Egy szerdán E11-esem van és azt szeretném kérdezni, hogy tetõcsomagtartót a legköltséghatékonyabban, hogyan/honnan tudnék rá venni? Biciklit szeretnék rajta vinni.
Elõtte egy celicám (st 162, 88-as) volt abba lehatott üléssel simán elfért bringa kivett elsõ kerékkel.
Ja közben eszembe jutott az is, hogy a hátsó ülõlapot nem lehet felhajtani? Csak az ülést lehet elõredönteni?
De ha valahogy mégis megadja magát az alsó csavar ami a kerékagyat és a féknyerget köti össze akkor csak a féknyereg kéne 1.6-os az autó. nem tudom számít-e!?
lbence írta:Ja közben eszembe jutott az is, hogy a hátsó ülõlapot nem lehet felhajtani? Csak az ülést lehet elõredönteni?
A legtöbb E11 sedanban fix a hátlap is, nem lehet elõredönteni, úgyhogy örülj
Ha lehajtod az ülést mekkora nyílás van az utastér és a csomagtartó között? Tudnál fényképet feltenni róla?
Legolcsóbb szerintem az univerzális tetõcsomagtartó. Nekünk olyan van, ami gumitalpakkal támaszkodik fel a tetõ szélére és profilra hajtott lemezzel kapaszkodik az ajtónyílásba. Ez csak két léc keresztben, erre lehet felszerelni a szintén univerzális bicikli tartókat. Nem egy nagy durranás egyik se, de használtuk már sokszor (fõleg a csomagtartót) és soha nem volt baj velük.
Celica borkormany szep allapotban, minimalis hibakkal elado jelkepes aron (az elso embernek, aki 3 turorudinal tobbet ajanl erte). Legzsakja NINCS, tehat a kozepe ures. Innen pl. lehet bele legzsakot venni, egesz emberi aron.
Barmilyen E11-gyel kompatibilis.
IS200 '01 Carina Coupe 1.8 XE - RIP Carina Coupe 1.6 DX Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Nincs köztetek egy igazi E11 fan?
Szerintem a legszebb E11 orr:
110 ezer Ft így kompletten és ha jól láttam géptetõ és sárvédõ is van hozzá.
A hajózás már más kérdés ....
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Azert azt gondolt at Matyi, hogy mire ezt hazahozatod (jobb esetben 50e), elvamoltatod (bahh, bele se gondolokb inkabb), lefenyezteted es felrakod, az mibe kerul... Es akkor az olyan aprosagokba meg bele sem gondoltam, hogy a fenyszoro allitomotorjara ramegy-e a meglevo csati, vagy meg kendacsolni is kell.
Tenyleg szep, de irtozatos koltsegnek tunik.
Tovabba hogy rakod fel? Az oldalso lemezek elol egy darabbol vannak, tehat vagy hozza kellene heggeszteni a meglevot elvagva ez a darabot (?!), vagy szerezni ket oldallemezt, hat az sem lesz olcso, persze utana meg fenyezni is... A meglevobe pedig nem megy bele ez a lampa.
IS200 '01 Carina Coupe 1.8 XE - RIP Carina Coupe 1.6 DX Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Mondtam egy szóval is, hogy olcsó?
Ha valaki szépet és egyedit akar, akkor arra áldozni kell. Azért kezdtem úgy, hogy van-e köztetek vérbeli E11 megszállott?
Sokszorosát költöttem már az enyémre és az egy "régi sz@r" ehhez képest. Ha E11-em lenne én nagyon pörögnék rajta, de tény, hogy nem olcsó.
Ha úgy nézi az ember, hogy van egy alap E11 orra és szeretne ködlámpát, elsõ toldatot, szebb hûtõmaszkot, szebb fényszórókat akkor ebben mind benne van és szebb is, mint egy Európai home made tuning vagy akár egy "projektoros tuning" lámpa.
Ne is beszéljünk arról, hogyha eladja valaki a jelenlegi orrát (géptetõ, sárvédõk, hûtõmaszk, fényszórók, indexek, lökhárító, bajusz...), akkor azért jóval beljebb van anyagilag. Szerintem amit felsoroltam alaphangon 60 ezret ér.
Így már azért jobban megfontolandó.
Ne is beszéljünk arról, ha valaki épp megtörte az orrát és így is úgyis vásárolni kéne.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
montoya írta:Ertelek, es van is benne racio. Nekem mar nem erne meg a TTE toldattal, kodlampaval, stb.
Mer mindig elõbb kotyogsz mint gondolkozol! Átfutott az agyamon, tényleg gyönyörû. Ha viszont egyszer valami összetöri a lámpát és az indexet akkor van jajj!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
montoya írta:Ertelek, es van is benne racio. Nekem mar nem erne meg a TTE toldattal, kodlampaval, stb.
Mer mindig elõbb kotyogsz mint gondolkozol! Átfutott az agyamon, tényleg gyönyörû. Ha viszont egyszer valami összetöri a lámpát és az indexet akkor van jajj!
Nem kotyogok elõbb, pont ez, hogy elõbb összeadtam a költségeket, és utána írtam. Kb. 300 a projekt.
IS200 '01 Carina Coupe 1.8 XE - RIP Carina Coupe 1.6 DX Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd