsolókon, kiderül, hogy melyik rossz. Húzd le róluk egyesével a sarut
csukott ajtónál.....(jól gondolom, többiek? )
Elküldve: 2010 okt. 11, 08:28 pm
Szerző: Pacsker
Ha az ajtókat becsukod, akkor testre rakja a kapcsolókat. Próbáld meg lehúzni a sarukat elõtte egyesével és egy kis dróttal letestelni õket. Hátsónál találkoztam már olyannal, hogy abelsõ doblemez kilyukadt, verte a vizet évek óta és az ott levõ ajtókapcsoló ere a szigetelésen belül rohadt meg. Kívülrõl nem látszott semmi, elvágtam és a réz helyérõl szóródott ki a zöld oxid...
Elküldve: 2010 okt. 12, 06:38 am
Szerző: DBandesz
Nem lehetséges, hogy a csomagtér-zárnál lévõ kapcsolód a ludas? Bármelyik ajtót ha kinyitod, az ajtónyitásos piktogramnak pirítania kell. Motorháztetõre is ofkórz. Ha a piktogram elalszik csukott ajtóknál akkor kezdetnek magát a belsõ lámpát nézném meg, hogy nem-e a kapcsolója a ludas.
Elküldve: 2010 okt. 12, 09:43 am
Szerző: Pepe
DBandesz írta:Nem lehetséges, hogy a csomagtér-zárnál lévõ kapcsolód a ludas? Bármelyik ajtót ha kinyitod, az ajtónyitásos piktogramnak pirítania kell. Motorháztetõre is ofkórz. Ha a piktogram elalszik csukott ajtóknál akkor kezdetnek magát a belsõ lámpát nézném meg, hogy nem-e a kapcsolója a ludas.
Effektíve már a mûszerfalból kiszedtem ezt az izzót mert az egyfolytában világított.A csomagtérajtóban meg sehol nem találtam kapcsolót pedig valahol kell lennie mert a másik kombiban mûködik normálisan.
Ezt a letestelõs dolgot meg fogom próbálni de nem annyira lehet leszedni errõl a sarut. Ha jól emlékszem Andrisnak is volt egy ilyen kapcsoló pluszban de az is el volt vágva a drótnál mert nem lehet csak úgy lehúzni azt a sarut....
Elküldve: 2010 okt. 12, 09:53 am
Szerző: Pacsker
Az oszlopoknál belül van csatlakozójuk!
Elküldve: 2010 okt. 12, 10:21 am
Szerző: DBandesz
Az oszlop belsejénél van a csatlakozója. Egy késes saru-pár. A csomagtérzárnál meg maga a zárszerkezet mûködik kapcsolóként egy plusz billenõ "konzol" segítségével. A zárszerkezeten van csapolva, egy mûanyag perselyben forog el. Ha a mûa. persely szakadt vagy valami baja van, akkor nem szigetel, és állandóan zárja az áramkört. Nézd meg, a hátfal borítás alatt van a zárszerkezet, ha ott leszeded a kábelt, elképzelhetõ, hogy megszûnnek a gondjaid.
Elküldve: 2010 okt. 14, 09:09 pm
Szerző: murray
nagyon égnek ki a muszeregység izzóim..
van egy rajz errõl hogy helyezkednek el benne?
ezt találtam:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1989_T ... _8301.html
combination meter bulb (izzó) 3 db van ha jól látom
hogy kell cserélni? be tudok nyúlni vagy ki kell venni?
spirált le kell kötni? vmi ilyesmire emlékszem..
Elküldve: 2010 okt. 14, 11:04 pm
Szerző: dieselsuxx
murray írta:nagyon égnek ki a muszeregység izzóim..
van egy rajz errõl hogy helyezkednek el benne?
ezt találtam:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1989_T ... _8301.html
combination meter bulb (izzó) 3 db van ha jól látom
hogy kell cserélni? be tudok nyúlni vagy ki kell venni?
spirált le kell kötni? vmi ilyesmire emlékszem..
spirálkötés, vészvillogó kapcsolója kötés, fútés/ködlámpa kapcsoló, bajuszkapcsoló körüli mûanyag, rádió frontblende (amennyiben ilyened van), fûtéskonzol körülötti mûanyag, plexi, mûszerfal stb...
Nagyjából ennyit kell szétszerelned. Nyugodt lelkiállapotban érdemes nekiállni és télen kizárólag napsütésben/fûtött garázsban: a hideg mûanyag könnyebben törik.
Elküldve: 2010 okt. 15, 09:29 pm
Szerző: murray
köszi
ha jól emlékszem az e8 as corimnál egyszerübb volt

Elküldve: 2010 okt. 16, 12:56 pm
Szerző: Pepe
DBandesz írta:Az oszlop belsejénél van a csatlakozója. Egy késes saru-pár. A csomagtérzárnál meg maga a zárszerkezet mûködik kapcsolóként egy plusz billenõ "konzol" segítségével. A zárszerkezeten van csapolva, egy mûanyag perselyben forog el. Ha a mûa. persely szakadt vagy valami baja van, akkor nem szigetel, és állandóan zárja az áramkört. Nézd meg, a hátfal borítás alatt van a zárszerkezet, ha ott leszeded a kábelt, elképzelhetõ, hogy megszûnnek a gondjaid.
Pacsker és DBandesz köszönöm a belsõ világításról az ötleteket. Andris neked lett igazad a hátsó ajtó kapcsolója volt a ludas. Lehúztam és rögtön minden mûködött. De sajnos nem lehet a zárat szétszedni, hogy megnézzem mert össze van szegecselve, azt meg szerintem csak egyszer tudom szétszedni utána már nem lehet összerakni.

A sok kis hiba közül ez idegesített a legjobban mert elég sötét van itt este és sosem láttam semmit
Szóval köszönöm a jótanácsokat!
Elküldve: 2010 okt. 16, 02:52 pm
Szerző: Sancy
Van egy E10 liftback csomiajtó záram, az jó lehet neked?
Elküldve: 2010 okt. 16, 03:42 pm
Szerző: Slampixxx
Egy 2T motor felújítása nagyságrendileg mennyibe kerül?
Csinált már valaki ilyet?
Elküldve: 2010 okt. 16, 09:54 pm
Szerző: DBandesz
2T motor? Az benzines nem? E10-ben ilyen nem volt.
2C viszont van, de én sem véletlenül vettem egy komplett donort. Ha az alapoktól kezdve kell "újjáépíteni" a motort, akkor az komoly százezrek is lehet.
Elküldve: 2010 okt. 17, 02:14 pm
Szerző: Pacsker
Egy becsületes generál gépmûhellyel, Toyota csapágyakkal, gyûrûkkel és szereléssel 250-300-tól indul.
Természetesen ebben az esetben ismét 300ezret elmegy gond nélkül.
Elküldve: 2010 okt. 17, 04:35 pm
Szerző: Slampixxx
DBandesz írta:2T motor? Az benzines nem? E10-ben ilyen nem volt.
2C viszont van, de én sem véletlenül vettem egy komplett donort. Ha az alapoktól kezdve kell "újjáépíteni" a motort, akkor az komoly százezrek is lehet.
Nem is E10-rõl van szó...
