Melyik effect ez a ps-ben? Egyszer már megtaláltam, de nem akarom végigpörgetni megint.
Mindenről, akármikor, akárkivel
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha hátsó kerekes lenne, akkor adj a magasságodra + 20 centit legalább
Hova férne a kardán?
Melyik effect ez a ps-ben? Egyszer már megtaláltam, de nem akarom végigpörgetni megint.
Melyik effect ez a ps-ben? Egyszer már megtaláltam, de nem akarom végigpörgetni megint.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Birka
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
Nem tudtam hova tegyem, Aktívba meg minden elfér....
Toyotasubarut valaki?????-->http://speedhunters.com/archive/2008/05 ... coupe.aspx
Toyotasubarut valaki?????-->http://speedhunters.com/archive/2008/05 ... coupe.aspx
- B26
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 649
- Csatlakozott: 2007 márc. 23, 07:44 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Erről már hallottam anno!birka007 írta:Nem tudtam hova tegyem, Aktívba meg minden elfér....![]()
Toyotasubarut valaki?????-->http://speedhunters.com/archive/2008/05 ... coupe.aspx
Balázs
C-POWER!!!!!
C-POWER!!!!!
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Ami a 2 klub (Toyota és Corolla) kapcsolatát illeti, ideje ismét összeülni, és lezsírozni az ideji (Tököl helyett, Lali
) Kakucs ringes óriás Toyotás talit.
Mennyi esélyt látnak arra, (új helyszin) hogy van-e hely egyszerre bemennünk. S ha van, jöhetünk-e?
Mennyi esélyt látnak arra, (új helyszin) hogy van-e hely egyszerre bemennünk. S ha van, jöhetünk-e?
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
- Layosh
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Csak példa értékként írtam Zoli!Zed Kristianz írta:Ami a 2 klub (Toyota és Corolla) kapcsolatát illeti, ideje ismét összeülni, és lezsírozni az ideji (Tököl helyett, Lali) Kakucs ringes óriás Toyotás talit.
Mennyi esélyt látnak arra, (új helyszin) hogy van-e hely egyszerre bemennünk. S ha van, jöhetünk-e?
A Tököl meg még a megszokás hatalma
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Országos Toyota találkozóról van szó, ha jól tudom.
Nem Toyota Klub találkozóról, csak az ő szervezésükben.
Ha én személy szerint ilyet csinálnék, akkor örülnék minden egyes autónak, örülnék, hogy minél több szimpatizáns jön el (nem beszélve, hogy belépős a buli és minél több az autó annál több a bevétel).
Tavaly ugye bebizonyosodott, hogy kevésbé örülnek nekünk. Egy tippem van, de valójában azóta nem tudtam meg miért.
Ha elmegyek, ezt már mondtam párotoknak, akkor jólérezni szeretném magam önző módon. Menni 1 kört a pályán, beszélgetni márkatársakkal és kiélvezni minden egyes forintot amit befizetek érte.
Mármint ha lesz rá keret
Mindezt a két klub közötti kapcsolat miatt írtam. Bennem szerintem ez örök szálka marad! Misit tisztelem és becsülöm! Nagyon szimpatikus ember. Vele meg is találtam a közös hangot és a későbbiekben is folytatnék vele eszmecserét erről arról. De nem ő az elnök...
Nem Toyota Klub találkozóról, csak az ő szervezésükben.
Ha én személy szerint ilyet csinálnék, akkor örülnék minden egyes autónak, örülnék, hogy minél több szimpatizáns jön el (nem beszélve, hogy belépős a buli és minél több az autó annál több a bevétel).
Tavaly ugye bebizonyosodott, hogy kevésbé örülnek nekünk. Egy tippem van, de valójában azóta nem tudtam meg miért.
Ha elmegyek, ezt már mondtam párotoknak, akkor jólérezni szeretném magam önző módon. Menni 1 kört a pályán, beszélgetni márkatársakkal és kiélvezni minden egyes forintot amit befizetek érte.
Mármint ha lesz rá keret
Mindezt a két klub közötti kapcsolat miatt írtam. Bennem szerintem ez örök szálka marad! Misit tisztelem és becsülöm! Nagyon szimpatikus ember. Vele meg is találtam a közös hangot és a későbbiekben is folytatnék vele eszmecserét erről arról. De nem ő az elnök...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Valóban, ha mi létszám rekordra törünk, (márpedig törünk!) nekik csak elégedetten hátra kéne dőlni és kezet rázni velünk, hogy ez az fiúk és köszi a részvételt. Ezesetben kijár nekünk az egységes bemenetel!
A hazai márkaképviselet más miatt kezdett figyelni a Toyota klubra. Pont.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mi csupán kiválasztottuk a mi típusunk és igyekszünk feltörni, mint a talajvíz, megmutatván, a Corolla sztereotípiát a sportosság-fiatalság jegyében képzeljük.
Mindenki másnak ott van az elsődleges szempont, a megbízhatóság, minőség (amit szintén dicsérünk) és sajnos, az unalmas formák, a nyugalom.
Ellaposodott a Kaizen.
Erősebb motorok, mert a sok előírás, biztonság és szabványok révén meghíztak az autók. Valószínű, inkább maradnánk életben az újban, mint a mi 10-15-20-25-30 éves vasainkban, de ha egyszer meg kell halnod, akkor az nem attól fogg függni, hogy hány légzsák van a kocsidban. Azt jelenti, lejárt az időd, és az ellen nem véd meg semmi.
Számomra a Corolla fénye, a dinamizmus valahol a 4A-GE motorcsaládnál halt ki és volt egy fellángolás a 2ZZ-GE (Corolla TS) révén.
Kíváncsian várom a feltámadást, amiben könyékig lesz a Subaru. Boxermotor, mint jövő? Bubuzni fog az új AE-86 és a Celica is?
Megszokjuk majd, sportkiput alá és gázt neki!
Egy februári cikk:
http://www.origo.hu/auto/20080205-a-sub ... licat.html
Suprás jövő:
http://www.autosvilag.com/index.php?opt ... &Itemid=32
A hazai márkaképviselet más miatt kezdett figyelni a Toyota klubra. Pont.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mi csupán kiválasztottuk a mi típusunk és igyekszünk feltörni, mint a talajvíz, megmutatván, a Corolla sztereotípiát a sportosság-fiatalság jegyében képzeljük.
Mindenki másnak ott van az elsődleges szempont, a megbízhatóság, minőség (amit szintén dicsérünk) és sajnos, az unalmas formák, a nyugalom.
Ellaposodott a Kaizen.
Erősebb motorok, mert a sok előírás, biztonság és szabványok révén meghíztak az autók. Valószínű, inkább maradnánk életben az újban, mint a mi 10-15-20-25-30 éves vasainkban, de ha egyszer meg kell halnod, akkor az nem attól fogg függni, hogy hány légzsák van a kocsidban. Azt jelenti, lejárt az időd, és az ellen nem véd meg semmi.
Számomra a Corolla fénye, a dinamizmus valahol a 4A-GE motorcsaládnál halt ki és volt egy fellángolás a 2ZZ-GE (Corolla TS) révén.
Kíváncsian várom a feltámadást, amiben könyékig lesz a Subaru. Boxermotor, mint jövő? Bubuzni fog az új AE-86 és a Celica is?
Megszokjuk majd, sportkiput alá és gázt neki!
Egy februári cikk:
http://www.origo.hu/auto/20080205-a-sub ... licat.html
Suprás jövő:
http://www.autosvilag.com/index.php?opt ... &Itemid=32
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
- Birka
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
Zed!
A supra kicsit hasonlít a LExus LF-A tanulmányára nem?
Nem mintha baj lenne azzal,sőőőt!
A Subaru és a Toyota lehetséges -vagy már meg is valósult?- együttműködését csak és kizárólag támogatni tudom. Éljen a Bubuhangos Hacsi!
Nem annyira vagyok képben a Toyota klubbal való ellentétben, nem is szeretném felhánytorgatni a múltat. Én már régebb óta keresem a közösségem, voltam is a Toyotásokkal egyik minitalijukon. Őszintén szólva nem annyira tudtam magam közéjük képzelni, nem kicsit kattant társaság.
Meg rögtön a bemutatkozásom után előkerült egy papír amit írjak alá, meg fizessem be, meg mittudomén!
Akkor nekem most fontos dolgom van!-felkiáltással el is húztzam onnét!
A taliról annyit, hogy szinte biztos, hogy lesz olyan is a nagytalin aki Corollával érkezik és nem hallott még a klubbról! Ilyen a nagy számok törvénye!
Már csak a lehetséges tagjelöltek miatt is minnél többen el KELL mennünk!
Hogy lássák a CCH milyen fasza egy csapat!
Ez a meglátásom.
A supra kicsit hasonlít a LExus LF-A tanulmányára nem?
Nem mintha baj lenne azzal,sőőőt!
A Subaru és a Toyota lehetséges -vagy már meg is valósult?- együttműködését csak és kizárólag támogatni tudom. Éljen a Bubuhangos Hacsi!
Nem annyira vagyok képben a Toyota klubbal való ellentétben, nem is szeretném felhánytorgatni a múltat. Én már régebb óta keresem a közösségem, voltam is a Toyotásokkal egyik minitalijukon. Őszintén szólva nem annyira tudtam magam közéjük képzelni, nem kicsit kattant társaság.
Meg rögtön a bemutatkozásom után előkerült egy papír amit írjak alá, meg fizessem be, meg mittudomén!
Akkor nekem most fontos dolgom van!-felkiáltással el is húztzam onnét!
A taliról annyit, hogy szinte biztos, hogy lesz olyan is a nagytalin aki Corollával érkezik és nem hallott még a klubbról! Ilyen a nagy számok törvénye!
Már csak a lehetséges tagjelöltek miatt is minnél többen el KELL mennünk!
Hogy lássák a CCH milyen fasza egy csapat!
Ez a meglátásom.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Aranyos volt Birka 
És örülök, hogy kellemesen csalódtál bennünk! Isten ments, hogy tagokat toborozzak onnét, de ez az első normális érv, ami megfogott, hogy "mutassok meg a CCH milyen fasza csapat"
Kicsit odébb van még. De megpróbálok elmenni. Remélem a tárcám is úgy akarja!
És örülök, hogy kellemesen csalódtál bennünk! Isten ments, hogy tagokat toborozzak onnét, de ez az első normális érv, ami megfogott, hogy "mutassok meg a CCH milyen fasza csapat"
Kicsit odébb van még. De megpróbálok elmenni. Remélem a tárcám is úgy akarja!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
Régi rossz szokásom, hogy áthelyezem azon tagok hozzászólásait, a megfelelő topikba, akik ezt elmulasztják!six írta:Hú, alig találtam meg a hozzászólásom, jól elraktátok...
Utálnak is sokan miatta, de bízom benne, hogy legalább ugyan ennyien is szeretnek ezért!
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
áje, Birk! 
A Supra már erősen hibrid irányba tendál. Addig nem is lesz baj, amíg szép hangja lesz és menni is fog. CSak ne emlékeztessen a kiváló szovjet Zics trolibuszok gyorsulási hangömlenyére.
A bubu meg legyen akkor rendes bubu, az elélvezés garantált!
:D
Mi sokan leszünk Kakucson.
Mi magunk és a közösségünk miatt megyünk.
Mi másképp értelmezzük a klub fogalmát.
Mi megmaradunk annak a baráti társaságnak mint eddig.
------------------
Biagg!
Én a vizilovakkal vagyok!
:D
A Supra már erősen hibrid irányba tendál. Addig nem is lesz baj, amíg szép hangja lesz és menni is fog. CSak ne emlékeztessen a kiváló szovjet Zics trolibuszok gyorsulási hangömlenyére.
A bubu meg legyen akkor rendes bubu, az elélvezés garantált!
Mi sokan leszünk Kakucson.
Mi magunk és a közösségünk miatt megyünk.
Mi másképp értelmezzük a klub fogalmát.
Mi megmaradunk annak a baráti társaságnak mint eddig.
------------------
Biagg!
Én a vizilovakkal vagyok!
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
